WTF looking good.quote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Beltran naar 205 en (hopelijk) op weg terug naar de UFC
[ afbeelding ]
...and rescheduled for two weeks later at UFC 149 in Calgaryquote:Op dinsdag 1 mei 2012 04:55 schreef THEFXR het volgende:
Michael Bisping Vs. Tim Boetsch Removed From UFC 148
Een huis vol metquote:
Geweldig om te zien hoe die oudere man vecht op pure wilskracht en dat dat jongere ventje heel arrogant denkt en daardoor heel slordig vecht en onnodig veel energie verbruikt.quote:
is van 3 dagen geleden, dus ik dacht dat ik dan niet spoildequote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:03 schreef Hoogstaande het volgende:
WWE graag in het WWE topic
Niet om te mierenneuken, maar wel vanwege spoilers![]()
WTF, boxingskills zijn echt bizar slecht van beide vechters. Ik heb een jaartje gebokst en ik had al een betere techniek zonder veel aanleg te hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geweldig om te zien hoe die oudere man vecht op pure wilskracht en dat dat jongere ventje heel arrogant denkt en daardoor heel slordig vecht en onnodig veel energie verbruikt.
Youtube beelden van?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef THEFXR het volgende:
Lesnar verliest op extreme rules van Cena en vernietigt daarna de lockerroom
Ik kijk het altijd wat later maar vermijd dan juist het worstel topic en worstelsitesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is van 3 dagen geleden, dus ik dacht dat ik dan niet spoilde
Het ging om ufc brock met handschoenen aan, die dus echt uitdeelde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:59 schreef Paxlie het volgende:
Kunnen die WWE dingen hier lekker wegblijven? Daar is een pro-wrestling topic voor.
Het is fucking pro-wrestling, eerst werd zijn verleden hier verafschuwd. Ga ook vooral lekker spoileren wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het ging om ufc brock met handschoenen aan, die dus echt uitdeelde.
Ach het is wel Brock he, de ex UFC HW champ en baddest man on the planet! Heb net gekeken en vond het zeer vermakelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is fucking pro-wrestling, eerst werd zijn verleden hier verafschuwd. Ga ook vooral lekker spoileren wat dat betreft
eindelijk iemand die het begrijpt, en die elbows waren echt zeker niet fake!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:59 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ach het is wel Brock he, de ex UFC HW champ en baddest man on the planet! Heb net gekeken en vond het zeer vermakelijk.
toegeven levert je veel meer straf op bij die commisies, dat is wat de geschiedenis heeft uitgewezen. zo'n dokter en advocaat bij je hebben toont ook een bepaalde serieusheid aanquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Blijf het n slap brinta verhaal vinden, die rechtzaak samenvatting van Overeem. Ik hoopte dat er miss iets sterks naar boven ging komen, maar het is allemaal een slecht geplanned toneelstuk.
Arme Herman....quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:19 schreef THEFXR het volgende:
klote:injuries
Gonzaga is being replaced by Dave Herman and Dunham is being replaced by Jamie Varner
In de VS op TV op MTV, het doet het meest denken aan Teen Mom meets TUFquote:The world is going to get to see what really goes on with fighters and their real lives,” said Will Broyles, co-producer of “Caged” and owner of Ring Rulers. “It’s about regular guys who put their pants on one leg at a time and who have to deal with family and friends as they ascend and rise to the next level or fail and don’t make it.”
The fighters the show features mainly are from the Minden and Shreveport areas. Among them is Matt “Danger” Schnell, who decided to start training and competing in mixed martial arts after graduating in 2008 from Captain Shreve High School in Shreveport.
“It’s nothing more than a competition to me,” he said. “That’s what really drove me to do it. I like everything about it. I like winning. I like training. I’m a competitor.”
Heeft Forrest ook lang gedaan/gehad met zijn armquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn hier ook kijkers van Caged?
[..]
Door het leven gaan met een gebroken hand, die heb je toch maar beperkt nodig als vechter, de rest van je leven![]()
![]()
![]()
Ik kan maar 1 aflevering vinden terwijl het seizoen uit 10 bestaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn hier ook kijkers van Caged?
[..]
In de VS op TV op MTV, het doet het meest denken aan Teen Mom meets TUF
Door het leven gaan met een gebroken hand, die heb je toch maar beperkt nodig als vechter, de rest van je leven![]()
![]()
![]()
Vermakelijk![]()
Kijk hier voor een trailer:
http://k945.com/shreveport-area-fighters-caged-on-mtv-video/
Op Filetube staan ze, ik ben nu zelf bij de derdequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 aflevering vinden terwijl het seizoen uit 10 bestaat?
En het ging al niet zo bijster goed met zijn carrierequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef Fyodor het volgende:
Roy Nelson zal trouwens wel pissed zijn.Zou eerst tegen Bigfoot Silva, toen tegen Gabriel Gonzaga en nu tegen Ed Herman. Elke keer een stapje omlaag...
die zooi is echt kut te vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Alle afleveringen van Caged gezien, was wel grappig om te zien hoe het er bij amateurtjes aan toe gaat
Ja wtf iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef HAL9000S het volgende:
De reclames bij TUF Brazil zijn ook echt te erg voor woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |