Zie er goed uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moeilijk doen met m'n telefoon:
[ afbeelding ]
Jij geniepige...quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk het ook niet maar is wennen.. Hij hangt een stuk lager op de heupen dan de momo 0201. Een maat kleiner had misschien wel gekund maar dat zouden "the goods" niet zo prettig vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef Atta-boy het volgende:
Goede fit Don. Je zal er vast geen spijt van krijgen
'cause I'm a baaaaaaad mann.. Moet m'n bijnaam (sneak) wel eer aan doen.quote:
Weird guy toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Skinny Guy pas ik niet in. Een keer geprobeerd en kwam tot m'n knieën.quote:
Haha sneaky bastardquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef DeGrote het volgende:
Update vd Denham na 1 soak...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:36 schreef Analoog het volgende:
Photobomb!![]()
Momo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N&F:Lekker hoor al die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat m'n Momo op de assfades na niet heel erg hard gaat, maar dat komt nog wel!![]()
Bij mijn knieën beginnen een soort pluisjes te ontstaan, iemand een idee wat het is? hoop dat het gewoon bij de progress hoort en dat het niet een teken is dat hij uit elkaar valt, beetje vreemd.
Waist of ook de thighs?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:39 schreef omelette het volgende:
Zal ik vanavond even regelen.
Dayum, topblock is echt mad tight. Loop nu rondjes door het huis om hem een beetje te rekken.
Meten is weten. Pak een meetlint, meet je favoriete broek op en kijk of de Skinny Guy overeenkomt met gewenste measurements.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:20 schreef wesley_k het volgende:
Hoe is de maatvoering van zo'n N&F Skinny guy? Zit eraan te denken om er een aan te schaffen. Ben op zoek naar een pasvorm zoals in de OP van xSanjay.
Yup! Ja zo'n groot verschil in kwaliteit in vergelijking tot mijn andere broeken. Kan niet wachten tot de eerste fades beginnen door te komen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Was dit nou je eerste dry? Hoe is je eerste indruk?
Flink dragen, niet wassen, komt alles goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:23 schreef omelette het volgende:
[..]
Yup! Ja zo'n groot verschil in kwaliteit in vergelijking tot mijn andere broeken. Kan niet wachten tot de eerste fades beginnen door te komen!
Gaat de goede kant op zo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Flink dragen, niet wassen, komt alles goed.![]()
Oh, en ik had ook nog wat plaatjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Finally some picsquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Flink dragen, niet wassen, komt alles goed.![]()
Oh, en ik had ook nog wat plaatjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok was je veel kwijt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:54 schreef DeGrote het volgende:
@Ali
Nee, laten doen door de lokale Turk!
Vraagje, weet iemand hoe ik het beste mijn ele2 kan tapen om denimbleed op m'n Red Wings tegen te gaan?
Ik loop altijd op blote voeten als ik niet weg hoef, veel fijner.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Finally some picsWordt al nice
en doe voortaan sokken aan
![]()
Kan ik begrijpen met suède en ruw leer. Goede zwarte tape in wat kleinere stukjes knippen en aan de binnenkant plakken. Zal wel loslaten na een korte periode maar helpt wel ff.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:54 schreef DeGrote het volgende:
@Ali
Nee, laten doen door de lokale Turk!
Vraagje, weet iemand hoe ik het beste mijn ele2 kan tapen om denimbleed op m'n Red Wings tegen te gaan?
Worden ze idd ook, maar dan moet het wel een beetje in verhouding staan. Helemaal blauw van bleed en verder schoon klopt ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef leppeh het volgende:
Juist die Iron Rangers worden er wat mij betreft alleen maar mooier op als ze er echt gebruikt uit zien
Aan de binnenkant zie je niks, dus kan best zijn dat het fade-plekken worden. Heb er geprobeerd een foto van te maken maar het is niet heel duidelijk te zien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
@Ditty aan de binnenkant niks beschadigd? Zijn het geen fade-plekken aan het worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit..Fade vanzelf wel wegquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Is gewoon het fadingsproces volgens mij, niks om je druk om te maken.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef Ditty het volgende:
[..]
Aan de binnenkant zie je niks, dus kan best zijn dat het fade-plekken worden. Heb er geprobeerd een foto van te maken maar het is niet heel duidelijk te zien.Je zit zeker geregeld met je benen over elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ja klopt, haha kan je dat zien aan de foto?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je zit zeker geregeld met je benen over elkaar?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef Ditty het volgende:
[..]
Aan de binnenkant zie je niks, dus kan best zijn dat het fade-plekken worden. Heb er geprobeerd een foto van te maken maar het is niet heel duidelijk te zien.Die pluisjes zijn geen fades, dit heeft meer te maken met het feit dat de oppervlakte op je knieen de denim lichtelijk beschadigd. Zie het als een schaafwond op katoen (ziet er een beetje uit als pilling, veel voorkomend bij bijvoorbeeld wollen truien). De fibers zijn oppervlakkig beschadigd. Dit kan wel leiden tot fades, echter is het natuurlijk zo dat wanneer iets natuurlijk fade er gewoon sprake is van indigoverlies op plekken i.p.v. thread breakage. Je zal je knieen waarschijnlijk vrij regelmatig belasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De weave is daarnaast vrij onregelmatig, al wil ik niet direct spreken van slub, maar dat zou het nog een beetje in de hand kunnen spelen. Zie overigens al behoorlijk wat vertical falling... (Dit is het zogenaamde "regen/strepen" patroon op de oppervlakte van de denim. De kleuren blauw onderscheiden de strepen van de fabric).[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Daar kunnen die plekken door ontstaan, dus vandaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Ditty het volgende:
[..]
Ja klopt, haha kan je dat zien aan de foto?
Volgende keer vragen of ze je broek als gift kunnen versturen en met een hele lage value. Dan is de kans op douane kosten minimaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:16 schreef ChicaChula het volgende:
Ze hebben mn jeans per ongeluk gelijk naar mij gestuurd ipv mn vriendin in san diego.. Maar heb geen verzendkosten betaald! Chilll![]()
Nu nog afwachten wat ik aan de deur moet betalen haha
Ja dat was eigenlijk de bedoeling, zou mn vriendin uit san diego dus doen.. Maar ze hebben de jeans per ongeluk naar het billing adres verstuurd (mijn adres dus) dus nu staat helaas de gewone prijs erop en in een verpakking van revolve clothing dus denk dat hij er niet tussendoor sneakt helaasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of ze je broek als gift kunnen versturen en met een hele lage value. Dan is de kans op douane kosten minimaal
Tikte aan de deur 65 euro af voor m'n Momotaro. Zal bij jou minder zijn, maar kijk uit dat je het contant hebt liggen, je kan bij TNT Express niet pinnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:31 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk de bedoeling, zou mn vriendin uit san diego dus doen.. Maar ze hebben de jeans per ongeluk naar het billing adres verstuurd (mijn adres dus) dus nu staat helaas de gewone prijs erop en in een verpakking van revolve clothing dus denk dat hij er niet tussendoor sneakt helaas
Rot bedrag.. Hoeveel was je in totaal kwijt dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tikte aan de deur 65 euro af voor m'n Momotaro. Zal bij jou minder zijn, maar kijk uit dat je het contant hebt liggen, je kan bij TNT Express niet pinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |