Nee, dat is juist de truc. Ga gewoon de wereld zien, dan heb je dit soort dingen niet nodig om jezelf te profileren.quote:
Je kan ook berichten naar elkaar sturen, dus het is niet alleen communicatie via foto's.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar lijkt me moeilijk om alleen met foto's met elkaar te communiceren. Had instagram en was het best snel zat.
Zeker op die leeftijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de truc. Ga gewoon de wereld zien, dan heb je dit soort dingen niet nodig om jezelf te profileren.
Wat is dan de meerwaarde boven facebook?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan ook berichten naar elkaar sturen, dus het is niet alleen communicatie via foto's.
Wereld gaat voor me open.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan ook berichten naar elkaar sturen, dus het is niet alleen communicatie via foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja grapjas, dat kan ook gewoon zo 1, 2, 3quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de truc. Ga gewoon de wereld zien, dan heb je dit soort dingen niet nodig om jezelf te profileren.
De mensen op facebook zijn achterlijke debielen. Op tumblr zijn alleen toffe mensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dan de meerwaarde boven facebook?
Jij zit ook op fb.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen op facebook zijn achterlijke debielen. Op tumblr zijn alleen toffe mensen.
Ja, als je het echt wilt. Je kunt blijven dromen en spijt hebben van de dingen die je nooit gezien of gedaan hebt maar wel hip op je profiel hebt staan of je kunt het gewoon gaan doen. Ik zou voor het laatste gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja grapjas, dat kan ook gewoon zo 1, 2, 3Ik wil de wereld nog wel zien, maar ondertussen is tumblr een mooi tijdverdrijf.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen op facebook zijn achterlijke debielen. Op tumblr zijn alleen toffe mensen.
Aldus de opperdebielquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel, ben nog jong.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, als je het echt wilt. Je kunt blijven dromen en spijt hebben van de dingen die je nooit gezien of gedaan hebt maar wel hip op je profiel hebt staan of je kunt het gewoon gaan doen. Ik zou voor het laatste gaan.
How old?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel, ben nog jong.
En dan krijgen ze later een schattige hipster familie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
DV en Smoofie die samen de wereld rondreizen om inspiratie op te doen.
Nog steeds niet geslapenquote:
Stoer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geslapen
Kankerdrugs van gisteren
Nooit op 1 dag nemen door elkaar
Coke
Speed
Mdma
Xtc
Wiet
Hasj
Die shit fucked je op
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
DV en Smoofie die samen de wereld rondreizen om inspiratie op te doen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan krijgen ze later een schattige hipster familie.
Ja maar ik heb lieve ouders zodat ik ouderwets naar de kanker konquote:
Ik vind dit toch een beetje droevig hoor Steven, sorry. Maargoed, het is jouw leven, jouw keuzes, jouw plezier. Waar is de alcohol btw?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geslapen
Kankerdrugs van gisteren
Coke
Speed
Mdma
Xtc
Wiet
Hasj
Die shit fucked je op
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan krijgen ze later een schattige hipster familie.
Ze beweren dat DV jouw plek in gaat nemen, bij mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Omg een meisje in VBL SC.
Sssssst niet wegjagen he jongens
Ik ben stoer, als je lang genoeg mee post ga je dat mee maken, tot die tijd moet je je hasses houdenquote:
Bier, whisky en wijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een beetje droevig hoor Steven, sorry. Maargoed, het is jouw leven, jouw keuzes, jouw plezier. Waar is de alcohol btw?
Gebeurd niet. Ik ben hier zo weer weg, ik weet niks van voetbal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze beweren dat DV jouw plek in gaat nemen, bij mij.
Jojoortje ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gebeurd niet. Ik ben hier zo weer weg, ik weet niks van voetbal.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Smoofie heeft een andere style.
Komt goed uit, het gaat hier nooit over voetbal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is zelfs verboden om het in de SC over voetbal te hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt goed uit, het gaat hier nooit over voetbal.
Heeft Smoofie tattoo's? Jij moet het wel weten na gister.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tattoo's zijn wel een must hoor.
Oh puh-lease. Het leven is geen toneelspel waarin je aan anderen moet laten zien hoe 'anders' je bent. Je bent gewoon wie je bent. Fuck al die Instagram, Tumbler en FB picca's met een vintage filter erover. Fuck die kekke hoedjes, zeemanstattoo's en 2e-handskleding. Fuck it!quote:
Klopt, daarom snapte ik niet dat je problemen had met die 'Feyenoordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is zelfs verboden om het in de SC over voetbal te hebben
Nee. Niet dat ik heb gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Smoofie tattoo's? Jij moet het wel weten na gister.
Ooooh oke dus soort Tattoo ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tattoo's zijn wel een must hoor.
Dat mag!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze beweren dat DV jouw plek in gaat nemen, bij mij.
Blijf nou maar gewoonquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh puh-lease. Het leven is geen toneelspel waarin je aan anderen moet laten zien hoe 'anders' je bent. Je bent gewoon wie je bent. Fuck al die Instagram, Tumbler en FB picca's met een vintage filter erover. Fuck die kekke hoedjes, zeemanstattoo's en 2e-handskleding. Fuck it!Wees gewoon jezelf.
Hij heeft op een plek wat alleen jij (later) en zijn ouders ooit gezien hebben.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh puh-lease. Het leven is geen toneelspel waarin je aan anderen moet laten zien hoe 'anders' je bent. Je bent gewoon wie je bent. Fuck al die Instagram, Tumbler en FB picca's met een vintage filter erover. Fuck die kekke hoedjes, zeemanstattoo's en 2e-handskleding. Fuck it!Wees gewoon jezelf.
Wat als dat hun ding is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een grapjas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt alles gezien (volgens Smoofie). Dus geen tattoo's.
Dit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat als dat hun ding is?
Niet mensen snel veroordelen.
Lekker gek doen is de trend van 2012quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het waarheid is. Ik snapte eerst al dat gezeik niet over 'hipsters' maar ik begin er langzamerhand zelf ook een beetje schijtlollig van te worden wanneer de zoveelste 'lekker mezelf, lekker vintage' picca voorbij komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wtfik ga hier niet eens meer op in.
Het lijkt teveel op elkaar om het 'je eigen ding' te kunnen noemen. Het is kopieer-gedrag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat als dat hun ding is?
Niet mensen snel veroordelen.
Niks mis met een hipster bril. Niet haten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het waarheid is. Ik snapte eerst al dat gezeik niet over 'hipsters' maar ik begin er langzamerhand zelf ook een beetje schijtlollig van te worden wanneer de zoveelste 'lekker mezelf, lekker vintage' picca voorbij komt.
Wat donderdag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
El Stino, ben je er donderdag ook bij?
Krijg je een biertje en zakje chips van mij
Ja, daar heb je gelijk in. Die mensen kots ik ook uit. Maar dat het ineens zo uit het niks komt bij die foto van dat getrouwd stel met tattoo's snap ik totaal niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het waarheid is. Ik snapte eerst al dat gezeik niet over 'hipsters' maar ik begin er langzamerhand zelf ook een beetje schijtlollig van te worden wanneer de zoveelste 'lekker mezelf, lekker vintage' picca voorbij komt.
Huldigingquote:
El Pacstinoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet Ajacied422 z'n nick naar El Stino wijzigen, ware het niet dat dit niet kan.
Open een topic in FB, en je zal zien dat het wel kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet Ajacied422 z'n nick naar El Stino wijzigen, ware het niet dat dit niet kan.
Tagje met El Stino, vbl mascottequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
iig beginnen met niet geforceerd je identiteit kenbaar moeten maken aan de godganse wereld. Die komen daar vanzelf wel achter als ze jou een interessant persoon vinden. Een interessant persoon BEN je door wat je meemaakt of uitstraalt, dat MAAK je jezelf niet door geforceerd hip en onafhankelijk te lopen doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kapiteintje, hoe ben jij jezelf dan?Wat versta jij onder jezelf zijn.
Iedereen heeft een hipster in zijn vriendenkring.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het lijkt teveel op elkaar om het 'je eigen ding' te kunnen noemen. Het is kopieer-gedrag.
Zaterdag hoef ik niet te korfballenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar moet hij wel ff winnen zaterdag.
Maar hoezo denk jij dat ze zo is danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
iig beginnen met niet geforceerd je identiteit kenbaar moeten maken aan de godganse wereld. Die komen daar vanzelf wel achter als ze jou een interessant persoon vinden. Een interessant persoon BEN je door wat je meemaakt of uitstraalt, dat MAAK je jezelf niet door geforceerd hip en onafhankelijk te lopen doen.
Rond half 7 geloof ikquote:
Bitch please.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Die mensen kots ik ook uit. Maar dat het ineens zo uit het niks komt bij die foto van dat getrouwd stel met tattoo's snap ik totaal niet.
Je stopt te snel mensen in een hokje, walgelijk.
Je brengt het als waarheid terwijl het meer jouw zicht op het wereld is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
iig beginnen met niet geforceerd je identiteit kenbaar moeten maken aan de godganse wereld. Die komen daar vanzelf wel achter als ze jou een interessant persoon vinden. Een interessant persoon BEN je door wat je meemaakt of uitstraalt, dat MAAK je jezelf niet door geforceerd hip en onafhankelijk te lopen doen.
Ik ben het Orakel. Ik verkondig louter waarheden. Deal with it.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je brengt het als waarheid terwijl het meer jouw zicht op het wereld is.
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hipster in zijn vriendenkring.
Hmmm. Zal nog even kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rond half 7 geloof ik
Heb wel al met so sureal baby afgesproken en met smoofie om vodka te drinkem
Ben jij een kloon van hmf of wat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben het Orakel. Ik verkondig louter waarheden. Deal with it.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bevestigd, je bent echt een kloon van HMF.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leest wat je wilt lezen. De klacht was algemeen geformuleerd. Ik ken DV niet dus wie ben ik om over haar te oordelen.quote:
Hier ben ik het nog wel mee eens. Maar als we wat dieper gaan denk ik toch dat je ongelijk hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat het ff weten dan el stinoquote:
En wat achter die facade van geforceerde hipheid schuilt is nu juist wat interessant aan die persoon is en waar we diegene om waarderen. Dus waarom zoveel energie in dat soort onzin steken? Mensen zijn te veel bezig met wat de buitenwereld van ze denkt of erger nog: ze denken dat het de buitenwereld ook maar iets kan schelen wie of wat ze zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier ben ik het nog wel mee eens. Maar als we wat dieper gaan denk ik toch dat je ongelijk hebt.
Dingen die je hebt meegemaakt zie je idd niet op eerste oog opslag, daarvoor moet je die persoon leren kennen. Maar als we personen willen leren kennen gaan we uit van eerste indrukken.
Iedereen heeft bepaalde voorkeuren. En we zijn allemaal op zoek naar een partner, je wederhelft. Dus ga je lijstjes maken in je hoofd, en meningen ontwikkelen.
Die meningen kun je uiten, zodat je makkelijker te onderscheiden bent van de rest, waardoor je dus sneller je wederhelft kunt vinden tussen de menigte.
Ben je het hier mee eens, of?
Jij bent nu ook druk bezig met wat je van haar vind.. Wat is toch die drang van mensen (en we doen het allemaal) om alles maar te bekritiseren en in hokjes te stoppen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat achter die facade van geforceerde hipheid schuilt is nu juist wat interessant aan die persoon is en waar we diegene om waarderen. Dus waarom zoveel energie in dat soort onzin steken? Mensen zijn te veel bezig met wat de buitenwereld van ze denkt of erger nog: ze denken dat het de buitenwereld ook maar iets kan schelen wie of wat ze zijn.
Nooit pubertijd meegemaakt blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat achter die facade van geforceerde hipheid schuilt is nu juist wat interessant aan die persoon is en waar we diegene om waarderen. Dus waarom zoveel energie in dat soort onzin steken? Mensen zijn te veel bezig met wat de buitenwereld van ze denkt of erger nog: ze denken dat het de buitenwereld ook maar iets kan schelen wie of wat ze zijn.
Dat is waar ik me een beetje aan stoor tegenwoordig. Mensen overschatten de waarde van het individu, wanneer het om zichzelf gaat.
Ben het wel met kapiteinkakkie eens eigenlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is waar ik me een beetje aan stoor tegenwoordig. Mensen overschatten de waarde van het individu, wanneer het om zichzelf gaat.
Geforceerde hipheid? we praten niet over de hipster nu hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kritiek uiten is zoveel makkelijker wanneer je anoniem bentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geforceerde hipheid? we praten niet over de hipster nu heik heb het over mensen in het algemeen.
Je hebt mensen die het faken om erbij te horen ja, maar dat is een totaal ander verhaal.
Ik ben nu zo benieuwd hoe jij eruit ziet heniet om je daar op af te keuren, maar gewoon om te zien hoe jij jezelf representeert.
Ik stop niks in hokjes. Mensen stoppen zichzelf in hokjes door zichzelf overdreven te willen profileren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent nu ook druk bezig met wat je van haar vind.. Wat is toch die drang van mensen (en we doen het allemaal) om alles maar te bekritiseren en in hokjes te stoppen.
Als zij dit toch leuk en mooi vind, wat is daar mis mee?
Dat is toch niet erg?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geforceerde hipheid? we praten niet over de hipster nu heik heb het over mensen in het algemeen.
Je hebt mensen die het faken om erbij te horen ja, maar dat is een totaal ander verhaal.
Ik ben nu zo benieuwd hoe jij eruit ziet heniet om je daar op af te keuren, maar gewoon om te zien hoe jij jezelf representeert.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
U vraagt, Geo4kant antwoordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Kapiteintje is toch zo'n vieze hippy met dreads? Die zich maar 1x per 3 weken wast?
Hmf is iemand die elke week 5 flessen clearasil er doorheen jastquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Kapiteintje is toch zo'n vieze hippy met dreads? Die zich maar 1x per 3 weken wast?
Gaat helemaal nergens over* Gijp voicequote:
Je noemt het een facade en zegt dat ze haar zelf moet zijn? Dus jij vind blijkbaar dat zij zich anders voor doet dan ze is..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stop niks in hokjes. Mensen stoppen zichzelf in hokjes door zichzelf overdreven te willen profileren.
Ja, als zij dit leuk en mooi vind is dat prima. Ik zeg toch ook niet dat ze iets anders mooi moet vinden?
Echt he. Sowieso deze discussie met een 17-jarige voeren is praktisch onmogelijk. No offence, maar op die leeftijd weet je van toeten nog blazen op dat gebied. Sterker nog, ik leer elke dag nog bij. Volgens mij stopt dat niet.quote:
Nigga please. Ik heb het niet over haar! Voor de TIENDE keer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je noemt het een facade en zegt dat ze haar zelf moet zijn? Dus jij vind blijkbaar dat zij zich anders voor doet dan ze is..
Faken is geaccepteerd jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg?
Want dankzij faken bestaan al die vrouwen bladen. Dus als er geen fake mensen waren, dan zouden er duizenden werkelozen zijn.
Ik heb de vorige posts niet gezien omdat ik was eten dus calm damnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nigga please. Ik heb het niet over haar! Voor de TIENDE keer.
Hoelaat ben je weer terug om met ons te kletsen over je 10meter lange haar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
Dromenvangertje, ik hou van je zoals je bent en wat je ook doet.![]()
Nu goed? Ik ga nu weer studeren.
Maar wat is faken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Faken is geaccepteerd jazo sneu.
Daarom is de maatschappij zo fucked up.
Niet meer vandaag denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoelaat ben je weer terug om met ons te kletsen over je 10meter lange haar?
En tijdens voetbalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op de plee en onder de douche als er niemand bij of in de buurt is.
Dat mag. Ik geef toch ook gewoon antwoord? Dat het niet jouw mening is betekent niet dat ik je daarom meteen een dom figuur vind ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja ik ging alleen maar op je in kapiteintje omdat ik het interessant vind om te weten hoe mensen denken over bepaalde dingen.
Vandaar die discussie.
Als ik voetbal kijk ga ik van rustige jongen naar 'hooligan'.. dus ik ben fake?quote:
Dus iedereen is fake?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op de plee en onder de douche als er niemand bij of in de buurt is.
Nee weet ik. Ben ook niet boos oid. Ik snap je verder wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag. Ik geef toch ook gewoon antwoord? Dat het niet jouw mening is betekent niet dat ik je daarom meteen een dom figuur vind ofzo?
Sierd ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In zekere zin voeren we altijd een toneelstukje op ja.
Iedereen heeft dus beetje hipster in zich.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen vbl chickquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef Smoofie het volgende:
Dus, ga je jojo vergezellen als officiele VBL chick DV
Klopt, sociaal doen is heel veel toneel stuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje ook niet. Weet er niets vanaf en heeft ook geen voorkeur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben geen vbl chickzoals ik al zei weet ik niks van voetbal af. Ik heb zelfs geen voorkeur qua club.
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou je van geld uitgeven dat je eigenlijk niet hebt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben geen vbl chickzoals ik al zei weet ik niks van voetbal af. Ik heb zelfs geen voorkeur qua club.
Discusseren op een forumquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nja ik ging alleen maar op je in kapiteintje omdat ik het interessant vind om te weten hoe mensen denken over bepaalde dingen.
Vandaar die discussie.
Dit plaatje heeft een CTR daar wordt je bang vanquote:
Ik ben gewoon een aanhangsel hier. Kom af en toe even verschijnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jojoortje ook niet. Weet er niets vanaf en heeft ook geen voorkeur.
Hoe kan je iets uitgeven wat je niet hebt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou je van geld uitgeven dat je eigenlijk niet hebt?
Sinds maandag waan ik mij volledig Mr. Bigstar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag het aan de Sierdkoekoeksklok van Johannes
Ik sta volledig achter dit standpunt!quote:
Dat doen ze alleen in POLquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Discusseren op een forum
Zooo 2010 dat
Ik hou Inzanity dan wel weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een aanhangsel hier. Kom af en toe even verschijnen.
blijf maar weg, van dit soort discussies krijg ik een gigantisch slappe lul.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
El Stino weetquote:
Ik verschijn ook wel eens. Zomaar uit het niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lenen, in de min staan, creditcard shizzle. Yes or no?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe kan je iets uitgeven wat je niet hebt?
marcus bergquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef mrstylo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-join-Newcastle.html
Marcus Pietersberg?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef mrstylo het volgende:
Deal with it.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Cara het volgende:
[..]
blijf maar weg, van dit soort discussies krijg ik een gigantisch slappe lul.
Waar wil je naartoe.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lenen, in de min staan, creditcard shizzle. Yes or no?
No.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lenen, in de min staan, creditcard shizzle. Yes or no?
OMGquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef mrstylo het volgende:
Liever haar dan jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef Cara het volgende:
[..]
blijf maar weg, van dit soort discussies krijg ik een gigantisch slappe lul.
Wie wil nou fan worden van dat sfeerloze PSVquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer, dan kan ik je niet overhalen om PSV fan te worden..
Pieters doet alleen dansjes. Berg is gewoon een berg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marcus Berg en Erik Pieters zijn wel even doelgericht, misschien heeft dat deze verwarring veroorzaakt?
Oke F-side bezoeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil nou fan worden van dat sfeerloze PSV
Hoelang ben jij al fan van Ajax sinds vorig jaar zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds ik me kan heugen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al fan van Ajax sinds vorig jaar zeker?
Zo, ik ga hier iets aan toevoegen. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Faken is geaccepteerd jazo sneu.
Daarom is de maatschappij zo fucked up.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is pas 14, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij bezoekt het stadion niet en gaat ook niet naar het kampioensfeest
Hé, Ik moet even kijken of er plek is in mn agenda.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij bezoekt het stadion niet en gaat ook niet naar het kampioensfeest
of je gaat gewoon terug naar PUBquote:
Blij toe dat je van mij geen stijve piemel krijgtquote:
El Stino is in opleiding bij mijquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef Cara het volgende:
[..]
of je gaat gewoon terug naar PUB
[..]
Blij toe dat je van mij geen stijve piemel krijgt
Alles goed, is ook echt een domme vraag..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo, ik ga hier iets aan toevoegen. Omdat het kan.
Iedereen faket. Iedereen lacht weleens vriendelijk, terwijl je eigenlijk zin hebt om te huilen, of iemand voor zijn bek te pompen. Iedereen houdt zich weleens in, spreekt iets toch maar niet uit.
Iedereen zegt weleens: "Ja hoor, alles goed. Prima," terwijl dat niet zo is. We zeggen allemaal weleens "Was gezellig moeten we nog eens doen," terwijl je blij bent dat je op kunt stappen.
Faken, in meerdere of mindere mate, hoort gewoon bij menselijke interactie.
Ga je dit bij hem doen als je dit allemaal geslikt.gesnoven etc hebt?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geslapen
Kankerdrugs van gisteren
Coke
Speed
Mdma
Xtc
Wiet
Hasj
Die shit fucked je op
Dat moet je uiteindelijk worden ja, nu ben je een kleurloze geo4kant maar wanneer ik klaar met je ben dan ben je een al pacinoquote:
Jij wilt niet oud worden zo te lezen. Triest hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geslapen
Kankerdrugs van gisteren
Coke
Speed
Mdma
Xtc
Wiet
Hasj
Die shit fucked je op
Waar jij het over hebt klopt ook niks van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Sowieso deze discussie met een 17-jarige voeren is praktisch onmogelijk. No offence, maar op die leeftijd weet je van toeten nog blazen op dat gebied. Sterker nog, ik leer elke dag nog bij. Volgens mij stopt dat niet.
Ach 30 jaar hoeren neuken, snuiven en feesten als een beest en dan kapot gaan is ook leuk toch? RocknRolla.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij wilt niet oud worden zo te lezen. Triest hoor.
Dat zijn de donkere kanten van het verhaal maar el stino red het wel, hij is speciaalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga je dit bij hem doen als je dit allemaal geslikt.gesnoven etc hebt?
[..]
En je familie dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach 30 jaar hoeren neuken, snuiven en feesten als een beest en dan kapot gaan is ook leuk toch? RocknRolla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geweldigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach 30 jaar hoeren neuken, snuiven en feesten als een beest en dan kapot gaan is ook leuk toch? RocknRolla.
Ik heb een leuke dag gehad met vrienden, totaal geen opstootje niksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij wilt niet oud worden zo te lezen. Triest hoor.
Drugs are bad.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En je familie dan?
Je kan beter gezond leven, zodat je hun ook geen verdriet geeft.Ja maar je hebt wel gelijk. Af en toe ongezond is natuurlijk prima maar zoveel drugs is gewoon zwaar ongezond en dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
En dodelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt wel gelijk. Af en toe ongezond is natuurlijk prima maar zoveel drugs is gewoon zwaar ongezond en dom.
Ohhh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een leuke dag gehad met vrienden, totaal geen opstootje niks
Alsof ik het in 1x genomen heb
Het was van 15uur tot 7 smorgens
Dus? Gewoon heel veel harddrugs. Ik heb er ook weer velen zien lopen in de stad, triest als je zo een leuke dag moet hebben vind ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een leuke dag gehad met vrienden, totaal geen opstootje niks
Alsof ik het in 1x genomen heb
Het was van 15uur tot 7 smorgens
Ik gebruik geen drugs maar waarom atlijd "Als je moet gebruiken om een leuke dag te hebben"?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus? Gewoon heel veel harddrugs. Ik heb er ook weer velen zien lopen in de stad, triest als je zo een leuke dag moet hebben vind ik.
Weet niet of hij dat kan? Ik snap gewoon nooit dat je je helemaal vol moet proppen met drugs op zo'n Koninginnedag. Je kunt toch ook een prima dag hebben met een paar biertjes. Ik vind leuke mensen veel belangrijker dan drank of drugs.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs maar waarom atlijd "Als je moet gebruiken om een leuke dag te hebben"?
Als dit zijn dag nog leuker maakt en hij zich zonder ook prima kan vermaken?
Dat moet jij lekker vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus? Gewoon heel veel harddrugs. Ik heb er ook weer velen zien lopen in de stad, triest als je zo een leuke dag moet hebben vind ik.
Ik zie nergens in zijn lijstje aantallen staan dus dit zijn allemaal aannames.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het geaccepteerd is. Maar wel dat ik het sneu vind.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo, ik ga hier iets aan toevoegen. Omdat het kan.
Iedereen faket. Iedereen lacht weleens vriendelijk, terwijl je eigenlijk zin hebt om te huilen, of iemand voor zijn bek te pompen. Iedereen houdt zich weleens in, spreekt iets toch maar niet uit.
Iedereen zegt weleens: "Ja hoor, alles goed. Prima," terwijl dat niet zo is. We zeggen allemaal weleens "Was gezellig moeten we nog eens doen," terwijl je blij bent dat je op kunt stappen.
Faken, in meerdere of mindere mate, hoort gewoon bij menselijke interactie.
En toch vonden heel veel mensen ons juist leuk hoe wij warenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Weet niet of hij dat kan? Ik snap gewoon nooit dat je je helemaal vol moet proppen met drugs op zo'n Koninginnedag. Je kunt toch ook een prima dag hebben met een paar biertjes. Ik vind leuke mensen veel belangrijker dan drank of drugs.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat moet jij lekker vinden
Ik ben niemand tot last geweest en doe waar ik zin in heb
Lekker als een echte vd Laan aanhanger een feestje vieren is geen moer aan
En sowieso, mensen die teveel drinken is wel goed zeker
De verschillende soorten drugs is niet genoeg?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie nergens in zijn lijstje aantallen staan dus dit zijn allemaal aannames.
Je zult het zelf vast ook eens doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het geaccepteerd is. Maar wel dat ik het sneu vind.
GRONINGENNNNquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
Het meisje uit de plaats waar niets boven gaat is ook in VBL?
1 gram coke gedeeld met vrienden, halve gram speed gedeeld, 2 xtc pilletjes en paar likjes mdma en paar jointjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zie nergens in zijn lijstje aantallen staan dus dit zijn allemaal aannames.
Sneu?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het geaccepteerd is. Maar wel dat ik het sneu vind.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 gram coke gedeeld met vrienden, halve gram speed gedeeld, 2 xtc pilletjes en paar likjes mdma en paar jointjes
Ik vond jou een toffe user maar nu heb ik je heel lang nie zien posten dus hoop ik maar dat je net zo bent als vroeger. Wel alvast een leuke UIquote:
Normaal gebruik ik alleen bij festivals en k-dagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vind ik ook
Teveel alcohol is ook erg slecht maar ik vraag me dan af hoe vaak gebruik je drugs? Hoe vaak drink je 10+ bier?
[..]
De verschillende soorten drugs is niet genoeg?
En bier, wijn en whiskey? Damn dude!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 gram coke gedeeld met vrienden, halve gram speed gedeeld, 2 xtc pilletjes en paar likjes mdma en paar jointjes
Die aannames altijd word ik zo ziek van idd, alcohol is uiteraard geaccepteerd maar iedereen die drugs gebruikt moet verketterd worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch vonden heel veel mensen ons juist leuk hoe wij waren
Je hebt van die mongols die niet eens meer recht kunnen lopen en je hebt mensen die er verantwoord mee kunnen om gaan
Klopt, zo werkt het ..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sneu?
Als je altijd eerlijk bent, dan kan je beter niet naar buiten. Je moet ook soms dingen voor jezelf houden vind ik.
Ik vind dat je er zo losjes mee omgaat. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Coke is echt slecht voor je..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Normaal gebruik ik alleen bij festivals en k-dag
En heel soms bij het voetbal een halfje coke
Ook bij mij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Vaak genoeg. Toch blijft het sneu.
6 biertjes, 2 wijntjes en 3 glazen whisky in 16uur tijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En bier, wijn en whiskey? Damn dude!
GroningenLeuke stad maar verder die provincie
Ben ik het mee eens. Maar om jezelf als een ander voor te doen als dan je werkelijk bent om aardig gevonden te worden is sneu. Ookal doet iedereen het.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sneu?
Als je altijd eerlijk bent, dan kan je beter niet naar buiten. Je moet ook soms dingen voor jezelf houden vind ik.
Coke is verslavend als fuck.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind dat je er zo losjes mee omgaat. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Coke is echt slecht voor je..
Alleen bij mensen die snel oordelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
De verschillende soorten drugs is niet genoeg?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
6 biertjes, 2 wijntjes en 3 glazen whisky in 16uur tijd
Bier is ook slecht voor je, roken ook, en je punt is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind dat je er zo losjes mee omgaat. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Coke is echt slecht voor je..
Is het stoer om dat te doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
6 biertjes, 2 wijntjes en 3 glazen whisky in 16uur tijd
Insgelijks. Wou zouden ooit een keer liften naar een meetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond jou een toffe user maar nu heb ik je heel lang nie zien posten dus hoop ik maar dat je net zo bent als vroeger. Wel alvast een leuke UI
Dit dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Die aannames altijd word ik zo ziek van idd, alcohol is uiteraard geaccepteerd maar iedereen die drugs gebruikt moet verketterd worden.
Mensen die nooit drugs geprobeerd hebben omdat het 'fout' is
Ik zag laatst de aflevering "Fax" van buurman en buurman. Hij staat op Youbute en is 8 minuten. Die is geniaal! Ik ben laatst naar Groningen gelift trouwensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Insgelijks. Wou zouden ooit een keer liften naar een meet
Danku. Die van jou ookbuurman en buurman
Ja ik vind het niet sneu, omdat je eigenlijk doet voor anderen. Je verteld dat iemand goed uitziet zonder make up niet omdat het zo is maar om aardig te doen. Dat soort dingen kunnen wel en is niet sneu. Fake dronken zijn ofzo weer wel, daar geef ik je gelijk in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Maar om jezelf als een ander voor te doen als dan je werkelijk bent om aardig gevonden te worden is sneu. Ookal doet iedereen het.
Schijnbaar heel slecht voor jequote:
Af en toe een avondje zuipen is wat anders dan 4 verschillende hard drugs op 1 dag!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bier is ook slecht voor je, roken ook, en je punt is?
Daarom alleen bij bekende halenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Nadeel van drugs vind ik, het komt niet uit de apotheek waar het 'betrouwbaar' is.. Je weet niet wat die gasten er bij hebben gestopt om het goedkoper te maken of meer pillen/grammen krijgen.
In 16uur tijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Af en toe een avondje zuipen is wat anders dan 4 verschillende hard drugs op 1 dag!
Klopt. Maar door die leugentjes om bestwil raak ik zo langzamerhand steeds meer het vertrouwen in mensen kwijt en heb ik bindingsangstquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik vind het niet sneu, omdat je eigenlijk doet voor anderen. Je verteld dat iemand goed uitziet zonder make up niet omdat het zo is maar om aardig te doen. Dat soort dingen kunnen wel en is niet sneu. Fake dronken zijn ofzo weer wel, daar geef ik je gelijk in.
Opgerot.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan gratis kaartjes voor Ajax?
Ik had ook wijn, is toch niet stoerquote:
Als iemand er niet uitziet zeg ik dit gewoon hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik vind het niet sneu, omdat je eigenlijk doet voor anderen. Je verteld dat iemand goed uitziet zonder make up niet omdat het zo is maar om aardig te doen. Dat soort dingen kunnen wel en is niet sneu. Fake dronken zijn ofzo weer wel, daar geef ik je gelijk in.
Grappig altijd mensen met die lijstjes (vroegah op cu2/hyves) wat ze het belangrijkste vinden als kwaliteiten van hun vrienden. Eerlijk zijn staat meestal op 1 of top 3..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar door die leugentjes om bestwil raak ik zo langzamerhand steeds meer het vertrouwen in mensen kwijt en heb ik bindingsangstmisschien is dat ook de reden dat ik het sneu vind.
Maar dan heb je het ook over een bepaalde groep mensenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grappig altijd mensen met die lijstjes (vroegah op cu2/hyves) wat ze het belangrijkste vinden als kwaliteiten van hun vrienden. Eerlijk zijn staat meestal op 1 of top 3..
VVDquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:10 schreef Happel het volgende:
Morpheus is echt een SGP'er volgens mij.
Niet vergeten trouwens. Alcohol is ook hard drugs.
Dat klopt ook .quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou nee kunnen zeggen en liegen ( faken ) maar ja, kan net zo goed eerlijk zijn.
Maar wanneer heb je vertrouwen verloren dan? Bij een relatie gebeurt het heen en weer en bij vrienden groep heb ik dat minder eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar door die leugentjes om bestwil raak ik zo langzamerhand steeds meer het vertrouwen in mensen kwijt en heb ik bindingsangstmisschien is dat ook de reden dat ik het sneu vind.
Je kan gewoon verantwoordelijk met drugs zijn hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil ook niet beweren dat ik heilig ben, drink ook wel eens teveel. Tegenwoordig veel minder dan vroeger maar dat zal door de leeftijd komenEchter zoveel drugs op 1 dag is echt een aanslag op je lichaam. Maar goed het is jouw leven.
Denk dat als ik dat zou doen en mn vader komt erachter ik ergens in het ziekenhuis eindig en nee ik ben zeker geen vaderskindje oid.
Zal zo even kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zag laatst de aflevering "Fax" van buurman en buurman. Hij staat op Youbute en is 8 minuten. Die is geniaal! Ik ben laatst naar Groningen gelift trouwens
Ook bij vrouwen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als iemand er niet uitziet zeg ik dit gewoon hoor
je bent toch al oud genoeg om dat zelf te mogen bepalen zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil ook niet beweren dat ik heilig ben, drink ook wel eens teveel. Tegenwoordig veel minder dan vroeger maar dat zal door de leeftijd komenEchter zoveel drugs op 1 dag is echt een aanslag op je lichaam. Maar goed het is jouw leven.
Denk dat als ik dat zou doen en mn vader komt erachter ik ergens in het ziekenhuis eindig en nee ik ben zeker geen vaderskindje oid.
Ja. Waarom niet? Ik ga er niet over beginnen meteen, maar als ze het vragen zeg ik het gewoon.quote:
Ook, maar voornamelijk bij vrienden gechilltquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zal zo even kijkenik kan die stemmetjes nog zo goed herinneren
Oh toff! De stad in?
boefjequote:
Zeg ik anders dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef Cara het volgende:
[..]
je bent toch al oud genoeg om dat zelf te mogen bepalen zeker?
CU2 niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grappig altijd mensen met die lijstjes (vroegah op cu2/hyves) wat ze het belangrijkste vinden als kwaliteiten van hun vrienden. Eerlijk zijn staat meestal op 1 of top 3..
Ik hou dit even voor me ja?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wanneer heb je vertrouwen verloren dan? Bij een relatie gebeurt het heen en weer en bij vrienden groep heb ik dat minder eigenlijk.
Ik heb drug en alcohol nooit gedaan.quote:
Feit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan gewoon verantwoordelijk met drugs zijn hoor
Rare pa heb jij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk ook niet dat hij dat echt zou doen maar hij zou het echt niet tof vinden en je weet wel "heel teleurgesteld" zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rare pa heb jij.
Je hebt je kinderen niet te slaan en op een gegeven moment luisteren ze niet meer, kun je beter proberen er open over te praten en zijn standpunt proberen te begrijpen dan je er zo hevig tegen te verzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |