Geef maar toe, je zou stiekem wel zo'n vrouwelijk krakertje met dreads willen doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, dan moet je eens meegaan naar http://www.obsceneextreme.cz/ ... een heel festival vol crusties.
Samsom is een tiran.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef remlof het volgende:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Hmm, waarom moet je ook weer in zo'n gat wonen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zou stiekem wel zo'n vrouwelijk krakertje met dreads willen doen.
Klopt, hij is enkel een mongool.quote:
Hoezo stiekem?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geef maar toe, je zou stiekem wel zo'n vrouwelijk krakertje met dreads willen doen.
Dat zou ik slecht verdragen denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, dan moet je eens meegaan naar http://www.obsceneextreme.cz/ ... een heel festival vol crusties.
Nou nou, zo'n kartonnen bordje met 'tegen', de hoge heren in hun villa's bibberen van angst.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)-krakersdemonstratie
Binnenkort: Ex-demonstrant, de nieuwe roman van Herman Brusselmans.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)-krakersdemonstratie
Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam is bezorgd dat een demonstratie van krakers dinsdagavond uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n kartonnen bordje met 'tegen', de hoge heren in hun villa's bibberen van angst.
Donderdag, vrijdag en zaterdag is Tilburg wel verbonden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm, waarom moet je ook weer in zo'n gat wonen.
Utrecht Centraal – Amsterdam Centraal – Schiphol – Leiden Centraal – Den Haag HS – Delft – Rotterdam Centraal
Deze zijn 's nachts verbonden.
Mooi, afpakken en in de fik zetten dat gedrocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam is bezorgd dat een demonstratie van krakers dinsdagavond uit de hand loopt.
Hij heeft daarom besloten dat de demonstranten geen met hout of tapijt verstevigde spandoeken mogen meenemen en geen bivakmutsen of andere gezichtsbeperkende kleding mogen dragen. Ook stokken en slag- en steekwapens zijn taboe.
Je weet dat dat het beleid van een PvdA-burgemeester is hè?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, afpakken en in de fik zetten dat gedrocht.
Oh, en z'n bordje ook.
De moeder van Picchia.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is van karton en kan dienen als doos, woning en protestbord.
Ja, daarom is 't ook zo half/half en zie je nog spandoeken en borden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat dat het beleid van een PvdA-burgemeester is hè?
Oh jij zou gewoon alles verbieden en elke samenscholing van meer dan drie personen uit elkaar meppen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, daarom is 't ook zo half/half en zie je nog spandoeken en borden.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh jij zou gewoon alles verbieden en elke samenscholing van meer dan drie personen uit elkaar meppen?
Knetterirritant dus want zo'n uitslagenmeet is natuurlijk wel nice.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Donderdag, vrijdag en zaterdag is Tilburg wel verbonden.
Zo zo, stokken en steekwapens mogen niet? Wat is dit voor fascistische politiestaat?!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam is bezorgd dat een demonstratie van krakers dinsdagavond uit de hand loopt.
Hij heeft daarom besloten dat de demonstranten geen met hout of tapijt verstevigde spandoeken mogen meenemen en geen bivakmutsen of andere gezichtsbeperkende kleding mogen dragen. Ook stokken en slag- en steekwapens zijn taboe.
Hij heeft wel politieke ambities.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij geen bestuurder bent.
Ach, die antifa mensen moet je gewoon buiten beeld houden. Den normale mensch beschermen voor het aanblik op dergelijk parasitair tuig. Krakers behoren gewoon tot de ongedierte groep. Op de voet gevolgd door Palestina demonstranten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer D66'ers zijn hier niet welkom. Dat druist in tegen ons diversiteitsbeleid. Anders krijg je zoveel eenheidsworst.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Friek_ het volgende:
Later zou ik wel graag in Utrecht willen wonen trouwens. Stuk leuker.
Ik ga er naartoe verhuizen en mezelf niet aanpassen aan de geldende normen en waarden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Meer D66'ers zijn hier niet welkom. Dat druist in tegen ons diversiteitsbeleid. Anders krijg je zoveel eenheidsworst.
Geen woning, geen kroning!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef TitusPullo het volgende:
Misschien ga ik morgen De slag om de Blauwbrug kopen.
Met deze prachtige democratie is dat zo gebeurd natuurlijk. Dan werk ik vrijwillig mee als propagandist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, met als standpunt dat krakers in elkaar moeten worden gemept heb je zo een paar zetels.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:53 schreef waht het volgende:
[..]
Met deze prachtige democratie is dat zo gebeurd natuurlijk. Dan werk ik vrijwillig mee als propagandist.
Al voel ik me nooit helemaal op mijn gemak als ik De tandeloze tijd lees. Is dit geen tijdverspilling?, vraag ik mij af.quote:
Jij houdt wel van lange latten hé.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, met als standpunt dat krakers in elkaar moeten worden gemept heb je zo een paar zetels.
Hahaha.quote:
Wat betreft de belasting: eens.quote:
Ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik verwacht Boze_Appel met een fakkel en hooivork voorop.
Ik las P&Wquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die anarchisten zo terecht bij BNW.
Daarom, rechtse mensen hebben die fratsen niet nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die anarchisten zo terecht bij BNW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |