abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 april 2012 @ 16:22:03 #1
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_110965620
Deeltje twee is hier te vinden
Deeltje drie is hier te vinden
Deeltje vier is hier te vinden
Deeltje vijf is hier te vinden

Afijn, we irriteren ons nogal. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

Let's go!
  maandag 30 april 2012 @ 16:27:53 #2
369313 beverstraat
Facebook expert
pi_110965771
Mensen met kut-bakkes die je de pas afsneiden!
You Only Live Onces
  maandag 30 april 2012 @ 16:28:05 #3
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_110965779
Net terug uit Luxemburg. Omdat we via Duitsland zijn gereden en België hebben gemeden, waren er zoals de bedoeling was ook maar minimale irritaties B-) Vooral op de heenweg dramatisch in de file gestaan, maar de terugweg ging echt als een zonnetje *O* Sowieso is de Autobahn natuurlijk meesterlijk _O_
  FOK!fotograaf maandag 30 april 2012 @ 16:31:53 #4
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_110965859
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:35 schreef OEM het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de vrachtwagenchauffeurs bedoelt?

Enig idee waarom de boete voor niet-links-inhalen een flink stuk duurder is dan de boete voor niet-rechts-houden?

Volledig eigen schuld van vrachtwagenchauffeur nr.3.
Volgens mij is iemand die een bijzondere maneuvre uitvoert, zoals dat vrouwtje, per definitie fout, tenzij gedwongen ritsen e.d.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_110965912
Mensen die geen geduld hebben. ;( Gisteren liet ik de auto uitvallen (doe ik heel af en toe helaas |:( ) en was er zo'n vrouw achter me die dan de hele tijd ongeduldig gaat toeteren waardoor ik d'r nog langer over doe om de auto opnieuw op te starten door zenuwen omdat ik me opgejaagd voel.

En mensen die geen richting aangeven waardoor je bijvoorbeeld wacht op een rotonde en het voor niks blijkt te zijn.
pi_110965961
quote:
13s.gif Op maandag 30 april 2012 16:34 schreef Ziba het volgende:
Mensen die geen geduld hebben. ;( Gisteren liet ik de auto uitvallen (doe ik heel af en toe helaas |:( ) en was er zo'n vrouw achter me die dan de hele tijd ongeduldig gaat toeteren waardoor ik d'r nog langer over doe om de auto opnieuw op te starten door zenuwen omdat ik me opgejaagd voel.

En mensen die geen richting aangeven waardoor je bijvoorbeeld wacht op een rotonde en het voor niks blijkt te zijn.
In dat specifieke geval is het irritant ja :P
pi_110966028
Jaaaah weer eentje. Gisterenmiddag, geen kip op de weg (N348) en voor me een Peugeot met een geblindeerde achterruit die niet alleen beurtelings 65 en 85 reed maar ook continu nergens om liep te remmen. Nogmaals: geen kip op de weg. Helaas alle stoplichten mee, waar hij tot twee keer toe het volgende geintje uithaalde: eerst remmen (nogmaals: geen kip op de weg) zodat ik vlak voordat ik op de linkerstrook terecht kon mijn vaart kwijt was en dan ervandoor spuiten zodat ik er helemaal niet meer langs kwam (Daihatsuutje).

Toen we de stad weer binnen reden en de eerste kip tegenkwamen in een Ford Ka die 50 reed waar je 70 mag en ik eindelijk een hele linkerstrook erbij kreeg en er dus eindelijk langs wilde, liet meneer ook nog even zien echt niet door te hebben wat er om hem heen gebeurde door hem zonder knipperlicht of wat ineens naar links te janken om in te gaan halen met een snelheidsverschil van een halve kilometer.

Enfin, 3 minuten later was de inhaalmanoeuvre dan eindelijk voltooid en 3 minuten daarna zat ie dus nog steeds op de linkerstrook. Wederom zonder lampje of niks ineens naar rechts (je verwacht het niet) zodat ik uiteindelijk na 10 kilometer bij een stoplicht naast hem stond. Ik verwachtte een oud manneke maar ik staarde dus een ventje van halverwege de twintig met een sik in het wezenloze gezicht dat groetend zijn vinger opstak.

Tot miljoen geteld en niet meer gekeken. Kinderen achterin: "Was dat nou een aso, mama?"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_110966076
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Jaaaah weer eentje. Gisterenmiddag, geen kip op de weg (N348) en voor me een Peugeot met een geblindeerde achterruit die niet alleen beurtelings 65 en 85 reed maar ook continu nergens om liep te remmen. Nogmaals: geen kip op de weg. Helaas alle stoplichten mee, waar hij tot twee keer toe het volgende geintje uithaalde: eerst remmen (nogmaals: geen kip op de weg) zodat ik vlak voordat ik op de linkerstrook terecht kon mijn vaart kwijt was en dan ervandoor spuiten zodat ik er helemaal niet meer langs kwam (Daihatsuutje).

Toen we de stad weer binnen reden en de eerste kip tegenkwamen in een Ford Ka die 50 reed waar je 70 mag en ik eindelijk een hele linkerstrook erbij kreeg en er dus eindelijk langs wilde, liet meneer ook nog even zien echt niet door te hebben wat er om hem heen gebeurde door hem zonder knipperlicht of wat ineens naar links te janken om in te gaan halen met een snelheidsverschil van een halve kilometer.

Enfin, 3 minuten later was de inhaalmanoeuvre dan eindelijk voltooid en 3 minuten daarna zat ie dus nog steeds op de linkerstrook. Wederom zonder lampje of niks ineens naar rechts (je verwacht het niet) zodat ik uiteindelijk na 10 kilometer bij een stoplicht naast hem stond. Ik verwachtte een oud manneke maar ik staarde dus een ventje van halverwege de twintig met een sik in het wezenloze gezicht dat groetend zijn vinger opstak.

Tot miljoen geteld en niet meer gekeken. Kinderen achterin: "Was dat nou een aso, mama?"
Ik had gewoon terug gegroet denk ik.
pi_110966132
quote:

...
Haha, herkenbaar! Heb hem zo weleens 5x achter elkaar laten afslaan :')

Ook eens gehad dat we achter een bar in een steegje aan het hannesen waren met een busje wat een bocht moest maken. Twee vrouwen erachter continu toeteren, terwijl ze gewoon zien dat we daar met 3 man aan het gebaren, passen en meten zijn. Uiteindelijk liep ik er even heen om uit te leggen dat het nogal krap was (voor zover dat niet duidelijk was) en dat we ons best deden. Kreeg ik nog te horen "dat er dan godverdomme maar iemand moest komen die het wél kon". Ja tuurlijk, ik vlieg Jackie Chan wel even in dan gaat het vast sneller :{w 8)7
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 april 2012 @ 16:51:23 #10
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_110966260
quote:

Haha ja dat eerste heb ik ook. Toen ik net mn rijbewijs had wat problemen gehad met benzine-auto, dus sloeg ook af steeds.
Probeer dan maar eens kalm te blijven..
Gelukkig gaat het nu beter en doe ik nu soms express langzaam omdat ze zo ongeduldig zijn. Eigen schuld.

Leuk topic trouwens, ga hem volgen :)
  maandag 30 april 2012 @ 16:52:14 #11
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_110966283
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Volgens mij is iemand die een bijzondere maneuvre uitvoert, zoals dat vrouwtje, per definitie fout, tenzij gedwongen ritsen e.d.
Wie juridisch de schuld krijgt is aan de rechter. Zal wel verdeeld worden. Ik bedoel met "eigen schuld" dat de vrachtwagenchauffeur kan verwachten dat ie in de berm gaat belanden als je rechts gaat inhalen.
pi_110966314
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2012 16:51 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Haha ja dat eerste heb ik ook. Toen ik net mn rijbewijs had wat problemen gehad met benzine-auto, dus sloeg ook af steeds.
Probeer dan maar eens kalm te blijven..
Gelukkig gaat het nu beter en doe ik nu soms express langzaam omdat ze zo ongeduldig zijn. Eigen schuld.

Leuk topic trouwens, ga hem volgen :)
Flauwerik :o :P
  maandag 30 april 2012 @ 17:16:22 #13
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_110966842
Mensen die per se met de auto door een megadrukke winkelstraat willen rijden waar de vrijmarkt gaande is. En nee, dat waren geen mensen die troep moesten ophalen of brengen, gewoon 'dure' mensen in een dikke BMW die zo dicht mogelijk in het centrum willen parkeren.
How can I make this topic about me?
  maandag 30 april 2012 @ 17:48:22 #14
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_110967458
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:52 schreef OEM het volgende:

[..]

Wie juridisch de schuld krijgt is aan de rechter. Zal wel verdeeld worden. Ik bedoel met "eigen schuld" dat de vrachtwagenchauffeur kan verwachten dat ie in de berm gaat belanden als je rechts gaat inhalen.
Echt hè, bij jou is het altijd de schuld van de vrachtwagenchauffeur. Echt altijd. Ben je een troll of heb je een ander trauma?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  maandag 30 april 2012 @ 17:55:26 #15
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_110967570
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:48 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Echt hè, bij jou is het altijd de schuld van de vrachtwagenchauffeur. Echt altijd.
Als een vrachtwagenchauffeur doelbewust de regels overtreedt en daarmee gevaar of hinder veroorzaakt, dan ga ik dat niet goed praten. Iets waar jullie wel een handje van hebben.
pi_110967605
quote:

Tja soms zit iemand gewoon te dromen en ziet niet dat het groen is geworden..
pi_110967616
Ik moet zeggen dat ik altijd heel blij ben met vrachtwagen chauffers hoor! Nooit gezeik mee ZEKER als ik met paarden of de autoambulance achter de auto rij. Altijd heel hoffelijk, ruimte maken....... nee hoor ik vind het de betere chauffeurs op de weg.

Ik ken gewoon de beperkingen van een vrachtwagen en hou daar als automobilist rekening mee, en als je dat doet, dan heb je geen enkel probleem met truckers.
pi_110967661
Ik heb meer moeite met die kutwielrenners die ernstig graag dood willen :)
pi_110967850
wat rijden mensen bezopen vandaag trouwens.

Wel een oudje die wel tof was. Rijdt ie helemaal rechts op zijn strook, bijna in het gras, (1 baans weg) en handje uit het raam, kom er maar langs. Doe ik niet, stel dat het zo'n motorhater is. Volgende vluchthaven duikt ie in zodat ik er langs kan O+
pi_110967938
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:10 schreef Yreal het volgende:
wat rijden mensen bezopen vandaag trouwens.

Wel een oudje die wel tof was. Rijdt ie helemaal rechts op zijn strook, bijna in het gras, (1 baans weg) en handje uit het raam, kom er maar langs. Doe ik niet, stel dat het zo'n motorhater is. Volgende vluchthaven duikt ie in zodat ik er langs kan O+
dit soort dagen rijden mensen die relatief weinig rijden. soort als eerste zomervakantie dag, dan zie je ook weer al die weinig-rijders met een caravan erachter. op de 1 of andere manier voelen die spitsen ook altijd rommeliger.
pi_110968163
Vraag ik een agent of ik alweer over de markt kan ivm de vrijmarkt, zegt ie

Je mag niet over het fietspad met je motor :') :') :')

maandag 30 april 2012 @ 18:46:58 #22
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_110968605
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:55 schreef OEM het volgende:

[..]

Als een vrachtwagenchauffeur doelbewust de regels overtreedt en daarmee gevaar of hinder veroorzaakt, dan ga ik dat niet goed praten. Iets waar jullie wel een handje van hebben.
Nee, maar als een ander de regels overtreedt leg je er toch aanzienlijk minder nadruk op. :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  maandag 30 april 2012 @ 18:55:21 #23
12221 Tijn