Ow, ik wil wel graag het toetjequote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef Maanvis het volgende:
de OP moet even aangepast worden door iemand met html rechten, gok ik
oeh, de magic touch van Greys, klinkt aanlokkelijk!quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.En wacht op de magic touch van Greys die ongetwijfeld binnenkort zal plaatsvinden.
Is het ook.quote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oeh, de magic touch van Greys, klinkt aanlokkelijk!
Puh-lease....quote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef Maanvis het volgende:
oeh, de magic touch van Greys, klinkt aanlokkelijk!
Ik wilde je net gaan roepen. Met uhhh.... ja, waarmee eigenlijkquote:
Nee, dat lijkt maar zo! Het is overquote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef Muis006 het volgende:
Effe dimmen ey, je lijkt wel lesb-
Oh wacht
quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[lokroep voor de Henk]Bier, tieten, Feyenoord[/lokroep voor de Henk]
Nouquote:
Oops, I did it again?quote:
Het is een gift; je moet overwegen er iets mee te gaan doenquote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Oops, I did it again?![]()
Ik wist niet dat ik ook kon ontlebbischen.
Jij wild thing jij!quote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou
Je gelooft het niet hè
Ik ben helemaal new & improoooved! Ik doe tegenwoordig spannende dingen (over het water op een touwbrug) en ik ben een woeste stapper geworden. Dusch
M'n sokken zijn nog niet droogquote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
Ja dat van die woeste stapper kan ik beamen
En dat van die loopbrug ook trouwens. Bewijzen gezien
Yups! Let maar op; het wordt helemaal gaaf, gers en cool met ElisaBquote:
Eigenlijk wel he? Ik kan de rest van de wereld deze gave uiteraard niet onthouden.quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een gift; je moet overwegen er iets mee te gaan doen
1999 belde,quote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups! Let maar op; het wordt helemaal gaaf, gers en cool met ElisaB
quote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
1999 belde,
Ze willen hun superlatieven terug.
coole Eliesje loopt te Fok!kenquote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups! Let maar op; het wordt helemaal gaaf, gers en cool met ElisaB
Zo is dat!quote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk wel he? Ik kan de rest van de wereld deze gave uiteraard niet onthouden.![]()
Je moet je batterijen verversen. Kan niet wezen dat het 1999 was; moet 1989 zijn!quote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Muis006 het volgende:
1999 belde,
Ze willen hun superlatieven terug.
Ik ben een inspiratiebron voor velenquote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Cat22 het volgende:
coole Eliesje loopt te Fok!ken
met natte sokken
en haar eigen Pokke
om mannen vrouwen mannen te lokken.
Zie, ik word er helemaal dichterlijk van.
Deed ik datquote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik moest vreselijk lachen toen Elies afgelopen zaterdag keihard HOUDOE EEJJJJJJJJJJ ging gillen tegen iedereen die de kroeg verliet
Ik voelde me toen meteen nóg meer thuis.quote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik moest vreselijk lachen toen Elies afgelopen zaterdag keihard HOUDOE EEJJJJJJJJJJ ging gillen tegen iedereen die de kroeg verliet
Jazeker lieve schat.quote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, GILLEN
Morgen toch maar weer even langs de dokter
Nopequote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef Maanvis het volgende:
ben ik dan toch niet de enige brabander?
Nietquote:Op maandag 30 april 2012 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Jazeker lieve schat.![]()
Toen ik op het toilet zat hoorde ik jouw luisterrijke stemgeluid boven iedereen in de kroeg uit.
Ik zou voor een algehele doorsmeerbeurt gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope
[..]
Niet
Ik moet echt iets aan mijn oren laten doen
Ik moet ook nog iets laten wegsnijden, een kies laten trekken, een bult leegzuigen, mijn vinger laten revalideren en mijn suiker weer eens laten controleren. Ik denk dat ik maar een hele ochtend reserveer!quote:Op maandag 30 april 2012 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou voor een algehele doorsmeerbeurt gaan.Oren, ogen, spinnenangst en claustrofobie.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou voor een algehele doorsmeerbeurt gaan.Oren, ogen, puntje van je neus.
Hoofd, schouder, knieën en teen klopt volgens mij ook nog.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef Maanvis het volgende:
ben ik dan toch niet de enige brabander?
Ow, verrek ja! Mijn schouder is ook niet helemaal oke! Tenen... vooralsnog niets mis mee (maar het kan nog; het is nog geen morgenochtend)quote:Op maandag 30 april 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoofd, schouder, knieën en teen klopt volgens mij ook nog.
Nope. Mijn vrouw is er ook éénquote:
Ongetwijfeld! Die drie andere Flevobewoners konden nietquote:
DM Voorschrift eens? Volgens mij komt hij ook uit die contreienquote:
Das wel balenquote:Op maandag 30 april 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Die drie andere Flevobewoners konden niet
scharen?quote:Op maandag 30 april 2012 23:08 schreef Muis006 het volgende:
Grees we moeten deze week even jeweetwel
Wraaaaaawwwrrrrquote:Op maandag 30 april 2012 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Mijn vrouw is er ook één
[..]
Ongetwijfeld! Die drie andere Flevobewoners konden niet
Maar, die ken ik niet, das eng! OMG.!quote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
DM Voorschrift eens? Volgens mij komt hij ook uit die contreien
Of ik ben helemaal abuis, dat kan ook
Huh? Ik dacht dat iedereen uit die provincie elkaar kende?quote:Op maandag 30 april 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, die ken ik niet, das eng! OMG.!
Te lang rijden met de tractor..quote:Op maandag 30 april 2012 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat iedereen uit die provincie elkaar kende?
En als er eentje van de andere kant komt, kun je weer achteruit terugquote:
Hebben jullie tractoren?quote:
Dat klinkt ook leuk. En vast makkelijker voor de keuken.quote:Op maandag 30 april 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Henk kan evt ook een buffetje doen voor 10 eu pp whatsappte hij.
Maar hij is ietwat aangeschoten (hij is zelf even aan het Koninginnedaggen) dus ik vraag het morgen nog wel even
Henk op een bedje van sla. En dat voor ¤ 10 e p.p. Geen geld zeg ik je; geen geldquote:Op maandag 30 april 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Henk kan evt ook een buffetje doen voor 10 eu pp whatsappte hij.
Maar hij is ietwat aangeschoten (hij is zelf even aan het Koninginnedaggen) dus ik vraag het morgen nog wel even
En waarom is dat precies? Wij zijn hier bloedserieus en fanatiek!quote:
Zolang je maar plek laat voor het toetje.quote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Henk op een bedje van sla. En dat voor ¤ 10 e p.p. Geen geld zeg ik je; geen geld
Oh, dan snap ik het niet helemaal en maak ik er in m'n hoofd een hilarische soap vanquote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En waarom is dat precies? Wij zijn hier bloedserieus en fanatiek!
Wat een raar hoofd heb jij zeg!quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik het niet helemaal en maak ik er in m'n hoofd een hilarische soap van
quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, dan snap ik het niet helemaal en maak ik er in m'n hoofd een hilarische soap van
Toevallig wel ja!quote:Op maandag 30 april 2012 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, dat gevaarte van jou trekt volle zalen
Garpjuuuuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Henk op een bedje van sla. En dat voor ¤ 10 e p.p. Geen geld zeg ik je; geen geld
Jij mag rustig iets anders nemen hoor; des te meer voor mijquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag rustig iets anders nemen hoor; des te meer voor mij
De koteltjes zijn erg goed, heb ik gehoord
Ik snap 'm nu pasquote:
Zoepdeuzequote:Op maandag 30 april 2012 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap 'm nu pas
Limoncello... ik had het niet moeten doen
Een man en een vrouw, beide hetero, beide bezet maar niet met elkaar zegmaar.quote:
Oh het inkomen boeide me na "hetero" al niet meerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een man en een vrouw, beide hetero, beide bezet maar niet met elkaar zegmaar.
Inkomen weet ik niet, wel minder dan dat van mij....
Het is iig HPKW +1, maar het kan dus idd een +1+1+1 worden. Ga ik even voor je navragen of ze snel wat willen laten weten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar even voor de administratie, je bent nu HPKW+1+1+1?
Nee, nog een andere Greys.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:49 schreef Greys het volgende:
Je vriendin staat al apart op de lijst als VriendinHenkPietKlaasWim
Die had ik er de vorige keer al bij gezet.
Ja, nee, dat klopt idd!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:52 schreef Greys het volgende:
Oh ja maar ik bedoelde dat er één +1 al bij staat.
Dus mochten die andere twee allebei ook gaan wordt het HPKW +1+1 en niet +1+1+1.
Toch?![]()
Zeg lachebek, eet jij nou ook mee?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:42 schreef Peter het volgende:
Ik moet vast gaan oefenen met lachen.. Ik ben nog niet in vorm om een avond slappe lach te overleven denk ik
Arme buikspieren..
Verbaast het je na het zien van die ene mogelijke +1 afgelopen zaterdag?quote:
Dat lijstje is van na mijn aanmeldingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg lachebek, eet jij nou ook mee?
Of stond je al op het eetlijstje? (Zie ergens in dit topic)
Nou dan doe eens gauw het eetlijstje updatenquote:
Jaaaaaaaquote:
Lijkt mij ook primaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil graag nog op het eetlijstje en zo'n buffetje lijkt me top!
Ow ik willut ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Toetjesbuffetje met chocotaart en chocotaart en chocotaart en ijs voor Elies?
Dat lijkt me een hint van jewelste, heeft Elies er nog gebruik van gemaakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En toeval of niet, tien minuten later liep ie in een ander shirt.
Gaat mij nie vertellen dat dat toeval was.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En toeval of niet, tien minuten later liep ie in een ander shirt.
Niet dat ik gemerkt heb in elk gevalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hint van jewelste, heeft Elies er nog gebruik van gemaakt?
Henk (ver)schoot er af en toe wel van geleuf ik. Achter de bar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet dat ik gemerkt heb in elk geval
Wel riep ze later nog heel subtiel (maar dan anders) iets over harder en dieper toen hij haar schouders ging masseren, dus de hints vlogen over en weer, maar geloof niet dat ze er iets mee gedaan hebben...
Zeg, is dat buffet inclusief schoudermassage dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet dat ik gemerkt heb in elk geval
Wel riep ze later nog heel subtiel (maar dan anders) iets over harder en dieper toen hij haar schouders ging masseren, dus de hints vlogen over en weer, maar geloof niet dat ze er iets mee gedaan hebben...
Er is vast wel iemand (of meerdere iemanden) te vinden die jouw schouders wil masseren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, is dat buffet inclusief schoudermassage dan?
Achteruit inparkeren MOET toch niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand (of meerdere iemanden) te vinden die jouw schouders wil masseren.![]()
![]()
Ik zou er nu wel een kunnen gebruiken, loop al de hele dag met een pijnlijke nek. Hendig als je vaak achteruit moet inparkeren jonguh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte!J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Achteruit inparkeren MOET toch niet?Smartass!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte!*auw*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Aangezien ik de hele dag niks te doen heb moet het wat mij betreft wel lukken jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Greys het volgende:
Hoi dames![]()
Ja gezellig he, hier! Voorpret FTW!
Dus jullie redden dat de 24e wel, rond etenstijd daar al zijn?
Daaromquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef Goodbye het volgende:
Het moet ook een beetje te doen zijn voor Henk natuurlijk. De kroeg is ook niet echt gemaakt om heule grote aantallen te voederen. Dus een buffet lijkt me echt de meest handige optie!
Met een buffet kun je heule grote aantallen voederen met minder werk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef Goodbye het volgende:
Het moet ook een beetje te doen zijn voor Henk natuurlijk. De kroeg is ook niet echt gemaakt om heule grote aantallen te voederen. Dus een buffet lijkt me echt de meest handige optie!
Makkelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef Greys het volgende:
Hoi dames![]()
Ja gezellig he, hier! Voorpret FTW!
Dus jullie redden dat de 24e wel, rond etenstijd daar al zijn?
Dat is mooiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Ja hier ook heel veel zin in!
En roadtrip klinkt goed, dames!
Sowieso is het niet erg als je er vroeg aan zou komen, want Muis en ik zijn er denk ik ook al vanaf een uur of vier. Oh en Goodbye ook!En mijn zus ook geloof ik
Zoals in Hilversum?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is mooi
Ik hou er ook nooit zo van om als een van de laatsten aan te komen, dan voel ik me zo bekeken
Kan je het aan denk je?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Peter het volgende:
Buffet en vleeskeuring en songfestival in 1 avond?
En de terugweg kotst Oognip je auto volquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh dat komt helemaal goedtomtom aan, muziekje erbij, hopelijk lekker weer, klinkt helemaal leuk
en dan natuurlijk de avond helemaal
Maar zeg eerlijk... nu is het al minder eng toch omdat je sommigen van ons nu al gezien hebtquote:
Heerlijk he. Na mijn vakantie is het nog maar 12 dagenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
En nu gaat het echt snel, let maar op!
Over 12 dagen beginnen de repetities in Baku al met de artiesten...
Morgenmiddag ga ik ff naar Henk om te zien hoe en wat met buffetje, net afgesproken
Dat je m schoonmaakt als we thuis zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
En de terugweg kotst Oognip je auto vol
Wat wil je nog meer?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
En de terugweg kotst Oognip je auto vol
Wat wil je nog meer?
Het kan ook juist enger zijn omdat ik sommigen van jullie al gezien hebquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zeg eerlijk... nu is het al minder eng toch omdat je sommigen van ons nu al gezien hebt
En omdat MM met je mee komt
Juist niet!quote:
2/3 wijn en ik sta op m'n kopquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat je m schoonmaakt als we thuis zijn
ik zal wat zakjes in de auto stoppen voor als je helemaal los gaat met alcohol
Als je in je eentje aan komt is het anders, maar als ik samen met MM kom dan kunnen we het gesprek prima gaande houdenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Juist niet!Dan zwaai je eens een keer en kunt meteen blenden.
Ik vind het juist vreselijk om bij een groep onbekenden als een van de eersten aan te komen. Want dan is het opeens ook mijn verantwoordelijkheid om het gesprek gaande te houden.En je zult net zien dat je dan met iemand zit waar je helemaal niks mee hebt.
zal ik de auto maar vast bekleden met plastic van de binnenkant dan?quote:
Wat wijn erin en we hebben nog entertainment ook!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je in je eentje aan komt is het anders, maar als ik samen met MM kom dan kunnen we het gesprek prima gaande houden
Whehehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
zal ik de auto maar vast bekleden met plastic van de binnenkant dan?![]()
Ik zet gewoon heel hard mijn nieuwe Adam Lambert CD op dan hoef ik je kotsgeluiden tenminste niet te horen
Of ze gaat er nog harder van kotsenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
zal ik de auto maar vast bekleden met plastic van de binnenkant dan?![]()
Ik zet gewoon heel hard mijn nieuwe Adam Lambert CD op dan hoef ik je kotsgeluiden tenminste niet te horen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat wijn erin en we hebben nog entertainment ook!
Volgens mij komt BrandX met de autoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef Peter het volgende:
Tot hoelaat duurt het ESF die avond?![]()
Als ik terug kan met OV of iemand langs Den Haag gaat, kan ik ook drinken
Of je blijft slapen in een hotel?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef Peter het volgende:
Uitslag zal zo rond een uur of 12 zijn gok ik. En OV (metro naar Den Haag CS) gaat tot 0.30 uur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef Peter het volgende:
Omdat MM liever in haar eigen bedje slaaptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uitslag zal zo rond een uur of 12 zijn gok ik. En OV (metro naar Den Haag CS) gaat tot 0.30 uur.
Of je blijft -zoals Oognip zegt en waaromdoetzijdatzelfniet- slapen!
Tis mijn eerste dag als werklozequote:
Ja of iedereen komt te laat en je hebt als enige optie om mee te praten de kroegbaas zodat je uit pure ellende maar asbakjes neer gaat helpen zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Juist niet!Dan zwaai je eens een keer en kunt meteen blenden.
Ik vind het juist vreselijk om bij een groep onbekenden als een van de eersten aan te komen. Want dan is het opeens ook mijn verantwoordelijkheid om het gesprek gaande te houden.En je zult net zien dat je dan met iemand zit waar je helemaal niks mee hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
En MM geen geld heeftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat MM liever in haar eigen bedje slaapt(en ik ook zei ik, maar het is ook wel erg leuk om te blijven slapen... hmmm)
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja of iedereen komt te laat je bent te vroeg en je hebt als enige optie om mee te praten de kroegbaas zodat je uit pure ellende maar asbakjes neer gaat helpen zettenFixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden 15.00 afgesproken, en om 15.00 was er NIEMAND behalve ikquote:
Je salaris loopt een maand achter dus je hebt nog geld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis mijn eerste dag als werklozeen ik hoef maar naar Den Haag en heb zelf een auto.. En mijn bedje thuis is al voorverwarmd
[..]
Ja of iedereen komt te laat en je hebt als enige optie om mee te praten de kroegbaas zodat je uit pure ellende maar asbakjes neer gaat helpen zettenWe mogen toch niet binnen roken. Gaat je taak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
[..]
Ja of iedereen komt te laat en je hebt als enige optie om mee te praten de kroegbaas zodat je uit pure ellende maar asbakjes neer gaat helpen zettenOhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ie wel even spuugt in je eten nu de 24e!
Of nee kut, het is een buffet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik had ROND 15.00 uur afgesproken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hadden 15.00 afgesproken, en om 15.00 was er NIEMAND behalve ik
Afzeggen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh
Dat + hotelbeddenquote:
Dan heb jij nog nooit in een goed hotel geslapen!quote:
Het moest ook buitenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We mogen toch niet binnen roken. Gaat je taak.
Nee iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit in een goed hotel geslapen!
Ik heb nog nooit in een hotel goed geslapenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit in een goed hotel geslapen!
Whahahahaha en ik ben nog waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh
Jij was er het allerlaatstquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had ROND 15.00 uur afgesproken.![]()
Damn you NS!*schudt vuist*
Die 20 minuten achterliepquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
En ik was er ook vóór 15 uur.
Volgens mijn telefoon...
Arme jij, het was baggerweer! Of straalde het zonnetje op het terras van Henk, zoals altijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik ben zo NIET bang voor Henkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef Greys het volgende:
Henk zijn internet-aanleg-gebeuren thuis is een pietsie mislukt vanmorgen, want hij bleek geen telefoonlijn te hebben die tot in het huis liep
Hij zou morgen op de zaak weer even hier kijken. Dus Tombo, beware!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arme jij, het was baggerweer! Of straalde het zonnetje op het terras van Henk, zoals altijd?
Het was droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat zeg ik toch? Damn you NS!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was droogMaar wel kkkkkoud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was droogEh, geen idee. Toen ik op dat terras zat was dat in het zonnetje! Zonder dak, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
Nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:38 schreef Greys het volgende:
Elies gilde zaterdag tegen Henk dat hij zich maar even moest gaan verfrissen omdat hij haar toetje zou zijn![]()
Uhuhquote:
Geen kwaad woord over het terras van Henk uit mijn mond hoor!quote:
Hoe vulgairrrrrr!quote:
Ja of iedereen komt te laat en je hebt als enige optie om mee te praten de kroegbaas zodat je uit pure ellende maar asbakjes neer gaat helpen zettenIn een kroeg waar je niet mag roken; keigoeien taeckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhuhquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
Uhuh
Maar zag je ook dat ie daarna ipv een wit ineens een zwart shirt aan had?
Zag jij ook dat dat slechts enkele minuten na mijn terugkomst uit de keuken was
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Zou het aan het broodje kaas hebben gelegen?quote:
Glas? Geen pakjes?quote:
Oh, ik wist niet dat je reuma hebt. Dan zijn je eisen wat betreft hotelbedden vast anders dan de mijne!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Overigens he, klinkt het nou wel alsof ik zeur over die hotelkamers, maar die liggen vaak echt extreem kut door mijn reuma
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Blijven eten (rond 18.15 uur)
- Greys
- Muis006
- Tha_Erik
- Roger Epiales
- indaha
- Takaiki
- Cat22 (graag een extra portie ballen )
- iBenny (spareribs!)
- PatriQue89
- HenkPietKlaasWim
- Peter
- Goodbye
- Zus van Greys
- Tombolafan (wrs)
- Mama_mia
- Oognip
- JJdJJJJJJdddddjjjjjjJJJJJJ
Genomen en gekregen? Dus het is definitief?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
Vrij genomen![]()
Dus eet ook meeEven het eten keuren
Hehehehehequote:
Er is wel iemand mee, maar dat beteugelen zou ik niet op hopenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar straks is er iemand mee om haar te beteugelen toch?Of is het soort zoekt soort?
Ik denk het, ik moet het eerste lekkere bed nog leren kennen helaasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je reuma hebt. Dan zijn je eisen wat betreft hotelbedden vast anders dan de mijne!
wel, spuit elfquote:
Er is een totaal en compleet ESF bestand opgebouwd inmiddels.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef Peter het volgende:
Heeft Henk ook karaoke?
Of heeft iemand songteksten mee dan?
Nee hoor, glas!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, glas!
Tegenwoordig roept ze 'doe mij een pina colada' en dan gooien ze haar melk in een fancy hoog cocktailglas en dan roeren ze het nog een beetje schuimig enzo en met een rietje
En zo niet, gewoon beginnen met Shalalie, iedereen haakt wel in!quote:
Niks aan gelogenquote:
En ijsklontjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, glas!
Tegenwoordig roept ze 'doe mij een pina colada' en dan gooien ze haar melk in een fancy hoog cocktailglas en dan roeren ze het nog een beetje schuimig enzo en met een rietje
Als jij dat wilt Peter, dan zijn ze er.quote:
!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Blijven eten (rond 18.15 uur)
- Greys
- Muis006
- Tha_Erik
- Roger Epiales
- indaha
- Takaiki
- Cat22 (graag een extra portie ballen )
- iBenny (spareribs!)
- PatriQue89
- HenkPietKlaasWim
- Peter
- Goodbye
- Zus van Greys
- Tombolafan (wrs)
- Mama_mia
- Oognip
- JJdJJJJJJdddddjjjjjjJJJJJJ
Ik riep ongeveer een paar bladzijdes geleden nog naar je of het al zeker was en of het vrij vragen gelukt was voor jequote:
Zoals iedereen.quote:
ow damnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik riep ongeveer een paar bladzijdes geleden nog naar je of het al zeker was en of het vrij vragen gelukt was voor je
We doen als eten een buffetje met o.a. spareribs
Ok top, ik zet je op de lijst! Gezellig!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik eet graag mee op 24 mei om 18.15 uur
Enig idee of de eventuele +1 mee wil eten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn eventuele +1+1, wordt vooralsnog een eventuele +1.
Geen groentequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
We doen een buffetje met:
- spareribs
- saté
- gehaktballen
- salade(s)
- stokbrood
- patat / frites
- pindasaus
Dus volgens mij zit er dan voor iedereen wel iets lekkers bij?
10,- pp.
Vegetarierquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een tientje maar???????
Dat is veel te goedkoop man! Die Henk moet eens wat commerciëler gaan denken en er gewoon minstens 15 euro vragen!
Ik betaal gewoon 15 euro!
Ik ga eens informeren of die vriendin mee eet (denk het niet want vegetarisch). De eventuele +1 zal ik nog even polsen.
Jajaja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vegetarier!
Als ze vegetarisch is ben ik benieuwd waar ze haar vleesjes heeft gelaten.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jajaja, dat bedoel ik.
Ze wil.wel wat vleesjes kwijt overigens.
Kan Henk ook een toetjesbuffet maken?Met chocoladetaart en koffie verkeerd?
Ok dan!quote:
Ja nee daaromquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef Greys het volgende:
Hotel betaald?
Nee toch? Want we hoeven daar pas te betalen
Kan me niet voorstellen, heb het niet binnen zien komen iigquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nee daarom
Maar ik heb zoveel geld overgemaakt naar dees en geen de laatste tijd (hey big spender) dat ik niet meer wist of ik nou naar jou had overgemaakt voor het hotel ofzo.
Heb even gekekn, dat is uit december nog (waarvoor ook alweerquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen, heb het niet binnen zien komen iig
Als je wilt kan ik wel even gaan gluren? Maar volgens mij heb ik je ook mijn bankreknr niet gegeven toch? Dan had ik wel geroepen dat je het gewoon zelf ter plaatse kunt betalen, want we hoeven daar pas af te rekenen
Ja, ¤ 10 en bij toerbeurt even de keuken in om te snijden, af te wassen, etcquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
10 euro
Ga ik toch eens met Henk praten, kijken waar hij zijn inkopen doet
etc. ...quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ¤ 10 en bij toerbeurt even de keuken in om te snijden, af te wassen, etc
Dat ga ik even checken. Maar ik denk dat hij moet werkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
JJdJ, eet jouw Spaanse collega ook mee of komt hij/zij later?
Oh... nou ik zal mijn kleding meenemenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ¤ 10 en bij toerbeurt even de keuken in om te snijden, af te wassen, etc
Duur? Goedkoop?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
10 euro
Ga ik toch eens met Henk praten, kijken waar hij zijn inkopen doet
Ik ga met plezier even helpen hoor; hoef toch niet veel te eten (twee broodjes kaas, een glas melk en een bol ijs toe en ik ga de hele avond als een speer)quote:
Het mag ook zonder, maar dan moet je wel uitkijken met warme dingen. Je wilt niet de hete koekenpan tegen je buik geplakt hebben zittenquote:
Noeste arbeid en slim inkopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
Goedkoop, tenminste, ik kan het daar niet voor wegzetten
Ga je lekker Peet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
Bij het inschenken van cola uit een fles schrik ik van mezelf, knijp in de fles en spuit zo mijn bureau, toetsenbord, telefoon, broek, vest, gordijn (!) en behang ondererge is.. nog geen half uur later (alles opgeruimd) gooi ik mijn halfvolle glas cola om.. weer over bureau, toetsenbord, telefoon
Volgens mij ben ik moe en klunzig vandaag
Je hebt nu lekker vrij op zaterdag?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:52 schreef sp3c het volgende:
ik zie dat ik voor de 25ste vrij had moeten vragen ipv de 26ste
vond het al zo verdacht dat het zo eenvoudig ging allemaal
Een Leo-dag; lomp & Onhandigquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
Bij het inschenken van cola uit een fles schrik ik van mezelf, knijp in de fles en spuit zo mijn bureau, toetsenbord, telefoon, broek, vest, gordijn (!) en behang ondererge is.. nog geen half uur later (alles opgeruimd) gooi ik mijn halfvolle glas cola om.. weer over bureau, toetsenbord, telefoon
Ach zelfs kleding zet ik in de brandquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het mag ook zonder, maar dan moet je wel uitkijken met warme dingen. Je wilt niet de hete koekenpan tegen je buik geplakt hebben zitten
Ik moest schaterlachen toen ik bij gordijn aankwamquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
Slabbetje mee op de 24e?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
Heerlijkquote:
Mijn toetsenbord hapert.. gelijk een nieuwe besteld bij bol.comquote:
Ook de stekkerdozen, router en subwoofer naast het bureau waren natquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moest schaterlachen toen ik bij gordijn aankwam
Klinkt als iets wat ik zou kunnen doen.
Nouhou! Normaal ben ik niet zo klunzigquote:
Hereeeeeeeeeeee I comeeeeee da da dummmmmmmmmmmquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:38 schreef Muis006 het volgende:
Ziiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn annnnnnnn
I will put my lipstick on da da dum
Nee inderdaad niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Oh god, nu moet ik binnenkort echt ff vragen of Lipstick wel in de computert van Henk staat.
Want die mag niet ontbreken.
Oh, die vond ik leuk ja!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet.
Staat 1273 down the Rockefeller Street erin?
Maar toch heb ik er wel voor gejubeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Weet je nog toen we in de zaal zaten in Dusseldorf, Greys? Toen kon je ze niet uitstaan!
Volgens mij pas na de hele show, toen we het nummer niet uit onze kop kregenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar toch heb ik er wel voor gejubeld
Van te voren kon ik ze eigenlijk meer niet uitstaan, tegen die tijd vond ik ze al wel aardig geloof ik.
De lijst is te zien jahquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb toen een hele youtube afspeellijst gemaakt en die moet ik dan nog ehhh, op een usb stickje zien te krijgen geloof ik![]()
WTF, kunnen jullie deze afspeellijst zo zien?
Zie eens het einde van de link?Dat moet goed komen!!!
http://www.youtube.com/pl(...)PYcQ&feature=mh_lolz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |