Dan leven wij blijkbaar in andere werelden. Een pakketje met een werkend prototype is zo verstuurd. Een demonstratie met enkele verkoopbare modellen is zo opgezet. Laat het me zien, en ik ga ervoor. Gratis/oneindige energie lijkt me fantastisch! Niet dat dat al niet bestaat in de vorm van wind, water en zonneenergie, maar goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef badabingie het volgende:
[..]
en dan? denk je nu echt dat dit zo werkt in de grote mensenwereld?
jij kan enthousiast zijn..het wordt tegengehouden door bepaalde machten/krachten
Sommigen zijn niet af, anderen zijn uitgekocht (ja, dat gebeurt echt. Dankzij die machten/krachten waarover je spreekt). Het is een kwestie van tijd, en een beetje hoop. Want vele belangen spelen mee, zoals geld (wanneer niet?). Mocht een toekomstige uitvinder ook geen moraal bezitten, net als geld, dan weet ik wel wat hij doet.quote:[..]
die veelbelovende concepten komen voorlopig niet naar buiten...
nog niet..
misschien later
quote:deze meneer is er mee bezig..geen idee of het wat is..ik volg het niet..ik hoor wel als het zover is![]()
http://www.google.nl/sear(...)fee&biw=1280&bih=530
Als dat je bronvermelding is, gaat het hard minder met BNW.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Bankfurt het volgende:
Don Quichotte & Sancho Panza hadden gelijk.
Deze dan!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Erasmo het volgende:
Pfff vrije energie is al minstens 6 keer uitgevonden als ik BNW mag geloven:
Koude fusie demonstratie 2011 italie
E-Cat energy - Revolutionair? Of toch onzin.
Weer goedkope energie !
Vrije energie deel 2
Wetenschappelijke paper v. Russen bewijst vrije energie!
Vrije energie, tesla, "olie is grootste bedrijf"op aarde e.d.
De beste uitvindingen zijn gedaan die gratis en voor niets aan de mensheid is 'gegeven'.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan leven wij blijkbaar in andere werelden. Een pakketje met een werkend prototype is zo verstuurd. Een demonstratie met enkele verkoopbare modellen is zo opgezet. Laat het me zien, en ik ga ervoor. Gratis/oneindige energie lijkt me fantastisch! Niet dat dat al niet bestaat in de vorm van wind, water en zonneenergie, maar goed.
[..]
Sommigen zijn niet af, anderen zijn uitgekocht (ja, dat gebeurt echt. Dankzij die machten/krachten waarover je spreekt). Het is een kwestie van tijd, en een beetje hoop. Want vele belangen spelen mee, zoals geld (wanneer niet?). Mocht een toekomstige uitvinder ook geen moraal bezitten, net als geld, dan weet ik wel wat hij doet.
De laatste "gratis" uitvindingen waren het wiel en manieren om vuur te maken volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De beste uitvindingen zijn gedaan die gratis en voor niets aan de mensheid is 'gegeven'.
WWW bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 07:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De laatste "gratis" uitvindingen waren het wiel en manieren om vuur te maken volgens mij.
Wat is er trouwens mis met opwarming van de aarde?quote:
Het is wel een probleem als wij de burger er de schuld van krijgt dat de boel op warmt. En alles een CO2 label krijgt. En goede milieuvriendelijk producten worden vervangen door doortrapt slechte rommel als spaarlampen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat is er trouwens mis met opwarming van de aarde?
Eerder gaf je aan dat het geen enkel probleem was en nu waarschuw je omdat windmolens opwarmen.
Wat is het nu?
Wat is er mis met de mooie, moderne kwikvrije spaarlampen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is wel een probleem als wij de burger er de schuld van krijgt dat de boel op warmt. En alles een CO2 label krijgt. En goede milieuvriendelijk producten worden vervangen door doortrapt slechte rommel als spaarlampen.
Bij de goedkope:quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat is er mis met de mooie, moderne kwikvrije spaarlampen dan?
Dat is trouwens wel een goed punt jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat is er trouwens mis met opwarming van de aarde?
Eerder gaf je aan dat het geen enkel probleem was en nu waarschuw je omdat windmolens opwarmen.
Wat is het nu?
Je moet dan ook geen spaarlampen van de Action als voorbeeld nemen hoe de huidige techniek erbij staat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij de goedkope:
-Ze knipperen als de lamp uit staat
-Ze stinken naar heet plastic
Gebruik, noch domeinnaam zijn gratis.quote:
slecht lichtquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat is er mis met de mooie, moderne kwikvrije spaarlampen dan?
Ga eens naar het Zuiderzeemuseum of een vergelijkbare plek, en zie hoe men 'vroeger' leefde. Meen je nou oprecht dat 'ze' het allemaal alleen maar slechter maken en vroeger alles beter was..?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is wel een probleem als wij de burger er de schuld van krijgt dat de boel op warmt. En alles een CO2 label krijgt. En goede milieuvriendelijk producten worden vervangen door doortrapt slechte rommel als spaarlampen.
Slecht licht is op te lossen door goede modellen te nemen, zoals de Philips Tornado of de MegaMan spaarlampen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
slecht licht
electro-smog
electronic mind-control
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
Klinkt als een hoop verbanden zoeken die nergens op slaan
Geen argumenten, en toch onzin roepen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Slecht licht is op te lossen door goede modellen te nemen, zoals de Philips Tornado of de MegaMan spaarlampen.
Electro-smog is onzin.
Mind-control is een nog grotere onzin.
Ja, dat doe je inderdaad. Blij dat je het doorhebt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen argumenten, en toch onzin roepen....
Dat topic over HAARP en weermanipulatie lijkt mij wel interessant om hier eens bij te leggen;quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:37 schreef .SP. het volgende:
Kunnen we weer ontopic gaan en kan Lambiekje uitleggen waar de extra warmte vandaan komt bij de opwarming door windmolens.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat topic over HAARP en weermanipulatie lijkt mij wel interessant om hier eens bij te leggen;
Ik denk dat die wind-molens wel eens een relatie met HAARP kunnen hebben, en dus ook de extra warmte.
Zou eens nader onderzocht moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |