Harig!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dit... Als je wat geduld hebt komt er zeker wel wat moois langs
[ afbeelding ]
![]()
Keertje soaken kan weinig kwaad lijkt me.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:49 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb trouwens wat advies nodig wat betreft mijn Samurai.. Hij stinkt echt enorm, ik heb hem vorige week in de vriezer gegooid en gister eruit gehaald en hij stinkt nu nog steeds
Ja zit er ook aan te denken..Maar wil graag maximaal contrast, maar als hij zo meurt durf ik hem amper te dragenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Keertje soaken kan weinig kwaad lijkt me.
Gewoon doen, met een beetje voorzichtige soak verlies je toch amper indigo. Maar hoe krijg jij het eigenlijk voor elkaar dat ie zo meurt? M'n momo ruikt na het stappen naar rook en bier, even buiten in de wind hangen middagje en hij is weer fris?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja zit er ook aan te denken..Maar wil graag maximaal contrast, maar als hij zo meurt durf ik hem amper te dragen![]()
quote:
Je kan ook een bus Axe leegspuiten over je broek, gegarandeerd vrouwen om je heen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
In de badkamer laten stomen met een badolie ofzoof febreze gebruiken
Hahaha zelden zo hard gelachen om een fok reactie, terwijl ie eigenlijk echt heel slecht isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je kan ook een bus Axe leegspuiten over je broek, gegarandeerd vrouwen om je heen.
Deze onthulling draagt niet echt bij aan je geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:45 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hahaha zelden zo hard gelachen om een fok reactie, terwijl ie eigenlijk echt heel slecht is
Dat is een Momo... Of niet? 0705BiG?quote:
Ik heb dan ook een raar gevoel voor humorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Deze onthulling draagt niet echt bij aan je geloofwaardigheid.![]()
Koud wassen, eventueel met de hand? Zolang hij niet gewassen hoeft te worden zou ik het gewoon niet doen, maar indien echt nodig, gewoon koud.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef electronique het volgende:
Ik durf mijn levi's niet uit te wassen omdat ik bang ben dat hij krimpt. en in de lengte is hij NET goed, dus eigenlijk mag hij nog geen halve cm krimpen. zou het schelen als ik hem koud was?
Niks mis met een beetje slechte humor op z'n tijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:54 schreef xSanjay het volgende:
Ik heb dan ook een raar gevoel voor humor.
Koud wassen en ondersteboven laten drogen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef electronique het volgende:
Ik durf mijn levi's niet uit te wassen omdat ik bang ben dat hij krimpt. en in de lengte is hij NET goed, dus eigenlijk mag hij nog geen halve cm krimpen. zou het schelen als ik hem koud was?
Je kunt ook gewoon aan de pijpen trekken als ze nog nat zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef electronique het volgende:
Kick! Inseam deed me een beetje denken aan BiG Momo.quote:
Waarom wil je ze eigenlijk wassen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:52 schreef electronique het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |