Inderdaad, maar het gaat erom wat je het eerste ziet.quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
rechtsom, rechtshandig
maar met een beetje moeite lukt linksom ook wel
quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
rechtsom, rechtshandig
quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef Ziba het volgende:
Rechtsom, rechtshandig. En nu?
Linksom lukt mij niet. Wat is dit.
Mij ook niet. half jaar geleden lukte me het wel nog...quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef Ziba het volgende:
Rechtsom, rechtshandig. En nu?
Linksom lukt mij niet. Wat is dit.
onderste helft afdekkenquote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit al de hele tijd te kijken maar ik zie echt niet hoe ze een andere kant op zou kunnen draaien dan linksom?
Op de schaduw letten.quote:Op maandag 30 april 2012 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit al de hele tijd te kijken maar ik zie echt niet hoe ze een andere kant op zou kunnen draaien dan linksom?
rechtsom, rechtshandig
Focus je op haar voeten.quote:Op maandag 30 april 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Rechtshandig, rechtsom. Andersom lukt me ECHT niet om te zien, gek is dat.
Ik moet wel echt superrechtshandig zijn, het lukt me echt niet (maar ik heb wel wat wijn op, misschien heeft het daar iets mee te makenquote:
Nee, linkshandigquote:Op maandag 30 april 2012 21:29 schreef msnk het volgende:
Linkshandig, linksom. Ben ik nu een pauper?
Ben linkshandig inderdaadquote:Op maandag 30 april 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, linkshandigOf ben je ook nog een ginger?
quote:Op maandag 30 april 2012 19:54 schreef mergbot het volgende:
fucking raar, ik zag haar eerst linksom en toen ik langer keek rechtsom en kan ik er haar niet meer linksom zien draaien
quote:
rechtsom, rechtshandig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |