SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Thinking about thinking of you. ♫
Precies als je dat eerste verteld is hetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Kutstudent het volgende:
20 tieten op een dag is een goed verhaal. Maar 100 e daarvoor betalen slaat weer nergens op.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef DeJori het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden op een verjaardag tegen twee meiden gezegd dat ik cupmaten kon bepalen door te voelen. En dat lukte
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Had je het toen ook nog goed geraden?
Ach, ik hoefde de borstomtrek er niet bij te zeggenquote:
Iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, ik hoefde de borstomtrek er niet bij te zeggen
Nou dan nogquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, ik hoefde de borstomtrek er niet bij te zeggen
Ik verwachtte eigenlijk dat je het zonder te voelen ook al kon radenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef DeJori het volgende:
Maar, Barrie, zal ik het de volgende keer bij jou ook voordoen?
Ik stel voor dat we allemaal voelen en dan radenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef DeJori het volgende:
Maar, Barrie, zal ik het de volgende keer bij jou ook voordoen?
Ik wil even iets meer zekerheid hebben. Iets meer houvast.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou dan nogBijv. B/C hoeft niet veel verschil in te zitten
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat je het zonder te voelen ook al kon raden
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wil even iets meer zekerheid hebben. Iets meer houvast.
Ik had die van jou en T toen allebei goed geraden geloof ik. Bij T thuis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou dan nogBijv. B/C hoeft niet veel verschil in te zitten
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat je het zonder te voelen ook al kon raden
Meanwhile in de graafschewijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef MohMi het volgende:
Ik word gestoord van dat kutfeest bij de buren. LOEIhard Nederlands kutmuziek, ik hoor gvd amper mijn eigen tv
Dan zou je wel de buurman van VV kunnen zijnquote:
Die fietsen toch al bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zou je wel de buurman van VV kunnen zijn
Als we hadden geweten dat jij daar zou fietsen, hadden we wel om gefietstquote:
Hadden we een date gepland staan dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:48 schreef bijdehand het volgende:
Vandaag zie ik de liefde van m'n leven weer
Nee maar vanavond zie ik mrquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hadden we een date gepland staan dan?
Mensen die erin trappen, vandaag ziet bdh S weer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:48 schreef bijdehand het volgende:
Vandaag zie ik de liefde van m'n leven weer
I feel stupidquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mensen die erin trappen, vandaag ziet bdh S weer.
Nouja, eigenlijk ziet hij ons allebei, maar goed.quote:
Ja wat is dat nou weer voor ingewikkelde constructie dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk ziet hij ons allebei, maar goed.
Wissel van de wacht. En dan kan ik hem óf een victory hug óf een troostknuffel geven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou weer voor ingewikkelde constructie dan?
Misschien!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En ga je haar dit keer ten huwelijk vragen?
Ik doelde wel op jou hoor. Serieus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mensen die erin trappen, vandaag ziet bdh S weer.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wissel van de wacht. En dan kan ik hem een troostknuffel geven.
Jij vuile editer!quote:
Da's mijn humorquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij vuile editer!
En dat je op mij doelde kan wel, maar dat is wel een beetje vreemd aangezien je met S date en niet met mij.
Jij hoopt gewoon op een troosthug, omdat bezorgde muisraketjes veel makkelijker te versieren zijnquote:
Ja, nu heb je me door hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon op een troosthug, omdat bezorgde muisraketjes veel makkelijker te versieren zijn
LOL als dat zo zou zijn...!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon op een troosthug, omdat bezorgde muisraketjes veel makkelijker te versieren zijn
Ist vorbei, Freund. 't Is al mei.quote:
Oké nu is het mij wel duidelijkquote:
Ik doelde op bezorgdheid. Als ik bezorgd ben, ben ik juist totaal niet in die mood. Ik ben niet het meisje van KK van gisteren/eergisteren.quote:
Ik vond het ook tegenvallen idd =/quote:
Ben maar niet bangquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik doelde op bezorgdheid. Als ik bezorgd ben, ben ik juist totaal niet in die mood.
Ben ik ook niet.quote:
Ooit lukt hetquote:
Hoooowquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik doelde op bezorgdheid. Als ik bezorgd ben, ben ik juist totaal niet in die mood. Ik ben niet het meisje van KK van gisteren/eergisteren.
Neen, dit:quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoooow
Dat bedoelde ik ook niet he
Alsof ik van die meisjes zou willen, toch?quote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik van die meisjes zou willen, toch?
quote:
Pic?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:36 schreef shifto het volgende:
Gisteren in de nieuwe aflevering van House MD zat een meisje die keiveul op MR leekAlleen dan 6 ofzo
En maar alimentatie trekken van die arme bdh he? hoe durf jequote:Op woensdag 2 mei 2012 09:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan jat ik trouwens wel stiekem jouw CD van The Who mee.
BUSTEDquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
KK is voor ons allen toch een lichtend voorbeeld?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan jat ik trouwens wel stiekem jouw CD van The Who mee.
Je bedoelt toch niet dit meisje hè?quote:
OMG DA'S NET MUISRAKET DIE DAAR ZO LIGT!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dit meisje hè?
[ afbeelding ]
Want zij lijkt echt niet op mij.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En maar alimentatie trekken van die arme bdh he? hoe durf je
Ik verlaat je voor KK natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:43 schreef bijdehand het volgende:
Alsof mr van mij wil scheidenbitch please
Je kan niet met iemand trouwens als hij dood is.quote:
Vast wel ergens in het buitenland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan niet met iemand trouwens als hij dood is.
Zonder lijk ben je vermist. Je kan nergens met iemand trouwens zonder dat hij/zij er niet isquote:
Nadeel van iemand die rechten studeert, dit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonder lijk ben je vermist. Je kan nergens met iemand trouwens zonder dat hij/zij er niet is
Algemene dingen weet ik ook wel hoor. Dit was trouwens niet meer dan logischquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nadeel van iemand die rechten studeert, dit.(Belastingrecht maar goed)
Ik ben een vrouw, dus ik beschik per definitie niet over logica.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Algemene dingen weet ik ook wel hoor. Dit was trouwens niet meer dan logisch
Epic mr is epicquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus ik beschik per definitie niet over logica.
lolquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus ik beschik per definitie niet over logica.
Ja lijkt heul wel!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dit meisje hè?
http://www.imdb.com/media/rm610317312/nm4123266
Want zij lijkt echt niet op mij.Lijkt nog meer op Barrie zelfs.
http://www.imdb.com/media/rm1385478144/nm4123266Ik zie de gelijkenis echt niet. Ze lijkt nog meer op jou, met die lippen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lijkt heul wel!Zoek haar naam op, zo van de zijkant niet maar van voren wel
O haiquote:
Vind je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lijkt heul wel!Zoek haar naam op, zo van de zijkant niet maar van voren wel
Totaal niet he?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/media/rm1385478144/nm4123266Ik zie de gelijkenis echt niet. Ze lijkt nog meer op jou, met die lippen!
Hoi hand. Zin in vanavond?quote:
Ze lijkt op je, wat je ook zegtquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/media/rm1385478144/nm4123266Ik zie de gelijkenis echt niet. Ze lijkt nog meer op jou, met die lippen!
Wat is er vanavondquote:
Ik zie het ook niet hoor.quote:
BIJDEHAND AND STEVENquote:
Vanavond heb ik met mijn echte ware liefde afgesproken, niet met Stevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
BIJDEHAND AND STEVEN
SITTING IN A TREE
K-I-S-S-I-N-G!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanavond heb ik met mijn echte ware liefde afgesproken, niet met Steven
Sterke tak die mij kan houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
BIJDEHAND AND MUISRAKET
SITTING IN A TREE
K-I-S-S-I-N-G
BIJDEHAND AND DEJORIquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
BIJDEHAND AND MUISRAKET
SITTING IN A TREE
K-I-S-S-I-N-G
Omg jij lijkt echt niet op die linkerquote:
Zoals ik tegen al mijn meisjes zeg:quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
BIJDEHAND AND DEJORI
Ik denk dat ik hier maar stop.
Die linker was ik toen ik klein was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg jij lijkt echt niet op die linker(nog minder op die rechter)
Ze is die linker? Dat zie je meteen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omg jij lijkt echt niet op die linker(nog minder op die rechter)
Ja, maar nu lijkt je daar echt niet op. Alleen je ogenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die linker was ik toen ik klein was.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die linker was ik toen ik klein was.
quote:
Inderdaad, hamsterwangen, wipneusje...quote:
Ik wist dat ze die linker was, maar alleen omdat we de verschillen moesten zoekenquote:
Hamsterwangen, bitch pleasequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad, hamsterwangen, wipneusje...
Gast, ik lijk daar nog steeds mega erg op. Ik weet niet of je me ooit aankijkt als je me aanrandt...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wist dat ze die linker was, maar alleen omdat we de verschillen moesten zoeken
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad, hamsterwangen, wipneusje...
Hamsterwangbro.quote:
Nee, ik kijk alleen naar je lichaam, dat weet je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, ik lijk daar nog steeds mega erg op. Ik weet niet of je me ooit aankijkt als je me aanrandt...
Is ook praktisch onveranderdquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleen naar je lichaam, dat weet je.
Gast...quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Muisraket het volgende:
Zoek de verschillen:
(Die lippen!)
[ afbeelding ]
Dit is een gevoelig punt MR, mijn stagiaire zei laatst al dat ik geen lippen hadquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Muisraket het volgende:
Zoek de verschillen:
(Die lippen!)
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Muisraket het volgende:
Zoek de verschillen:
(Die lippen!)
[ afbeelding ]
Aww.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit is een gevoelig punt MR, mijn stagiaire zei laatst al dat ik geen lippen hadLiep de hele dag duckface rond!
Je hebt wel lippen, maar ze zitten verstopt tussen je wangen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit is een gevoelig punt MR, mijn stagiaire zei laatst al dat ik geen lippen hadLiep de hele dag duckface rond!
Die heeft ie opgegeten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je hebt wel lippen, maar ze zitten verstopt tussen je wangen.
Zon klein anusje??quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef DeJori het volgende:
Ik heb hele smalle, maar opgeblazen lippen. Permanent kusje zeg maar
Nee, mijn poesjequote:
begrek?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:15 schreef bijdehand het volgende:
Ok niemand is hier blij (met z'n begrek aan) lippen.
WTF? Is me nog nooit opgevallen iig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef DeJori het volgende:
Ik heb hele smalle, maar opgeblazen lippen. Permanent kusje zeg maar
quote:
Die ga ik voortaan gebruiken.quote:
Net als jouw tefeloon?quote:
Jup. Ik mag vandaag t/m 5 mei gratis bellen btw.quote:
Ik mocht gisteren 100 minuten gratis bellen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup. Ik mag vandaag t/m 5 mei gratis bellen btw.
Vergeleken met die foto niet idd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vind je toch ook niet echt veranderd hoor MR
Geloof ik niks van. Bijna niemand lijkt nog op zijn babyfoto's.quote:
Hij had z'n baard toen al.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Bijna niemand lijkt nog op zijn babyfoto's.
Ik had wel al veul haarquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Afro in wording?quote:
Yep, er is een foto waar ik 2 of 3 ben op een driewieler met een BOS HAAR niet normaalquote:
Kun je die laten zien? Pretty please?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Yep, er is een foto waar ik 2 of 3 ben op een driewieler met een BOS HAAR niet normaal
Zou ik thuis bij mijn ouders eens uit een doos moeten vissen. Als ik er aan denk doe ik het deze week ergens welquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kun je die laten zien? Pretty please?
Heeheehee, die was niet bezorgd hoor, maar verdrietig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik doelde op bezorgdheid. Als ik bezorgd ben, ben ik juist totaal niet in die mood. Ik ben niet het meisje van KK van gisteren/eergisteren.
We misten jouquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus hier is vanaf half twaalf niks gepost
quote:
En onze lieve kleine schattige MRquote:
Dat is echt de enige schattige foto van mij die er bestaat, dus ik ben er heel zuinig op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:16 schreef shifto het volgende:
[..]
En onze lieve kleine schattige MR
Bewijs: pic 1 pagina terug.
Rechterklik > save picture as... > Schattige mr - enige foto.jpgquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is echt de enige schattige foto van mij die er bestaat, dus ik ben er heel zuinig op.Mijn broertje daarentegen was vroeger echt superschattig, maar die zag er dan ook uit als een klein Chinees kindje inclusief samengeknepen ogen en het gezicht van een boefje.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Rechterklik > save picture as... > Schattige mr - enige foto.jpg
Done
Beschamende?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]x infinity. Ik baal nog steeds dat ik die beschamende foto's van jou niet opgeslagen heb.
Je had ooit. lang geleden een aantal mega oude foto's gestuurd die zwaar beschamend waren, emo dingen en zo.quote:
Die niet savenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je had ooit. lang geleden een aantal mega oude foto's gestuurd die zwaar beschamend waren, emo dingen en zo.
Ik kan ze ook niet meer saven aangezien ik ze niet terug kan halen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Die niet saven
Maar weinigen hebben die fotos mogen aanschouwen
Mss ooit als je lief bentquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kan ze ook niet meer saven aangezien ik ze niet terug kan halen.
Wat voor foto's?quote:
Foto's uit shifto's puberjaren.quote:
Ik heb ze niet, ik heb ze alleen gezien maar niet opgeslagen.quote:
Gelukkig is MR niet automatisch prepared om zoiets later tegen je te gebruikenquote:
Niet iedereen is zoals wij. Gelukkig voor iedereen. xDquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Gelukkig is MR niet automatisch prepared om zoiets later tegen je te gebruiken
qftquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals wij. Gelukkig voor iedereen. xD
Die kerel van HR was nog steeds ziekquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
MohMi heb je nou je contract getekend?
Ja want die weet ik alquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Nice! Hopelijk bevallen de arbeidsvoorwaarden je ook
Ja? nu over ende uit?quote:Op donderdag 3 mei 2012 06:59 schreef bijdehand het volgende:
Nja, de beslissing kwam geheel van mijn kant hoor
Doe je goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 07:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha eer aan jezelf gehouden?
Ik ga vanmiddag naar de huldiging van ajax
ik had gister al een uur vertraging :p niks aan te doen, behalve dan zsm verhuizenquote:Op donderdag 3 mei 2012 07:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ik zit weer in Hilversum.. Weet goed waar je aan begint, Mohmi
Dit.quote:
Nee, zat te zeuren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit.
En hoe kan dit bericht 40% gewijzigd zijn? Stond elke letter verkeerd?
Kan nu even niet luisteren, zit met klanten in een ruimtequote:Op donderdag 3 mei 2012 10:32 schreef Muisraket het volgende:
Btw shifto, B-kantje o.i.d. van Spinvis, best leuk nog!
Hoezo zit je dan te fokken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Kan nu even niet luisteren, zit met klanten in een ruimteMaar heb hem wel even doorgemaild aan mijzelf
kan ik hem vanmiddag of vanavond even luisteren!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Serious face. Denken mensen dat ik gewoon druk bezig ben
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Serious duck face in jouw gevalquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je teveel afvuurt juist niet, want dan gaat je accuratesse naar de klote.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
Net als met een machinegeweer. Als je heel veel afvuurt is er altijd wel iets raak.
Hahaha, Boris_Karloff doet een shiftoquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur voor pampers gelegen na de tijd.
Doet B_K shifto? Sexy.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hahaha, Boris_Karloff doet een shifto
quote:Een.
Ik zei op MSN al dat ik wel kon lezen, lamstraal!quote:
Ik type dit al voordat het venstertje begon te knipperen. laartsmal!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zei op MSN al dat ik wel kon lezen, lamstraal!
Vandaag is MR subtielquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik type dit al voordat het venstertje begon te knipperen. laartsmal!
Bende terug? Hoe was het?quote:
Fijn dat het leuk was.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben back, het was zwaar chill alleen turken zijn echt kut
vooral op die markten, maar dat resort was zwaaaar relaxed
alles goed?
Nog een mooie turkse dame versierd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben back, het was zwaar chill alleen turken zijn echt kut
vooral op die markten, maar dat resort was zwaaaar relaxed
alles goed?
Ik geilde op een 24 jarige vrouwquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nog een mooie turkse dame versierd?
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
JaIk ging de hele dag biertjes drinken maar toch ben ik veilig thuis gekomen
Gisteren trouwens wat een grap
Dat laatste is wel echt stomme timing.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja ik wist wel dat je af ging spreken maar niet waar/hoelaat. In mijn ooghoek dacht ik jou (en dus S) te zien.Maar niets was minder waar. Mijn matties en de pa van een hebben me trouwens gezien.
mr lijkt niet op squote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja ik wist wel dat je af ging spreken maar niet waar/hoelaat. In mijn ooghoek dacht ik jou (en dus S) te zien.Maar niets was minder waar. Mijn matties en de pa van een hebben me trouwens gezien.
En aangeraakt.quote:
Beschamend was hij op het eerste oog in ieder geval niet.quote:
Ohhhquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef bijdehand het volgende:
Oelala. S was die middag al voltooide verleden tijd
Voorlopig wil ik niks.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Beschamend was hij op het eerste oog in ieder geval niet.
? Was gewoon een serieuze reactie om aan te geven dat jouw ':')_!' nergens voor nodig was.quote:
Dat jij naast hem durft te lopenquote:
Uhu.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
? Was gewoon een serieuze reactie om aan te geven dat jouw ':')_!' nergens voor nodig was.
Voor het eerst in een lange tijd heb ik rust in mn kopquote:
Frits ja.quote:
Ah serieus?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor het eerst in een lange tijd heb ik rust in mn kop
Nee, niet komt goeie maar is goeiequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah serieus?Ernstig wel! Komt goeie handje.
Ik heb gister mijn laatste lesdag gehad, volgende week ben ik 'vrij' en dan heb ik de zwaarste tentamenperiode ooitquote:
En dan al vakantie??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn laatste lesdag gehad, volgende week ben ik 'vrij' en dan heb ik de zwaarste tentamenperiode ooit
Maar het is allemaal zo vermoeiend...quote:
Ik was bij pappie en mammiequote:
Zaterdagavond?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:07 schreef bijdehand het volgende:
Oh okBinnenkort keer afspreken? Ik ga over een tijdje een drukke tentamenperiode in dus dan heb ik niet veel tijd
Ik moet sowieso tot negen uur werken, dus dan zou ik even moeten kijken hoe ik dat ga doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:10 schreef bijdehand het volgende:
Top. Zal ik gewoon naar jou toe komen of heb je zin om naar Rosmalen te komen en daar mijn glimmende revolver vast te houden zoals jouw vader altijd deed bij mij toen ik nog in Nuland kwam?
5 voor 1 gaat de laatste trein van Rosmalen naar Den Bosch. Ik kan je wel oppikken bij je werkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet sowieso tot negen uur werken, dus dan zou ik even moeten kijken hoe ik dat ga doen
Top ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
5 voor 1 gaat de laatste trein van Rosmalen naar Den Bosch. Ik kan je wel oppikken bij je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |