waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het meest complex en minst waarschijnlijk is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:42 schreef new_moon het volgende:
[..]
waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het simpelst is?
nee je gaat nu weer een stapje te ver in je "ja-maar-jij-argument"quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het meest complex en minst waarschijnlijk is?
Zo is het maar net !quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef badabingie het volgende:
ah, ok..
ontopic: wat een gedoe met die windmolens he..
maar wat is minst waarschijnlijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het meest complex en minst waarschijnlijk is?
de meest complexe oplossing.quote:
dat is te simpel beantwoord.quote:
Hoe zit het nou met die lokale opwarming? Waarom vind je dat zo opmerkelijk?quote:
Nou omdat wij onjuist beschuldigd en belast worden van klimaatverandering terwijl het deels komt door die windmolens die meer energie kosten dan dat het oplevert.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die lokale opwarming? Waarom vind je dat zo opmerkelijk?
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:11 schreef new_moon het volgende:
zouden windmolenparken een connectie met iets HAARP achtigs kunnen hebben?
Oh, dus je bent het toch niet eens met wat je in de OP schreef en plaatste?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou omdat wij onjuist beschuldigd en belast worden van klimaatverandering terwijl het deels komt door die windmolens die meer energie kosten dan dat het oplevert.
Zeg, waar komt die extra energie nou vandaan bij het draaien van wat wieken door de wind?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou omdat wij onjuist beschuldigd en belast worden van klimaatverandering terwijl het deels komt door die windmolens die meer energie kosten dan dat het oplevert.
Dat gaat die jongen toch allemaal ver boven de pet joh. Concepten als een herverdeling van energie, waardoor het zeer lokaal warmer is etc. is natuurlijk veel te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zeg, waar komt die extra energie nou vandaan bij het draaien van wat wieken door de wind?
Nee nee nee, dat heeft de big pharma je allemaal aangepraat met behulp van vaccins en de Bilderberggroep die je met behulp van electrische golven in je nieuwe LCD TV onder controle hebben. Alles wat je denkt is fout, luister naar Lambiekje om de echte waarheid horen, hij is immers immuun voor HAARP, electrische golven, is niet gevaccineerd en is heel goed in het vermijden van chem trails.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef polderturk het volgende:
Wat er in de openingstopic beweert wordt klopt niet. Wind botst ook tegen bomen en bergen waarbij kinetische energie omgezet wordt in warmte. Windmolens zetten kinetische energie om in elektrische energie. Uiteindelijk wordt de energie weer omgezet in warmte wanneer we onze apparaten gebruiken.
Zelfs als je de overheid als de grootst mogelijke smeerlap ziet, is er niets vreemds met het verhaal over de zeer lokale opwarming rond de windmolens.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:35 schreef new_moon het volgende:
Wie heden ten dage nog gelooft in een mooie lieve wereld, onder de rok van de huidige overheden, is behoorlijk naief (in mijn ogen).
Klinkt goedquote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef hanswinpro het volgende:
Er komt een nieuwe technologie aan in windturbines. Verticale windmolens van 3 Kw tot 500 Kw.
De turbines beginnen al te draaien vanaf windkracht 1 (één!). Wat er tot nu toe in Nederland staat van klein naar groot begint pas te bewegen bij windkracht 3/4. De windturbines hoeven minder hoog te staan, zijn zo goed als onderhoudsvrij. Ze zijn geruisloos. De volgens vliegen er omheen. Hoe weet ik dat? Ik ben er volop bij betrokken.
Cool!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef hanswinpro het volgende:
Er komt een nieuwe technologie aan in windturbines. Verticale windmolens van 3 Kw tot 500 Kw.
De turbines beginnen al te draaien vanaf windkracht 1 (één!). Wat er tot nu toe in Nederland staat van klein naar groot begint pas te bewegen bij windkracht 3/4. De windturbines hoeven minder hoog te staan, zijn zo goed als onderhoudsvrij. Ze zijn geruisloos. De volgens vliegen er omheen. Hoe weet ik dat? Ik ben er volop bij betrokken.
Eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zelfs als je de overheid als de grootst mogelijke smeerlap ziet, is er niets vreemds met het verhaal over de zeer lokale opwarming rond de windmolens.
Dus dan gaan we de aarde bij eindkracht 1 al extra verwarmen! Lekkere boel hoor, Lambiekje, doe er wat aan!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef hanswinpro het volgende:
Deels het geval denk ik;quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
- Hoe worden de luchtstromen verstoord?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Deels het geval denk ik;
De klimaatverandering wordt ook veroorzaakt door het volgende:
- De storing van de luchtstromen in de atmosfeer; indirect effect op de golfstroom
- De effecten van verstoorde luchtstromen in combinatie emet chemtrails
- De verandering van het electo-magnetische veld van de ionosfeer door de duizenden grote wind-turbines, dat leidt direct tot klimaatverandering.
- de verandering van de earth-energy-grid door de grote metalen pilaren van de windmolens die
het radionische veld om de aarde veranderen; Tesla heeft mooie voorbeelden uitgewerkt van energie-opwekking m.b.v. grote bol-bliksemtorens
- Ontlading van onweer en bliksem a.g.v. overvloedige voortijdige blikseminslagen in windmolens.
Zie hier dus toch wel degelijk een verband met HAARP; indirect en direct.
Waarom zijn de bananen krom ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
- Hoe worden de luchtstromen verstoord?
- Wat hebben chemtrails met klimaatveranderingen te maken?
- Waarom hebben flats, waar er veel meer van zijn, veel hoger zijn en ook meer metaal in zitten de ionosfeer niet beinvloed? En wat heeft Tesla er in vredesnaam mee te maken?
- Voortijdige blikseminslagen? als het geen windmolen was geweest was de bliksem wel ergens anders ingeslagen, en wat heeft dat voor effect op het klimaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |