abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:22:58 #101
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_111089754
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:42 schreef new_moon het volgende:

[..]

waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het simpelst is?
waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het meest complex en minst waarschijnlijk is?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_111091233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

waarom zouden we er van uit gaan dat de waarheid/werkelijkheid altijd het meest complex en minst waarschijnlijk is?
nee je gaat nu weer een stapje te ver in je "ja-maar-jij-argument"
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_111110493
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef badabingie het volgende:
ah, ok..
ontopic: wat een gedoe met die windmolens he..
Zo is het maar net !
  vrijdag 4 mei 2012 @ 07:18:45 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111117205
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

maar wat is minst waarschijnlijk?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 07:26:55 #105
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_111117232
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 07:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maar wat is minst waarschijnlijk?
de meest complexe oplossing.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:59:23 #106
52357 Lambiekje
pi_111125123
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 07:26 schreef DroogDok het volgende:

[..]

de meest complexe oplossing.
dat is te simpel beantwoord.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:03:53 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111128056
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is te simpel beantwoord.
Hoe zit het nou met die lokale opwarming? Waarom vind je dat zo opmerkelijk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:57:28 #108
52357 Lambiekje
pi_111137274
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe zit het nou met die lokale opwarming? Waarom vind je dat zo opmerkelijk?
Nou omdat wij onjuist beschuldigd en belast worden van klimaatverandering terwijl het deels komt door die windmolens die meer energie kosten dan dat het oplevert.
pi_111137798
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:11 schreef new_moon het volgende:
zouden windmolenparken een connectie met iets HAARP achtigs kunnen hebben?
Ja
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:37:55 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111138477
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou omdat wij onjuist beschuldigd en belast worden van klimaatverandering terwijl het deels komt door die windmolens die meer energie kosten dan dat het oplevert.
Oh, dus je bent het toch niet eens met wat je in de OP schreef en plaatste?
Onikaan ni ov dovah
pi_111138484
quote:

[..]

Zeg, waar komt die extra energie nou vandaan bij het draaien van wat wieken door de wind?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:49:19 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111138915
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zeg, waar komt die extra energie nou vandaan bij het draaien van wat wieken door de wind?
Dat gaat die jongen toch allemaal ver boven de pet joh. Concepten als een herverdeling van energie, waardoor het zeer lokaal warmer is etc. is natuurlijk veel te hoog gegrepen.
Onikaan ni ov dovah
pi_111226671
Wat er in de openingstopic beweert wordt klopt niet. Wind botst ook tegen bomen en bergen waarbij kinetische energie omgezet wordt in warmte. Windmolens zetten kinetische energie om in elektrische energie. Uiteindelijk wordt de energie weer omgezet in warmte wanneer we onze apparaten gebruiken.
pi_111242106
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef polderturk het volgende:
Wat er in de openingstopic beweert wordt klopt niet. Wind botst ook tegen bomen en bergen waarbij kinetische energie omgezet wordt in warmte. Windmolens zetten kinetische energie om in elektrische energie. Uiteindelijk wordt de energie weer omgezet in warmte wanneer we onze apparaten gebruiken.
Nee nee nee, dat heeft de big pharma je allemaal aangepraat met behulp van vaccins en de Bilderberggroep die je met behulp van electrische golven in je nieuwe LCD TV onder controle hebben. Alles wat je denkt is fout, luister naar Lambiekje om de echte waarheid horen, hij is immers immuun voor HAARP, electrische golven, is niet gevaccineerd en is heel goed in het vermijden van chem trails.
pi_111245730
Wie heden ten dage nog gelooft in een mooie lieve wereld, onder de rok van de huidige overheden, is behoorlijk naief (in mijn ogen).
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  maandag 7 mei 2012 @ 13:46:26 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111246139
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:35 schreef new_moon het volgende:
Wie heden ten dage nog gelooft in een mooie lieve wereld, onder de rok van de huidige overheden, is behoorlijk naief (in mijn ogen).
Zelfs als je de overheid als de grootst mogelijke smeerlap ziet, is er niets vreemds met het verhaal over de zeer lokale opwarming rond de windmolens.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 7 mei 2012 @ 16:50:46 #117
374673 hanswinpro
Winpro windturbines
pi_111253594
Er komt een nieuwe technologie aan in windturbines. Verticale windmolens van 3 Kw tot 500 Kw.
De turbines beginnen al te draaien vanaf windkracht 1 (één!). Wat er tot nu toe in Nederland staat van klein naar groot begint pas te bewegen bij windkracht 3/4. De windturbines hoeven minder hoog te staan, zijn zo goed als onderhoudsvrij. Ze zijn geruisloos. De volgens vliegen er omheen. Hoe weet ik dat? Ik ben er volop bij betrokken.
Vertikale windturbines van 3 Kw tot 500 Kw
Een technologische doorbraak. Al energie vanaf windkracht 1,2.........
Geruisloos en zéér onderhoudsarm.
Zonder subsidie binnen 5 tot 6 jaar terugverdiend
  maandag 7 mei 2012 @ 17:04:35 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111254114
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef hanswinpro het volgende:
Er komt een nieuwe technologie aan in windturbines. Verticale windmolens van 3 Kw tot 500 Kw.
De turbines beginnen al te draaien vanaf windkracht 1 (één!). Wat er tot nu toe in Nederland staat van klein naar groot begint pas te bewegen bij windkracht 3/4. De windturbines hoeven minder hoog te staan, zijn zo goed als onderhoudsvrij. Ze zijn geruisloos. De volgens vliegen er omheen. Hoe weet ik dat? Ik ben er volop bij betrokken.
Klinkt goed :)
Onikaan ni ov dovah
pi_111254566
quote:
Cool! ^O^
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 18:24:22 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_111256634
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zelfs als je de overheid als de grootst mogelijke smeerlap ziet, is er niets vreemds met het verhaal over de zeer lokale opwarming rond de windmolens.
Eens.
pi_111257862
quote:
Dus dan gaan we de aarde bij eindkracht 1 al extra verwarmen! Lekkere boel hoor, Lambiekje, doe er wat aan!
pi_111289693
quote:

[..]

Deels het geval denk ik;

De klimaatverandering wordt ook veroorzaakt door het volgende:

- De storing van de luchtstromen in de atmosfeer; indirect effect op de golfstroom
- De effecten van verstoorde luchtstromen in combinatie emet chemtrails
- De verandering van het electo-magnetische veld van de ionosfeer door de duizenden grote wind-turbines, dat leidt direct tot klimaatverandering.
- de verandering van de earth-energy-grid door de grote metalen pilaren van de windmolens die
het radionische veld om de aarde veranderen; Tesla heeft mooie voorbeelden uitgewerkt van energie-opwekking m.b.v. grote bol-bliksemtorens
- Ontlading van onweer en bliksem a.g.v. overvloedige voortijdige blikseminslagen in windmolens.

Zie hier dus toch wel degelijk een verband met HAARP; indirect en direct.
pi_111300034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 14:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Deels het geval denk ik;

De klimaatverandering wordt ook veroorzaakt door het volgende:

- De storing van de luchtstromen in de atmosfeer; indirect effect op de golfstroom
- De effecten van verstoorde luchtstromen in combinatie emet chemtrails
- De verandering van het electo-magnetische veld van de ionosfeer door de duizenden grote wind-turbines, dat leidt direct tot klimaatverandering.
- de verandering van de earth-energy-grid door de grote metalen pilaren van de windmolens die
het radionische veld om de aarde veranderen; Tesla heeft mooie voorbeelden uitgewerkt van energie-opwekking m.b.v. grote bol-bliksemtorens
- Ontlading van onweer en bliksem a.g.v. overvloedige voortijdige blikseminslagen in windmolens.

Zie hier dus toch wel degelijk een verband met HAARP; indirect en direct.
- Hoe worden de luchtstromen verstoord?
- Wat hebben chemtrails met klimaatveranderingen te maken?
- Waarom hebben flats, waar er veel meer van zijn, veel hoger zijn en ook meer metaal in zitten de ionosfeer niet beinvloed? En wat heeft Tesla er in vredesnaam mee te maken?
- Voortijdige blikseminslagen? als het geen windmolen was geweest was de bliksem wel ergens anders ingeslagen, en wat heeft dat voor effect op het klimaat?
pi_111311378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

- Hoe worden de luchtstromen verstoord?
- Wat hebben chemtrails met klimaatveranderingen te maken?
- Waarom hebben flats, waar er veel meer van zijn, veel hoger zijn en ook meer metaal in zitten de ionosfeer niet beinvloed? En wat heeft Tesla er in vredesnaam mee te maken?
- Voortijdige blikseminslagen? als het geen windmolen was geweest was de bliksem wel ergens anders ingeslagen, en wat heeft dat voor effect op het klimaat?
Waarom zijn de bananen krom ? :')
pi_111312206
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wow, een reactie boven je gemiddelde niveau! Vooral niet inhoudelijk op in gaan, is eng.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:39:08 #126
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_111312708
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Inderdaad blijf vooral maar boude claims rondspammen zonder er dieper op in te gaan, wordt het alleen maar geloofwaardiger van.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:43:06 #127
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_111312939
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 08:03 schreef DroogDok het volgende:
Ik ben helemaal voor windmolenparken en niet om de CO2 reductie, maar om een overstap naar onuitputtelijke hulpbronnen te bewerkstelligen.
Hoe je het ook wendt of keert, fossiele brandstoffen raken eens op en dan heb je nog een aantal opties om aan energie te komen: kernenergie, waterkracht, wind en zon (in de toekomst wellicht nog kernfusie). Wat is er dan mis mee om nu al te experimenteren met windenergie en zo voor de toekomst gesteld te staan?
Dit dus.
Duurzame energie ftw.
pi_111313475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Inderdaad blijf vooral maar boude claims rondspammen zonder er dieper op in te gaan, wordt het alleen maar geloofwaardiger van.
Het is dweilen met de kraan open voor mij met dat soort lui als .SP;

Ik kan ook nog de antenne-techniek bijhalen;
duizenden identieke windmolens met een driehoekswiel-antenne-vorm, geven ook storingen.

BTW: kan die irritante BOL. com reclame niet weg ?
pi_111324223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

duizenden identieke windmolens met een driehoekswiel-antenne-vorm, geven ook storingen.

hehe, arrogantie ten top. Misschien moet je meer richten op het informeren van mensen en kritische vragen pareren dan op de man spelen als het je allemaal een beetje te moeilijk wordt.
pi_111340170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:53 schreef .SP. het volgende:

[..]

hehe, arrogantie ten top. Misschien moet je meer richten op het informeren van mensen en kritische vragen pareren dan op de man spelen als het je allemaal een beetje te moeilijk wordt.
Ik gaan me ff inspannen voor gasten als jij ... :')
pi_111347658
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik gaan me ff inspannen voor gasten als jij ... :')
nah, het dumpen van links en dan wegrennen is al inspannend genoeg voor je.
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:09:28 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111348565
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:52 schreef .SP. het volgende:

[..]

nah, het dumpen van links en dan wegrennen is al inspannend genoeg voor je.
Dat is bankfurt ;) Veel roepen, bar weinig onderbouwen.
Onikaan ni ov dovah
pi_111354406
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het maakt de beste man alleen maar ongeloofwaardiger en draait elke discussie de nek om, misschien iets voor de mods om op in te spelen.......
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:59:13 #134
52357 Lambiekje
pi_111355072
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

weinig onderbouwen is meer op jouw van toepassing.
pi_111356397
hij straalt voor mij zoiets uit van; het is jullie tegen ons..welk onderwerp dan ook.
wil niks leren, complotten bestaan niet, hij bestrijdt ze allemaal met oneliners of pietluttigheden..
praat en bevestigt anderen eenheidsworsten na om in een goed blaadje te komen, of niet tuinhek?

is hier op bnw kind aan huis...waarom eigenlijk? om te trollen?
zeg eens eerlijk.. :)

ga je straks zeggen: dat is niet waar? :D
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:28:02 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111356790
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:21 schreef badabingie het volgende:
hij straalt voor mij zoiets uit van; het is jullie tegen ons..welk onderwerp dan ook.
wil niks leren, complotten bestaan niet, hij bestrijdt ze allemaal met oneliners of pietluttigheden..
praat en bevestigt anderen eenheidsworsten na om in een goed blaadje te komen, of niet tuinhek?

is hier op bnw kind aan huis...waarom eigenlijk? om te trollen?
zeg eens eerlijk.. :)

ga je straks zeggen: dat is niet waar? :D
Het blijft gewoon fascinerend hoe dikke plaat mensen voor de kop kunnen hebben ;) Geef je bijvoorbeeld een korte uitleg waarom een dergelijke opwarming niet vreemd is, doet iemand als Lambiekje alsof dat helemaal niet geschreven is.

Edit: Ik kan inderdaad niet ontkennen dat ik meestal niet veel woorden gebruik. Dat is vaak ook niet nodig. De rest zeg ik idd van dat het niet waar is ;)
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 9 mei 2012 @ 22:29:37 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_111356892
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik ook last van. Die zit overal vóór he?
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:46:21 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111357871
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

weinig onderbouwen is meer op jouw van toepassing.
Je moet best wel veel moeite doen om een antwoord uit jouw te krijgen. Keer of tien, en dan heb je pas een kans. Je hebt bijvoorbeeld nog steeds niet uit kunnen leggen waarom die zeer plaatselijke opwarming nou zo opmerkelijk (of erg wat dat betreft) is. Op zich is het wel mooi dat je met dit topic toe hebt gegeven dat er zoiets is als global warming. Is die discussie ook gelijk klaar.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:49:37 #139
52357 Lambiekje
pi_111358054
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je moet best wel veel moeite doen om een antwoord uit jouw te krijgen. Keer of tien, en dan heb je pas een kans. Je hebt bijvoorbeeld nog steeds niet uit kunnen leggen waarom die zeer plaatselijke opwarming nou zo opmerkelijk (of erg wat dat betreft) is. Op zich is het wel mooi dat je met dit topic toe hebt gegeven dat er zoiets is als global warming. Is die discussie ook gelijk klaar.
dat heb ik wel Sjors.
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:58:22 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111358525
quote:

[..]

Je bedoelt die? Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik vraag waarom je die lokale opwarming opmerkelijk vind. Een eerstejaars natuurkunde student kan je nml al vertellen dat zoiets normaal is bij elke omzetting van energie. Sterker nog, volgens mij heb ik dat in de eerste klas van de middelbare school al een keer gehad.

Edit: en dat dit anders over een groter gebied uitgesmeerd wordt, zoals ik al eerder schreef.
Onikaan ni ov dovah
pi_111377721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je bedoelt die? Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik vraag waarom je die lokale opwarming opmerkelijk vind. Een eerstejaars natuurkunde student kan je nml al vertellen dat zoiets normaal is bij elke omzetting van energie. Sterker nog, volgens mij heb ik dat in de eerste klas van de middelbare school al een keer gehad.....
tuurlijk hekkie-trekkie, we houden het hier op het niveau van middelbare school. :')

Verder nadenken over de opzet van het Natuurkunde-onderwijs is niet aan jou besteed.
pi_111394560
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:45 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

tuurlijk hekkie-trekkie, we houden het hier op het niveau van middelbare school. :')

Verder nadenken over de opzet van het Natuurkunde-onderwijs is niet aan jou besteed.
haha, je laat jezelf nu wel erg kennen, je bent gewoon niet in staat om wat vraagjes te beantwoorden, het zou je sieren dat gewoon toe te geven en niet zo kinderachtig op de man spelen.
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:32:48 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111395958
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:45 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ipv ons te vertellen waarom het fout is verlaag je jezelf tot deze kinderachtige praktijken.
Wat zegt jouw "hogere" natuurkunde dan, en wat is de rationale erachter?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 14 mei 2012 @ 18:53:45 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111543310
Onikaan ni ov dovah
pi_111620816
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
??? wat post je hier ?

een foto van jezelf ?

:?
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:35:03 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111622467
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

??? wat post je hier ?

een foto van jezelf ?

:?
Is je kennis van de biologische wereld niet zo goed? :) Het is een beestje wat je wel eens hoort als het lang stil is.
Onikaan ni ov dovah
pi_111622754
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het blijft gewoon fascinerend hoe dikke plaat mensen voor de kop kunnen hebben ;) Geef je bijvoorbeeld een korte uitleg waarom een dergelijke opwarming niet vreemd is, doet iemand als Lambiekje alsof dat helemaal niet geschreven is.

Edit: Ik kan inderdaad niet ontkennen dat ik meestal niet veel woorden gebruik. Dat is vaak ook niet nodig. De rest zeg ik idd van dat het niet waar is ;)
Hij heeft wel degelijk een punt hoor. Wanneer je met je neus op de feiten gedrukt worden (GMO topic bijv) dan laat je niets meer van je horen. Die plaat heb jij ook gewoon, dus voel je vooral niet superieur. Die arrogante ondertoon staat je niet. Alhoewel ik jouw posts wel een stuk meer waardeer dan die van bijvoorbeeld Lambiekje ben jij qua karakter geen haar beter. Het gaat jou duidelijk niet om het delen van kennis maar om jouw eigen ego te boosten. Maak jezelf alsjeblieft geen illusies.
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:46:21 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111622970
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hij heeft wel degelijk een punt hoor. Wanneer je met je neus op de feiten gedrukt worden (GMO topic bijv) dan laat je niets meer van je horen. Die plaat heb jij ook gewoon, dus voel je vooral niet superieur. Die arrogante ondertoon staat je niet. Alhoewel ik jouw posts wel een stuk meer waardeer dan die van bijvoorbeeld Lambiekje ben jij qua karakter geen haar beter. Het gaat jou duidelijk niet om het delen van kennis maar om jouw eigen ego te boosten. Maak jezelf alsjeblieft geen illusies.
GMO? :? Ik heb daar toen een keer een topic voor aangemaakt om een andere discussie niet te vervuilen. Vervolgens waren er veel beschuldigingen richting GM voedsel, die als je ze goed las niets met het GM maar meer met zaken als pesticiden te maken hadden. En op andere punten kwam gewoonweg geen onderbouwing.
Onikaan ni ov dovah
pi_111623328
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

GMO? :? Ik heb daar toen een keer een topic voor aangemaakt om een andere discussie niet te vervuilen. Vervolgens waren er veel beschuldigingen richting GM voedsel, die als je ze goed las niets met het GM maar meer met zaken als pesticiden te maken hadden. En op andere punten kwam gewoonweg geen onderbouwing.
De inhoud mag je bewaren voor dat topic, als je het nog aandurft. Dit is wat ik constateer, jouw afwezigheid wanneer er werkelijk inhoud op tafel komt. Als je onderbouwing mist (waar ik het niet mee eens ben) kun je dat natuurlijk gewoon kenbaar maken. Dat doe je ook altijd zo graag bij onze Lambieker. Mijn punt is dat jij geen haar beter bent en dat etaleer je met jouw gedrag. Je taal mag dan een stuk netter zijn dan die van Lambiekje, je intentie is dat niet. Het staat je vrij om mijn ongelijk aan te tonen, doe dat dan wel even in dat topic. En kijk eens een keer in de spiegel, ik krijg een vieze smaak in mijn mond van jouw posts doorspekt met zelfverheerlijking.
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:09:41 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111623960
quote:
13s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:54 schreef HyperViper het volgende:

[..]

De inhoud mag je bewaren voor dat topic, als je het nog aandurft. Dit is wat ik constateer, jouw afwezigheid wanneer er werkelijk inhoud op tafel komt. Als je onderbouwing mist (waar ik het niet mee eens ben) kun je dat natuurlijk gewoon kenbaar maken. Dat doe je ook altijd zo graag bij onze Lambieker. Mijn punt is dat jij geen haar beter bent en dat etaleer je met jouw gedrag. Je taal mag dan een stuk netter zijn dan die van Lambiekje, je intentie is dat niet. Het staat je vrij om mijn ongelijk aan te tonen, doe dat dan wel even in dat topic. En kijk eens een keer in de spiegel, ik krijg een vieze smaak in mijn mond van jouw posts doorspekt met zelfverheerlijking.
Lees dat topic zelf nou nog eens dan. Ik vroeg naar GM food in het algemeen, hoe het al die claims moest veroorzaken. Wat ik kreeg was een berg dingen over pesticiden. Uiteraard is er een link tussen de twee, maar dat is niet wat er geclaimed werd.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')