FacebookMike Massenzio vs. Carlos VemolaLoser leaves UFC fight? Vemola was nog geen twee jaar geleden een heavyweight

That dude is going to do DAMAGE!! 1st round KO
Roland Delorme vs. Nick DenisDenis's vorige optreden was zeer opmerkelijk te noemen, dikke elbow to the temple

Delorme is een sukkel, dat ie maar fijn terug naar CFC gaat.
Fuel TVDennis Bermudez vs. Pablo GarzaSubmission in de 1e written all over it
Danny Castillo vs. John CholishDit is in mijn ogen de eerste evenly matched fight. Ik mag Danny Castillo wel en hij heeft een
goede kans om deze pot te winnen maar Cholish weet hoe je iemand moet submitten en daar is
Danny Boy nogal gevoelig voor..
Louis Gaudinot vs. John LinekerMoeilijk te zeggen, Gaudinot stelde ontzettend teleur tegen Bedford en Lineker ken ik niet.
Afgaande op zijn stats doet hij het de laatste fights niet slecht..
John Hathaway vs. Pascal KraussIk zou Krauss graag zien winnen, maar ik denk dat Hathaway ondertussen ervaren genoeg is om
niet tegen een domme submission te lopen. 6e decision op rij voor onze John
John Dodson vs. Tim ElliottDodson is een grappig mannetje + hij heeft skills. Ik zou hem graag een kleine streak zien opbouwen
en dan tegen een grote naam zien.
Tony Ferguson vs. Michael JohnsonFerguson domineert de stand-up. In de 2e gaat Johnson voor de takedown, Tony krijgt top position na een reversal, GnP. Johnson gaat plat op zijn buik en El Cucuy wint via RnC.
Main cardPat Barry vs. Lavar JohnsonLavar Johnson can punch! Ik denk dat zijn kracht teveel zal zijn voor Barry en zelfs op de grond
zou ik een klein voordeel aan Johnson geven I guess.
Rousimar Palhares vs. Alan BelcherIn eerste instantie wilde ik voor Belcher gaan, als hij het slim aanpakt en de submission weet te ontwijken kan hij hem echt wel tegen het canvas meppen maar Harris is een beest. Denk dat Rousimar hem hoe dan ook naar de grond zal krijgen en Johnny Cash mee naar huis zal nemen

Hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen om tegen mijn 1e ingeving in te gaan!!
Josh Koscheck vs. Johny HendricksOok hier ga ik weer tegen mijn 1e ingeving in... dacht dat Kos de (split) decision wel zou winnen maar Hendricks heeft zo'n grote KO power en ik ben al zo lang fan van Johny dat ik hem de (T)KO overwinning van harte gun!
Nate Diaz vs. Jim MillerJim Miller all the way every day all day all night!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 05-05-2012 19:54:40 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!