Ook zo'n type Joliequote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:18 schreef AryaMehr het volgende:
Onze Iker heeft het ook niet verkeerd getroffen:
[ afbeelding ]
Alhoewel, ze heeft wel iets 'apart' in haar gezicht.
'Daar hebben we in Eindhoven een heel mooi woord voor...'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook zo'n type Jolie![]()
Iedereen vindt haar knap, maar vind het maar niks.
Ze heeft iets, moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook zo'n type Jolie![]()
Ohja?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Daar hebben we in Eindhoven een heel mooi woord voor...'
Zou wel bij Ozil passen denk ik.quote:
VOEVOEVOEVOOOEOEOEOVOEE!!!quote:
Je komt uit Eindhoven en praat zo over PSV?quote:
Nee, natuurlijk kom ik niet uit Eindhoven man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je komt uit Eindhoven en praat zo over PSV?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je komt uit Eindhoven en praat zo over PSV?
Lijkt me een goed idee. Wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wij moeten eens samen op stap man.Of niet...want jij hebt ook een goede smaak.
Kom dan vechten buitenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kom ik niet uit Eindhoven man.
Gast...ik woon 100 meter van het station af maar in de tijd dat jij naar mijn huis loopt ben je al 3 keer gedjoekt hier in TBW.quote:
Ashley Cole moet wel homo zijn.quote:
Zelfingenomen kwal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi man dat filmpje. Die bek ook van Smeets die het midden houdt tussen ongeloof, verbazing en 'is hij nu serieus of niet?'
Is er een site met alle Cheryl Cole smiley faces/memes?quote:
Koningen nacht in utrecht tot 6 uur in het ochtend en dus te moe voor koningen dag. En je moest als 10 in a'dam zijn om een feestje mee te pakken. Fuck dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:31 schreef Cara het volgende:
waarom hebben zoveel mensen de hele dag gepost op koninginnedag? hop, volgende keer naar buiten en een drankje pakken in het zonnetje, schorriemorrie
google > cheryl cole gif.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is er een site met alle Cheryl Cole smiley faces/memes?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
google > cheryl cole gif.
[ afbeelding ]
Met jou kan ik praten! Iedereen geilt op Jolie maar ik vind haar echt niksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook zo'n type Jolie![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef AryaMehr het volgende:
Die Cole is ook wel een hype. Haar lichaam valt toch iets tegen. Ook gewoon lelijke tattoo's.
[ afbeelding ]
Weet je hoe ze dat in eindhoven noemen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Iedereen geilt op Jolie maar ik vind haar echt niks
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef AryaMehr het volgende:
Die Cole is ook wel een hype. Haar lichaam valt toch iets tegen. Ook gewoon lelijke tattoo's.
[ afbeelding ]
Jolie is ook niet knap knap, maar gewoon geil. Zelfde geldt voor Kim K.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Iedereen geilt op Jolie maar ik vind haar echt niks
Nee en nee. Maar da's een mening.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jolie is ook niet knap knap, maar gewoon geil. Zelfde geldt voor Kim K.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee en nee. Maar da's een mening.
Misschien is haar zus wat voor jou?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shut up.
ze heeft geen lichaam nodig..
Zij zou een lichaam nodig hebben, maar ook dat heeft ze niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Misschien is haar zus wat voor jou?
[ afbeelding ]
Dus alleen een zwevend hoofd is genoeg voor je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shut up.
ze heeft geen lichaam nodig..
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Misschien is haar zus wat voor jou?
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dus alleen een zwevend hoofd is genoeg voor je?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Welk filmpje was trouwens van Johannes_vermeer bij VI?
Jawel. Beide.Part-time tough, totdat m'n studie klaar is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet.
Maar je studeert / werkt niet, of wel?
Ah oke. Wat studeer je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Beide.Part-time tough, totdat m'n studie klaar is.
Klinkt saaiquote:
Zoiets, ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, richting economie.. veel documenten, cijfers enzo?
Mja, eigen werkruimte enzo?quote:
Haha het moet je liggen idd. Mooi dat je wat anders bent gaan doen, dat bevalt beter?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, eigen werkruimte enzo?
Heb ik een halfjaar als ICT'er gedaan, ik werd gillend gek van het alleen zitten. Ben dan ook even later met de opleiding bibliothecaris begonnen, lekker in een openbaar gebouw mensen helpen
Multitasking.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:08 schreef GGMM het volgende:
En in je welverdiende pauze zit je met mij te chatten, wat een eer.
Stukken beterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha het moet je liggen idd. Mooi dat je wat anders bent gaan doen, dat bevalt beter?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:13 schreef GGMM het volgende:
Omdat het kut is. ICT-mensen zijn ook 9 v/d 10 keer ontzettende stereotype nerden die ICT doen omdat het hun passie is, terwijl het bij mij een hobby was.
En wel zonde idd, maar destijds wou ik per se een diploma hebben. Was ook nog jong. Had er geen rekening mee gehouden dat switchen een optie is.
Hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stukken beterHet ICT-diploma helpt wel moet ik zeggen, ik was met een week aangewezen als de computerexpert
Heb zelfs de directeur kunnen helpen waar "hogere" ICT'ers faalden... meteen maar even vertellen wat er aan de hand was:
De directeur kreeg geen "biebmail" meer binnen in z'n outlook, al die ICT'ers maar kijken naar de kabel, moeilijke tabellen en POP3 en SMTP enzo, maar konden niks ontdekken, nieuw acc aangemaakt dat wel een week zou duren. Ik ga er eens achter zitten en zie dat er achter z'n mailadres een spatie stond. Spatie weggehaald, mailbox stroomde over, ik de held zijn enzo
Het is ook vooral makkelijk omdat 90% in het biebwezen (oudere) vrouw is, en dus vaak digibeet. Ze snappen net het in- en uitleensysteem dat de bieb draait en ze kunnen mailen, maar daar houdt het ook mee opquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahaHet is nooit verkeerd om meer te kennen dan je verplicht bent idd
Ik heb een bazentaktiek voor osm (online soccer manager) waarmee ik met straatlengte voorsprong kampioen werd met RKCquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
Nu ff een nieuwe tactiek testen (football manager), binnen 4 minuten krijgen jullie uitsluitsel of het wat is.
OSMquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een bazentaktiek voor osm (online soccer manager) waarmee ik met straatlengte voorsprong kampioen werd met RKC
Bekerwedstrijden, praat me er niet vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OSM![]()
In de bekerfinale AC milan even met 8-0 afmaken met Fiorentina. En dan ook nog eens super blij zijn, dat waren nog eens tijden.
Ik alleen als ik stukken beter was dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:20 schreef GGMM het volgende:
2-0 verloren.![]()
Ik kan daar zo chagrijnig van worden.
Ik weet nog dat je voor de competitie en de beker andere tactieken moest gebruiken, of ik won de competitie super makkelijk, of de beker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekerwedstrijden, praat me er niet vanAls het tot penalties komt verlies ik echt altijd
Ik dan juist niet, dan weet ik tenminste dat m'n team goed is. Compleet weggespeeld worden is veel erger.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik alleen als ik stukken beter was dan de tegenstander
Ik hanteer slechts 1 taktiek en die brengt me altijd dikke winst, tenzij ik tegen überteams moet die altijd winnen met een standaard 4-3-3quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je voor de competitie en de beker andere tactieken moest gebruiken, of ik won de competitie super makkelijk, of de beker.
Ik speelde altijd 3-4-3 volgens mij. Maar werd gebanned omdat ik 7 accounts had. Toen stopte ik maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hanteer slechts 1 taktiek en die brengt me altijd dikke winst, tenzij ik tegen überteams moet die altijd winnen met een standaard 4-3-3
Ik heb er nu ook 7quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik speelde altijd 3-4-3 volgens mij. Maar werd gebanned omdat ik 7 accounts had. Toen stopte ik maar.
Ik had er 4 in 1 competitiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook 76 gewone en 1 sub
quote:
Deed geen transfers onderling, maar vond het leuk om 1e, 2e, 3e en 4e te worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oh that's naaaasty"
Vooral dat chill ja, 13 graden, het grootste probleem hier qua weer is dat je nooit weet wat het gaat wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:46 schreef Geo4kant het volgende:
Zo gaat dat in Nederandopzich best een chill land.. maar een beter klimaat mag wel.
Meeste mensen beginnen toch stukken eerder dan jijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:29 schreef TakAFCA het volgende:
The fack.
Gister alles fucking erg verbrand en zo brak als de kolere en moet 4 uur weer werken.
Dat klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meeste mensen beginnen toch stukken eerder dan jijdus 16.00 beginnen is heel relaxt.
No shit...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eigenlijk is Koninginnedag best een klotedag. Heb het gezellig met vrienden maar wat lopen er veel agressieve dronken mongolen in de stadDit zegt ook al genoeg: http://twitter.com/#!/search/dancetour
Hier is het heerlijk warm hoor met een zonnetje erbij. Helaas moet ik leren. Toedelsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:10 schreef Happel het volgende:
Mogguh
Gisteren scheen de zon en vandaag is het weer zeikweer. Niet leuk..
Die twittershit laat alleen maar dingen zien van mensen die het leuk haddenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eigenlijk is Koninginnedag best een klotedag. Heb het gezellig met vrienden maar wat lopen er veel agressieve dronken mongolen in de stadDit zegt ook al genoeg: http://twitter.com/#!/search/dancetour
Voor mij is dat normaal als ik geen wekker zet. Ik word dan wel fucking gaar wakker.quote:
Ik moet nog slapenquote:
Nee. Had daarvoor maar 1 uur geslapen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor mij is dat normaal als ik geen wekker zet. Ik word dan wel fucking gaar wakker.
Ben je niet vertiefd nu?
Niet vertiefd, wel verliefd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor mij is dat normaal als ik geen wekker zet. Ik word dan wel fucking gaar wakker.
Ben je niet vertiefd nu?
Heb je die hoer gehosseld in Rotterdam vuile stink verrader dat je bentquote:
Groningen toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je die hoer gehosseld in Rotterdam vuile stink verrader dat je bent
Schijtnummerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
i i follow i follow you.om de half uur op de radio.
Sowieso, SLAM FMquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Schijtnummer![]()
![]()
Om de haverklap op Slam FM
Wat een lelijke kut stadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je die hoer gehosseld in Rotterdam vuile stink verrader dat je bent
Hij was in rotterdam met haarquote:
En je gaat er heen voor een chickiequote:
XLnt Hits. geen praat praat, reclame. wel 100x zelfde nummer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso Radiopraat praat, reclame, 100x zelfde nummer.
Ik was wel met flips hehquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je gaat er heen voor een chickie
Dus je bent voor niks daar heen gegaanquote:
En je ging voor dv, ik heb alles al gehoord johquote:
Dat doe je welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Maar nu je zo bent steven, ga ik je geen vodka meer geven tijdens de huldiging.
Klopt, sindsdien niet meer kunnen slapen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Rosie Jones, zag je haar posten topic terug.
Hahaha ik doe alles laatste dag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vandaag even alles van mn studie afronden, dan heb ik een paar dagen vrij.
Full-time mod.quote:
Succes dan maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al mijn opdrachten moeten in groepsvorm. Dusja, dan kan dat niet.
Zo was ik vroeger ook
Beide vallen sowieso in het niets bij lorenzo ebecilioquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:24 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand me even vertellen waarom sommige mensen nogal de drang hebben om overal Ronaldo of Messi te verdedigen? Vanwaar die verwantschap met zulke personen? Wat kan mij zo'n speler nou verrotten. Geen één van die spelers betaalt mijn huur of boodschappen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)el_frankel_in_d.html
Ebecilio kan w.m.b. door het ijs zakken. Al die groupies man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Beide vallen sowieso in het niets bij lorenzo ebecilio
Haten op hefquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ebecilio kan w.m.b. door het ijs zakken. Al die groupies man. :'')
Joh, was net met mn oom mee, Ingevroren Embryo's etc op halen in Utrecht. Op Q-Music alleen maar flut. Staat zelfs de cover van I Follow Rivers op 1 in die kneuzenlijstquote:
Ze lijken best op elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De enige hef die ik ken is een rappert.
?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, was net met mn oom mee, Ingevroren Embryo's etc op halen in Utrecht. Op Q-Music alleen maar flut. Staat zelfs de cover van I Follow Rivers op 1 in die kneuzenlijst
Wat voor les geef je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fulltime werkenLeerkracht, dus nu vakantie.
Cool story brah!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, was net met mn oom mee, Ingevroren Embryo's etc op halen in Utrecht. Op Q-Music alleen maar flut. Staat zelfs de cover van I Follow Rivers op 1 in die kneuzenlijst
quote:Kunnen ze meteen zien hoe goed ie is in de kleine ruimte
Hans Otjens | 01-05-12 | 14:30 | niet ok!
Dat lijkt me wel leuk als je in het onderwijs zou willen werken..quote:
Slimpie.quote:
Ik was ook rot.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk als je in het onderwijs zou willen werken..
Middelbare school lijkt me niet echt leuk werkentyfus kinderen.
Die kinderen zijn al verpest inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niets mooier toch. Een beetje anarchie moet er zijn. Geef mij maar de middelbare onderwijs dan. Kan men tenminste nog enigszins een discussie houden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik was vroegah verliefd op mijn groep 5 (vrouwelijke) docent.quote:
Zeker.quote:
Grafkinderenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker.
Op 1 april hadden ze vorig jaar mijn hele klas versierd met FC Twente attributen
Niks mee gedaan zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik was vroegah verliefd op mijn groep 5 (vrouwelijke) docent.
Tuurlijk, zo ben ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grafkinderen. Heb je ze 15 mei toen wel hard uitgelachen?
Op de trein ermee!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij had les van haar kunnen krijgen man. Wat praat je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik platgestampt door 6e klassers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij had les van haar kunnen krijgen man. Wat praat je.
Misschien nu nog steeds.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij had les van haar kunnen krijgen man. Wat praat je.
Ik had je in de basket gestopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar werd ik platgestampt door 6e klassers.
Oeh, daar gaat het kampioenschap...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax kan woensdag voor de tweede keer op rij kampioen van Nederland worden, en ook voor Derk Boerrigter kan het de tweede titel in successie worden; de vleugelspits eindigde afgelopen seizoen met RKC Waalwijk als eerste in de Jupiler League. De aanvaller is woensdag tijdens het kampioensduel met VVV-Venlo echter niet inzetbaar voor Frank de Boer, meldt Ajax dinsdag op de officiële website. Boerrigter heeft last van zijn rug en kan woensdag nog niet meedoen.\
Phoeh, hopen dat we nog kampioen worden dan..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax kan woensdag voor de tweede keer op rij kampioen van Nederland worden, en ook voor Derk Boerrigter kan het de tweede titel in successie worden; de vleugelspits eindigde afgelopen seizoen met RKC Waalwijk als eerste in de Jupiler League. De aanvaller is woensdag tijdens het kampioensduel met VVV-Venlo echter niet inzetbaar voor Frank de Boer, meldt Ajax dinsdag op de officiële website. Boerrigter heeft last van zijn rug en kan woensdag nog niet meedoen.\
Waarom post je dit soort berichten hierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal lastig worden jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Phoeh, hopen dat we nog kampioen worden dan..
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom post je dit soort berichten hier
Hoe was het gemend douchen zaterdag?quote:
Nee. Ben niet wezen douchen. Werd al voor tijd gewisseld. Na het fluitsignaal naar huisgefietstquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe was het gemend douchen zaterdag?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ben niet wezen douchen. Werd al voor tijd gewisseld. Na het fluitsignaal naar huisgefietst
PSV-Support denkt al dat dikkie dik gaat falen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
Nog altijd jaloers op die aankoop, hij doet het goed.
Nouja zeg! Niet eens een glas kindercola gedronken met je teamgenoten na de wedstrijd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ben niet wezen douchen. Werd al voor tijd gewisseld. Na het fluitsignaal naar huisgefietst
Volgens wie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV-Support denkt al dat dikkie dik gaat falen.![]()
''Weer seizoen naar de klote''
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nouja zeg! Niet eens een glas kindercola gedronken met je teamgenoten na de wedstrijd?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV-Support denkt al dat dikkie dik gaat falen.![]()
''Weer seizoen naar de klote''
Wat zeiden PSV-Supporters?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-Supporters over aanstaande terugkeer Advocaat: 'Weer seizoen naar de klote'
Jij bent een vroegwijs mannetje. Volgens mij wordt jij in het echte leven niet gepruimd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik ging thuis een bakkie troost slurpen
quote:
quote:Dick Advocaat maakte maandag bekend dat hij na het EK zal stoppen als bondscoach van Rusland en daarmee is de weg voor een terugkeer naar PSV open. Advocaat bevestigt dat PSV 'zijn eerste keuze' is en niets lijkt een hernieuwde samenwerking nog in de weg te staan. De supporters van PSV zijn niet positief over de keuze van Marcel Brands: "Weer een seizoen naar de klote."
Advocaat werkte eind jaren negentig al voor PSV en is de belangrijkste kandidaat om Phillip Cocu op te volgen. Omroep Brabant ging op zoek naar meningen van de fans. "Dat van 'een kans geven', riepen we dat ook niet bij Stevens, Rutten en Vergoossen?", vraagt een supporter zich af. "Kortom: weer een seizoen naar de klote! Advocaat is passé. Hij laat nergens aantrekkelijk voetbal zien en slaagt er dus niet in om pit in een elftal te brengen. Zonde!"
Ook anderen reageren fel. "Als PSV Advocaat aantrekt, is het voetbal nog minder om aan te zien", merkt een andere supporter op. "Onbegrijpelijk dat deze man überhaupt in Nederland nog aan een club kan komen. Je zou toch mogen verwachten dat de beleidsbepalers inmiddels iets slimmer zouden zijn." Een andere PSV-aanhanger over de benoeming: "Nee, slechter hoeft niet. Hij zal alleen niet de centen krijgen die hij in Rusland kreeg, denk ik."
Als je dat niet had gedaan was je geen eerste geworden he.. op een paar posts ben je eerste geworden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw nederlandse taal ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent een vroegwijs mannetje. Volgens mij wordt jij in het echte leven niet gepruimd.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat 1 iemand het zegt, zegt iedereen het volgens ajacied442
3 mensen zelfs....wow.quote:
Fout 1:Nederlandsequote:
pics?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied422, douchen jullie nu wel of niet gemengd?
i Top 100 van maandag 30 april 2012quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je dat niet had gedaan was je geen eerste geworden he.. op een paar posts ben je eerste geworden.
Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
i Top 100 van maandag 30 april 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 409 Ajacied422
02. 396 Dientje12
13 postsNu snel aan mijn nieuwe dagcijfer werken
Wees er trots op dat je tijdens Qday actief bent op FOK!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
01. 409 Ajacied422
02. 396 Dientje12
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
01. 409 Ajacied422
02. 396 Dientje12
Ben smiddags nog weggeweest hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je tijdens Qday actief bent op FOK!
Hij is fucking 14, wat moet hij doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je tijdens Qday actief bent op FOK!
Lekker mangquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu ben ik er zeker van.
Bah Davy, bah!
18:45 Liverpool - Fullhamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond weer De Rijdende Rechter en Allerslechtste Chauffeur van Nederland
Thanks voor de tip, wordt vast uitgezonden op Sport1quote:
Ja dat is wel weer waar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was ook mooi weer hoor, miss iets met vriendjes?
Sowieso het 'Qday' noemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef AryaMehr het volgende:
Vroeger met Qday liepen wij nog achter de kar van onze locale voetbalclub.
My pleasurequote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, wordt vast uitgezonden op Sport1
Ik ging neuken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso het 'Qday' noemen.
Wij maakten badges en gingen stoepkrijten.
K dag is wat minder duidelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso het 'Qday' noemen.
Wij maakten badges en gingen stoepkrijten.
Die man komt weer zijn magazinetje promoten. Zag hem laatst bij Jinek op Zondag en zo'n boeiende spreker is het niet.quote:
Koning Mohammed dag voor jouw dan.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die man komt weer zijn magazinetje promoten. Zag hem laatst bij Jinek op Zondag en zo'n boeiende spreker is het niet.
Inderdaad zoals de meeste voetballersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die man komt weer zijn magazinetje promoten. Zag hem laatst bij Jinek op Zondag en zo'n boeiende spreker is het niet.
Wat dacht je van leven?quote:
Allebei even kut.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
'Qday's' vinden ze tof maar carnaval haten ze..
Dat is inderdaad net zo erg, behalve in Brasilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
KNVB maffiaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaat dat Heerenveen-scenario uitkomen voor zondag
mensen die haten op alles wat onbekend isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.adformatie.nl/(...)t-krijgt-tijdschrift
Good point.quote:
Qday is Carnaval van het Noorden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Daar komt het tenminste nog enigszins natuurlijk over. Hier gaat het al mis wanneer ze net de eerste stap proberen te zetten tijdens het 'dansen', of je het ook noemen wilt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
Dat is inderdaad net zo erg, behalve in Brasil![]()
Hopelijk speelt Heracles morgen gelijk (of winnen)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk wint Heerenveen gewoon morgen.
Hopelijk worden we nog kampioen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Heracles morgen gelijk (of winnen)
Dat zou baas zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Heracles morgen gelijk (of winnen)
Wel goed voor het Nederlandse voetbal.quote:
Was een grap.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk met 7 punten achter en nog maar 2 wedstrijden te gaan.
Heerenveen verliest de laatste wedstrijd sowieso.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zou baas zijn
Dit keer moeten ze wel iets laten zien in de Kuip
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerenveen verliest de laatste wedstrijd sowieso.
Als PSV de vCL haalt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel goed voor het Nederlandse voetbal.
[..]
Was een grap.![]()
(versie met die 2e)
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben meer punten dan Feyenoord, dus mindere tegenstander.quote:
Ja, zelf tekeningen of plaatjes maken en dan met zo'n speciale pers kreeg je badges die je kon opspelden.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij hebben meer punten dan Feyenoord, dus mindere tegenstander.
hattrick achahbarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij hebben meer punten dan Feyenoord, dus mindere tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |