Best dope.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef M1stral het volgende:
@ Grachtenpinguin:
De nieuwe JB0400 is misschien wel precies wat je zoekt.
Vet triest, was net aan het werk en kreeg een nabestelling van ene Sanjay.. En toen zat ik echt een halfuur te denken waarvan ik ook alweer een Sanjay 'kende' hahaha maar nu weet ik het weerquote:
Haha wat fijn dat je ook buiten FOK! aan me denktquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Vet triest, was net aan het werk en kreeg een nabestelling van ene Sanjay.. En toen zat ik echt een halfuur te denken waarvan ik ook alweer een Sanjay 'kende' hahaha maar nu weet ik het weer
APC petit standard heeft veel ruimte bij de thighs en een flinke taper. Als je niet te veel downsized heb je denk ik een perfecte fit. Ik raad max 2 maten naar beneden aan. Anders misschien die goedkope momotaro serie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dacht dat APC voornamelijk slim fit had? Of heb ik een fit over het hoofd gezien.
Als de WG strak zit past ie de PS ook niet denk ik. Ik ken z'n probleem.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef zeedrager het volgende:
[..]
APC petit standard heeft veel ruimte bij de thighs en een flinke taper. Als je niet te veel downsized heb je denk ik een perfecte fit. Ik raad max 2 maten naar beneden aan. Anders misschien die goedkope momotaro serie?
Ach joh gewoon doen en 1 (of 2) huidige verkopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:55 schreef bokkepoot het volgende:
Kriebelt nu best wel eigenlijk om er 1 te bestellen![]()
Nee want mijn collectie is aardig zoquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh gewoon doen en 1 (of 2) huidige verkopen
Dan ook niet zeggen dat het kriebelt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee want mijn collectie is aardig zo
[ afbeelding ]
..Binnenkort gaat mijn Sammie uit de rotatie maar daar heb ik al een vervanger voor
Ik wacht eerst even af totdat ik mijn Contest paartje binnen heb..Daarna heb ik vakantie en verdien ik geld genoeg daarvoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Psstt Samurai wind
Somet heeft nice combs idd
Regent hier nu keihard,ik zal morgen even proberenquote:
Past hij nooitquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Heb je interesse danis namelijk voor sale
http://s1238.photobucket.(...)urai%20wind-element/
Nah past me niet lijkt me. Als ik voor een element zou gaan zou ik denk ik voor de earth gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Heb je interesse danis namelijk voor sale
http://s1238.photobucket.(...)urai%20wind-element/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |