Dat deed je automatisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef PMK111 het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie goede advies. Ik ga een kijkje nemen bij Tenue de Nimes. Mag ik nu het topic afsluiten?
Onderste paar is ook nog niet lang gedragenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef PMK111 het volgende:
Nog nooit gedaan. *Voelt zich stoer*
Als ik naar de foto's kijk in de OP dan vind ik eigenlijk de broek van don-diablo en attaboy het mooiste. Die Naked & Famous onderaan vind ik een beetje steriel ofzo.
Edit: die vouwen en verkleuringen zijn dus in de loop der tijd ontstaan in die broeken?
Nice.quote:
Als je nou voortaan na het sluiten van het topic ook nog rechtsbovenaan op "open nieuw deel" klikt, een nieuwe titel verzint en het nieuwe topic opent, dan ben je helemaal stoer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef PMK111 het volgende:
Nog nooit gedaan. *Voelt zich stoer*
Als ik naar de foto's kijk in de OP dan vind ik eigenlijk de broek van don-diablo en attaboy het mooiste. Die Naked & Famous onderaan vind ik een beetje steriel ofzo.
Edit: die vouwen en verkleuringen zijn dus in de loop der tijd ontstaan in die broeken?
Vet. Hoe lang duurt het om de resultaten van Atta en Don te krijgen ongeveer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Als je nou voortaan na het sluiten van het topic ook nog rechtsbovenaan op "open nieuw deel" klikt, een nieuwe titel verzint en het nieuwe topic opent, dan ben je helemaal stoer.![]()
Wat betreft de OP foto's, die van Atta en Don zijn al enigszins lang gedragen. Die van mij is dezelfde als die van Don, maar met minder draagtijd. Die van Sanjay is praktisch nieuw, en dus nog een ongeschreven doek om het zo maar uit te drukken. Je laatste opmerking klopt, veel dragen en dan na lange tijd pas wassen geeft dit soort resultaten.
Die van atta had 9-10 maanden wear geloof ik. Maar het is ook afhankelijk van wat je ermee doet, actieve wear gaat natuurlijk harder dan iemand met een zittend kantoorbestaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef PMK111 het volgende:
[..]
Vet. Hoe lang duurt het om de resultaten van Atta en Don te krijgen ongeveer?
Cool. Heb je pics? Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef Analoog het volgende:
[..]
Nice, je zal er geen spijt van krijgen, heb er zelf ook een! Lekker snelle progress!
Zal morgen wel wat van die meeschieten, als ik dan toch bezig ben!quote:
Die Jap Heritage is echt een fast fader. Dat is ziek gewoon. Fabric is uberdope.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:30 schreef Analoog het volgende:
[..]
Zal morgen wel wat van die meeschieten, als ik dan toch bezig ben!
Wat heel erg vet is, is dat die slubs (dus de onregelmatige stukken denim waar de geverfde draden dicht bij elkaar zitten) sneller faden, en dat hij daardoor heel onregelmatig fadet.
Edwin Nashville niks voor je? of Edwin ED39?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef DeRakker. het volgende:
ah jeans topic!
Ik heb een vraag, weten jullie merken dat brede modellen hebben en geen smalle.
Ik draag het meest g-star en chasin omdat deze het meest breed zijn kwa model maar ik heb bijv. een nieuwe die goed zit maar dit was het wijdste model.
Vooral omdat ik wat dikkere benen heb dan een standaard man door krachttraining en ik moet fietsen dus er wel in moet kunnen bewegen.
[ afbeelding ]
Beetje het rechter model achtig iets...
En dan nog wel een mooi model en net van die cheap ass dingen bij de zeeman ofzo![]()
Ik draag maat 33/34... ik kan niet groter in de maten want dan wordt het te lang of te breed bij de heupen... ik moet het echt zoeken in het model.
Eigenlijk zit mijn nieuwste broek nu als enige goed.
thx heb ff snel gekeken en ziet er goed uit, zal het ff checkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Edwin Nashville niks voor je? of Edwin ED39?
Zijn straight of loose fit
Ik vergeet Edwin altijd in het rijtje Nudie, N&F en APC, stom eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Edwin Nashville niks voor je? of Edwin ED39?
Zijn straight of loose fit
Ja stomquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vergeet Edwin altijd in het rijtje Nudie, N&F en APC, stom eigenlijk.
Edwin is prijstechnisch interessant, maar ik zou het niet als instapbroekje aanschaffen. Zeker omdat je flink wat dedication erin moet stoppen eer je resultaat ziet. Dus ik vind het eerlijk gezegd niet zo raar dat je dat buiten beschouwing laat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik vergeet Edwin altijd in het rijtje Nudie, N&F en APC, stom eigenlijk.
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ja stom![]()
![]()
Misschien voor in de OP, instapmodellen? beetje klasses van merken neerzetten?
True, ze faden echt als een bitch. Maar goed, ze zijn wel goedkoop en hebben een aantal interessante fits, dus als het je weinig uitmaakt of ie snel fade, dan kan het een mooie keus zijn. Ik zou echter bij instap kiezen voor N&F of Nudie, eventueel APC. Laatste is wat saaier, N&F heeft echt toffe fabrics en Nudie heeft alle mogelijke fits.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Edwin is prijstechnisch interessant, maar ik zou het niet als instapbroekje aanschaffen. Zeker omdat je flink wat dedication erin moet stoppen eer je resultaat ziet. Dus ik vind het eerlijk gezegd niet zo raar dat je dat buiten beschouwing laat.
Instap zou ik me toch scharen bij de merken N&F, APC, Unbranded, Nudie Jeans en bijvoorbeeld de wat onbekendere buitenlandse denims, zoals o.a. Artist Denim, Red Cloud en dergelijke. Daarvan is bekend dat ze goed faden en er is genoeg documentatie beschikbaar om het te bewijzen. Mooie Edwins zijn er ook hoor, laat ik dat wel stellen... Maar niet na 6 maanden wear.
Overigens... Ik zou wel willen soaken (0701), omdat je dan toch wel die mooie diepblauwe kleur krijgt en de vertical falling zo goed te zien is. Dat is echt dope
Vertical fading, zoals je op het linkerbeen goed ziet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:51 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb wel elke keer pech met mijn samurai de laatste tijd, kan niet buiten lopen of ik word natgeregend![]()
Hij heeft nu overal witte streepjes bij m'n bovenbenen, kan het niet echt fading noemen. Is daar een naam voor?
Waar zijn je Sométs eigenlijk gebleven?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:15 schreef M1stral het volgende:
Over dedication gesproken. Ik heb echt te veel jeans nog waar ik wear in moet steken... Ik focus me momenteel even op de 0701. De 0702 krijgt sporadisch wear, maar dat komt ter zijner tijd wel. Dat was gewoon een aankoop omdat het moest. Die broek is zo dope.
Maar ik kan ze helaas niet allemaal tegelijk dragen. De Copper Labels is echt een zomerbroekje, dus die trek ik tegen die tijd wel uit de kast. Eerst die 0701 maar even kapotdragen...
Hoe is het met de rest van de Momo's van de aanwezigen?
Analoog, BigSmurf, Don... Even kleine status (met of zonder foto;s)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N&F:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat m'n Momo op de assfades na niet heel erg hard gaat, maar dat komt nog wel!
[ Bericht 0% gewijzigd door Analoog op 02-05-2012 12:51:11 ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:36 schreef Analoog het volgende:
Photobomb!![]()
Momo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N&F:1,5 maand?! Wajoo, over snel faden gesproken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat m'n Momo op de assfades na niet heel erg hard gaat, maar dat komt nog wel!Welkom!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Hallo,
Ik zat eens te kijken naar een dry wash, heb er nog nooit eerder een gehad. Ik ben opzoek naar een slim feat paar jeans en heb zo'n 200 euro te besteden (paar tientjes meer maakt niet uit). Wat raden jullie mij aan? Als je voor bijv. 300 euro een veel beter paar jeans krijgt als voor 200 ben ik ook wel bereid meer te besteden.
200 euro is een behoorlijk bedrag voor een eerste dry, je kunt gelijk alle kanten op.
Wat voor schoenen en broeken draag je op dit moment, en ben je tevreden met de fit van deze broeken?
Naked & Famous, APC, Nudie en Momotaro hebben allemaal wel soort van slim fits. Ik raad je aan om ff op deze site te kijken en zeggen wat je aanspreekt (qua model):
http://www.tenuedenimes.com/shop/category/men/denim-pants/#FREEBAJSKORV
Ik weet niet echt of ik daarover kan oordelen, maar ik zou als 1e dry een erg dure broek afraden. Stel (ik kan het me eigenlijk niet echt voorstellen, maar ieder zo zijn voorkeuren natuurlijk), je vind het niks om dry/raw denim te dragen, dan is het wel een soort van weggegooid geld. Maar als je een Momo kan scoren voor rond de 200, zou ik dat niet weigeren natuurlijk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Hallo,
Ik zat eens te kijken naar een dry wash, heb er nog nooit eerder een gehad. Ik ben opzoek naar een slim feat paar jeans en heb zo'n 200 euro te besteden (paar tientjes meer maakt niet uit). Wat raden jullie mij aan? Als je voor bijv. 300 euro een veel beter paar jeans krijgt als voor 200 ben ik ook wel bereid meer te besteden.
Een nogal dure retailer in Nederland is de denimwinkel Tenue de Nîmes, aan de Elandsgracht in Amsterdam. Je kan ze ook kopen (soms goedkoper, maar ligt aan de shipping en tax e.d.) via internet: BlueOwl is een goede webshop (met een zeer goede service, zo zegt ook wel onze grote connaisseur M1stral), Blue in Green in Soho (met een zeer groot assortiment aan allerlei A-kwaliteit denim merken), of bijvoorbeeld Context Clothing waar ik hem vanaf heb geplukt voor een prikkie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef IkDoeHetLekkerToch het volgende:
Waar kan je die Momo's zoal kopen dan?
Waar dan? Ik had m voor 220 met tax & shipping, en die was nog wel in de sale!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:13 schreef don-diablo het volgende:
Voor m'n tweede momotaro was ik 200 euro kwijt inclusief verzenden.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:36 schreef Analoog het volgende:
Photobomb!![]()
Momo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N&F:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat m'n Momo op de assfades na niet heel erg hard gaat, maar dat komt nog wel!![]()
Vooral die N&F
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Moeilijk doen met m'n telefoon:quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hehe nice... Doe eens een goede fitpic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |