Klopt.... maar ze overtreden niet de eerste wet van de thermodynamicaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:28 schreef DeMolay het volgende:
Trouwens windmolens ed apparaten zijn ook vrije energy apparaten hoor.
Klopt, en dat is ons geleerd, maar laten we het even bekijken alsof de spoel en zijn magneet een nieuw segment is. Dus dat naast de wet van ohm en de wet van lenz er een overkappende wet is.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef xenobinol het volgende:
Dit gaat natuurlijk nooit wekken, dit is gewoon een ongeregelde Flyback schakeling. Bij de overdracht van energie van de ene naar de andere accu treden gewoon verliezen op, ongeacht wat voor een spoel je gebruikt. De neodynium magneet in het centrum van de spoel kan alleen maar extra verliezen opleveren.
Ik ben wel benieuwd naar je spoel, kun je er wellicht wat meer informatie en nog beter een foto plaatsen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef bl0emetjE het volgende:
Leuk, wij waren en zijn er ook mee bezig!
Zo'n kleintje hebben we eens gebouwd en die werkt, we kunnen er een ledje op laten branden / iets mee opladen.
Ik blijf bij de eerste hoofdwet, ik heb aardig wat vermogensomzetters ontworpen en nog nooit een over unity waargenomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef Bill_E het volgende:
Klopt, en dat is ons geleerd, maar laten we het even bekijken alsof de spoel en zijn magneet een nieuw segment is. Dus dat naast de wet van ohm en de wet van lenz er een overkappende wet is.
Zelfs al zouden de spoelen bewegen, dan zou er hooguit een uitwisseling plaatsvinden tussen mechanische en elektromagnetische energie. Resonantie is ook geen verklaring, resonantie is in feite niets anders als potentiele energie met een bepaalde frequentie (de frequentie waarbij een systeem deze energie 'verliesvrij' kan opslaan). M.a.w. de energie die opgeslagen is moet er eerst aan toegevoerd zijn.quote:De magneet staat stil, en de spoel ook. Enkel treden er pulsen op in de spoel waardoor de wet van lenz toepasbaar is.. Zou er een soort van resonantie frequentie zijn waardoor hij zichzelf versterkt?
Dus als er geen stroom loopt moet je dikke kabels gebruiken? Werkelijk... ik snap er helemaal niets vanquote:Als beide redelijk koel blijven dan betekent het er geen grote stroom meer loopt van de bron accu naar de laad accu maar dat deze gevuld wordt door energie vanuit de spoel. Om een deugdelijke schakeling te maken is het raadzaam gebruik te maken van dikke stroomkabels tussen de accu's en de spoel.
dat maak jij ervan.......quote:Klopt.... maar ze overtreden niet de eerste wet van de thermodynamica
'Scalar waves' zijn niet aangetoond. "radiant waves" zijn gewoon elektromagnetische golven die zich voortplanten in de ruimtetijd, basis natuurkunde dus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef DeMolay het volgende:
Het tover word is Scalar Waves ( Radiant waves zoals Tesla het noemde http://en.wikipedia.org/wiki/Radiant_energy) en het Aharonov-Bohm effect
http://en.wikipedia.org/wiki/Aharonov%E2%80%93Bohm_effect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |