Ja, dat doe je inderdaad. Blij dat je het doorhebt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen argumenten, en toch onzin roepen....
Dat topic over HAARP en weermanipulatie lijkt mij wel interessant om hier eens bij te leggen;quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:37 schreef .SP. het volgende:
Kunnen we weer ontopic gaan en kan Lambiekje uitleggen waar de extra warmte vandaan komt bij de opwarming door windmolens.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat topic over HAARP en weermanipulatie lijkt mij wel interessant om hier eens bij te leggen;
Ik denk dat die wind-molens wel eens een relatie met HAARP kunnen hebben, en dus ook de extra warmte.
Zou eens nader onderzocht moeten worden.
Bankfurt gelooft nog in Elfjes, heeft niemand je al uitgelegd wat realiteit en wat sprookjes zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen argumenten, en toch onzin roepen....
Er nieuws voor jou:
Windmolens geven ook electro-smog en electronic mind-control (ELF).
@BNW-ers,quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef MaGNeT het volgende:
Beste Bankfurt, Lambiekje en andere BNW'ers,
In een windmolen zit een generator, vergelijkbaar met een grote dynamo.
Zo'n generator tref je ook aan in een kern-, kolen-, water-, bio- of gascentrale, alleen zijn ze dan iets groter.
Het enige verschil is dat de wind de wieken aandrijft die op hun beurt de generator doen ronddraaien.
In de overige centrales wordt er water mee verhit en stoom gemaakt waardoor de generator gaat ronddraaien.
Die generators hebben spoelen, lagers, magneten, etc. Als je een generator ronddraait moet je door de weerstand van de magneten heendraaien. Als je de opgewekte stroom afgeeft, zal die weerstand toenemen en er warmte ontstaan. Dat gebeurt in iedere dynamo en/of generator.
0,0 verschil op gebied van electro-smog.
En dat "ELF", tsja... Vreselijk... Dat je nog steeds op eigen kracht kan posten hier is een wonder...
En ga nu niet zeggen dat ik geen argumenten of bewijzen aanvoer.
Ik heb overigens een klant die windmolens maakt en heb zo'n ding half afgebouwd mogen aanschouwen, ook het binnenwerk. Een lust voor het oog.
Wat een bullshit-site.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
@BNW-ers,
Zie hierboven een stuk arrogantie van MaGNet om in te lijsten.
Even een link hierbij en toevoegend aan TS:
http://theproblemwithwindpower.com/
mooie referenties, links en argumenten erbij volop aanwezig.![]()
Denk je dat het veel zin heeft er tegen in te gaan?quote:
Tuurlijk, dit is BNW. Hier wordt goed naar elkaar geluisterd en op argumenten gediscussieerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:19 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Denk je dat het veel zin heeft er tegen in te gaan?
11 minuten reactietijd,quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat een bullshit-site.
Dat zijn geen argumenten, dat is fantasie van mensen die hun dagelijkse portie Haldol niet gehad hebben. Alleen vage beweringen, tegen alle natuurwetten in.
Conspiracy gasten zijn ook allemaal hetzelfde, als je het niet met ze eens bent kan je oprotten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
11 minuten reactietijd,
en dan deze reactie op door mij aangegeven tientallen referenties.
@MaGNeT,
Je bent hier kennelijk op BNW om de sfeer te verzieken.
Ga toch weg.![]()
ga weg op BNW !
Zit er niet ook een flinke tandwielkast in die dingen, zodat de generator sneller draait dan de wieken? Dat zou het hele ELF punt al af kunnen schieten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef MaGNeT het volgende:
Beste Bankfurt, Lambiekje en andere BNW'ers,
In een windmolen zit een generator, vergelijkbaar met een grote dynamo.
Zo'n generator tref je ook aan in een kern-, kolen-, water-, bio- of gascentrale, alleen zijn ze dan iets groter.
Het enige verschil is dat de wind de wieken aandrijft die op hun beurt de generator doen ronddraaien.
In de overige centrales wordt er water mee verhit en stoom gemaakt waardoor de generator gaat ronddraaien.
Die generators hebben spoelen, lagers, magneten, etc. Als je een generator ronddraait moet je door de weerstand van de magneten heendraaien. Als je de opgewekte stroom afgeeft, zal die weerstand toenemen en er warmte ontstaan. Dat gebeurt in iedere dynamo en/of generator.
0,0 verschil op gebied van electro-smog.
En dat "ELF", tsja... Vreselijk... Dat je nog steeds op eigen kracht kan posten hier is een wonder...
En ga nu niet zeggen dat ik geen argumenten of bewijzen aanvoer.
Ik heb overigens een klant die windmolens maakt en heb zo'n ding half afgebouwd mogen aanschouwen, ook het binnenwerk. Een lust voor het oog.
Nou, laat ik dat dan maar doen. Heeft hij z'n zin weer. Ongelovige mensen zijn alleen maar lastig omdat ze te kritisch zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Conspiracy gasten zijn ook allemaal hetzelfde, als je het niet met ze eens bent kan je oprotten.
je zou je kunnen afvragen, wie werkelijk ergens (onzin) in geloven en wie de ongelovigen zijn. (w.b. BNW)quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou, laat ik dat dan maar doen. Heeft hij z'n zin weer. Ongelovige mensen zijn alleen maar lastig omdat ze te kritisch zijn.
Doel je op deze post?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:45 schreef new_moon het volgende:
je zou je kunnen afvragen, wie werkelijk ergens (onzin) in geloven en wie de ongelovigen zijn. (w.b. BNW)
moeilijk om onder woorden te brengen wat ik precies bedoel...
ik ga d'r even een peukje bij roken en misschien lukt het dan![]()
Ik neem aan dat je bedoeld dat mensen als Lambiekje de gelovigen zijn? Dat is dan ook precies wat ze doen, geloven, enig bewijs is er namelijk niet voor hun beweringen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:45 schreef new_moon het volgende:
[..]
je zou je kunnen afvragen, wie werkelijk ergens (onzin) in geloven en wie de ongelovigen zijn. (w.b. BNW)
moeilijk om onder woorden te brengen wat ik precies bedoel...
ik ga d'r even een peukje bij roken en misschien lukt het dan![]()
Laten we even niet te snel oordelen, hij heeft slechts 3x gepost in dit topic? Of heb je een verleden met hem?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoeld dat mensen als Lambiekje de gelovigen zijn? Dat is dan ook precies wat ze doen, geloven, enig bewijs is er namelijk niet voor hun beweringen.
Kijk maar bij zijn postgeschiedenisquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laten we even niet te snel oordelen, hij heeft slechts 3x gepost in dit topic? Of heb je een verleden met hem?
hoezo bevooroordeeld, toch wel jammer dit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kijk maar bij zijn postgeschiedenisDan weet je genoeg.
nee die daaronder, ik wilde editen en toen deed ik per ongeluk quote...quote:
Nee hoor. Jarenlange ervaring.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef new_moon het volgende:
[..]
hoezo bevooroordeeld, toch wel jammer dit.
Meerdere redenen denk ik. Mensen die te goedgelovig zijn, niet kritisch genoeg zijn etc etc.quote:Laten we het eens omdraaien, er zijn mensen die in alle/meeste gevallen klakkeloos "het officiele verhaal" geloven. Waarom eigenlijk?
Lees weleens een topic van zijn hand jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laten we even niet te snel oordelen, hij heeft slechts 3x gepost in dit topic? Of heb je een verleden met hem?
Ockhams Razorquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef new_moon het volgende:
[..]
hoezo bevooroordeeld, toch wel jammer dit.
Laten we het eens omdraaien, er zijn mensen die in alle/meeste gevallen klakkeloos "het officiele verhaal" geloven. Waarom eigenlijk?
Nogal ja... Zodra ze over dingen als "life force energie" beginnen scoren ze best wat punten op de crackpot index. Combineer dat met fouten als "in the lower range of natural brain bio-rhythms (3 to 35 cycles per second ) " en er blijft niet veel van over, qua ELF achtige bezwaren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat een bullshit-site.
Dat zijn geen argumenten, dat is fantasie van mensen die hun dagelijkse portie Haldol niet gehad hebben. Alleen vage beweringen, tegen alle natuurwetten in.
waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het simpelst is?quote:
waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het meest complex en minst waarschijnlijk is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:42 schreef new_moon het volgende:
[..]
waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het simpelst is?
nee je gaat nu weer een stapje te ver in je "ja-maar-jij-argument"quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het meest complex en minst waarschijnlijk is?
Zo is het maar net !quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef badabingie het volgende:
ah, ok..
ontopic: wat een gedoe met die windmolens he..
maar wat is minst waarschijnlijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het meest complex en minst waarschijnlijk is?
de meest complexe oplossing.quote:
dat is te simpel beantwoord.quote:
Hoe zit het nou met die lokale opwarming? Waarom vind je dat zo opmerkelijk?quote:
Nou omdat wij onjuist beschuldigd en belast worden van klimaatverandering terwijl het deels komt door die windmolens die meer energie kosten dan dat het oplevert.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die lokale opwarming? Waarom vind je dat zo opmerkelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |