Ook zo'n type Joliequote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:18 schreef AryaMehr het volgende:
Onze Iker heeft het ook niet verkeerd getroffen:
[ afbeelding ]
Alhoewel, ze heeft wel iets 'apart' in haar gezicht.
'Daar hebben we in Eindhoven een heel mooi woord voor...'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook zo'n type Jolie![]()
Iedereen vindt haar knap, maar vind het maar niks.
Ze heeft iets, moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook zo'n type Jolie![]()
Ohja?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Daar hebben we in Eindhoven een heel mooi woord voor...'
Zou wel bij Ozil passen denk ik.quote:
VOEVOEVOEVOOOEOEOEOVOEE!!!quote:
Je komt uit Eindhoven en praat zo over PSV?quote:
Nee, natuurlijk kom ik niet uit Eindhoven man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je komt uit Eindhoven en praat zo over PSV?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je komt uit Eindhoven en praat zo over PSV?
Lijkt me een goed idee. Wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wij moeten eens samen op stap man.Of niet...want jij hebt ook een goede smaak.
Kom dan vechten buitenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kom ik niet uit Eindhoven man.
Gast...ik woon 100 meter van het station af maar in de tijd dat jij naar mijn huis loopt ben je al 3 keer gedjoekt hier in TBW.quote:
Ashley Cole moet wel homo zijn.quote:
Zelfingenomen kwal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi man dat filmpje. Die bek ook van Smeets die het midden houdt tussen ongeloof, verbazing en 'is hij nu serieus of niet?'
Is er een site met alle Cheryl Cole smiley faces/memes?quote:
Koningen nacht in utrecht tot 6 uur in het ochtend en dus te moe voor koningen dag. En je moest als 10 in a'dam zijn om een feestje mee te pakken. Fuck dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:31 schreef Cara het volgende:
waarom hebben zoveel mensen de hele dag gepost op koninginnedag? hop, volgende keer naar buiten en een drankje pakken in het zonnetje, schorriemorrie
google > cheryl cole gif.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is er een site met alle Cheryl Cole smiley faces/memes?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
google > cheryl cole gif.
[ afbeelding ]
Met jou kan ik praten! Iedereen geilt op Jolie maar ik vind haar echt niksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook zo'n type Jolie![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef AryaMehr het volgende:
Die Cole is ook wel een hype. Haar lichaam valt toch iets tegen. Ook gewoon lelijke tattoo's.
[ afbeelding ]
Weet je hoe ze dat in eindhoven noemen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Iedereen geilt op Jolie maar ik vind haar echt niks
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef AryaMehr het volgende:
Die Cole is ook wel een hype. Haar lichaam valt toch iets tegen. Ook gewoon lelijke tattoo's.
[ afbeelding ]
Jolie is ook niet knap knap, maar gewoon geil. Zelfde geldt voor Kim K.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Iedereen geilt op Jolie maar ik vind haar echt niks
Nee en nee. Maar da's een mening.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jolie is ook niet knap knap, maar gewoon geil. Zelfde geldt voor Kim K.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee en nee. Maar da's een mening.
Misschien is haar zus wat voor jou?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shut up.
ze heeft geen lichaam nodig..
Zij zou een lichaam nodig hebben, maar ook dat heeft ze niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Misschien is haar zus wat voor jou?
[ afbeelding ]
Dus alleen een zwevend hoofd is genoeg voor je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shut up.
ze heeft geen lichaam nodig..
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Misschien is haar zus wat voor jou?
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dus alleen een zwevend hoofd is genoeg voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |