Ik zie nergens in mijn schema een punt om af te stellen ? En in het filmpje gebruiken ze ook nog een toongenerator.. Waar sluit ik die aan?quote:Als u gaat nabouwen wilt u dan letten op de volgende zaken: Wanneer u zoekt naar de juiste frequentie is deze nog onbekend omdat de parameters veranderen. Wilt u erop letten dat de mosfet en de spoel niet te warm worden. Is dat het geval dan is het een aanwijzing dat het overunity effect niet optreedt en dat de laad accu direct uit de bron accu wordt geladen. Hierdoor wordt de energie van de bron accu grotendeels omgezet in warmte en zal dus verloren gaan.
Als beide redelijk koel blijven dan betekent het er geen grote stroom meer loopt van de bron accu naar de laad accu maar dat deze gevuld wordt door energie vanuit de spoel. Om een deugdelijke schakeling te maken is het raadzaam gebruik te maken van dikke stroomkabels tussen de accu's en de spoel.
Weerstand A door een potmeter vervangen geeft je de mogelijkheid om een spectrum te "sweepen"quote:Ik zie nergens in mijn schema een punt om af te stellen ? En in het filmpje gebruiken ze ook nog een toongenerator.. Waar sluit ik die aan?
Het is wel een beetje een "and this is where the magic happens" element he, die sterspoelquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:24 schreef Bill_E het volgende:
Er was al een vol topic hierover maar nooit een nieuw deel gemaakt wat ik gevonden heb?
Vrije energie, tesla, "olie is grootste bedrijf"op aarde e.d.
Ondertussen beweert niburu.nl de doorbraak te hebben:
Nulpunt energie
Ondanks dat het me aanspreekt vrees ik wederom voor de zoveelste hoax...
Het filmpje bewijst niets inhoudelijks. Hooguit dat de spreker niet weet hoe een scope werkt, of wat de juiste termen zijn..
Het schema:
[ afbeelding ]
Is verre van kompleet al vermoed ik dat de plek waar de spoel zit 2 aansluitingen horen te zijn ipv 1
en de beschrijving is krom :
[..]
Ik zie nergens in mijn schema een punt om af te stellen ? En in het filmpje gebruiken ze ook nog een toongenerator.. Waar sluit ik die aan?
Dit topic is niet bedoelt om af te kraken, sterker nog ik zou zo de tijd nemen om het na te bouwen. Als ik de juiste info heb. Nog meer technici die interesse hebben?
Heb ik het fout dan? Het is weer zo'n standaart verhaal he. Een onderdeel wat op magische en onverklaarbare reden iets zou doen wat volgens conventionele kennis onmogelijk zou moeten zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef DeMolay het volgende:
Bewijst weer dat je niet alles gelezen/gekeken hebt maar wel weer een van je infameuze one-liners moet plaatsen.
Dat vermoed ik ook. Dat die a een potmeter hoort te zijn. Maar dan nog, geef dan een indicatie welke frequentie je ongeveer moet hebben. Anders kun je jaren testen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Weerstand A door een potmeter vervangen geeft je de mogelijkheid om een spectrum te "sweepen"
Ik denk dat de toongenerator een testopstelling is die later vervangen is door de NE 555 Timer IC nadat ze de ideale frequentie hebben gevonden
Ben het wel deels mee eens. Die spoel is vreemd, ook is het ineens niet belangrijk hoeveel windingen enzo. Das een beetje raar. Als je het trouwens al een spoel mag noemen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:40 schreef DeMolay het volgende:
Bewijst weer dat je niet alles gelezen/gekeken hebt maar wel weer een van je infameuze one-liners moet plaatsen.
Valt op zich wel mee toch? Als je het vermogen wat er in gaat en wat er uit komt vergelijkt, kan je vrij simpel een hele range frequenties proberen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:48 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Dat die a een potmeter hoort te zijn. Maar dan nog, geef dan een indicatie welke frequentie je ongeveer moet hebben. Anders kun je jaren testen...
Ja. en nu stoppen met het topiq kapenquote:Heb ik het fout dan?
mja, maar wellicht is er net zoals de spoel al raar is, ook een "key" frequentie die tot op de 100ste nauwkeurig moet zijn. Zoals gezegd, ik heb alles in huis om het te bouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee toch? Als je het vermogen wat er in gaat en wat er uit komt vergelijkt, kan je vrij simpel een hele range frequenties proberen.
Leg uit dan ajb. Waarom heb ik het fout?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:51 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Ja. en nu stoppen met het topiq kapen
Iets er mee opladen is ook niet zo'n uitdaging hequote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef bl0emetjE het volgende:
Leuk, wij waren en zijn er ook mee bezig!
Zo'n kleintje hebben we eens gebouwd en die werkt, we kunnen er een ledje op laten branden / iets mee opladen.
Die van de OP gaan we aankomende weken ook proberen. M'n vriendje is bijna afgestudeerd natuurkunde en weet er onderhand een hoop over (niet dat er bij z'n studie veel hierop - tesla bijv - wordt ingegaan, maar hij heeft wel verstand van natuurkunde en was zelf al een poos bezig met research hierover). Hij heeft er ook zo weer zijn eigen kijk op dus wellicht dat we dingen ook weer net anders doen dan die van de nulpunt groep, maar dat zal in de loop van het proces wel blijkenWe hebben iig allerlei onderdeeltjes e.d. binnen gehad met de post vandaag!
Huh, maar we doen er 'geen' energie in, tenminste het is gewoon een antenne (een draad eigenlijk) zeg maar met wat dingetjes eraan en daar brand dan een ledje op, of we laden de telefoon ermee op bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iets er mee opladen is ook niet zo'n uitdaging heMeer energie eruit halen dan er in gaat, daar zit de uitdaging.
Filmpje & schema posten. Want jij beweerd dat je vrije energie hebt gemaakt..quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Huh, maar we doen er 'geen' energie in, tenminste het is gewoon een antenne (een draad eigenlijk) zeg maar met wat dingetjes eraan en daar brand dan een ledje op, of we laden de telefoon ermee op bijvoorbeeld.
Dus in dat opzicht komt er meer energie uit dan we erin doen, want het zit niet aangesloten op stroom/electriciteitsnet oid. Het pakt gewoon de energie op die overal al is, die moet je enkel op een manier zien te vangen
Daar bestaan al filmpjes van, wij hebben dat nagemaakt van zo'n filmpje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:45 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Filmpje & schema posten. Want jij beweerd dat je vrije energie hebt gemaakt..
Nou zet eens wat linkjes neer dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Daar bestaan al filmpjes van, wij hebben dat nagemaakt van zo'n filmpje.
En er zijn al wel een heleboel meer mensen die vrije energie gebruiken hoor, niets nieuws onder de zon![]()
nee dat maakte hij niet vandaar mijn opmerking...het doorhameren waarom nadat hijzichzelf niet eens de materie die besproken word eigen heeft gemaakt is juist het spelletje dat hij al jaren bezigd zoals jokkebrok al opmerkte.quote:@ iedereen, A-Tuinhek maakte een terechte opmerking.
Ik maakte gewoon een korte opmerking die serieus bedoelt was. Niet zeuren jij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:28 schreef DeMolay het volgende:
[..]
nee dat maakte hij niet vandaar mijn opmerking...het doorhameren waarom nadat hijzichzelf niet eens de materie die besproken word eigen heeft gemaakt is juist het spelletje dat hij al jaren bezigd zoals jokkebrok al opmerkte.
Trouwens windmolens ed apparaten zijn ook vrije energy apparaten hoor.
Maar om weer ff ontopic te gaan het heeft te maken met het AharonovBohm effect
http://en.wikipedia.org/wiki/Aharonov%E2%80%93Bohm_effect
Ik zag net ook nog iemand langs tuffen in een door antizwaartekracht aangedreven auerofluxcondensator..quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef bl0emetjE het volgende:
En er zijn al wel een heleboel meer mensen die vrije energie gebruiken hoor, niets nieuws onder de zon![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |