Nee, dat is juist de truc. Ga gewoon de wereld zien, dan heb je dit soort dingen niet nodig om jezelf te profileren.quote:
Je kan ook berichten naar elkaar sturen, dus het is niet alleen communicatie via foto's.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar lijkt me moeilijk om alleen met foto's met elkaar te communiceren. Had instagram en was het best snel zat.
Zeker op die leeftijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de truc. Ga gewoon de wereld zien, dan heb je dit soort dingen niet nodig om jezelf te profileren.
Wat is dan de meerwaarde boven facebook?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan ook berichten naar elkaar sturen, dus het is niet alleen communicatie via foto's.
Wereld gaat voor me open.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan ook berichten naar elkaar sturen, dus het is niet alleen communicatie via foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja grapjas, dat kan ook gewoon zo 1, 2, 3quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de truc. Ga gewoon de wereld zien, dan heb je dit soort dingen niet nodig om jezelf te profileren.
De mensen op facebook zijn achterlijke debielen. Op tumblr zijn alleen toffe mensen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dan de meerwaarde boven facebook?
Jij zit ook op fb.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen op facebook zijn achterlijke debielen. Op tumblr zijn alleen toffe mensen.
Ja, als je het echt wilt. Je kunt blijven dromen en spijt hebben van de dingen die je nooit gezien of gedaan hebt maar wel hip op je profiel hebt staan of je kunt het gewoon gaan doen. Ik zou voor het laatste gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja grapjas, dat kan ook gewoon zo 1, 2, 3Ik wil de wereld nog wel zien, maar ondertussen is tumblr een mooi tijdverdrijf.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De mensen op facebook zijn achterlijke debielen. Op tumblr zijn alleen toffe mensen.
Aldus de opperdebielquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel, ben nog jong.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, als je het echt wilt. Je kunt blijven dromen en spijt hebben van de dingen die je nooit gezien of gedaan hebt maar wel hip op je profiel hebt staan of je kunt het gewoon gaan doen. Ik zou voor het laatste gaan.
How old?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel, ben nog jong.
En dan krijgen ze later een schattige hipster familie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
DV en Smoofie die samen de wereld rondreizen om inspiratie op te doen.
Nog steeds niet geslapenquote:
Stoer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geslapen
Kankerdrugs van gisteren
Nooit op 1 dag nemen door elkaar
Coke
Speed
Mdma
Xtc
Wiet
Hasj
Die shit fucked je op
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
DV en Smoofie die samen de wereld rondreizen om inspiratie op te doen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan krijgen ze later een schattige hipster familie.
Ja maar ik heb lieve ouders zodat ik ouderwets naar de kanker konquote:
Ik vind dit toch een beetje droevig hoor Steven, sorry. Maargoed, het is jouw leven, jouw keuzes, jouw plezier. Waar is de alcohol btw?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geslapen
Kankerdrugs van gisteren
Nooit op 1 dag nemen door elkaar
Coke
Speed
Mdma
Xtc
Wiet
Hasj
Die shit fucked je op
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan krijgen ze later een schattige hipster familie.
Ze beweren dat DV jouw plek in gaat nemen, bij mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Omg een meisje in VBL SC.
Sssssst niet wegjagen he jongens
Ik ben stoer, als je lang genoeg mee post ga je dat mee maken, tot die tijd moet je je hasses houdenquote:
Bier, whisky en wijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een beetje droevig hoor Steven, sorry. Maargoed, het is jouw leven, jouw keuzes, jouw plezier. Waar is de alcohol btw?
Gebeurd niet. Ik ben hier zo weer weg, ik weet niks van voetbal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze beweren dat DV jouw plek in gaat nemen, bij mij.
Jojoortje ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gebeurd niet. Ik ben hier zo weer weg, ik weet niks van voetbal.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Smoofie heeft een andere style.
Komt goed uit, het gaat hier nooit over voetbal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is zelfs verboden om het in de SC over voetbal te hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt goed uit, het gaat hier nooit over voetbal.
Heeft Smoofie tattoo's? Jij moet het wel weten na gister.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tattoo's zijn wel een must hoor.
Oh puh-lease. Het leven is geen toneelspel waarin je aan anderen moet laten zien hoe 'anders' je bent. Je bent gewoon wie je bent. Fuck al die Instagram, Tumbler en FB picca's met een vintage filter erover. Fuck die kekke hoedjes, zeemanstattoo's en 2e-handskleding. Fuck it!quote:
Klopt, daarom snapte ik niet dat je problemen had met die 'Feyenoordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is zelfs verboden om het in de SC over voetbal te hebben
Nee. Niet dat ik heb gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Smoofie tattoo's? Jij moet het wel weten na gister.
Ooooh oke dus soort Tattoo ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tattoo's zijn wel een must hoor.
Dat mag!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze beweren dat DV jouw plek in gaat nemen, bij mij.
Blijf nou maar gewoonquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wtfquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh puh-lease. Het leven is geen toneelspel waarin je aan anderen moet laten zien hoe 'anders' je bent. Je bent gewoon wie je bent. Fuck al die Instagram, Tumbler en FB picca's met een vintage filter erover. Fuck die kekke hoedjes, zeemanstattoo's en 2e-handskleding. Fuck it!Wees gewoon jezelf.
Hij heeft op een plek wat alleen jij (later) en zijn ouders ooit gezien hebben.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh puh-lease. Het leven is geen toneelspel waarin je aan anderen moet laten zien hoe 'anders' je bent. Je bent gewoon wie je bent. Fuck al die Instagram, Tumbler en FB picca's met een vintage filter erover. Fuck die kekke hoedjes, zeemanstattoo's en 2e-handskleding. Fuck it!Wees gewoon jezelf.
Wat als dat hun ding is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een grapjas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt alles gezien (volgens Smoofie). Dus geen tattoo's.
Dit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat als dat hun ding is?
Niet mensen snel veroordelen.
Lekker gek doen is de trend van 2012quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het waarheid is. Ik snapte eerst al dat gezeik niet over 'hipsters' maar ik begin er langzamerhand zelf ook een beetje schijtlollig van te worden wanneer de zoveelste 'lekker mezelf, lekker vintage' picca voorbij komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wtfik ga hier niet eens meer op in.
Het lijkt teveel op elkaar om het 'je eigen ding' te kunnen noemen. Het is kopieer-gedrag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat als dat hun ding is?
Niet mensen snel veroordelen.
Niks mis met een hipster bril. Niet haten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het waarheid is. Ik snapte eerst al dat gezeik niet over 'hipsters' maar ik begin er langzamerhand zelf ook een beetje schijtlollig van te worden wanneer de zoveelste 'lekker mezelf, lekker vintage' picca voorbij komt.
Wat donderdag?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
El Stino, ben je er donderdag ook bij?
Krijg je een biertje en zakje chips van mij
Ja, daar heb je gelijk in. Die mensen kots ik ook uit. Maar dat het ineens zo uit het niks komt bij die foto van dat getrouwd stel met tattoo's snap ik totaal niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het waarheid is. Ik snapte eerst al dat gezeik niet over 'hipsters' maar ik begin er langzamerhand zelf ook een beetje schijtlollig van te worden wanneer de zoveelste 'lekker mezelf, lekker vintage' picca voorbij komt.
Huldigingquote:
El Pacstinoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet Ajacied422 z'n nick naar El Stino wijzigen, ware het niet dat dit niet kan.
Open een topic in FB, en je zal zien dat het wel kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet Ajacied422 z'n nick naar El Stino wijzigen, ware het niet dat dit niet kan.
Tagje met El Stino, vbl mascottequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
iig beginnen met niet geforceerd je identiteit kenbaar moeten maken aan de godganse wereld. Die komen daar vanzelf wel achter als ze jou een interessant persoon vinden. Een interessant persoon BEN je door wat je meemaakt of uitstraalt, dat MAAK je jezelf niet door geforceerd hip en onafhankelijk te lopen doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kapiteintje, hoe ben jij jezelf dan?Wat versta jij onder jezelf zijn.
Iedereen heeft een hipster in zijn vriendenkring.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het lijkt teveel op elkaar om het 'je eigen ding' te kunnen noemen. Het is kopieer-gedrag.
Zaterdag hoef ik niet te korfballenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar moet hij wel ff winnen zaterdag.
Maar hoezo denk jij dat ze zo is danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
iig beginnen met niet geforceerd je identiteit kenbaar moeten maken aan de godganse wereld. Die komen daar vanzelf wel achter als ze jou een interessant persoon vinden. Een interessant persoon BEN je door wat je meemaakt of uitstraalt, dat MAAK je jezelf niet door geforceerd hip en onafhankelijk te lopen doen.
Rond half 7 geloof ikquote:
Bitch please.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Die mensen kots ik ook uit. Maar dat het ineens zo uit het niks komt bij die foto van dat getrouwd stel met tattoo's snap ik totaal niet.
Je stopt te snel mensen in een hokje, walgelijk.
Je brengt het als waarheid terwijl het meer jouw zicht op het wereld is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
iig beginnen met niet geforceerd je identiteit kenbaar moeten maken aan de godganse wereld. Die komen daar vanzelf wel achter als ze jou een interessant persoon vinden. Een interessant persoon BEN je door wat je meemaakt of uitstraalt, dat MAAK je jezelf niet door geforceerd hip en onafhankelijk te lopen doen.
Ik ben het Orakel. Ik verkondig louter waarheden. Deal with it.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je brengt het als waarheid terwijl het meer jouw zicht op het wereld is.
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hipster in zijn vriendenkring.
Hmmm. Zal nog even kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rond half 7 geloof ik
Heb wel al met so sureal baby afgesproken en met smoofie om vodka te drinkem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |