abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111014896
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef badabingie het volgende:

[..]

en dan? denk je nu echt dat dit zo werkt in de grote mensenwereld?
jij kan enthousiast zijn..het wordt tegengehouden door bepaalde machten/krachten
Dan leven wij blijkbaar in andere werelden. Een pakketje met een werkend prototype is zo verstuurd. Een demonstratie met enkele verkoopbare modellen is zo opgezet. Laat het me zien, en ik ga ervoor. Gratis/oneindige energie lijkt me fantastisch! Niet dat dat al niet bestaat in de vorm van wind, water en zonneenergie, maar goed.

quote:
[..]

die veelbelovende concepten komen voorlopig niet naar buiten...
nog niet..
misschien later
Sommigen zijn niet af, anderen zijn uitgekocht (ja, dat gebeurt echt. Dankzij die machten/krachten waarover je spreekt). Het is een kwestie van tijd, en een beetje hoop. Want vele belangen spelen mee, zoals geld (wanneer niet?). Mocht een toekomstige uitvinder ook geen moraal bezitten, net als geld, dan weet ik wel wat hij doet.

quote:
deze meneer is er mee bezig..geen idee of het wat is..ik volg het niet..ik hoor wel als het zover is :P
http://www.google.nl/sear(...)fee&biw=1280&bih=530
pi_111015131
Don Quichotte & Sancho Panza hadden gelijk.
pi_111015320
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Bankfurt het volgende:
Don Quichotte & Sancho Panza hadden gelijk.
Als dat je bronvermelding is, gaat het hard minder met BNW.
  woensdag 2 mei 2012 @ 06:25:45 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111026906
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan leven wij blijkbaar in andere werelden. Een pakketje met een werkend prototype is zo verstuurd. Een demonstratie met enkele verkoopbare modellen is zo opgezet. Laat het me zien, en ik ga ervoor. Gratis/oneindige energie lijkt me fantastisch! Niet dat dat al niet bestaat in de vorm van wind, water en zonneenergie, maar goed.

[..]

Sommigen zijn niet af, anderen zijn uitgekocht (ja, dat gebeurt echt. Dankzij die machten/krachten waarover je spreekt). Het is een kwestie van tijd, en een beetje hoop. Want vele belangen spelen mee, zoals geld (wanneer niet?). Mocht een toekomstige uitvinder ook geen moraal bezitten, net als geld, dan weet ik wel wat hij doet.
De beste uitvindingen zijn gedaan die gratis en voor niets aan de mensheid is 'gegeven'.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 mei 2012 @ 07:16:26 #56
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_111027068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 06:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De beste uitvindingen zijn gedaan die gratis en voor niets aan de mensheid is 'gegeven'.
De laatste "gratis" uitvindingen waren het wiel en manieren om vuur te maken volgens mij.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:31:43 #57
52357 Lambiekje
pi_111030173
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 07:16 schreef DroogDok het volgende:

[..]

De laatste "gratis" uitvindingen waren het wiel en manieren om vuur te maken volgens mij.
WWW bijvoorbeeld
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111030930
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

WWW bijvoorbeeld
Wat is er trouwens mis met opwarming van de aarde?
Eerder gaf je aan dat het geen enkel probleem was en nu waarschuw je omdat windmolens opwarmen.

Wat is het nu?
  woensdag 2 mei 2012 @ 13:05:55 #59
52357 Lambiekje
pi_111035461
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Eerder gaf je aan dat het geen enkel probleem was en nu waarschuw je omdat windmolens opwarmen.

Wat is het nu?
Het is wel een probleem als wij de burger er de schuld van krijgt dat de boel op warmt. En alles een CO2 label krijgt. En goede milieuvriendelijk producten worden vervangen door doortrapt slechte rommel als spaarlampen.
pi_111036527
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is wel een probleem als wij de burger er de schuld van krijgt dat de boel op warmt. En alles een CO2 label krijgt. En goede milieuvriendelijk producten worden vervangen door doortrapt slechte rommel als spaarlampen.
Wat is er mis met de mooie, moderne kwikvrije spaarlampen dan?
  woensdag 2 mei 2012 @ 13:34:28 #61
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_111036716
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij de goedkope:
-Ze knipperen als de lamp uit staat
-Ze stinken naar heet plastic
censuur :O
  woensdag 2 mei 2012 @ 13:40:43 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111036987
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat is het nu?
Dat is trouwens wel een goed punt ja :P Lambiekje heeft met dit topic toegegeven dat er zoiets als global warming bestaat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 mei 2012 @ 13:54:59 #63
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_111037464
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Bij de goedkope:
-Ze knipperen als de lamp uit staat
-Ze stinken naar heet plastic
Je moet dan ook geen spaarlampen van de Action als voorbeeld nemen hoe de huidige techniek erbij staat.

En ook al zat er nog een beetje kwik in de hedendaagse spaarlampen, gaan ze na jaren lang trouwe dienst eindelijk kapot breng je ze gewoon naar de milieustraat, worden de grondstoffen gerecycled en opnieuw gebruikt. Het zou pas gevaarlijk worden als je met je kapotte spaarlamp gaat voetballen, maar dan ben je gewoon een idioot.
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:06:09 #64
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_111037899
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

WWW bijvoorbeeld
Gebruik, noch domeinnaam zijn gratis.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_111039071
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

slecht licht
electro-smog
electronic mind-control
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:36:08 #66
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_111039132
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ga eens naar het Zuiderzeemuseum of een vergelijkbare plek, en zie hoe men 'vroeger' leefde. Meen je nou oprecht dat 'ze' het allemaal alleen maar slechter maken en vroeger alles beter was..?
pi_111039601
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

slecht licht
electro-smog
electronic mind-control
Slecht licht is op te lossen door goede modellen te nemen, zoals de Philips Tornado of de MegaMan spaarlampen.

Electro-smog is onzin.
Mind-control is een nog grotere onzin.
pi_111059167
Kunnen we weer ontopic gaan en kan Lambiekje uitleggen waar de extra warmte vandaan komt bij de opwarming door windmolens.
pi_111059331
Klinkt als een hoop verbanden zoeken die nergens op slaan :')
Rustig aan.
pi_111059485
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
Klinkt als een hoop verbanden zoeken die nergens op slaan :')
Klopt.
In het beeldscherm van Lambiekje en Bankfurt zit ook een spaarlamp.
Je zou haast geloven dat het klopt wat ze zeggen.
pi_111060877
Wat een naar artikel om te lezen... Allerlei stomzinnige gegevens worden naast elkaar gezet die je niet met elkaar kunt vergelijken etc....

Dit valt gewoon niet serieus te nemen. :')
Rustig aan.
pi_111064032
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Slecht licht is op te lossen door goede modellen te nemen, zoals de Philips Tornado of de MegaMan spaarlampen.

Electro-smog is onzin.
Mind-control is een nog grotere onzin.
Geen argumenten, en toch onzin roepen....

Er nieuws voor jou:

Windmolens geven ook electro-smog en electronic mind-control (ELF).
pi_111064668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Geen argumenten, en toch onzin roepen....
Ja, dat doe je inderdaad. Blij dat je het doorhebt.
pi_111067760
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:37 schreef .SP. het volgende:
Kunnen we weer ontopic gaan en kan Lambiekje uitleggen waar de extra warmte vandaan komt bij de opwarming door windmolens.
Dat topic over HAARP en weermanipulatie lijkt mij wel interessant om hier eens bij te leggen;

Ik denk dat die wind-molens wel eens een relatie met HAARP kunnen hebben, en dus ook de extra warmte.

Zou eens nader onderzocht moeten worden.
pi_111067878
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat topic over HAARP en weermanipulatie lijkt mij wel interessant om hier eens bij te leggen;

Ik denk dat die wind-molens wel eens een relatie met HAARP kunnen hebben, en dus ook de extra warmte.

Zou eens nader onderzocht moeten worden.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')