Dat deed je automatisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef PMK111 het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie goede advies. Ik ga een kijkje nemen bij Tenue de Nimes. Mag ik nu het topic afsluiten?
Onderste paar is ook nog niet lang gedragenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef PMK111 het volgende:
Nog nooit gedaan. *Voelt zich stoer*
Als ik naar de foto's kijk in de OP dan vind ik eigenlijk de broek van don-diablo en attaboy het mooiste. Die Naked & Famous onderaan vind ik een beetje steriel ofzo.
Edit: die vouwen en verkleuringen zijn dus in de loop der tijd ontstaan in die broeken?
Nice.quote:
Als je nou voortaan na het sluiten van het topic ook nog rechtsbovenaan op "open nieuw deel" klikt, een nieuwe titel verzint en het nieuwe topic opent, dan ben je helemaal stoer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef PMK111 het volgende:
Nog nooit gedaan. *Voelt zich stoer*
Als ik naar de foto's kijk in de OP dan vind ik eigenlijk de broek van don-diablo en attaboy het mooiste. Die Naked & Famous onderaan vind ik een beetje steriel ofzo.
Edit: die vouwen en verkleuringen zijn dus in de loop der tijd ontstaan in die broeken?
Vet. Hoe lang duurt het om de resultaten van Atta en Don te krijgen ongeveer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Als je nou voortaan na het sluiten van het topic ook nog rechtsbovenaan op "open nieuw deel" klikt, een nieuwe titel verzint en het nieuwe topic opent, dan ben je helemaal stoer.![]()
Wat betreft de OP foto's, die van Atta en Don zijn al enigszins lang gedragen. Die van mij is dezelfde als die van Don, maar met minder draagtijd. Die van Sanjay is praktisch nieuw, en dus nog een ongeschreven doek om het zo maar uit te drukken. Je laatste opmerking klopt, veel dragen en dan na lange tijd pas wassen geeft dit soort resultaten.
Die van atta had 9-10 maanden wear geloof ik. Maar het is ook afhankelijk van wat je ermee doet, actieve wear gaat natuurlijk harder dan iemand met een zittend kantoorbestaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef PMK111 het volgende:
[..]
Vet. Hoe lang duurt het om de resultaten van Atta en Don te krijgen ongeveer?
Cool. Heb je pics? Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef Analoog het volgende:
[..]
Nice, je zal er geen spijt van krijgen, heb er zelf ook een! Lekker snelle progress!
Zal morgen wel wat van die meeschieten, als ik dan toch bezig ben!quote:
Die Jap Heritage is echt een fast fader. Dat is ziek gewoon. Fabric is uberdope.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef Analoog het volgende:
[..]
Zal morgen wel wat van die meeschieten, als ik dan toch bezig ben!
Wat heel erg vet is, is dat die slubs (dus de onregelmatige stukken denim waar de geverfde draden dicht bij elkaar zitten) sneller faden, en dat hij daardoor heel onregelmatig fadet.
Edwin Nashville niks voor je? of Edwin ED39?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef DeRakker. het volgende:
ah jeans topic!
Ik heb een vraag, weten jullie merken dat brede modellen hebben en geen smalle.
Ik draag het meest g-star en chasin omdat deze het meest breed zijn kwa model maar ik heb bijv. een nieuwe die goed zit maar dit was het wijdste model.
Vooral omdat ik wat dikkere benen heb dan een standaard man door krachttraining en ik moet fietsen dus er wel in moet kunnen bewegen.
[ afbeelding ]
Beetje het rechter model achtig iets...
En dan nog wel een mooi model en net van die cheap ass dingen bij de zeeman ofzo![]()
Ik draag maat 33/34... ik kan niet groter in de maten want dan wordt het te lang of te breed bij de heupen... ik moet het echt zoeken in het model.
Eigenlijk zit mijn nieuwste broek nu als enige goed.
thx heb ff snel gekeken en ziet er goed uit, zal het ff checkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Edwin Nashville niks voor je? of Edwin ED39?
Zijn straight of loose fit
Ik vergeet Edwin altijd in het rijtje Nudie, N&F en APC, stom eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Edwin Nashville niks voor je? of Edwin ED39?
Zijn straight of loose fit
Ja stomquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vergeet Edwin altijd in het rijtje Nudie, N&F en APC, stom eigenlijk.
Edwin is prijstechnisch interessant, maar ik zou het niet als instapbroekje aanschaffen. Zeker omdat je flink wat dedication erin moet stoppen eer je resultaat ziet. Dus ik vind het eerlijk gezegd niet zo raar dat je dat buiten beschouwing laat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vergeet Edwin altijd in het rijtje Nudie, N&F en APC, stom eigenlijk.
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ja stom![]()
![]()
Misschien voor in de OP, instapmodellen? beetje klasses van merken neerzetten?
True, ze faden echt als een bitch. Maar goed, ze zijn wel goedkoop en hebben een aantal interessante fits, dus als het je weinig uitmaakt of ie snel fade, dan kan het een mooie keus zijn. Ik zou echter bij instap kiezen voor N&F of Nudie, eventueel APC. Laatste is wat saaier, N&F heeft echt toffe fabrics en Nudie heeft alle mogelijke fits.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Edwin is prijstechnisch interessant, maar ik zou het niet als instapbroekje aanschaffen. Zeker omdat je flink wat dedication erin moet stoppen eer je resultaat ziet. Dus ik vind het eerlijk gezegd niet zo raar dat je dat buiten beschouwing laat.
Instap zou ik me toch scharen bij de merken N&F, APC, Unbranded, Nudie Jeans en bijvoorbeeld de wat onbekendere buitenlandse denims, zoals o.a. Artist Denim, Red Cloud en dergelijke. Daarvan is bekend dat ze goed faden en er is genoeg documentatie beschikbaar om het te bewijzen. Mooie Edwins zijn er ook hoor, laat ik dat wel stellen... Maar niet na 6 maanden wear.
Overigens... Ik zou wel willen soaken (0701), omdat je dan toch wel die mooie diepblauwe kleur krijgt en de vertical falling zo goed te zien is. Dat is echt dope
Vertical fading, zoals je op het linkerbeen goed ziet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:51 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb wel elke keer pech met mijn samurai de laatste tijd, kan niet buiten lopen of ik word natgeregend![]()
Hij heeft nu overal witte streepjes bij m'n bovenbenen, kan het niet echt fading noemen. Is daar een naam voor?
Waar zijn je Sométs eigenlijk gebleven?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:15 schreef M1stral het volgende:
Over dedication gesproken. Ik heb echt te veel jeans nog waar ik wear in moet steken... Ik focus me momenteel even op de 0701. De 0702 krijgt sporadisch wear, maar dat komt ter zijner tijd wel. Dat was gewoon een aankoop omdat het moest. Die broek is zo dope.
Maar ik kan ze helaas niet allemaal tegelijk dragen. De Copper Labels is echt een zomerbroekje, dus die trek ik tegen die tijd wel uit de kast. Eerst die 0701 maar even kapotdragen...
Hoe is het met de rest van de Momo's van de aanwezigen?
Analoog, BigSmurf, Don... Even kleine status (met of zonder foto;s)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N&F:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat m'n Momo op de assfades na niet heel erg hard gaat, maar dat komt nog wel!
[ Bericht 0% gewijzigd door Analoog op 02-05-2012 12:51:11 ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:36 schreef Analoog het volgende:
Photobomb!![]()
Momo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N&F:1,5 maand?! Wajoo, over snel faden gesproken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat m'n Momo op de assfades na niet heel erg hard gaat, maar dat komt nog wel!Welkom!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Hallo,
Ik zat eens te kijken naar een dry wash, heb er nog nooit eerder een gehad. Ik ben opzoek naar een slim feat paar jeans en heb zo'n 200 euro te besteden (paar tientjes meer maakt niet uit). Wat raden jullie mij aan? Als je voor bijv. 300 euro een veel beter paar jeans krijgt als voor 200 ben ik ook wel bereid meer te besteden.
200 euro is een behoorlijk bedrag voor een eerste dry, je kunt gelijk alle kanten op.
Wat voor schoenen en broeken draag je op dit moment, en ben je tevreden met de fit van deze broeken?
Naked & Famous, APC, Nudie en Momotaro hebben allemaal wel soort van slim fits. Ik raad je aan om ff op deze site te kijken en zeggen wat je aanspreekt (qua model):
http://www.tenuedenimes.com/shop/category/men/denim-pants/#FREEBAJSKORV
Ik weet niet echt of ik daarover kan oordelen, maar ik zou als 1e dry een erg dure broek afraden. Stel (ik kan het me eigenlijk niet echt voorstellen, maar ieder zo zijn voorkeuren natuurlijk), je vind het niks om dry/raw denim te dragen, dan is het wel een soort van weggegooid geld. Maar als je een Momo kan scoren voor rond de 200, zou ik dat niet weigeren natuurlijk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Hallo,
Ik zat eens te kijken naar een dry wash, heb er nog nooit eerder een gehad. Ik ben opzoek naar een slim feat paar jeans en heb zo'n 200 euro te besteden (paar tientjes meer maakt niet uit). Wat raden jullie mij aan? Als je voor bijv. 300 euro een veel beter paar jeans krijgt als voor 200 ben ik ook wel bereid meer te besteden.
Een nogal dure retailer in Nederland is de denimwinkel Tenue de Nîmes, aan de Elandsgracht in Amsterdam. Je kan ze ook kopen (soms goedkoper, maar ligt aan de shipping en tax e.d.) via internet: BlueOwl is een goede webshop (met een zeer goede service, zo zegt ook wel onze grote connaisseur M1stral), Blue in Green in Soho (met een zeer groot assortiment aan allerlei A-kwaliteit denim merken), of bijvoorbeeld Context Clothing waar ik hem vanaf heb geplukt voor een prikkie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Waar kan je die Momo's zoal kopen dan?
Waar dan? Ik had m voor 220 met tax & shipping, en die was nog wel in de sale!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:13 schreef don-diablo het volgende:
Voor m'n tweede momotaro was ik 200 euro kwijt inclusief verzenden.
Photobomb!![]()
Momo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N&F:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat m'n Momo op de assfades na niet heel erg hard gaat, maar dat komt nog wel!![]()
Vooral die N&F
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Moeilijk doen met m'n telefoon:quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hehe nice... Doe eens een goede fitpic
Zie er goed uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moeilijk doen met m'n telefoon:
[ afbeelding ]
Jij geniepige...quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk het ook niet maar is wennen.. Hij hangt een stuk lager op de heupen dan de momo 0201. Een maat kleiner had misschien wel gekund maar dat zouden "the goods" niet zo prettig vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef Atta-boy het volgende:
Goede fit Don. Je zal er vast geen spijt van krijgen
'cause I'm a baaaaaaad mann.. Moet m'n bijnaam (sneak) wel eer aan doen.quote:
Weird guy toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Skinny Guy pas ik niet in. Een keer geprobeerd en kwam tot m'n knieën.quote:
Haha sneaky bastardquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef DeGrote het volgende:
Update vd Denham na 1 soak...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Photobomb!![]()
Momo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N&F:Lekker hoor al die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat m'n Momo op de assfades na niet heel erg hard gaat, maar dat komt nog wel!![]()
Bij mijn knieën beginnen een soort pluisjes te ontstaan, iemand een idee wat het is? hoop dat het gewoon bij de progress hoort en dat het niet een teken is dat hij uit elkaar valt, beetje vreemd.
Waist of ook de thighs?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:39 schreef omelette het volgende:
Zal ik vanavond even regelen.
Dayum, topblock is echt mad tight. Loop nu rondjes door het huis om hem een beetje te rekken.
Meten is weten. Pak een meetlint, meet je favoriete broek op en kijk of de Skinny Guy overeenkomt met gewenste measurements.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:20 schreef wesley_k het volgende:
Hoe is de maatvoering van zo'n N&F Skinny guy? Zit eraan te denken om er een aan te schaffen. Ben op zoek naar een pasvorm zoals in de OP van xSanjay.
Yup! Ja zo'n groot verschil in kwaliteit in vergelijking tot mijn andere broeken. Kan niet wachten tot de eerste fades beginnen door te komen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Was dit nou je eerste dry? Hoe is je eerste indruk?
Flink dragen, niet wassen, komt alles goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:23 schreef omelette het volgende:
[..]
Yup! Ja zo'n groot verschil in kwaliteit in vergelijking tot mijn andere broeken. Kan niet wachten tot de eerste fades beginnen door te komen!
Gaat de goede kant op zo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Flink dragen, niet wassen, komt alles goed.![]()
Oh, en ik had ook nog wat plaatjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Finally some picsquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Flink dragen, niet wassen, komt alles goed.![]()
Oh, en ik had ook nog wat plaatjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok was je veel kwijt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:54 schreef DeGrote het volgende:
@Ali
Nee, laten doen door de lokale Turk!
Vraagje, weet iemand hoe ik het beste mijn ele2 kan tapen om denimbleed op m'n Red Wings tegen te gaan?
Ik loop altijd op blote voeten als ik niet weg hoef, veel fijner.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Finally some picsWordt al nice
en doe voortaan sokken aan
![]()
Kan ik begrijpen met suède en ruw leer. Goede zwarte tape in wat kleinere stukjes knippen en aan de binnenkant plakken. Zal wel loslaten na een korte periode maar helpt wel ff.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:54 schreef DeGrote het volgende:
@Ali
Nee, laten doen door de lokale Turk!
Vraagje, weet iemand hoe ik het beste mijn ele2 kan tapen om denimbleed op m'n Red Wings tegen te gaan?
Worden ze idd ook, maar dan moet het wel een beetje in verhouding staan. Helemaal blauw van bleed en verder schoon klopt ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef leppeh het volgende:
Juist die Iron Rangers worden er wat mij betreft alleen maar mooier op als ze er echt gebruikt uit zien
Aan de binnenkant zie je niks, dus kan best zijn dat het fade-plekken worden. Heb er geprobeerd een foto van te maken maar het is niet heel duidelijk te zien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
@Ditty aan de binnenkant niks beschadigd? Zijn het geen fade-plekken aan het worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit..Fade vanzelf wel wegquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Is gewoon het fadingsproces volgens mij, niks om je druk om te maken.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef Ditty het volgende:
[..]
Aan de binnenkant zie je niks, dus kan best zijn dat het fade-plekken worden. Heb er geprobeerd een foto van te maken maar het is niet heel duidelijk te zien.Je zit zeker geregeld met je benen over elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ja klopt, haha kan je dat zien aan de foto?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je zit zeker geregeld met je benen over elkaar?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef Ditty het volgende:
[..]
Aan de binnenkant zie je niks, dus kan best zijn dat het fade-plekken worden. Heb er geprobeerd een foto van te maken maar het is niet heel duidelijk te zien.Die pluisjes zijn geen fades, dit heeft meer te maken met het feit dat de oppervlakte op je knieen de denim lichtelijk beschadigd. Zie het als een schaafwond op katoen (ziet er een beetje uit als pilling, veel voorkomend bij bijvoorbeeld wollen truien). De fibers zijn oppervlakkig beschadigd. Dit kan wel leiden tot fades, echter is het natuurlijk zo dat wanneer iets natuurlijk fade er gewoon sprake is van indigoverlies op plekken i.p.v. thread breakage. Je zal je knieen waarschijnlijk vrij regelmatig belasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De weave is daarnaast vrij onregelmatig, al wil ik niet direct spreken van slub, maar dat zou het nog een beetje in de hand kunnen spelen. Zie overigens al behoorlijk wat vertical falling... (Dit is het zogenaamde "regen/strepen" patroon op de oppervlakte van de denim. De kleuren blauw onderscheiden de strepen van de fabric).[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Daar kunnen die plekken door ontstaan, dus vandaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Ditty het volgende:
[..]
Ja klopt, haha kan je dat zien aan de foto?
Volgende keer vragen of ze je broek als gift kunnen versturen en met een hele lage value. Dan is de kans op douane kosten minimaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:16 schreef ChicaChula het volgende:
Ze hebben mn jeans per ongeluk gelijk naar mij gestuurd ipv mn vriendin in san diego.. Maar heb geen verzendkosten betaald! Chilll![]()
Nu nog afwachten wat ik aan de deur moet betalen haha
Ja dat was eigenlijk de bedoeling, zou mn vriendin uit san diego dus doen.. Maar ze hebben de jeans per ongeluk naar het billing adres verstuurd (mijn adres dus) dus nu staat helaas de gewone prijs erop en in een verpakking van revolve clothing dus denk dat hij er niet tussendoor sneakt helaasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of ze je broek als gift kunnen versturen en met een hele lage value. Dan is de kans op douane kosten minimaal
Tikte aan de deur 65 euro af voor m'n Momotaro. Zal bij jou minder zijn, maar kijk uit dat je het contant hebt liggen, je kan bij TNT Express niet pinnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk de bedoeling, zou mn vriendin uit san diego dus doen.. Maar ze hebben de jeans per ongeluk naar het billing adres verstuurd (mijn adres dus) dus nu staat helaas de gewone prijs erop en in een verpakking van revolve clothing dus denk dat hij er niet tussendoor sneakt helaas
Rot bedrag.. Hoeveel was je in totaal kwijt dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tikte aan de deur 65 euro af voor m'n Momotaro. Zal bij jou minder zijn, maar kijk uit dat je het contant hebt liggen, je kan bij TNT Express niet pinnen.
Uh, ik geloof rond de 250 euro.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Rot bedrag.. Hoeveel was je in totaal kwijt dan?
Gaat uiteindelijk nog wel.quote:
Viel inderdaad mee, maar hij was dan ook dik in de sale. Die taxes maken het altijd weer minder aantrekkelijk...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk nog wel.
Vandaag voor het eerst een hele dag m'n NF aan. Toch weer wennen qua fit vergeleken met de 0201
Daarom had ik de mijne binnen Europa besteld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Viel inderdaad mee, maar hij was dan ook dik in de sale. Die taxes maken het altijd weer minder aantrekkelijk...
En goeie fit man. Hoe zitten de bovenbeentjes in de WG?
Laatste keer dat ik wat besteld had uit de VS kreeg ik 'gewoon' nog een naheffing.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef Atta-boy het volgende:
Door die verhalen over extra taxes ben ik bang voor het pakketje wat ik nu onderweg heb![]()
Hoop dat ie de douane overleefd
Je moet geluk hebben. Soms komt ie erdoorheen, soms niet. Ik bekijk het altijd over 10 pakketjes gemiddeld, dan valt het meestal wel mee. Alleen als je ineens toch moet aftikken moet je even slikken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef Atta-boy het volgende:
Door die verhalen over extra taxes ben ik bang voor het pakketje wat ik nu onderweg heb![]()
Hoop dat ie de douane overleefd
Mwua, valt best mee als je niet iedere dag veel fietst, ik fiets ook regelmatig, ga gewoon op een nat zadel zitten en heb geen overdreven ass-fades.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:47 schreef omelette het volgende:
Gister een eind gefietst in m'n nieuwe broekje. Was wel even afzien, maar vannacht was m'n zadel kleddernat. Gaat dit ook gevolgen hebben voor m'n assfades als m'n broek dit vaak meemaakt?
Lekker in je schoenen laten zitten, staat prima. Niks wannabe JB aan. Fit is nice, niet te skinny, gewoon slim gesneden zo. Alleen die exposed coinpocket selvage vind ik jammer, maar da's persoonlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef PMK111 het volgende:
Als ik veel achter mijn bureau zit, gaat de kont dan niet ongelofelijk faden?
En met vorige broeken had ik vaak dat er een gat kwam bij het kruis. Ik zie dat jullie dat kunnen fixen. Is het dan gewoon helemaal gefixt? Want het is zo zonde om je favoriete jeans weg te moeten gooien omdat er een gat zit daar...
Ik zal een fotootje neerzetten van mijn Naked & Famous weird guy
Edit:
[ afbeelding ]
Ik had nog een maatje kleiner geprobeerd, maar dan kreeg ik hem met geen mogelijkheid vast. Dus deze maar genomen uiteindelijk. Vond hem mooier dan de skinny.
Wat vinden jullie mooier als je van die sneakers draagt.. De broekspijp over de flap, of de broek helemaal in de schoen, of de broekspijp om de schoen heen en alleen de flap eruit? If you know what I mean. :p
Nog een edit: Gekocht bij Tenue de Nimes. Leuke winkel! Werd goed geholpen. Hij raadde me ook aan om te beginnen met Naked & Famous. Wel een Momotaro gepast, maar daar begin ik wel mee na deze broek.
Oke thanks voor de infoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Die pluisjes zijn geen fades, dit heeft meer te maken met het feit dat de oppervlakte op je knieen de denim lichtelijk beschadigd. Zie het als een schaafwond op katoen (ziet er een beetje uit als pilling, veel voorkomend bij bijvoorbeeld wollen truien). De fibers zijn oppervlakkig beschadigd. Dit kan wel leiden tot fades, echter is het natuurlijk zo dat wanneer iets natuurlijk fade er gewoon sprake is van indigoverlies op plekken i.p.v. thread breakage. Je zal je knieen waarschijnlijk vrij regelmatig belasten.
De weave is daarnaast vrij onregelmatig, al wil ik niet direct spreken van slub, maar dat zou het nog een beetje in de hand kunnen spelen. Zie overigens al behoorlijk wat vertical falling... (Dit is het zogenaamde "regen/strepen" patroon op de oppervlakte van de denim. De kleuren blauw onderscheiden de strepen van de fabric).
Ben je bereid hem te versturen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:47 schreef reipoc het volgende:
gratis af te halen in almere een BIG N-01 waist 28 net gekocht van iemand op sufu denkende dat het de N-02 waren en deze zijn me veelste strak op de onderbenen en enkels
Mooi hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef PMK111 het volgende:
Als ik veel achter mijn bureau zit, gaat de kont dan niet ongelofelijk faden?
En met vorige broeken had ik vaak dat er een gat kwam bij het kruis. Ik zie dat jullie dat kunnen fixen. Is het dan gewoon helemaal gefixt? Want het is zo zonde om je favoriete jeans weg te moeten gooien omdat er een gat zit daar...
Ik zal een fotootje neerzetten van mijn Naked & Famous weird guy
Edit:
[ afbeelding ]
Ik had nog een maatje kleiner geprobeerd, maar dan kreeg ik hem met geen mogelijkheid vast. Dus deze maar genomen uiteindelijk. Vond hem mooier dan de skinny.
Wat vinden jullie mooier als je van die sneakers draagt.. De broekspijp over de flap, of de broek helemaal in de schoen, of de broekspijp om de schoen heen en alleen de flap eruit? If you know what I mean. :p
Nog een edit: Gekocht bij Tenue de Nimes. Leuke winkel! Werd goed geholpen. Hij raadde me ook aan om te beginnen met Naked & Famous. Wel een Momotaro gepast, maar daar begin ik wel mee na deze broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:05 schreef don-diablo het volgende:
Proper fit pic (uit wat draag je vandaag)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:39 schreef Ditty het volgende:
[..]
Mooi hoorik vind eroverheen leuker maar dit kan ook prima
Vertical Falling, de dunne lichtblauwe verticale streepjes??Ja, al is het nog miniem. Maar het begin is er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nette fits @ de heren trouwens.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Nee!? Niet toch?quote:
Ja, gaat ineens wel rap. Terwijl ik ze niet eens fulltime draag.quote:
M'n 0201's ook, zelfs m'n oma zei gisteren, goh, hij is nu wel aardig aan het veranderen je broek.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:01 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, gaat ineens wel rap. Terwijl ik ze niet eens fulltime draag.
Very Nice.quote:Op zondag 6 mei 2012 05:31 schreef reipoc het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
s5000vx
vanaf 7 april elke dag gedragen ga nu weer even een aantal andere dragen
Dit is een maand wear?quote:Op zondag 6 mei 2012 05:31 schreef reipoc het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
s5000vx
Is die niet veel te breed voor je of hoort die fit zo? Hij fade wel mooi. Zeker in zo'n korte tijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 05:31 schreef reipoc het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
s5000vx
Thights zijn veel te groot voor hemquote:Op zondag 6 mei 2012 17:10 schreef omelette het volgende:
[..]
Is die niet veel te breed voor je of hoort die fit zo? Hij fade wel mooi. Zeker in zo'n korte tijd.
Ik doe nooit zo moeilijk, ik meet gewoon een broek die perfect zit via BiG, vermenigvuldig met 2 en ik heb m'n true waist.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Nuggets het volgende:
Is het zo dat je je waist meet en dat omzet in inches en dat je broekmaat is? (Behalve met de gene die stretchen)
Ja en nee... Ik verkies de manier van BigSmurf voor een accurate benadering. Maar dat je waist past is geen garantie voor een passende jean. De cut/fit moet je uiteindelijk wel kunnen hebben. Met andere woorden, kies een fit die past bij je lichaamsbouw.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Nuggets het volgende:
Is het zo dat je je waist meet en dat omzet in inches en dat je broekmaat is? (Behalve met de gene die stretchen)
Dat is sowieso waar. Ik kan qua waist wel een skinny guy van N&F bestellen, maar gegarandeerd dat ik daar niet in ga passen met m'n benen. Meet dus altijd gewoon alle maten van je favoriete jeans, bekijk de maten van de jeans die je wil bestellen en bedenk jezelf, ga ik erin passen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja en nee... Ik verkies de manier van BigSmurf voor een accurate benadering. Maar dat je waist past is geen garantie voor een passende jean. De cut/fit moet je uiteindelijk wel kunnen hebben. Met andere woorden, kies een fit die past bij je lichaamsbouw.
Daarnaast is zo nu en dan passen ook wel eens handig als het kan.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar. Ik kan qua waist wel een skinny guy van N&F bestellen, maar gegarandeerd dat ik daar niet in ga passen met m'n benen. Meet dus altijd gewoon alle maten van je favoriete jeans, bekijk de maten van de jeans die je wil bestellen en bedenk jezelf, ga ik erin passen.
Moet je ook niet zoveel squatenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef Atta-boy het volgende:
Over passen gesproken, ik pas met mijn bovenbenen bijna niet meer in m'n petit standard![]()
Merk toch wel wat van mijn krachttraining en zwaarder worden.
Good luck with ever stretching thigh area... Haha. Daar zit zo goed als geen rek in.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel squaten, draag je trouwens bij je petit een riem? Mijn N&F wil ook maar niet minder strak worden in de tighs..
Nja hij hoeft ook niet veel te rekken. Hij zit echt een klein beetje te strak. Het is alleen dat ik sinds kort weer wat meer sport. Ik hoop gewoon niet dat ik er dadelijk niet meer in pas..quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Good luck with ever stretching thigh area... Haha. Daar zit zo goed als geen rek in.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef BigSmurf het volgende:
Ben bang dat je pech hebt. Benen groeien altijd snel als je net begint met KT, en vooral met squaten. Ik groeide vorig jaar ook in 2 maanden uit m'n Edwin Ed77.
Zie OP.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef ebutyouyou het volgende:
Hallo !
Ik heb afgelopen weekend een Diesel Braddon 88Z gekocht. Ik lees het topic al een tijdje mee maar nog niet zo lang en snap het nog niet helemaal. Wat is nou precies het nut van het langer dragen van je denim en de eerste keer wassen uitstellen? heeft dat met de maat te maken of met kleur(vervaging) ?
En hoe weet je of je een broek hebt die heel erg krimpt (moet je er dan zeg maar mee in bad gaan liggen de eerste keer ofzo) of juist eentje die heel erg uit loopt.
De diesel die ik zaterdag heb gekocht heb ik zeg maar TrueSize gekocht. zou ik deze nou een tijd dragen zonder te wassen? en als ik hem ga wassen zal ik hem dan zeg maar aanhouden in bad ofzo?
alvast bedankt!
Die van jou zal wel geen dry zijn gok ik, dan heeft het ook geen zin om hem langer te dragen en niet te wassen, tenminste, elke dag is natuurlijk idioot en niet nodig, maar een prewash kan je gewoon zo in de was gooien. Check de foto's in de OP maar, die zijn allemaal begonnen als een donkere, effenblauwe broek, en door lang te dragen en niet te wassen krijg je allemaal "fades", verkleuringen zeg maar.quote:De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.
De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).
Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.
De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.
Welkom!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:06 schreef ebutyouyou het volgende:
Hallo !
Ik heb afgelopen weekend een Diesel Braddon 88Z gekocht. Ik lees het topic al een tijdje mee maar nog niet zo lang en snap het nog niet helemaal. Wat is nou precies het nut van het langer dragen van je denim en de eerste keer wassen uitstellen? heeft dat met de maat te maken of met kleur(vervaging) ?
En hoe weet je of je een broek hebt die heel erg krimpt (moet je er dan zeg maar mee in bad gaan liggen de eerste keer ofzo) of juist eentje die heel erg uit loopt.
De diesel die ik zaterdag heb gekocht heb ik zeg maar TrueSize gekocht. zou ik deze nou een tijd dragen zonder te wassen? en als ik hem ga wassen zal ik hem dan zeg maar aanhouden in bad ofzo?
alvast bedankt!
Ja de OP had ik gelezen maar ik had geen idee of ik een dry denim had of niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zie OP.
[..]
Die van jou zal wel geen dry zijn gok ik, dan heeft het ook geen zin om hem langer te dragen en niet te wassen, tenminste, elke dag is natuurlijk idioot en niet nodig, maar een prewash kan je gewoon zo in de was gooien. Check de foto's in de OP maar, die zijn allemaal begonnen als een donkere, effenblauwe broek, en door lang te dragen en niet te wassen krijg je allemaal "fades", verkleuringen zeg maar.
Welkom in ons denim hoekje trouwens.![]()
oké hartstikke bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Welkom!
Ten eerste, wat voor diesel is het? Volgens mij is het GEEN dry/Raw. En het zijn deze broeken die na maanden wear heel veel contrast creëren (deze broeken Zijn niet voorgewassen, waardoor de 'verf' tijdens het dragen eraf slijt. Daardoor creëren we contrasten die wij tof vinden:).
Hij is wel donker, maar volgens mij is het geen Raw. Je zal dus niet deze contrasten kunnen creëren (je verliest altijd wel wat kleur, maar zal geen spectaculaire verschillen merken).
Nog te weinig progress vind ik zelf om daar ook maar aan te denken. Zo richting september - oktober wordt de verleiding wel groot denk ik, maar we houden vol.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:50 schreef M1stral het volgende:
Smurf... heb jij niet de drang eens goed te soaken?
Ach joh, mijn eerste 0201 is nog steeds raw.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nog te weinig progress vind ik zelf om daar ook maar aan te denken. Zo richting september - oktober wordt de verleiding wel groot denk ik, maar we houden vol.
Mijn 0701 ookquote:Op maandag 7 mei 2012 20:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh, mijn eerste 0201 is nog steeds raw.
Krap 10 maanden met zo'n 6 à 7 maanden wear.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Mijn 0701 ook
Hoe lang heb je die eerste 0201 nou eigenlijk?
Daarom, niks soaken of wassen, doorrocken die hap!quote:Op maandag 7 mei 2012 20:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh, mijn eerste 0201 is nog steeds raw.
Niks mis mee, ziet er prima uit toch? Niet al te veel contrast, maar toch.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
BAM FOTO'S JONGUH!
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Niet veel bijzonders, maar ach het zit lekker.
Tof.. Maar word jij die 501's niet zat? Qua stoffen etc?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
BAM FOTO'S JONGUH!
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Niet veel bijzonders, maar ach het zit lekker.
Redelijk, maar ik heb geen geld en ik ben twee meter en heel dun. Deze broek draag ik eigenlijk al te laag voor mijn doen omdat ik anders hoog water heb. Dus ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tof.. Maar word jij die 501's niet zat? Qua stoffen etc?
Je zou op de SuFu market kunnen kijken voor een Jap denim. Meestal wel steals te vinden (verkeerde maat gekocht, aantal keer gedragen, maar toch niet wat je zocht, alles onder die noemer...) Grote kans dat je daar een slim fit aantreft met nog eens een lange inseam ook, 36+ "quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Redelijk, maar ik heb geen geld en ik ben twee meter en heel dun. Deze broek draag ik eigenlijk al te laag voor mijn doen omdat ik anders hoog water heb. Dus ja.Ik vrees dat ik nog wel 3 jaar om het half jaar hier langs kom om een andere 501 te showen
Ja maar over het algemeen wel mee dan 150 euro.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je zou op de SuFu market kunnen kijken voor een Jap denim. Meestal wel steals te vinden (verkeerde maat gekocht, aantal keer gedragen, maar toch niet wat je zocht, alles onder die noemer...) Grote kans dat je daar een slim fit aantreft met nog eens een lange inseam ook, 36+ "
Dit... Als je wat geduld hebt komt er zeker wel wat moois langsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je zou op de SuFu market kunnen kijken voor een Jap denim. Meestal wel steals te vinden (verkeerde maat gekocht, aantal keer gedragen, maar toch niet wat je zocht, alles onder die noemer...) Grote kans dat je daar een slim fit aantreft met nog eens een lange inseam ook, 36+ "
Harig!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit... Als je wat geduld hebt komt er zeker wel wat moois langs
[ afbeelding ]
![]()
Keertje soaken kan weinig kwaad lijkt me.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:49 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb trouwens wat advies nodig wat betreft mijn Samurai.. Hij stinkt echt enorm, ik heb hem vorige week in de vriezer gegooid en gister eruit gehaald en hij stinkt nu nog steeds
Ja zit er ook aan te denken..Maar wil graag maximaal contrast, maar als hij zo meurt durf ik hem amper te dragenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Keertje soaken kan weinig kwaad lijkt me.
Gewoon doen, met een beetje voorzichtige soak verlies je toch amper indigo. Maar hoe krijg jij het eigenlijk voor elkaar dat ie zo meurt? M'n momo ruikt na het stappen naar rook en bier, even buiten in de wind hangen middagje en hij is weer fris?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja zit er ook aan te denken..Maar wil graag maximaal contrast, maar als hij zo meurt durf ik hem amper te dragen![]()
quote:
Je kan ook een bus Axe leegspuiten over je broek, gegarandeerd vrouwen om je heen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
In de badkamer laten stomen met een badolie ofzoof febreze gebruiken
Hahaha zelden zo hard gelachen om een fok reactie, terwijl ie eigenlijk echt heel slecht isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je kan ook een bus Axe leegspuiten over je broek, gegarandeerd vrouwen om je heen.
Deze onthulling draagt niet echt bij aan je geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:45 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hahaha zelden zo hard gelachen om een fok reactie, terwijl ie eigenlijk echt heel slecht is
Dat is een Momo... Of niet? 0705BiG?quote:
Ik heb dan ook een raar gevoel voor humorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Deze onthulling draagt niet echt bij aan je geloofwaardigheid.![]()
Koud wassen, eventueel met de hand? Zolang hij niet gewassen hoeft te worden zou ik het gewoon niet doen, maar indien echt nodig, gewoon koud.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef electronique het volgende:
Ik durf mijn levi's niet uit te wassen omdat ik bang ben dat hij krimpt. en in de lengte is hij NET goed, dus eigenlijk mag hij nog geen halve cm krimpen. zou het schelen als ik hem koud was?
Niks mis met een beetje slechte humor op z'n tijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:54 schreef xSanjay het volgende:
Ik heb dan ook een raar gevoel voor humor.
Koud wassen en ondersteboven laten drogen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef electronique het volgende:
Ik durf mijn levi's niet uit te wassen omdat ik bang ben dat hij krimpt. en in de lengte is hij NET goed, dus eigenlijk mag hij nog geen halve cm krimpen. zou het schelen als ik hem koud was?
Je kunt ook gewoon aan de pijpen trekken als ze nog nat zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef electronique het volgende:
Kick! Inseam deed me een beetje denken aan BiG Momo.quote:
Waarom wil je ze eigenlijk wassen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef electronique het volgende:
Als je goed zoekt niet, heb mijn sams destijds ook voor iets van 150 inc gekocht. Ik zou gewoon een tijdje op sufu blijven kijken als je iets nieuws zoekt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar over het algemeen wel mee dan 150 euro.
heb m nu een paar maanden heel vaak aan gehad, en vaak op de grond gezeten, met werken aan gehad en met stappen. hij stinkt en voelt viesquote:
Pics pics pics pics pics!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef electronique het volgende:
[..]
heb m nu een paar maanden heel vaak aan gehad, en vaak op de grond gezeten, met werken aan gehad en met stappen. hij stinkt en voelt vies
Heb hem nu koud gewassen, daarna flink aan de pijpen getrokken en nu op de kop aan de waslijn. Ben benieuwd
Dat je broek vanaf de knie toeloopt naar de schoenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Nuggets het volgende:
Wat is taper nou precies? Iemand een goed voorbeeld om het verschil aan te tonen?
Een taper is het taps toe lopen van de piip van het kruis of knie naar de leg opening. Men spreekt dan van een full leg taper of een taper from knee down.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Nuggets het volgende:
Wat is taper nou precies? Iemand een goed voorbeeld om het verschil aan te tonen?
De Weird Guy heeft juist een enorme taper. Slim Guy en Skinny Guy niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Nuggets het volgende:
Ah, dat had ik toch het ongeveer goed in m'n hoofd. Heb aankoop van Japan Heritage maar even on hold gezet. Wil toch maar niks zomaar kopen zonder te passen.
Volgens mij is t zo dat die N&F broeken niet zoveel taper hebben? Vind dat eigenlijk wel een fijne look.
Nee. Twee maten downsizen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:50 schreef Nuggets het volgende:
Thanks guys! Als ik een slimfit look wil, moet ik dan TTS gaan met weird guys?
Ok nicequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef electronique het volgende:
[..]
heb m nu een paar maanden heel vaak aan gehad, en vaak op de grond gezeten, met werken aan gehad en met stappen. hij stinkt en voelt vies
Heb hem nu koud gewassen, daarna flink aan de pijpen getrokken en nu op de kop aan de waslijn. Ben benieuwd
Eckte bazen doen SG -1quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok nicevriezer niet geprobeerd voor de smell? soaken kon ook nog bijv in thee of badolie
pics graag van je jeans
@nugget, WG -2, SL -1 en SG tts. dat was volgens mij de regel
Haha. Nou... ik vind de topblocks van N&F zowiezo niet zo prettig. Vooral de constructie van de fly vind ik zwaar klote.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahaha ja dat is wel pijnlijk in het begin voor the underboss
Jij moet gewoon gaan DL'en en squaten, en die SG verpatsen, omdat je er over een maand toch niet meer in past.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan, maar niet helemaal een aanrader.
Fixed... TTS is al krap zatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef BigSmurf het volgende:
Als ik een WG twee maten downsize gaan mijn ballen dood.
Hou eens op met pestenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan DL'en en squaten, en die SG verpatsen, omdat je er over een maand toch niet meer in past.
En jij was nog wel geïnteresseerd in een Somet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef BigSmurf het volgende:
Als ik een WG twee maten downsize ga ik dood man. Ben ik nou zo uit proportie qua bovenbenen of heeft de rest van de wereld twijgjes als benen?
De 003 is toch gewoon een normale fit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
En jij was nog wel geïnteresseerd in een Somet?
quote:
Sorry jongens.quote:
Ja. Enigszins...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
De 003 is toch gewoon een normale fit?
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:11 schreef xSanjay het volgende:
Het stomme is dat m'n SG eindelijk een beetje mooi begint te faden. Zou dus echt ontzetten jammer zijn als ik hieruit zou groeien..
Dus gewoon lekker cardio blijven doen en hopen dat mijn nettowinst in mijn benen qua omvang 0 is
Ik zit nu in de bus naar het sportcentrum. Zal vanavond ff foto's uploadenquote:
Vind het altijd wel grappig hoe het publiek dat zich aangesproken voelt door dat soort posters gelijk denkt dat ze kunnen vechten omdat ze meer buff zijn.quote:
Bij nader inzien viel het toch best tegen, wilde dus eigenlijk niet postenquote:
Geen idee, misschien 1,5 maand effectief. zou ook wat minder kunnen zijn.. Ik moet er gewoon meer wear in stoppenquote:
Laat maar dan, dacht dat die wat meer thigh had. Denk dat ik dan toch maar m'n ALD ga laten taperen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef M1stral het volgende:
Als een WG je niet past volgens sizing advice... No go area dan.
Ik moest er gewoon flink om lachen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind het altijd wel grappig hoe het publiek dat zich aangesproken voelt door dat soort posters gelijk denkt dat ze kunnen vechten omdat ze meer buff zijn.
Het feit dat je goed bent in zware dingen verplaatsen maakt je geen A+ kickbokser.
Verklaart een hoop. Er is nog niet veel te zien. Denk dat als je op een maandje of 4 wear zit, je al van duidelijkere fades kan spreken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Geen idee, misschien 1,5 maand effectief. zou ook wat minder kunnen zijn.. Ik moet er gewoon meer wear in stoppen.
Lekker joh, dagje niks doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:14 schreef Ditty het volgende:
Heb net een behoorlijke regen soak gehad. Hoop dat hij niet zo gaat stinken als de vorige keer dan heb ik het ineens heel rustig op stage denk ik
Best dope.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef M1stral het volgende:
@ Grachtenpinguin:
De nieuwe JB0400 is misschien wel precies wat je zoekt.
Vet triest, was net aan het werk en kreeg een nabestelling van ene Sanjay.. En toen zat ik echt een halfuur te denken waarvan ik ook alweer een Sanjay 'kende' hahaha maar nu weet ik het weerquote:
Haha wat fijn dat je ook buiten FOK! aan me denktquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Vet triest, was net aan het werk en kreeg een nabestelling van ene Sanjay.. En toen zat ik echt een halfuur te denken waarvan ik ook alweer een Sanjay 'kende' hahaha maar nu weet ik het weer
APC petit standard heeft veel ruimte bij de thighs en een flinke taper. Als je niet te veel downsized heb je denk ik een perfecte fit. Ik raad max 2 maten naar beneden aan. Anders misschien die goedkope momotaro serie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dacht dat APC voornamelijk slim fit had? Of heb ik een fit over het hoofd gezien.
Als de WG strak zit past ie de PS ook niet denk ik. Ik ken z'n probleem.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef zeedrager het volgende:
[..]
APC petit standard heeft veel ruimte bij de thighs en een flinke taper. Als je niet te veel downsized heb je denk ik een perfecte fit. Ik raad max 2 maten naar beneden aan. Anders misschien die goedkope momotaro serie?
Ach joh gewoon doen en 1 (of 2) huidige verkopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef bokkepoot het volgende:
Kriebelt nu best wel eigenlijk om er 1 te bestellen![]()
Nee want mijn collectie is aardig zoquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh gewoon doen en 1 (of 2) huidige verkopen
Dan ook niet zeggen dat het kriebelt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee want mijn collectie is aardig zo
[ afbeelding ]
..Binnenkort gaat mijn Sammie uit de rotatie maar daar heb ik al een vervanger voor
Ik wacht eerst even af totdat ik mijn Contest paartje binnen heb..Daarna heb ik vakantie en verdien ik geld genoeg daarvoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Psstt Samurai wind
Somet heeft nice combs idd
Regent hier nu keihard,ik zal morgen even proberenquote:
Past hij nooitquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Heb je interesse danis namelijk voor sale
http://s1238.photobucket.(...)urai%20wind-element/
Nah past me niet lijkt me. Als ik voor een element zou gaan zou ik denk ik voor de earth gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Heb je interesse danis namelijk voor sale
http://s1238.photobucket.(...)urai%20wind-element/
Gelukkig heb je nog ongeveer 60 jaar om zoveel mogelijk paar af te raggenquote:
Nudies krimpen amper man. En wassen op 30 of 60 graden maakt ook niets uit. Het gaat erom hoe vaak je wast versus de wear die je erin steekt, dat bepaald het contrast. Niet de watertemperatuur.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef BigSmurf het volgende:
Mag ie krimpen, heb je al flink wat wear, wil je vintage of juist veel contrast?
Als ie qua lengte net aan is, dan wil je hem gewoon koud wassen, en niet op 60 graden. Dan sta je achteraf namelijk flink aan de pijpen te rukken. Anders maakt het geen hol uit nee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nudies krimpen amper man. En wassen op 30 of 60 graden maakt ook niets uit. Het gaat erom hoe vaak je wast versus de wear die je erin steekt, dat bepaald het contrast. Niet de watertemperatuur.
Qua breedte wel qua lengte niet teveel, dus niet heel handig lijkt me.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef BigSmurf het volgende:
Mag ie krimpen, heb je al flink wat wear, wil je vintage of juist veel contrast?
Als de lengte net aan is, heb je een te kleine broek gekochtquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als ie qua lengte net aan is, dan wil je hem gewoon koud wassen, en niet op 60 graden. Dan sta je achteraf namelijk flink aan de pijpen te rukken. Anders maakt het geen hol uit nee.
Als wij gaan klagen bij onze momo's over een tekort aan lengte, dan is er iets flink misgegaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als de lengte net aan is, heb je een te kleine broek gekocht
Haha... Doet me denken aan een post op SF van een tijdje geleden. Iemand had een broek met een veel te lange inseam dus met een chainstitch laten hemmen bij SE. Was er iets verkeerd gegaan waardoor die broek veel te kort gehemmed was. En dan echt te kort, niet een halve inch ofzo... Nee, het waren bijna shorts.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als wij gaan klagen bij onze momo's over een tekort aan lengte, dan is er iets flink misgegaan.
Heb even snel naar de measurements gekeken en het ziet er inderdaad erg goed uit!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef M1stral het volgende:
@ Grachtenpinguin:
De nieuwe JB0400 is misschien wel precies wat je zoekt.
Wat moet je anders doen bij het wassen om vintage of juist meer contrast te krijgen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:41 schreef BigSmurf het volgende:
Oke, zag idd dat bij die link die bokkepoot had geplaatst dat er jeans veel gewassen worden. Maar ben zelf toch van plan om voor de 6 maanden te gaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:00 schreef BigSmurf het volgende:
Doorraggen vooral. Veel wassen tussendoor zorgt voor egalere fades, terwijl weinig wassen en ook pas na hele lange tijd zorgt voor meer contrast.
gewoon helemaal niet wassenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Ditty het volgende:
[..]
Oke, zag idd dat bij die link die bokkepoot had geplaatst dat er jeans veel gewassen worden. Maar ben zelf toch van plan om voor de 6 maanden te gaan![]()
Er staan wel echt super mooie jeans bij daarEn ook wel een paar aparte zoals deze
[ afbeelding ]
De TFDBCquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef Ditty het volgende:
[..]
Oke, zag idd dat bij die link die bokkepoot had geplaatst dat er jeans veel gewassen worden. Maar ben zelf toch van plan om voor de 6 maanden te gaan![]()
Er staan wel echt super mooie jeans bij daarEn ook wel een paar aparte zoals deze
[ afbeelding ]
quote:
Klopt! Ik wilde hem net editen.. ik zag het niet optimaal maar het is idd degene die naar een indigo kleur gaatquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is de Thin Finn Black Coated Indigo. Niet de Dry Black Coated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |