Kun je net zo goed gelijk je ziel verkopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:56 schreef Roburtt het volgende:
ja maar het waren verzoekjes van iemand, was laatst op een feestje en een geile chick vroeg die nummers, en toen zei ik zo van ja volgende keer dat ik je zie schoonheid
doei!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:00 schreef Roburtt het volgende:
Ja weet d'r naam niet meer, had een drankje of 1 2 23 op, moet ngo ff navragen
maar ik ga er vandoor
toedels
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh, dus van jouw posthistorie kan ik ook kanker krijgen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
Godver. Nooit zo gelachen om een post van P_z.
kus op je kringspierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij blijft altijd mijn seksueel onzekere chiboi
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die niet zometeen Ragboer gaan meeten
Ragboerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
heeft spees je al eruit getrapt?quote:
Mensen die zometeen door een groep seksueel gefrustreerde indo's worden verkrachtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lekker seksen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Overal kaas opquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
pannenkoek met kaas lekker, ei met kaas lekker, plakjes kaas lekker, brood met chocopasta en kaas lekker.
kaas
kaas van jouw sexy bodddy af eten.quote:
Jonge kaas van het kopje af zuigen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:13 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
kaas van jouw sexy bodddy af eten.
ook wel lekker als het aangekoekt is sgtjequote:
Ja kan wel, maar of je een ban wilt is een ander verhaal denk ik?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een plaatje met kaas maar die zal ik maar niet posten.
quote:Alarmfase 1 in Maastricht.
Buitenlandse bezoekers veroorzaken overlast bij cafe's en restaurants. Fastfoodvkoeriers racen met hun scooters al door de wijken.
Oh nee, sorry.....dit is anders dan wiet...dit mag dus .
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:24 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die niet voorthuis is de zon zitten
quote:
Ik drink cola met een voetbal outfit.quote:
wtfquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cola met een voetbal outfit.
Nice. Vind je dat leuk, geschiedenis/WW II dingen of is het echt hitlerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die hitlerbox die ik van mono leen
Die over belangrijke kopstukken in WO II?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die hitlerbox die ik van mono leen
Ja en jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nice. Vind je dat leuk, geschiedenis/WW II dingen of is het echt hitler?
Nee, over hitlerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die over belangrijke kopstukken in WO II?
Jepquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Heb je wel eens apocalyse of WWII gezien in kleur ?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cola met een voetbal outfit.
Makro met hun gare acties.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:37 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)ak-762/omschrijving/
Doet me denken aan:
Wat ga je emogiffen.quote:
?quote:
Never say never.quote:
Goed plan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaan we dan keertje chillen?
Gaan we dronken worden en lantaarnpaaltjes schieten enzo
Ja, want van bovenaf zijn er genoeg lantaarnpaaltjes..quote:
niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef Dimens het volgende:
Belachelijk eigenlijk wel.
Ik heb dus een abonnement bij Vodafone die is gestopt. Als ik een nieuw abonnement wil, betaal ik hetzelfde voor veel en veel minder. Waarom zou ik dan een nieuw abonnement nemen?
Mijn rivaal, ik was van plan gisteren nummer 1 te behalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies. Als ik niets doe, ben ik beter af. Kan ik beter een telefoon los kopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet.
mijnes is in januari afgelopen, niet verlengen = stilzwijgend doorlopend
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn rivaal, ik was van plan gisteren nummer 1 te behalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn rivaal, ik was van plan gisteren nummer 1 te behalenOh ja, ga je voor nummer 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef monkyyy het volgende:
Prive nummer belt, niet opgenomen.
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds 16:31 bijgewerkt is dit nu de stand
1 216 Dimens 1.24%
2 167 Ajacied422 0.96%
opnemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen behalven ChocolateJesus.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een beetje aids aan mijn ogen vanmiddag denk ik
IK BEN ER NU NAAR ONDERWEG ALLESquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
DE BACKSTREET BOYS WAREN VANDAAG IN AMSTERDAM
Zo heb ik je opgevoed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
al naar de hoeren geweest???quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb 2 hele gave shirts gekocht gr gr
met draak erop?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb 2 hele gave shirts gekocht gr gr
ik ga niet betalen voor seksquote:
Hoe zeker ben je dat het vrouwen zijn waar je mee hebt gezoend?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik ga niet betalen voor seks
Ik heb wel 2 thaisen al geregeld maar alleen beetje zoenen etc maar voor de rest is het met hoeren ook veel te moeilijk om te zien of het mannen zijn geweest want de helft was vroeger een man
Gewoon neuken en schijt hebben als het een man is net zoals bij de Hangover 2 xDquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik ga niet betalen voor seks
Ik heb wel 2 thaisen al geregeld maar alleen beetje zoenen etc maar voor de rest is het met hoeren ook veel te moeilijk om te zien of het mannen zijn geweest want de helft was vroeger een man
wrm kom ze niet hier danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoeft niet, de ekte kan weer posten.
oh zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan gaat ze weer teveel fokken zegt ze
welkomquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Bieks het volgende:
hey mensen, ik moest een dagje bijkomen van dat hele 'buiten' gebeuren maar daar ben ik weer. Inb4 wie ben jij.
Also, Afrojack is best wel overrated. Thoughts?
Rijg dan eens een Thaise chick aan je sabel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
morge gewoon beetje chille ja tog ja tog
Niet weten wat ik van seks vind.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
monkyyy die jaloers is op een door beach verzonnen thaise chick. priceless
Die groene?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Beach het volgende:
BB wat is dat ronde schijfje tussen je hamburger en de bovenkant van het broodje?
Oke meneer de psycholoog.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het gaat je om de aandacht en het domineren. ik weet. dat is zoals aapje rolt.
hij gaat dood hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kutkind is dit zeg in Game of Thrones
Die naam alleen al.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Bieks het volgende:
hey mensen, ik moest een dagje bijkomen van dat hele 'buiten' gebeuren maar daar ben ik weer. Inb4 wie ben jij.
Also, Afrojack is best wel overrated. Thoughts?
geil wijf! waar zijn de tietenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur de rekening maar.quote:
Ga naar printshop, print uit 2 bij 2 M. Oefen met messen gooienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kon ik maar vast lapo pakken
dientje![]()
Ik sta niet bij BKR, altijd netjes betalen. Maar soms laat ik weleens de enexis rekening een dagje ongeopend liggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik weet waar je huis woont. maar je gaat toch niet betalen dit dat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee dacht udowu 20000. maar jij 20000. feil bijna!
is een jongenquote:
quote:
Zullen we naar een technofeest gaan?quote:
VOOR EEN PAAR MINUTEN STOPPENquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
goed nieuws we hoeven niet meer naar het geheime forum om pz te ontlopen
sryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
Verdomme P_z je was bij Mono toen ik er niet was
Heb wel gezien dat je op zijn muur hebt getekend.quote:
Wel een bazenmuur heeft ie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb wel gezien dat je op zijn muur hebt getekend.
P_z is een kkharde baas je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
even gedacht dat je in beiden die lelijke zwarte glimmende zooi eruit zou kunnen raggen, dan zou ik zeggen rotterdam, omdat stad en werk, en leeuwarden, omdat schone lucht en minder files.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef monkyyy het volgende:
Fkt, welke heeft jouw voorkeur:
Deze, http://www.funda.nl/koop/(...)-47256731-blaak-762/
Of deze, http://www.funda.nl/koop/(...)ngerstraatweg-214-j/
quote:
Ik heb verhalen gehoord natuurlijk. Jij en P_z waren de bazen van de meet en alle vrouwen waren niet weg te slaan heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
P_z is een kkharde baas je hebt wat gemist
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord natuurlijk. Jij en P_z waren de bazen van de meet en alle vrouwen waren niet weg te slaan heb ik gehoord.
watquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord natuurlijk. Jij en P_z waren de bazen van de meet en alle vrouwen waren niet weg te slaan heb ik gehoord.
Dat was spouwer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
alle vrouwen waren niet weg te slaan heb ik gehoord.
Wel afgewezen door 2.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
Of werden jullie geslagen door vrouwen? Misschien had ik het niet goed gehoord.
Heb je die van mij nog gezien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ragboer en Uft juist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb verhalen gehoord dat dv en unf de avond stalen
Uiteraard, je had de kamer van mono moeten zien trouwens. Er was een ongelukje gebeurdquote:
Wat was er gebeurd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, je had de kamer van mono moeten zien trouwens. Er was een ongelukje gebeurd
alweer? als ie nou ook eens opruimt na zijn ' ongelukjes 'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, je had de kamer van mono moeten zien trouwens. Er was een ongelukje gebeurd
Die toen ik er ook bij was?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ah. friendzoned?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zat op dat moment naast mij een foto in mijn portemonnee te doen.
quote:
Dit is niet op te ruimen die stenen gans was 'gevallen' waardoor er nu een gat in zijn laminaat zit. Toen die gans maar van het balkon afgetieft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alweer? als ie nou ook eens opruimt na zijn ' ongelukjes '
NOOH!!!! HANS!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet op te ruimen die stenen gans was 'gevallen' waardoor er nu een gat in zijn laminaat zit. Toen die gans maar van het balkon afgetieft.
je kent die wijven he. stiekem blijven ze denken van welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja man. Ze maakt mooi geen kans meer bij mij.
He wat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zat op dat moment naast mij een foto in mijn portemonnee te doen.
waarom had ie een stenen gans eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet op te ruimen die stenen gans was 'gevallen' waardoor er nu een gat in zijn laminaat zit. Toen die gans maar van het balkon afgetieft.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:
monkyyyyyy baby heb je de nieuwe batman trailer al gezien?
ik ook niet. zoveel films ineens dit jaar waar ik naar uit kijk. best raar want normaal best ik aardig cynisch over de amerikaanse filmindustrie van de laatste jaren.quote:
Hoezo stalen wij de avond danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jaja eerst klef doen en nu een bloedend neus hebben.
heb je je tieten geshowed? zoiets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoezo stalen wij de avond danik heb naast hem gezeten en we hebben gepraat
Ja vandaag gedaan.quote:
Noem es een paar, ik ga batman en men in black 3 sowieso kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ik ook niet. zoveel films ineens dit jaar waar ik naar uit kijk. best raar want normaal best ik aardig cynisch over de amerikaanse filmindustrie van de laatste jaren.
nu maak je mij een beetje verlegen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat je niet hier in de kamer zit. anders was ik naast je komen zitten dit dat.
ik heb niet eens een zolderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat jij liever op je zolderkamer blijft.
En proberen je penis in De Heer te forceren zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat je niet hier in de kamer zit. anders was ik naast je komen zitten dit dat.
ja kan er ook weinig aan doen, woon in een flat hey?quote:
nee. zo ben ik niet. sorryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En proberen je penis in De Heer te forceren zeker.
Wejo hij heeft met een meisje gepraat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoezo stalen wij de avond danik heb naast hem gezeten en we hebben gepraat
mag wel hoorquote:
Penthouse?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ja kan er ook weinig aan doen, woon in een flat hey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |