Wel afgewezen door 2.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Patje1987 het volgende:
Of werden jullie geslagen door vrouwen? Misschien had ik het niet goed gehoord.
Heb je die van mij nog gezien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb wel gezien dat je op zijn muur hebt getekend.
Ragboer en Uft juist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb verhalen gehoord dat dv en unf de avond stalen
Uiteraard, je had de kamer van mono moeten zien trouwens. Er was een ongelukje gebeurdquote:
Wat was er gebeurd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, je had de kamer van mono moeten zien trouwens. Er was een ongelukje gebeurd
alweer? als ie nou ook eens opruimt na zijn ' ongelukjes 'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, je had de kamer van mono moeten zien trouwens. Er was een ongelukje gebeurd
Die toen ik er ook bij was?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ah. friendzoned?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zat op dat moment naast mij een foto in mijn portemonnee te doen.
quote:
Dit is niet op te ruimen die stenen gans was 'gevallen' waardoor er nu een gat in zijn laminaat zit. Toen die gans maar van het balkon afgetieft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alweer? als ie nou ook eens opruimt na zijn ' ongelukjes '
NOOH!!!! HANS!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet op te ruimen die stenen gans was 'gevallen' waardoor er nu een gat in zijn laminaat zit. Toen die gans maar van het balkon afgetieft.
je kent die wijven he. stiekem blijven ze denken van welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja man. Ze maakt mooi geen kans meer bij mij.
He wat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zat op dat moment naast mij een foto in mijn portemonnee te doen.
waarom had ie een stenen gans eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet op te ruimen die stenen gans was 'gevallen' waardoor er nu een gat in zijn laminaat zit. Toen die gans maar van het balkon afgetieft.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:
monkyyyyyy baby heb je de nieuwe batman trailer al gezien?
ik ook niet. zoveel films ineens dit jaar waar ik naar uit kijk. best raar want normaal best ik aardig cynisch over de amerikaanse filmindustrie van de laatste jaren.quote:
Hoezo stalen wij de avond danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jaja eerst klef doen en nu een bloedend neus hebben.
heb je je tieten geshowed? zoiets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoezo stalen wij de avond danik heb naast hem gezeten en we hebben gepraat
Ja vandaag gedaan.quote:
Noem es een paar, ik ga batman en men in black 3 sowieso kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ik ook niet. zoveel films ineens dit jaar waar ik naar uit kijk. best raar want normaal best ik aardig cynisch over de amerikaanse filmindustrie van de laatste jaren.
nu maak je mij een beetje verlegen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat je niet hier in de kamer zit. anders was ik naast je komen zitten dit dat.
ik heb niet eens een zolderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat jij liever op je zolderkamer blijft.
En proberen je penis in De Heer te forceren zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat je niet hier in de kamer zit. anders was ik naast je komen zitten dit dat.
ja kan er ook weinig aan doen, woon in een flat hey?quote:
nee. zo ben ik niet. sorryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En proberen je penis in De Heer te forceren zeker.
Wejo hij heeft met een meisje gepraat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoezo stalen wij de avond danik heb naast hem gezeten en we hebben gepraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |