fish n chips perhaps then?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef Viajero het volgende:
Dit soort topics zijn trouwens heel lastig voor mij. Ik heb nu zin in een lekker patatje en een frikandel, maar ik woon in London....
Dat vind natuurlijk zijn grondslag in onze gehele consumptiemaatschappij. Als we ergens behoefte aan hebben dan moet die behoefte meteen vervuld worden. Niets wachten, nu, meteen. In het verleden moest ik een week wachten op een schaaltje chips in de weekenden, dat noemden ze dan een traktatie. Nu lopen kinderen naar de winkel en kopen zelf een hele zak chips.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Verkeerd antwoord op een juiste vraag. Typisch PvdA.
De overheid moet eens naar zichzelf kijken in plaats naar wat ze kunnen verbieden. Ik ga al een jaar of 20 niet meer naar school, maar volgens mij is het in die tijd normaal geworden dat scholen frisdrank- en snoepautomaten neerzetten en zijn er kantines met van alles en nog wat om geld te verdienen voor de school. Nu is die ontwikkeling weer op zijn retour, maar die was natuurlijk al verkeerd.
En daarmee werk je ook een bepaald gedrag in de hand. Voor ouders en kinderen wordt het de norm dat kinderen kunnen kopen wat ze lekker vinden, dan wordt dat normaal en moeten ze daarvoor geld meekrijgen. En dan kun je niet meer zomaar terug naar de situatie dat de concierge koffie en thee verkoopt en eventueel een gevulde koek erbij.
Jullie hebben weer de English breakfast. Smakelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef Viajero het volgende:
Dit soort topics zijn trouwens heel lastig voor mij. Ik heb nu zin in een lekker patatje en een frikandel, maar ik woon in London....
huh? Wat is er mis met mijn hersenkronkel?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef beeer het volgende:
Kan een mod bovenstaand (Boris') bericht verwijderen en over een week terugplaatsen? Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef beeer het volgende:
Kan een mod bovenstaand (Boris') bericht verwijderen en over een week terugplaatsen? Alvast bedankt.
Gelukkig bepaal jij niet wat onsmakelijk is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:39 schreef niels0 het volgende:
Kan een mod gaarne bovenstaand engels ontbijt verwijderen? Dank U voor Uw meedewerking. Ik word er verdorie gewoon onsmakelijk van.
Moet je het eens opeten met een gigantische kater uit beleefdheid omdat iemand zoveel moeite had gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:39 schreef niels0 het volgende:
Kan een mod gaarne bovenstaand engels ontbijt verwijderen? Dank U voor Uw meedewerking. Ik word er verdorie gewoon onsmakelijk van.
Ik leg wel eens kunstwerkjes in de toiletpot die er aantrekkelijk uitzien om op te eten dan deze scheize.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jullie hebben weer de English breakfast. Smakelijk.
[ afbeelding ]
Er zijn een paar pubs die vrij goede chips doen inderdaad. Maar even lekker een patatje mayo halen is er hier niet bij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
fish n chips perhaps then?
Nope, ik zou een indier nemen, die heb je zat daar.
Dat is inderdaad ook lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jullie hebben weer de English breakfast. Smakelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik leg wel eens kunstwerkjes in de toiletpot die er aantrekkelijk uitzien om op te eten dan deze scheize.
Ik vind het juist perfect katervoedsel. Met een grote kop thee met melk erbij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Moet je het eens opeten met een gigantische kater uit beleefdheid omdat iemand zoveel moeite had gedaan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik vind het juist perfect katervoedsel. Met een grote kop thee met melk erbij.
Ik heb anderhalf uur voor pampers gelegen na de tijd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:42 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik vind het juist perfect katervoedsel. Met een grote kop thee met melk erbij.
Daar heb ik op zich geen moeite mee, ik vind het wel belachelijk, maar dat is wanneer ik het toets aan hoe ik mijn eigen leven wil leiden, en hoe anderen het hunne leiden is iets waar ik me niet mee wil bemoeien. Vrije burgers maken hun eigen keuzes in alle vrijheid wanneer die slechts henzelf aangaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat vind natuurlijk zijn grondslag in onze gehele consumptiemaatschappij. Als we ergens behoefte aan hebben dan moet die behoefte meteen vervuld worden. Niets wachten, nu, meteen. In het verleden moest ik een week wachten op een schaaltje chips in de weekenden, dat noemden ze dan een traktatie. Nu lopen kinderen naar de winkel en kopen zelf een hele zak chips.
Ik las laatst dat ze ook al snoepautomaten in bussen plaatsen, zelf die minuten wachten zijn ons minuten teveel
Ik heb ooit een hele dag half misselijk geweest door die zooiquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur voor pampers gelegen na de tijd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb anderhalf uur voor pampers gelegen na de tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |