WTF looking good.quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Beltran naar 205 en (hopelijk) op weg terug naar de UFC
[ afbeelding ]
...and rescheduled for two weeks later at UFC 149 in Calgaryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 04:55 schreef THEFXR het volgende:
Michael Bisping Vs. Tim Boetsch Removed From UFC 148
Een huis vol metquote:
Geweldig om te zien hoe die oudere man vecht op pure wilskracht en dat dat jongere ventje heel arrogant denkt en daardoor heel slordig vecht en onnodig veel energie verbruikt.quote:
is van 3 dagen geleden, dus ik dacht dat ik dan niet spoildequote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
WWE graag in het WWE topic
Niet om te mierenneuken, maar wel vanwege spoilers![]()
WTF, boxingskills zijn echt bizar slecht van beide vechters. Ik heb een jaartje gebokst en ik had al een betere techniek zonder veel aanleg te hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geweldig om te zien hoe die oudere man vecht op pure wilskracht en dat dat jongere ventje heel arrogant denkt en daardoor heel slordig vecht en onnodig veel energie verbruikt.
Youtube beelden van?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef THEFXR het volgende:
Lesnar verliest op extreme rules van Cena en vernietigt daarna de lockerroom
Ik kijk het altijd wat later maar vermijd dan juist het worstel topic en worstelsitesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is van 3 dagen geleden, dus ik dacht dat ik dan niet spoilde
Het ging om ufc brock met handschoenen aan, die dus echt uitdeelde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef Paxlie het volgende:
Kunnen die WWE dingen hier lekker wegblijven? Daar is een pro-wrestling topic voor.
Het is fucking pro-wrestling, eerst werd zijn verleden hier verafschuwd. Ga ook vooral lekker spoileren wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het ging om ufc brock met handschoenen aan, die dus echt uitdeelde.
Ach het is wel Brock he, de ex UFC HW champ en baddest man on the planet! Heb net gekeken en vond het zeer vermakelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is fucking pro-wrestling, eerst werd zijn verleden hier verafschuwd. Ga ook vooral lekker spoileren wat dat betreft
eindelijk iemand die het begrijpt, en die elbows waren echt zeker niet fake!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ach het is wel Brock he, de ex UFC HW champ en baddest man on the planet! Heb net gekeken en vond het zeer vermakelijk.
toegeven levert je veel meer straf op bij die commisies, dat is wat de geschiedenis heeft uitgewezen. zo'n dokter en advocaat bij je hebben toont ook een bepaalde serieusheid aanquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Blijf het n slap brinta verhaal vinden, die rechtzaak samenvatting van Overeem. Ik hoopte dat er miss iets sterks naar boven ging komen, maar het is allemaal een slecht geplanned toneelstuk.
Arme Herman....quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:19 schreef THEFXR het volgende:
klote:injuries
Gonzaga is being replaced by Dave Herman and Dunham is being replaced by Jamie Varner
In de VS op TV op MTV, het doet het meest denken aan Teen Mom meets TUFquote:The world is going to get to see what really goes on with fighters and their real lives,” said Will Broyles, co-producer of “Caged” and owner of Ring Rulers. “It’s about regular guys who put their pants on one leg at a time and who have to deal with family and friends as they ascend and rise to the next level or fail and don’t make it.”
The fighters the show features mainly are from the Minden and Shreveport areas. Among them is Matt “Danger” Schnell, who decided to start training and competing in mixed martial arts after graduating in 2008 from Captain Shreve High School in Shreveport.
“It’s nothing more than a competition to me,” he said. “That’s what really drove me to do it. I like everything about it. I like winning. I like training. I’m a competitor.”
Heeft Forrest ook lang gedaan/gehad met zijn armquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn hier ook kijkers van Caged?
[..]
Door het leven gaan met een gebroken hand, die heb je toch maar beperkt nodig als vechter, de rest van je leven![]()
![]()
![]()
Ik kan maar 1 aflevering vinden terwijl het seizoen uit 10 bestaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn hier ook kijkers van Caged?
[..]
In de VS op TV op MTV, het doet het meest denken aan Teen Mom meets TUF
Door het leven gaan met een gebroken hand, die heb je toch maar beperkt nodig als vechter, de rest van je leven![]()
![]()
![]()
Vermakelijk![]()
Kijk hier voor een trailer:
http://k945.com/shreveport-area-fighters-caged-on-mtv-video/
Op Filetube staan ze, ik ben nu zelf bij de derdequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 aflevering vinden terwijl het seizoen uit 10 bestaat?
En het ging al niet zo bijster goed met zijn carrierequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef Fyodor het volgende:
Roy Nelson zal trouwens wel pissed zijn.Zou eerst tegen Bigfoot Silva, toen tegen Gabriel Gonzaga en nu tegen Ed Herman. Elke keer een stapje omlaag...
die zooi is echt kut te vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Alle afleveringen van Caged gezien, was wel grappig om te zien hoe het er bij amateurtjes aan toe gaat
Ja wtf iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef HAL9000S het volgende:
De reclames bij TUF Brazil zijn ook echt te erg voor woorden
Die met Werdum in de vorige episode... totaal randomquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef HAL9000S het volgende:
Die met Wandy in de auto bellen was wel heel erg gekunsteld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef HAL9000S het volgende:
Hier één in betere kwaliteit en met geluid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef THEFXR het volgende:
Marloes vs Romy invicta
http://www.steverattlemma(...)mpionships-1-videos/
Was dat die dude op de fiets? Echt te erg iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die met Werdum in de vorige episode... totaal random
Goed voor mekaar die Joshquote:
hij heeft lekker verdiend idd!quote:
Geen teen en jongensbillen. Oh ja, en scherpe ellebogen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
fapfapfap
credits gaan naar thefxr.
quote:Preliminary card (Facebook)
Middleweight bout: Mike Massenzio vs. Karlos Vemola
Bantamweight bout: Roland Delorme vs. Nick Denis
Preliminary card (Fuel TV)
Featherweight bout: Dennis Bermudez vs. Pablo Garza
Lightweight bout: Danny Castillo vs. John Cholish
Flyweight bout: Louis Gaudinot vs. John Lineker
Welterweight bout: John Hathaway vs. Pascal Krauss (Go Krauss!)
Flyweight bout: John Dodson vs. Tim Elliott
Lightweight bout: Tony Ferguson vs. Michael Johnson
Main card
Heavyweight bout: Pat Barry vs. Lavar Johnson (KO of the night)
Middleweight bout: Rousimar Palhares vs. Alan Belcher (Sub of the night)
Welterweight bout: Josh Koscheck vs. Johny Hendricks (decision)
Lightweight bout: Nate Diaz vs. Jim Miller (decision, FOTN)
Mooie tegenstander voor sapp of pudzianowski.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Was dat die dude op de fiets? Echt te erg idd
Alle Arianny pics:
http://www.rsvlts.com/201(...)philippines-picture/
en deze gast wtf...
Ik ga mee...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef McNulty het volgende:
Pat Barry
Rousimar Palhares
Josh Koscheck
Nate Diaz
dit zijn ook mijn picksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:44 schreef Paxlie het volgende:
Heavyweight bout: Pat Barry vs. Lavar Johnson
Middleweight bout: Paul Harris vs. Alan Belcher
Welterweight bout: Josh Koscheck vs. Johny Hendricks
Lightweight bout: Nate Diaz vs. Jim Miller
Ja, die oude muziek was beter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Fenomeno het volgende:
Die gast die die muziek uitkiest moeten ze echt asap ontslaan
127quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef Tazmaniac het volgende:
147 verstond ik ook maar
Volgens mij een foutje
Idd, goede card. Nu maar hopen dat het niet tegenvalt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een leuke card trouwens.. zit vuurwerk in de prelims
Op papier stacked from top to bottomquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Met deze card kan het bijna niet anders dan dat de vorige FOX-events overtroffen worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Die gast is ook fucking massivequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Palhares zag er blij uit dat hij de cut haalde
So did Belcher!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Palhares zag er blij uit dat hij de cut haalde
Toch prima dat dit gebeurde, Kos weet precies wat hij kan verwachten. Kos via decision...quote:
Little Nickyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef Fenomeno het volgende:
Die Diaz'jes hebben allebei een spraakgebrek, niet te zuinig
I called thatquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef McNulty het volgende:
Altijd die Rogan die vanaf de achtergrond loopt te gluren.
Toen had Miller last van nierbekkenontsteking en Pfeiffer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Diaz is goede value+cardio om te wedden.. ook al werd Miller stevig in elkaar gebeukt door Bendo, hij had veel submissions gelocked.
ALL DAY!quote:
Tja, je weet het nooit.. maar ik denk dat Bendo die gewoon won. Ik voelde dat gewoon dat hij de nieuwe LW champ ging wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Toen had Miller last van nierbekkenontsteking en Pfeiffer.
Maar goed, verliezers komen vaker achteraf met een bepaald excuus.
En nu niet gaan reposten, mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef THEFXR het volgende:
Timetable UFC on FOX:
00.00 uur facebook
01.00 uur prelims
04.00 uur main card
I saw what you did there.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Heb er al zin inmaar of ik op blijf......
Dat ligt niet aan hem, eerder aan hoe goed Paul Harris ingeschat wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind deze foto's van Arianny veel mooier dan die in de Playboy stonden.
En waarom krijgt The Talent zo weinig vertrouwen?
Fixedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan hem, eerder aan hoe goed Paul Harris is.
Al ingevuldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:33 schreef Hooidraad het volgende:
Nieuw seizoen begint op MMA Playground, doen er nog mensen mee?
Wat een gelul ook van Faberquote:
Like.. You know. It's like.. Whatever.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef Fenomeno het volgende:
Die Diaz'jes hebben allebei een spraakgebrek, niet te zuinig
Echt extreem is het niet, maar kolere wat is die gast sterk. Kerel heeft echt retard-powerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima picksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef n00cL30n het volgende:
Pat Barry vs. Lavar Johnson
Rousimar Palhares vs. Alan Belcher
Josh Koscheck vs. Johny Hendricks
Nate Diaz vs. Jim Miller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 05-05-2012 19:54:40 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nog maar 4 te gaan... Gefeliciteerd alvastquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Met de fights van vannacht erbij zijn er nog 4 events die voor dit seizoen tellen
UFC on Fox: Diaz vs. Miller
UFC on Fuel TV: Korean Zombie vs. Poirier
UFC 146: Dos Santos vs. Mir
The Ultimate Fighter: Live Finale
Vemola is een monster!!quote:
Belcher heeft mooie odds ja, dat is in principe wel een bet waard.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Paxlie het volgende:
Barry, Diaz, Koscheck en Belcher ieder 5 euro @
Eerste drie zie ik wel winnen, laatste geef ik meer kans dan de odds, vandaar erop gewed.
Paul Harris op (T)KO? Hmmz..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
2 euro op Toquinho via TKO @ 15euri's. Come on mini hulk.
yess om 22.00 uur!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
UFC prelims live on facebook will begin shortley.
Diaz gaat gesteamrolled worden de eerste twee rondes, als hij dat overleeft pakt hij de laatste 3, vandaar de betquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Belcher heeft mooie odds ja, dat is in principe wel een bet waard.
Wel grappig dat ik de eerste drie juist niet zie winnen, ik heb Lavar, Miller en Hendricks
Fuck yeah, ik wilde vandaag vroeg mijn nest inquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
UFC prelims live on facebook will begin shortley.
just in time, tup is closedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Pat Barry vs. Lavar Johnson
Rousimar Palhares vs. Alan Belcher
Josh Koscheck vs. Johny Hendricks
Nate Diaz vs. Jim Miller
Op hoop van zegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ook getriangled door ADCC Stannquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tapped wel erg snel .
I smell a McDojo blackbelt.
Volgens mij worden die ook gewoon op Facebook uitgezondenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Kunnen we gewoon op FB blijven of moeten we naar ufc.tv of komt het echt alleen op FUEL?
gewoon op fb,maar 1 naar rechtsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Kunnen we gewoon op FB blijven of moeten we naar ufc.tv of komt het echt alleen op FUEL?
Ik was in de war met Nick Pacequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb spijt van mijn Bermudez vs. Garza pick.
(B by decision)
Je hebt een leuke combo trouwens.. ik zie Garza wel winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |