Nee, dat is juist de truc. Ga gewoon de wereld zien, dan heb je dit soort dingen niet nodig om jezelf te profileren.quote:
Je kan ook berichten naar elkaar sturen, dus het is niet alleen communicatie via foto's.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar lijkt me moeilijk om alleen met foto's met elkaar te communiceren. Had instagram en was het best snel zat.
Zeker op die leeftijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de truc. Ga gewoon de wereld zien, dan heb je dit soort dingen niet nodig om jezelf te profileren.
Wat is dan de meerwaarde boven facebook?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan ook berichten naar elkaar sturen, dus het is niet alleen communicatie via foto's.
Wereld gaat voor me open.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan ook berichten naar elkaar sturen, dus het is niet alleen communicatie via foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja grapjas, dat kan ook gewoon zo 1, 2, 3quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de truc. Ga gewoon de wereld zien, dan heb je dit soort dingen niet nodig om jezelf te profileren.
De mensen op facebook zijn achterlijke debielen. Op tumblr zijn alleen toffe mensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dan de meerwaarde boven facebook?
Jij zit ook op fb.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen op facebook zijn achterlijke debielen. Op tumblr zijn alleen toffe mensen.
Ja, als je het echt wilt. Je kunt blijven dromen en spijt hebben van de dingen die je nooit gezien of gedaan hebt maar wel hip op je profiel hebt staan of je kunt het gewoon gaan doen. Ik zou voor het laatste gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja grapjas, dat kan ook gewoon zo 1, 2, 3Ik wil de wereld nog wel zien, maar ondertussen is tumblr een mooi tijdverdrijf.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen op facebook zijn achterlijke debielen. Op tumblr zijn alleen toffe mensen.
Aldus de opperdebielquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel, ben nog jong.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, als je het echt wilt. Je kunt blijven dromen en spijt hebben van de dingen die je nooit gezien of gedaan hebt maar wel hip op je profiel hebt staan of je kunt het gewoon gaan doen. Ik zou voor het laatste gaan.
How old?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel, ben nog jong.
En dan krijgen ze later een schattige hipster familie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
DV en Smoofie die samen de wereld rondreizen om inspiratie op te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |