Ja, dan wel. Maar als ik 125 rijd geef ik alleen extra gas als er iets met zwaailichten aan komt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Nooit? Ook niet als je minder dan 5 km/h verschil hebt met degene die je inhaalt?
Tijdens rijles heb ik geleerd om wat gas bij te geven en de inhaalactie niet langer te laten duren dan nodig is, dat is veiliger.
met 125 duurt dat toch veel te lang.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar als ik 125 rijd geef ik alleen extra gas als er iets met zwaailichten aan komt.
Ik vind Duitsers echt goede chauffeurs.......... ik rij liever in Duitsland dan in Belgiequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat groot licht is in eerste instantie niet boos bedoelt, maar waarschuwend: Pas op, ik ga heel hard. Ook geen Duitser die je er boos om zal aankijken wanneer je met 200+ over de linkerbaan hobbelt en groot licht geeft. 99% van de Duitsers gaat keurig naar rechts, laat je door en gaat dan naar links als het mogelijk is allemaal.
Oke.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar als ik 125 rijd geef ik alleen extra gas als er iets met zwaailichten aan komt.
Me 2..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers echt goede chauffeurs.......... ik rij liever in Duitsland dan in Belgie
Ook daar zit gespuis tussen. Als je als NLer niet opschiet krijg je ook een claxon te horen en schieten ze je rechts voorbij....quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers echt goede chauffeurs.......... ik rij liever in Duitsland dan in Belgie
En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook daar zit gespuis tussen. Als je als NLer niet opschiet krijg je ook een claxon te horen en schieten ze je rechts voorbij....
Je kent me... als een echte hollander rustig cruisend op de middelste baan en dan schieten ze je aan alle kanten voorbij. En terecht.quote:
hoe langzaam rij je dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen die voorrang afdwingen door op de snelweg hun knipperlicht aan te zetten en dan verwachten dat je ruimte maakt. Ik maak er een sport van om er dan naast te blijven rijden, stelletje idioten
Ik rijd meestal 135km/u, al rijd ik vaak in de spits.quote:
hmm is toch prima.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik rijd meestal 135km/u, al rijd ik vaak in de spits.
Mensen die zich er zonder knipperlicht, of met knipperlicht op het laatste moment met een sneldheidsverschil van +/- 30 km/u voor gooien zijn ook irritant. En ook mensen die anderen er expres niet tussen laten en gaten dichtrijden die er wel waren omdat...nou ja omdat je...eh...dan...um...wint die ander. Ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen die voorrang afdwingen door op de snelweg hun knipperlicht aan te zetten en dan verwachten dat je ruimte maakt. Ik maak er een sport van om er dan naast te blijven rijden, stelletje idioten
Dat gat denk ik?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:27 schreef Bootje84 het volgende:
http://g.co/maps/62ume
Dit is een locatie waar ik dagelijks meerdere keren rij.
Daar is de bocht goed te zien (N222 -> N211) waar je als vrachtwagen gewoon de 2 banen móet gebruiken, anders red je de bocht niet.
Vanaf de andere kant gezien (N211 -> N222) is het ook leuk. Daar proberen automobilisten altijd doodleuk je op het allerlaatste moment nog ff in te halen, om daarna doodleuk 60 te gaan rijden op een 80 km/h weg. Daar zien ze dus dan ook doodleuk 2 grote lampen in hun spiegel
Zag eergisteren nog een auto die in de ankers moest, omdat een vrachtwagenchauffeur de auto op het verdrijvingsvlak geen ruimte gaf. Zal die eikel leren. Niet netjes, wel rechtvaardig.
Oja, nog een ergernis. Mensen die een groot deel van een rij auto's / file inhalen, om op het laatste moment hun auto in een gat te smijten.. Iedereen wacht, wat geeft jou het recht om voor te mogen dringen?
Die is elke keer toevallig nét dicht als ik de kans krijg.. Ik hoop nog een keertje dat ze het net niet redden, en een kofferbak in duiken.quote:
For real? Als er toch een gat isquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die is elke keer toevallig nét dicht als ik de kans krijg.. Ik hoop nog een keertje dat ze het net niet redden, en een kofferbak in duiken.
Oke, dus omdat iemand anders wel iets kan/lukt, wat jij niet kunt of jou niet lukt, moeten anderen maar een ongeluk krijgen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die is elke keer toevallig nét dicht als ik de kans krijg.. Ik hoop nog een keertje dat ze het net niet redden, en een kofferbak in duiken.
Nee, omdat ik netjes achteraan de rij aansluit, verwacht ik dat de rest dat ook doet. Als je in de supermarkt in de rij staat, ga je toch ook niet voordringen? Ik zorg dan gewoon dat er voor me geen ruimte is. 9 van de 10 keer zijn ook dat weer typische leasebakken; VW passat's en audi A4's...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, dus omdat iemand anders wel iets kan/lukt, wat jij niet kunt of jou niet lukt, moeten anderen maar een ongeluk krijgen?
Optimaal benutten van het asfalt, zou iedereen moeten doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik netjes achteraan de rij aansluit, verwacht ik dat de rest dat ook doet. Als je in de supermarkt in de rij staat, ga je toch ook niet voordringen? Ik zorg dan gewoon dat er voor me geen ruimte is. 9 van de 10 keer zijn ook dat weer typische leasebakken; VW passat's en audi A4's...
Ja dat is ook echt hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik netjes achteraan de rij aansluit, verwacht ik dat de rest dat ook doet. Als je in de supermarkt in de rij staat, ga je toch ook niet voordringen? Ik zorg dan gewoon dat er voor me geen ruimte is. 9 van de 10 keer zijn ook dat weer typische leasebakken; VW passat's en audi A4's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |