SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Thinking about thinking of you. ♫
Precies als je dat eerste verteld is hetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:27 schreef Kutstudent het volgende:
20 tieten op een dag is een goed verhaal. Maar 100 e daarvoor betalen slaat weer nergens op.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef DeJori het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden op een verjaardag tegen twee meiden gezegd dat ik cupmaten kon bepalen door te voelen. En dat lukte
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Had je het toen ook nog goed geraden?
Ach, ik hoefde de borstomtrek er niet bij te zeggenquote:
Iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, ik hoefde de borstomtrek er niet bij te zeggen
Nou dan nogquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, ik hoefde de borstomtrek er niet bij te zeggen
Ik verwachtte eigenlijk dat je het zonder te voelen ook al kon radenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef DeJori het volgende:
Maar, Barrie, zal ik het de volgende keer bij jou ook voordoen?
Ik stel voor dat we allemaal voelen en dan radenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef DeJori het volgende:
Maar, Barrie, zal ik het de volgende keer bij jou ook voordoen?
Ik wil even iets meer zekerheid hebben. Iets meer houvast.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou dan nogBijv. B/C hoeft niet veel verschil in te zitten
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat je het zonder te voelen ook al kon raden
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wil even iets meer zekerheid hebben. Iets meer houvast.
Ik had die van jou en T toen allebei goed geraden geloof ik. Bij T thuis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou dan nogBijv. B/C hoeft niet veel verschil in te zitten
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat je het zonder te voelen ook al kon raden
Meanwhile in de graafschewijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef MohMi het volgende:
Ik word gestoord van dat kutfeest bij de buren. LOEIhard Nederlands kutmuziek, ik hoor gvd amper mijn eigen tv
Dan zou je wel de buurman van VV kunnen zijnquote:
Die fietsen toch al bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zou je wel de buurman van VV kunnen zijn
Als we hadden geweten dat jij daar zou fietsen, hadden we wel om gefietstquote:
Hadden we een date gepland staan dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:48 schreef bijdehand het volgende:
Vandaag zie ik de liefde van m'n leven weer
Nee maar vanavond zie ik mrquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hadden we een date gepland staan dan?
Mensen die erin trappen, vandaag ziet bdh S weer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:48 schreef bijdehand het volgende:
Vandaag zie ik de liefde van m'n leven weer
I feel stupidquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mensen die erin trappen, vandaag ziet bdh S weer.
Nouja, eigenlijk ziet hij ons allebei, maar goed.quote:
Ja wat is dat nou weer voor ingewikkelde constructie dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk ziet hij ons allebei, maar goed.
Wissel van de wacht. En dan kan ik hem óf een victory hug óf een troostknuffel geven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou weer voor ingewikkelde constructie dan?
Misschien!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En ga je haar dit keer ten huwelijk vragen?
Ik doelde wel op jou hoor. Serieus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mensen die erin trappen, vandaag ziet bdh S weer.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wissel van de wacht. En dan kan ik hem een troostknuffel geven.
Jij vuile editer!quote:
Da's mijn humorquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij vuile editer!
En dat je op mij doelde kan wel, maar dat is wel een beetje vreemd aangezien je met S date en niet met mij.
Jij hoopt gewoon op een troosthug, omdat bezorgde muisraketjes veel makkelijker te versieren zijnquote:
Ja, nu heb je me door hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon op een troosthug, omdat bezorgde muisraketjes veel makkelijker te versieren zijn
LOL als dat zo zou zijn...!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon op een troosthug, omdat bezorgde muisraketjes veel makkelijker te versieren zijn
Ist vorbei, Freund. 't Is al mei.quote:
Oké nu is het mij wel duidelijkquote:
Ik doelde op bezorgdheid. Als ik bezorgd ben, ben ik juist totaal niet in die mood. Ik ben niet het meisje van KK van gisteren/eergisteren.quote:
Ik vond het ook tegenvallen idd =/quote:
Ben maar niet bangquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik doelde op bezorgdheid. Als ik bezorgd ben, ben ik juist totaal niet in die mood.
Ben ik ook niet.quote:
Ooit lukt hetquote:
Hoooowquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik doelde op bezorgdheid. Als ik bezorgd ben, ben ik juist totaal niet in die mood. Ik ben niet het meisje van KK van gisteren/eergisteren.
Neen, dit:quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoooow
Dat bedoelde ik ook niet he
Alsof ik van die meisjes zou willen, toch?quote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof ik van die meisjes zou willen, toch?
quote:
Pic?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:36 schreef shifto het volgende:
Gisteren in de nieuwe aflevering van House MD zat een meisje die keiveul op MR leekAlleen dan 6 ofzo
En maar alimentatie trekken van die arme bdh he? hoe durf jequote:Op woensdag 2 mei 2012 09:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan jat ik trouwens wel stiekem jouw CD van The Who mee.
BUSTEDquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
KK is voor ons allen toch een lichtend voorbeeld?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan jat ik trouwens wel stiekem jouw CD van The Who mee.
Je bedoelt toch niet dit meisje hè?quote:
OMG DA'S NET MUISRAKET DIE DAAR ZO LIGT!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dit meisje hè?
[ afbeelding ]
Want zij lijkt echt niet op mij.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En maar alimentatie trekken van die arme bdh he? hoe durf je
Ik verlaat je voor KK natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:43 schreef bijdehand het volgende:
Alsof mr van mij wil scheidenbitch please
Je kan niet met iemand trouwens als hij dood is.quote:
Vast wel ergens in het buitenland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan niet met iemand trouwens als hij dood is.
Zonder lijk ben je vermist. Je kan nergens met iemand trouwens zonder dat hij/zij er niet isquote:
Nadeel van iemand die rechten studeert, dit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonder lijk ben je vermist. Je kan nergens met iemand trouwens zonder dat hij/zij er niet is
Algemene dingen weet ik ook wel hoor. Dit was trouwens niet meer dan logischquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nadeel van iemand die rechten studeert, dit.(Belastingrecht maar goed)
Ik ben een vrouw, dus ik beschik per definitie niet over logica.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Algemene dingen weet ik ook wel hoor. Dit was trouwens niet meer dan logisch
Epic mr is epicquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus ik beschik per definitie niet over logica.
lolquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus ik beschik per definitie niet over logica.
Ja lijkt heul wel!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dit meisje hè?
http://www.imdb.com/media/rm610317312/nm4123266
Want zij lijkt echt niet op mij.Lijkt nog meer op Barrie zelfs.
http://www.imdb.com/media/rm1385478144/nm4123266Ik zie de gelijkenis echt niet. Ze lijkt nog meer op jou, met die lippen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lijkt heul wel!Zoek haar naam op, zo van de zijkant niet maar van voren wel
O haiquote:
Vind je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lijkt heul wel!Zoek haar naam op, zo van de zijkant niet maar van voren wel
Totaal niet he?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/media/rm1385478144/nm4123266Ik zie de gelijkenis echt niet. Ze lijkt nog meer op jou, met die lippen!
Hoi hand. Zin in vanavond?quote:
Ze lijkt op je, wat je ook zegtquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/media/rm1385478144/nm4123266Ik zie de gelijkenis echt niet. Ze lijkt nog meer op jou, met die lippen!
Wat is er vanavondquote:
Ik zie het ook niet hoor.quote:
BIJDEHAND AND STEVENquote:
Vanavond heb ik met mijn echte ware liefde afgesproken, niet met Stevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
BIJDEHAND AND STEVEN
SITTING IN A TREE
K-I-S-S-I-N-G!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanavond heb ik met mijn echte ware liefde afgesproken, niet met Steven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |