Tyton vind ik het minst slecht.quote:
Toivonen heeft gewoon een goed seizoen gehadquote:
Van Der Wiel ook imo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen heeft gewoon een goed seizoen gehad
Tyton en Pieters hebben te weinig wedstrijden gespeeld imo..
Van Rhijn heeft me positief verrast Vandaar mijn keuze tov V/d Wiel, daarnaast vind ik dat V/d wiel iets te weinig wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VdW is gewoon goed en doe niet mee met die hype.
Ben het opzich wel met deze eens, misschien Anita vervangen.. maarja met wie.quote:
Beetje overdreven vind je niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welk team zou jij samenstellen als jij alle huidige Eredivisie spelers kon gebruiken
Dost? Guidetti? de Jong? Narsingh? Clasie? Strootman? Mertens? Elm? Vertonghen? John? Tadic? Vertonghen?
Riskant, maar een team als De Graafschap dat alleen maar in hun eigen 16 staat zou je zomaar een gelijkspelletje kunnen wegslepen.quote:
en dan kies je voor Wildshut ipv Mertens of Ola John? Beetje raar. Ook Burnet vind ik vreemd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Trainer: Ronald Koeman
Ik moest wat keuzes maken.
Ik vond Wildschut een van de revelaties van het seizoen, daarom mijn keuze voor hem in plaats van Mertens of Ola John, hetzelfde geldt een beetje voor Burnet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:26 schreef Eekhoorn_ het volgende:
en dan kies je voor Wildshut ipv Mertens of Ola John? Beetje raar. Ook Burnet vind ik vreemd.
maar ieder zijn mening.
Omdat keeper beneden te mainstream is?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |