Ook zo'n type Joliequote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:18 schreef AryaMehr het volgende:
Onze Iker heeft het ook niet verkeerd getroffen:
[ afbeelding ]
Alhoewel, ze heeft wel iets 'apart' in haar gezicht.
'Daar hebben we in Eindhoven een heel mooi woord voor...'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook zo'n type Jolie![]()
Iedereen vindt haar knap, maar vind het maar niks.
Ze heeft iets, moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook zo'n type Jolie![]()
Ohja?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Daar hebben we in Eindhoven een heel mooi woord voor...'
Zou wel bij Ozil passen denk ik.quote:
VOEVOEVOEVOOOEOEOEOVOEE!!!quote:
Je komt uit Eindhoven en praat zo over PSV?quote:
Nee, natuurlijk kom ik niet uit Eindhoven man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je komt uit Eindhoven en praat zo over PSV?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je komt uit Eindhoven en praat zo over PSV?
Lijkt me een goed idee. Wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wij moeten eens samen op stap man.Of niet...want jij hebt ook een goede smaak.
Kom dan vechten buitenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kom ik niet uit Eindhoven man.
Gast...ik woon 100 meter van het station af maar in de tijd dat jij naar mijn huis loopt ben je al 3 keer gedjoekt hier in TBW.quote:
Ashley Cole moet wel homo zijn.quote:
Zelfingenomen kwal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi man dat filmpje. Die bek ook van Smeets die het midden houdt tussen ongeloof, verbazing en 'is hij nu serieus of niet?'
Is er een site met alle Cheryl Cole smiley faces/memes?quote:
Koningen nacht in utrecht tot 6 uur in het ochtend en dus te moe voor koningen dag. En je moest als 10 in a'dam zijn om een feestje mee te pakken. Fuck dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:31 schreef Cara het volgende:
waarom hebben zoveel mensen de hele dag gepost op koninginnedag? hop, volgende keer naar buiten en een drankje pakken in het zonnetje, schorriemorrie
google > cheryl cole gif.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is er een site met alle Cheryl Cole smiley faces/memes?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
google > cheryl cole gif.
[ afbeelding ]
Met jou kan ik praten! Iedereen geilt op Jolie maar ik vind haar echt niksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook zo'n type Jolie![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef AryaMehr het volgende:
Die Cole is ook wel een hype. Haar lichaam valt toch iets tegen. Ook gewoon lelijke tattoo's.
[ afbeelding ]
Weet je hoe ze dat in eindhoven noemen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Iedereen geilt op Jolie maar ik vind haar echt niks
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef AryaMehr het volgende:
Die Cole is ook wel een hype. Haar lichaam valt toch iets tegen. Ook gewoon lelijke tattoo's.
[ afbeelding ]
Jolie is ook niet knap knap, maar gewoon geil. Zelfde geldt voor Kim K.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten! Iedereen geilt op Jolie maar ik vind haar echt niks
Nee en nee. Maar da's een mening.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jolie is ook niet knap knap, maar gewoon geil. Zelfde geldt voor Kim K.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee en nee. Maar da's een mening.
Misschien is haar zus wat voor jou?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shut up.
ze heeft geen lichaam nodig..
Zij zou een lichaam nodig hebben, maar ook dat heeft ze niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Misschien is haar zus wat voor jou?
[ afbeelding ]
Dus alleen een zwevend hoofd is genoeg voor je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shut up.
ze heeft geen lichaam nodig..
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Misschien is haar zus wat voor jou?
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dus alleen een zwevend hoofd is genoeg voor je?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Welk filmpje was trouwens van Johannes_vermeer bij VI?
Jawel. Beide.Part-time tough, totdat m'n studie klaar is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 02:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet.
Maar je studeert / werkt niet, of wel?
Ah oke. Wat studeer je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Beide.Part-time tough, totdat m'n studie klaar is.
Klinkt saaiquote:
Zoiets, ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, richting economie.. veel documenten, cijfers enzo?
Mja, eigen werkruimte enzo?quote:
Haha het moet je liggen idd. Mooi dat je wat anders bent gaan doen, dat bevalt beter?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, eigen werkruimte enzo?
Heb ik een halfjaar als ICT'er gedaan, ik werd gillend gek van het alleen zitten. Ben dan ook even later met de opleiding bibliothecaris begonnen, lekker in een openbaar gebouw mensen helpen
Multitasking.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:08 schreef GGMM het volgende:
En in je welverdiende pauze zit je met mij te chatten, wat een eer.
Stukken beterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha het moet je liggen idd. Mooi dat je wat anders bent gaan doen, dat bevalt beter?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:13 schreef GGMM het volgende:
Omdat het kut is. ICT-mensen zijn ook 9 v/d 10 keer ontzettende stereotype nerden die ICT doen omdat het hun passie is, terwijl het bij mij een hobby was.
En wel zonde idd, maar destijds wou ik per se een diploma hebben. Was ook nog jong. Had er geen rekening mee gehouden dat switchen een optie is.
Hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stukken beterHet ICT-diploma helpt wel moet ik zeggen, ik was met een week aangewezen als de computerexpert
Heb zelfs de directeur kunnen helpen waar "hogere" ICT'ers faalden... meteen maar even vertellen wat er aan de hand was:
De directeur kreeg geen "biebmail" meer binnen in z'n outlook, al die ICT'ers maar kijken naar de kabel, moeilijke tabellen en POP3 en SMTP enzo, maar konden niks ontdekken, nieuw acc aangemaakt dat wel een week zou duren. Ik ga er eens achter zitten en zie dat er achter z'n mailadres een spatie stond. Spatie weggehaald, mailbox stroomde over, ik de held zijn enzo
Het is ook vooral makkelijk omdat 90% in het biebwezen (oudere) vrouw is, en dus vaak digibeet. Ze snappen net het in- en uitleensysteem dat de bieb draait en ze kunnen mailen, maar daar houdt het ook mee opquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
HahaHet is nooit verkeerd om meer te kennen dan je verplicht bent idd
Ik heb een bazentaktiek voor osm (online soccer manager) waarmee ik met straatlengte voorsprong kampioen werd met RKCquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
Nu ff een nieuwe tactiek testen (football manager), binnen 4 minuten krijgen jullie uitsluitsel of het wat is.
OSMquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een bazentaktiek voor osm (online soccer manager) waarmee ik met straatlengte voorsprong kampioen werd met RKC
Bekerwedstrijden, praat me er niet vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OSM![]()
In de bekerfinale AC milan even met 8-0 afmaken met Fiorentina. En dan ook nog eens super blij zijn, dat waren nog eens tijden.
Ik alleen als ik stukken beter was dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:20 schreef GGMM het volgende:
2-0 verloren.![]()
Ik kan daar zo chagrijnig van worden.
Ik weet nog dat je voor de competitie en de beker andere tactieken moest gebruiken, of ik won de competitie super makkelijk, of de beker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekerwedstrijden, praat me er niet vanAls het tot penalties komt verlies ik echt altijd
Ik dan juist niet, dan weet ik tenminste dat m'n team goed is. Compleet weggespeeld worden is veel erger.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik alleen als ik stukken beter was dan de tegenstander
Ik hanteer slechts 1 taktiek en die brengt me altijd dikke winst, tenzij ik tegen überteams moet die altijd winnen met een standaard 4-3-3quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je voor de competitie en de beker andere tactieken moest gebruiken, of ik won de competitie super makkelijk, of de beker.
Ik speelde altijd 3-4-3 volgens mij. Maar werd gebanned omdat ik 7 accounts had. Toen stopte ik maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hanteer slechts 1 taktiek en die brengt me altijd dikke winst, tenzij ik tegen überteams moet die altijd winnen met een standaard 4-3-3
Ik heb er nu ook 7quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik speelde altijd 3-4-3 volgens mij. Maar werd gebanned omdat ik 7 accounts had. Toen stopte ik maar.
Ik had er 4 in 1 competitiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook 76 gewone en 1 sub
quote:
Deed geen transfers onderling, maar vond het leuk om 1e, 2e, 3e en 4e te worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 03:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oh that's naaaasty"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |