Nog maar 4 te gaan... Gefeliciteerd alvastquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Met de fights van vannacht erbij zijn er nog 4 events die voor dit seizoen tellen
UFC on Fox: Diaz vs. Miller
UFC on Fuel TV: Korean Zombie vs. Poirier
UFC 146: Dos Santos vs. Mir
The Ultimate Fighter: Live Finale
Vemola is een monster!!quote:
Belcher heeft mooie odds ja, dat is in principe wel een bet waard.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Paxlie het volgende:
Barry, Diaz, Koscheck en Belcher ieder 5 euro @
Eerste drie zie ik wel winnen, laatste geef ik meer kans dan de odds, vandaar erop gewed.
Paul Harris op (T)KO? Hmmz..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
2 euro op Toquinho via TKO @ 15euri's. Come on mini hulk.
yess om 22.00 uur!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
UFC prelims live on facebook will begin shortley.
Diaz gaat gesteamrolled worden de eerste twee rondes, als hij dat overleeft pakt hij de laatste 3, vandaar de betquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Belcher heeft mooie odds ja, dat is in principe wel een bet waard.
Wel grappig dat ik de eerste drie juist niet zie winnen, ik heb Lavar, Miller en Hendricks
Fuck yeah, ik wilde vandaag vroeg mijn nest inquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
UFC prelims live on facebook will begin shortley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just in time, tup is closedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Pat Barry vs. Lavar Johnson
Rousimar Palhares vs. Alan Belcher
Josh Koscheck vs. Johny Hendricks
Nate Diaz vs. Jim Miller
Op hoop van zegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |