Je vindt het niet leuk dat die kerels mensen beoordelen, maar als jij dat doet met je vriendinnen is het ineens heel anders?quote:Op maandag 30 april 2012 12:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat doen kerels onder elkaar, grotendeels is het ook gewoon zeiken op alles om niets. De volgende keer met een stel leuke vriendinnen uitgaan en dan alle kerels afzeiken op alles om niets
quote:Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk dat die kerels mensen beoordelen, maar als jij dat doet met je vriendinnen is het ineens heel anders?
Mis ik iets?
Je haalt users door elkaar.quote:Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk dat die kerels mensen beoordelen, maar als jij dat doet met je vriendinnen is het ineens heel anders?
Mis ik iets?
Ik heb niet dat soort vriendinnen dus er worden ook nooit kerels afgezeken...Ik ga sowieso nooit uit met vriendinnen omdat zij inmiddels allemaal aan de man zijn en dan bijf ik niet gezellig slapen daar..quote:Op maandag 30 april 2012 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lot hecht er ook te veel waarde aan denk ik. Vrouwen beoordelen mannen ook net zo hard. Ik zie het probleem niet zo.
Wel jammer, of was je sowieso niet zo van het uitgaan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb niet dat soort vriendinnen dus er worden ook nooit kerels afgezeken...Ik ga sowieso nooit uit met vriendinnen omdat zij inmiddels allemaal aan de man zijn en dan bijf ik niet gezellig slapen daar..
Ik vind het wel herkenbaar. Ik was vannacht ook met een groepje waarvan sommige meiden en jongens constant bezig zijn met het afzeiken en beoordelen van andere mensen. Zwaar irritant en ik betrek het ook op mezelf. Ik kijk ook wel naar mensen, maar tenzij iemand me echt enorm opvalt zal ik er niet zo snel iets over zeggen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb niet dat soort vriendinnen dus er worden ook nooit kerels afgezeken...Ik ga sowieso nooit uit met vriendinnen omdat zij inmiddels allemaal aan de man zijn en dan bijf ik niet gezellig slapen daar..
Ik zie ook wel dingen waarvan ik denk ''dat had ik zelf nooit aangetrokken'' ofzo. Maar ik ga geen opmerkingen maken over zulke dingen. Vond het echt heel ergerlijk en zeer ongemakkelijk. Ik was al geen fanatiek uitgaans beest maar dit heeft maar weer bewezen dat uitgaan niet iets is wat bij mij past.quote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het wel herkenbaar. Ik was vannacht ook met een groepje waarvan sommige meiden en jongens constant bezig zijn met het afzeiken en beoordelen van andere mensen. Zwaar irritant en ik betrek het ook op mezelf. Ik kijk ook wel naar mensen, maar tenzij iemand me echt enorm opvalt zal ik er niet zo snel iets over zeggen.
Er liepen een paar meiden bij die het afzeiken imo absoluut niet hadden verdient.quote:Op maandag 30 april 2012 16:13 schreef El_Matador het volgende:
vrouwen afzeiken tijdens het uitgaan, nee. behalve als ze zich belachelijk kleden. Maar de lekkere schepsels bespreken, heerlijk.
Nog even en je zit achter de geraniums meisjequote:Op maandag 30 april 2012 16:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Qua stappen ben ik ook niet meer de persoon die ik was. Dus die ongemak snap ik wel. Al kan het met een goede vriend of vriendin erg leuk zijn! al ga ik dan liever uit eten en een rustig barretje opzoeken. of een ijstent
dat zal best maar niet alleen, dat scheelt.quote:Op maandag 30 april 2012 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog even en je zit achter de geraniums meisje
Touchequote:Op maandag 30 april 2012 16:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zal best maar niet alleen, dat scheelt.
Ligt er aan met wie je uitgaat. Ik was eergisteren bij de SC meet en dat was gewoon heel gezelligquote:Op maandag 30 april 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dingen waarvan ik denk ''dat had ik zelf nooit aangetrokken'' ofzo. Maar ik ga geen opmerkingen maken over zulke dingen. Vond het echt heel ergerlijk en zeer ongemakkelijk. Ik was al geen fanatiek uitgaans beest maar dit heeft maar weer bewezen dat uitgaan niet iets is wat bij mij past.
Tja maar daar voel ik mij ook niet bepaald welkomquote:Op maandag 30 april 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie je uitgaat. Ik was eergisteren bij de SC meet en dat was gewoon heel gezellig![]()
Niks afkraken van andere mensen maar gewoon gezellig met elkaar zijn
Hoezo niet? Je had het vast leuk gevonden, waren alleen maar leuke mensen bij. We waren met een man of 10quote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja maar daar voel ik mij ook niet bepaald welkom
Triest zootje is het soms.quote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb zelf steeds een stemmetje in mijn hoofd dat ik faal en niet gewenst ben. Als ik op de manege naar een les kijk en het wordt druk ga ik elders zitten. Als ik met iemand op stap ga ben ik bang voor ongemakkelijke stiltes. tegelijkertijd leg ik heel makkelijk contact.quote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Omdat er het een en ander is voorgevallen..quote:Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je had het vast leuk gevonden, waren alleen maar leuke mensen bij. We waren met een man of 10
in t topic?quote:Op maandag 30 april 2012 16:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Omdat er het een en ander is voorgevallen..
Hehe, koffie vindt me leuk.quote:Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je had het vast leuk gevonden, waren alleen maar leuke mensen bij. We waren met een man of 10
Is dat zo raar?quote:
Ja man, echt afzeiken.quote:Op maandag 30 april 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
Wij hebben gisteren een iemand afgezeken.
"Kijk achter je"
"Oh ze is wel ehm..."
"Dat is geen zij dat is een het"
Cruelty all the way.
* Detroit vindt dat de menschen lief tegen Lot88 moeten doen.quote:
Lieverd.. Hou op, jij bent harstikke welkom....quote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lotte lijkt mij een leuke meid al weet ik niet waar ze vandaan komt maar die meet was voor mij ook veel te verquote:Op maandag 30 april 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lieverd.. Hou op, jij bent harstikke welkom....
(ik denk alleen dat het voor jou qua reizen niet te doen was)
Maar ik had je erg graag gezien.
Achterhoek, zij is gewoon tof... Tis gewoon jammer dat mensen misbruik maken van haar slachtoffer positie (die ze zelf bezet)quote:Op maandag 30 april 2012 21:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Lotte lijkt mij een leuke meid al weet ik niet waar ze vandaan komt maar die meet was voor mij ook veel te ver
Dat oordelen hoef ik niet altijd uit te spreken maar soms doe het gewoon.quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja man, echt afzeiken.
Afzeiken hoort imo gewoon bij het uitgaan, je bent toch eigenlijk de hele tijd aan het oordelen over andere mensen en daar hoort ook afzeiken bij. Als je niet voor de mensen uitgaat kun je net zo goed thuis muziek opzetten en drinken met wat vrienden.
Niet dat dat niet leuk kan zijn.
Zelf van Limburg om voor een meet zulke afstanden te gaan reizen gaat me wat te ver en wat lotte's positie is boeit me niet kan niks slechts over haar zeggenquote:Op maandag 30 april 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achterhoek, zij is gewoon tof... Tis gewoon jammer dat mensen misbruik maken van haar slachtoffer positie (die ze zelf bezet)
Als je uitgaat om het afzeiken dan heb je vast een heel leuk leven ja.quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja man, echt afzeiken.
Afzeiken hoort imo gewoon bij het uitgaan, je bent toch eigenlijk de hele tijd aan het oordelen over andere mensen en daar hoort ook afzeiken bij. Als je niet voor de mensen uitgaat kun je net zo goed thuis muziek opzetten en drinken met wat vrienden.
Niet dat dat niet leuk kan zijn.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zelf van Limburg om voor een meet zulke afstanden te gaan reizen gaat me wat te ver en wat lotte's positie is boeit me niet kan niks slechts over haar zeggen
Handigquote:Op maandag 30 april 2012 21:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]Meet ergens tussen limboland en achterhoek in?
og dan hoef je ook niet zo veel te discussieren over wat er gaat gebeuren tijdens de meetquote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
HandigEr zitten volgens mij alleen maar uit de randstad hier daar ben je dan snel klaar mee
Dat is waar alleen wat weer wel is dat in de randstad meer volk loopt waar ik iets mee zou kunnen hebben in dit dorp wonen er maar liefst 2 homo's en een biquote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
og dan hoef je ook niet zo veel te discussieren over wat er gaat gebeuren tijdens de meet
Ik heb geen voorkeur maar hier loopt helemaal niets voor mij rond.. Dus ik win hetquote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat is waar alleen wat weer wel is dat in de randstad meer volk loopt waar ik iets mee zou kunnen hebben in dit dorp wonen er maar liefst 2 homo's en een bi
In Limburg zijn maar zeer beperkt fatsoenlijke mannen te vinden kan ik jou vertellen het is een drama helaas.quote:Op maandag 30 april 2012 21:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur maar hier loopt helemaal niets voor mij rond.. Dus ik win het
Ik heb echt een briljant leven.quote:Op maandag 30 april 2012 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je uitgaat om het afzeiken dan heb je vast een heel leuk leven ja.
Nou dat valt reuze mee dit dorp is voornamelijk in trek van mensen die de grote stad juist ontvluchtenquote:Op maandag 30 april 2012 21:51 schreef Agentperry het volgende:
Sowieso zijn er in de stad meer mooie mensen dan op het platteland, daar lopen me toch wat simpele incest mongolen rond.
Eensquote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef Detroit het volgende:
[..]
* Detroit vindt dat de menschen lief tegen Lot88 moeten doen..
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Wat liepen er toch leuke meisjes rond vandaag
Standaard, met dingen als koninginnedag etc....quote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Wat liepen er toch leuke meisjes rond vandaag
Hier loopt anders genoeg rond, ook als het geen koninginnendag is.quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Standaard, met dingen als koninginnedag etc....
Blijkbaar hebben de echt mooie meisjes niks met uitgaan / meisjes met vriend geen zin in uitgaan. (Die toevallig altijd bovengemiddeld knap zijn)
Wat een gelul weerquote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Standaard, met dingen als koninginnedag etc....
Blijkbaar hebben de echt mooie meisjes niks met uitgaan / meisjes met vriend geen zin in uitgaan. (Die toevallig altijd bovengemiddeld knap zijn)
BSquote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:55 schreef kingtoppie het volgende:
Het serieuze als versieren moeilijk gaat topic:
Word rijk
slotje.
Ach, der zijn genoeg golddiggers die daar schijt aan hebben hoor, al zeg je niks zolang je hun maar cadeautjes blijft toeschuiven of je CC laat slingeren. (dan hebben we het over extreem rijk hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
BS
Als je rijk bent, maar nog steeds angst hebt om contact te maken, zul je ook alleen blijven.
Ik ken genoeg studiegenoten en collega's die financieel best hun zaakjes voor elkaar hebben, maar wel single zijn. (me included)
Je blijft mij verbazen, je bent in een aantal gevallen volledig wereld vreemd he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:55 schreef kingtoppie het volgende:
Het serieuze als versieren moeilijk gaat topic:
Word rijk
slotje.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je blijft mij verbazen, je bent in een aantal gevallen volledig wereld vreemd he?
als de zelfde persoon een "vergadering" aanvraagt op een forum om het feit dat een mod hem via dm een luk heeft genoemd... Vraag ik het me af of deze reactie sarcastisch was.quote:
hangt er van af waar de persoon in kwestie waarde aan hecht. Leuk uiterlijk en financieel sterk kan door bepaalde vrouwen als must gezien worden. Hun kinderen zullen knapper worden dan gemiddeld. En financieel komen ze niks te kort. Denken ze dan.quote:Geld heeft niets te maken met vrouwen "versieren". Het is net zo'n slap excuus als uiterlijk en andere zaken.
Oh dus je knalt alle vrouwen op 1 hoop ja? Spannend, vertel dat ding dan eens wat alle vrouwen zonder enig uitzondering gemeen hebben bij de keuze van hun partner?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:38 schreef firefly3 het volgende:
Er is maar 1 ding waar vrouwen waarde aan hechten bij hun partner keuze. Ik ben nu weer bezig met mijn topic.
Dat jullie goed kunnen praten, dat hij er veel is, dat hij zelfstandig is, dat hij vrolijk is?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben benieuwd, waar hecht ik waarde aan bij mijn man?
Dat jullie kindjes zowel mooi als slim zullen zijn, natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben benieuwd, waar hecht ik waarde aan bij mijn man?
Dit inderdaad. Wanneer je het prima vindt dat de meiden je leuk vinden vanwege je rijkdom; dan kan dat wel een makkelijke manier zijn om aan de vrouw te komen. Ik hoop echter dat iemand echt op mij als persoon valt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:22 schreef ook_gek het volgende:
En tja, of je zo een vrouw wilt? Ik personelijk niet
Niet rijk ≠ arm. Wanneer je financieel gezien een gezin kunt onderhouden, dan zal dat voor de meeste vrouwen voldoende zijn. De vrouwen die echt op rijk vallen kunnen helaas niet op mijn interesse rekenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef El_Matador het volgende:
Je kan het vrouwen toch moeilijk kwalijk nemen dat ze een rijkere man "bij gelijke geschiktheid" (als dat al bestaat) aantrekkelijker vinden dan een arme sloeber?
Zeker de 'mannen' hier die wel een gezond uitziende vrouw willen, stelletje hypocrieten.
Ja dat is idd 1 dingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat jullie goed kunnen praten, dat hij er veel is, dat hij zelfstandig is, dat hij vrolijk is?
Zo iets?
Een onafhankelijke man die jou steunt door dik en dun, je minpunten accepteert en ook lief tegen je is als jij zonder make-up en ongesteld op de bank ligt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet wel waar i waarde aan hechtIk ben benieuwd waar ik volgens firefly waarde aan hecht, aan dat ene universele ding
Als je het wil herleiden naar een universeel aspect dan gaat het waarschijnlijk uitkomen op een heel breed en algemeen begrip als: "gelukkig zijn" oid.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet wel waar i waarde aan hechtIk ben benieuwd waar ik volgens firefly waarde aan hecht, aan dat ene universele ding
Ja geld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Er is maar 1 ding waar vrouwen waarde aan hechten bij hun partner keuze.
Zou het?
Gechargeerd;quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niet rijk ≠ arm. Wanneer je financieel gezien een gezin kunt onderhouden, dan zal dat voor de meeste vrouwen voldoende zijn. De vrouwen die echt op rijk vallen kunnen helaas niet op mijn interesse rekenen.
Beetje een non-argument omdat je dat voor elke karaktereigenschap kan aandragen, nietwaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gechargeerd;
vrouw heeft de keuze tussen man die (boven)modaal verdient en een met een uitkering. Beide zien er goed (genoeg) uit, zijn lief en toch stoer.
man heeft de keuze tussen een vrouw die aandacht besteedt aan haar uiterlijk en een die dat niets boeit. Beide zijn lief, zorgzaam en grappig.
Je kan het met de beste wil van de wereld de vrouw niet kwalijk nemen dat ze voor de bovenmodale man gaat, zeker niet als je als man voor de verzorgde vrouw gaat.
In de praktijk mogen twee mannen dan wel beide lief, stoer en knap zijn; toch zeggen deze begrippen niets over het al dan niet krijgen van gevoelens voor iemand. In theorie zal het vast wel kloppen, in de praktijk voel je je vaak toch om andere redenen echt aangetrokken tot iemand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gechargeerd;
vrouw heeft de keuze tussen man die (boven)modaal verdient en een met een uitkering. Beide zien er goed (genoeg) uit, zijn lief en toch stoer.
man heeft de keuze tussen een vrouw die aandacht besteedt aan haar uiterlijk en een die dat niets boeit. Beide zijn lief, zorgzaam en grappig.
Je kan het met de beste wil van de wereld de vrouw niet kwalijk nemen dat ze voor de bovenmodale man gaat, zeker niet als je als man voor de verzorgde vrouw gaat.
vrouwen hechten waarde aan: een goede opleiding, veel ambitie, onafhankelijkheid, een goed inkomen, intelligentie, dominantie en een hoge sociale status en zijn vaak op zoek naar mannen die ouder zijn dan zichzelf en ze hechten minder waarde aan uiterlijk dan mannen hechten aan het uiterlijk van de vrouw. Dames klopt dit een beetje?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Er is maar 1 ding waar vrouwen waarde aan hechten bij hun partner keuze.
Zou het?
Iedereen heeft allemaal eisen, waarvan aan de helft niet eens voldaan kan worden. Mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
Ah, de klagende mannen hier hebben geen eisen, maar als een vrouw financieel een beetje leuk leven wil (en sorry, nee, dat lukt niet met een uitkering, zeker niet met de economische vooruitzichten van nu), dan is ze een domme kortzichtige hoer??
Puh-lease.
Maar uiterlijk is een acceptabele (voor mannen) en relatieve rijkdom is dat niet (voor vrouwen)???quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen heeft allemaal eisen, waarvan aan de helft niet eens voldaan kan worden. Mannen en vrouwen.
Ik vraag mij altijd af hoe vrouwen erachter komen of jij het financieel goed voor elkaar hebt tijdens het daten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:00 schreef Sneezeechu het volgende:
Feit blijft dat als een man het financieel goed voor elkaar heeft een vrouw sneller geneigd is om daar iets mee te beginnen dan met een arme sloeber.
Ja, en toch zitten mensen hier te praten alsof vrouwen gevoelens krijgen van geldquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Alle vrouwen willen een man die gevoelens bij haar kan opwekken. That's it.
Gevalletje duh
Hier heb je best wel de essentie te pakken. Als je dit goed kan, verdampen al die zogenaamde eisenlijstjes als sneeuw voor de zon.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:52 schreef firefly3 het volgende:
Alle vrouwen willen een man die gevoelens bij haar kan opwekken. That's it.
Het maakt niet uit hoeveel geld die persoon heeft of wat dan ook. Als hij maar de eigenschap heeft om haar dingen te laten voelen.
Vragen, kleding, horloge, auto, etc...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe vrouwen erachter komen of jij het financieel goed voor elkaar hebt tijdens het daten?
Dit dus...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vragen, kleding, horloge, auto, etc...
Juist als jou vriend dat overkomt maar dan heb je al een relatie met hem...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga niet vrijwillig een man onderhouden, nee, dat klopt.
Maar als mijn vriend werkloos raakt of arbeidsongeschikt heb ik er geen probemen mee. Kan hij niets aan doen, daar tekenen we straks voor.
En een uitkering die niet gekort wordt heb ik ook niet direct problemen mee (tenzij zware problemen die niet te handelen zijn)
Ik hoef geen villa en audi en dergelijke. Maar wel enige zelfstandigheid
Het enige wat ik kan bekenden is praten over het werk wat je doet, en dan aan haar fantasie overlaten wat voor inkomen daarbij hoort. Verder... al die straatschoffies lopen ook in dure kleding rond; terwijl ik miljonairs ken die er gewoonweg cheapass uitzien.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vragen, kleding, horloge, auto, etc...
Inderdaad. Overigens maakt iemand die amper geld heeft maar wel gevoelens bij haar opwekt meer kans dan een rijke gast waar ze geen gevoelens voor heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe vrouwen erachter komen of jij het financieel goed voor elkaar hebt tijdens het daten?
Als arme sloeber heb je denk ik wel een nadeel omdat je geen geld hebt om buiten de deur leuke dingen te kunnen delen. Op wat geldbeluste vrouwen na, die je natuurlijk toch niet wilt, denk ik dat je met een modaal inkomen bij de meeste vrouwen gewoon een eerlijke kans maakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:00 schreef Sneezeechu het volgende:
Feit blijft dat als een man het financieel goed voor elkaar heeft een vrouw sneller geneigd is om daar iets mee te beginnen dan met een arme sloeber.
Leuke dingen doen hoeft niet veel te kosten op uitzonderingen van vakantie dan...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:05 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Als arme sloeber heb je denk ik wel een nadeel omdat je geen geld hebt om buiten de deur leuke dingen te kunnen delen. Op wat geldbeluste vrouwen na, die je natuurlijk toch niet wilt, denk ik dat je met een modaal inkomen bij de meeste vrouwen gewoon een eerlijke kans maakt.
Ja precies!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:05 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Als arme sloeber heb je denk ik wel een nadeel omdat je geen geld hebt om buiten de deur leuke dingen te kunnen delen. Op wat geldbeluste vrouwen na, die je natuurlijk toch niet wilt, denk ik dat je met een modaal inkomen bij de meeste vrouwen gewoon een eerlijke kans maakt.
Misschien had ik de sloeberdrempel nog wat lager liggen dan jijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Leuke dingen doen hoeft niet veel te kosten op uitzonderingen van vakantie dan...
Dan ligt die heel laag bij jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:07 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Misschien had ik de sloeberdrempel nog wat lager liggen dan jij.
Je bent bang om contact te maken omdat je bang bent om afgewezen te worden. Je bent bang om afgewezen te worden door negatieve ervaringen uit het verleden. Je hebt negatieve ervaringen uit het verleden omdat je je uiterlijk, geld en status niet meehebt. Als je een knappe en invloedrijke jonge bent, dan ben je vanaf je geboorte het lievelingetje van iedereen en word je nooit gepest, of uitgelachen, of afgewezen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
BS
Als je rijk bent, maar nog steeds angst hebt om contact te maken, zul je ook alleen blijven.
Ik ken genoeg studiegenoten en collega's die financieel best hun zaakjes voor elkaar hebben, maar wel single zijn. (me included)
Dat is ook wel zo, tis niet dat het een universele afknapper is. Maar tis over het algemeen gezien wel een afknapper voor vrouwen, dat heb ik al gemerkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik reageer hetzelfde op Hendrik jan als op de wiskunde nerd hoor
Oh koffie, met een man onderhouden bedoel ik een man die totaal geen inkomen heeft. Jij hebt een uitkering die (vooralsnog) niet gekort wordt, en ervanuitgaande dat jij geen hele grote problemen hebt waar niet mee te leven valt, zou dat geen reden zijn om per definitie een date met je af te wijzen. Bij wijze van.
Ben daar toch te vrekkig voorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef ook_gek het volgende:
Dus conclussie, er zijn wel degelijk vrouwen die geld belangrijk vinden, en kan de conclussie getrokken worden dat geld niet uitgesloten kan worden als niet belangrijk bij versieren.
Wel met de opmerking dat het om een klein groep groepje vrouwen gaat, en als je een beetje slim bent niet zo een vrouw wilt!
Ik dacht namelijk dat je bedoelde dat ik met mijn opmerking over onderhouden er naast zat.quote:Dat is ook wel zo, tis niet dat het een universele afknapper is. Maar tis over het algemeen gezien wel een afknapper voor vrouwen, dat heb ik al gemerkt.
Dat is dan jammer voor mij, het is zoals het is. Dan zou ik wat aan mijn situatie moeten doen. Toen ik nog op school zat/studeerde, lag ik gewoon veel beter bij de vrouwen dan nu, ook al zit ik nu veel beter in mijn vel dan toen.
Het is een afknapper voor zowel de vrouw als de man... Heb in mijn ogen geld genoeg maar ben gewoon zeer zuinig. Al klopt dat ook weer niet helemaalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, tis niet dat het een universele afknapper is. Maar tis over het algemeen gezien wel een afknapper voor vrouwen, dat heb ik al gemerkt.
Dat is dan jammer voor mij, het is zoals het is. Dan zou ik wat aan mijn situatie moeten doen. Toen ik nog op school zat/studeerde, lag ik gewoon veel beter bij de vrouwen dan nu, ook al zit ik nu veel beter in mijn vel dan toen.
Welke man kan zichzelf nou niet onderhouden? Iemand met een gokverslaving oid toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat je bedoelde dat ik met mijn opmerking over onderhouden er naast zat.
Vandaar
Waarom zou dat niet kloppen? Misschien ben je van jezelf al heel zuinig? Ik ben ook nooit een big spender geweest. Toen mijn inkomen nog hoger was, stapelde het geld op m'n rekening zich op, ik deed er toch niks mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Het is een afknapper voor zowel de vrouw als de man... Heb in mijn ogen geld genoeg maar ben gewoon zeer zuinig. Al klopt dat ook weer niet helemaal
Klopt ben van nature heel zuinig en ik koop nooit iets nieuws, heb wel een eigen handel en laten we zo stellen het verdient gewoon... Maar ja ik heb geen behoefte aan dure spullen om me heen een LCD tv echt niet nodig voor mij is een tv een tv en niets meer...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen? Misschien ben je van jezelf al heel zuinig? Ik ben ook nooit een big spender geweest. Toen mijn inkomen nog hoger was, stapelde het geld op m'n rekening zich op, ik deed er toch niks mee.
Wat was de reden dat je het geld niet uitgaf? Op zichzelf heeft geld geen waarde..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom zou dat niet kloppen? Misschien ben je van jezelf al heel zuinig? Ik ben ook nooit een big spender geweest. Toen mijn inkomen nog hoger was, stapelde het geld op m'n rekening zich op, ik deed er toch niks mee.
Edit:Tevens, voor mij is het hebben van een uitkering niet een afknapper, is het nooit geweest. Maar dat ligt meer aan mijn karakter dan aan mijn situatie.
Zoals Axel al zei, als je een vrouw ontmoet weet ze normaal gezien heus niet of je geld hebt of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef ook_gek het volgende:
Dus conclussie, er zijn wel degelijk vrouwen die geld belangrijk vinden, en kan de conclussie getrokken worden dat geld niet uitgesloten kan worden als niet belangrijk bij versieren.
Wel met de opmerking dat het om een klein groep groepje vrouwen gaat, en als je een beetje slim bent niet zo een vrouw wilt!
Nee hoor, ik denk dat je wel een punt hebt hier. Zo wordt er idd vaak over mij gedacht, ook op fok trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef Dizorn het volgende:
Maar het hebben van een uitkering hè... daar krijg je meteen zo'n maatschappelijke stempel mee op je kop van "je zal wel weer zo iemand zijn die een beetje geld vangt met niets doen". Nou ken ik jouw situatie natuurlijk niet, maar dat zul je ongetwijfeld hebben meegemaakt dat mensen dat zeggen/vinden in ieder geval. Plus je zit dan in principe niet 40 uur per week op je werk, en dat is ook niet "tof" natuurlijk. Net zoals je tegenover je vrienden vooral altijd moet doen dat je heel veel leuke dingen te doen hebt (hè facebook, twitter) werkt dat waarschijnlijk net zo op iemand van het tegenovergestelde geslacht.
Of denk ik nou te ver door?
Ik had gewoon niks om ervan te kopen. Net zoals Sneezeechu denkt eigenlijk. Ik hoef niet per se het allernieuwsteallerduurste van iets te hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat was de reden dat je het geld niet uitgaf? Op zichzelf heeft geld geen waarde..
Ik denk dat over vetgedrukte nog wel het 1 en ander te discussieren valt...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals Axel al zei, als je een vrouw ontmoet weet ze normaal gezien heus niet of je geld hebt of niet.
Geld doet helemaal niets met de emoties van vrouwen.
De emoties die je bij haar kunt opwekken bepalen alles, en met geld en bezittingen kweek je geen emoties.
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat over vetgedrukte nog wel het 1 en ander te discussieren valt...
bijv uitkering die wel gekort wordt. zoals wwb. Een man met weinig inkomen vind ik niet erg, maar zou nooit bewust voor geen inkomen kiezen. En grote schulden ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke man kan zichzelf nou niet onderhouden? Iemand met een gokverslaving oid toch?
Op fok/internet is het al helemaal makkelijk dat soort shit te roepen. Al is het denk ik uberhaubt maatschappelijk aanvaard om uitkeringstrekkers af te krakenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat je wel een punt hebt hier. Zo wordt er idd vaak over mij gedacht, ook op fok trouwens.
[..]
Ik had gewoon niks om ervan te kopen. Net zoals Sneezeechu denkt eigenlijk. Ik hoef niet per se het allernieuwsteallerduurste van iets te hebben.
Uiteindelijk heb ik van dat geld collegegeld betaald voor m'n 2e (mislukte) studie
Bijv: Een rijke gast geeft haar een boot reisje. Het boot reisje is leuk. Maar koppelt ze het bootreisje als een emotie dat hij bij haar heeft opgewekt? Nee, totaal niet. Dan gaat ze liever giechelen met een leuke gast die relaxter is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat over vetgedrukte nog wel het 1 en ander te discussieren valt...
Mh, ik snap het wel. Ik geef zelf ook niet zo veel om dure spullen. Ik vind het nuttiger om "tijd" te kopen met je geld OF ervaring op te doen. Het geld gaat er bij mij dan ook vooral uit aan zaken als:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik had gewoon niks om ervan te kopen. Net zoals Sneezeechu denkt eigenlijk. Ik hoef niet per se het allernieuwsteallerduurste van iets te hebben.
Uiteindelijk heb ik van dat geld collegegeld betaald voor m'n 2e (mislukte) studie
Zo werkt het niet firefly. Kijk maar naar de voorbeelden gepost boven de jouwequote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bijv: Een rijke gast geeft haar een boot reisje. Het boot reisje is leuk. Maar koppelt ze het bootreisje als een emotie dat hij bij haar heeft opgewekt? Nee, totaal niet. Dan gaat ze liever giechelen met een leuke gast die relaxter is.
Probeer het maar, geef geld aan willekeurige meiden op straat en kijk of je er 1 verliefd mee kan maken
Je moet gewoon goed voor jezelf kunnen zorgen. Dat is alles.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo werkt het niet firefly. Kijk maar naar de voorbeelden gepost boven de jouwe
Over dat uitkering gebeuren, heb een uitkering ben tenslotte afgekeurd geraakt maar werk gewoon door een regeling met het UWV... Zie dat als een hobby. Toch moet men zeuren dat je die uitkering hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat je wel een punt hebt hier. Zo wordt er idd vaak over mij gedacht, ook op fok trouwens.
[..]
Ik ben altijd de alleenverdiener geweest dus ik zie het probleem niet zolang je partner maar niet helemaal afhankelijk van je word.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Inderdaad. Want met mijn opmerkingen bedoel ik ook niet dat ik onderhouden wil worden. Ik wil gewoon niet bewust alleenverdiener zijn (uitzonderingen zijn als ik single ben of mijn vriend buiten zijn schuld om zonder inkomen zit. Heb er geen problemen mee om kostwinner te zijn
hoe kan je partner zonder inkomen niet afhankelijk worden? want daar zit t m inderdaad in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben altijd de alleenverdiener geweest dus ik zie het probleem niet zolang je partner maar niet helemaal afhankelijk van je word.
of je denkt iets verder door. Vrouwen die voor geld gaan kom je niet tegen in de plaatselijke disco. Die gaan naar plekken toe waar de vermogende mensen komen. Ze zijn natuurlijk niet achterlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Zoals Axel al zei, als je een vrouw ontmoet weet ze normaal gezien heus niet of je geld hebt of niet.
genoeg vrouwen die letterlijk geil worden van geld. En dat ze zo nu en dan aan een verschrompelde pik moeten zuigen nemen ze op de koop toe. Die houden echt wel van die ouwe vent, als zij maar "bevredigt" worden met alles wat ze willen qua bezittingen.quote:Geld doet helemaal niets met de emoties van vrouwen.
Mijn inkomen en goederen waren eveneens zijn bezit zo is het altijd gegaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe kan je partner zonder inkomen niet afhankelijk worden? want daar zit t m inderdaad in.
Ik noem het niet "versieren" maar een zakelijke transactie. Die bestaan ook idd, maar heel weinig gelukkig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of je denkt iets verder door. Vrouwen die voor geld gaan kom je niet tegen in de plaatselijke disco. Die gaan naar plekken toe waar de vermogende mensen komen. Ze zijn natuurlijk niet achterlijk
Denk aan clubs die er om bekend staan, hotels of eet gelegenheden.
[..]
genoeg vrouwen die letterlijk geil worden van geld. En dat ze zo nu en dan aan een verschrompelde pik moeten zuigen nemen ze op de koop toe. Die houden echt wel van die ouwe vent, als zij maar "bevredigt" worden met alles wat ze willen qua bezittingen.
Beter bekend als gold diggers.
Kijk eens rond in je eigen omgeving, ook jij weet wie het financieel goed heeft. Dat soort dingen gaan als een lopend vuurtje. Dus die vrouwen komen er ook wel achter.
ja daar zou ik niet bewust voor kiezen. Noem mij maar oppervlakkig. Het is niet alleen je huis dat wordt gebruikt, ook de boodschappen en zorgverzekering die je dubbel betaald om maar wat te noemen. De gelijkwaardigheid ontbreekt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mijn inkomen en goederen waren eveneens zijn bezit zo is het altijd gegaan...
Gooi het maar onder de noemer gelijkwaardigheid...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja daar zou ik niet bewust voor kiezen. Noem mij maar oppervlakkig. Het is niet alleen je huis dat wordt gebruikt, ook de boodschappen en zorgverzekering die je dubbel betaald om maar wat te noemen. De gelijkwaardigheid ontbreekt.
Mijn mening is simpel ongeacht inkomen, sociale status ongeacht lichamelijk of geestelijke handicap als ik verliefd ben op iemand dan draag ik voor zo iemand zorg ongeacht wat dan ook.quote:
Dat ontken ik toch ook niet? laag inkomen geen probleem, geen inkomen is een no go in die zin dat ik er nooit bewust voor zou kiezen. ironie is dat verliefdheid een onbewust iets isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Mijn mening is simpel ongeacht inkomen, sociale status ongeacht lichamelijk of geestelijke handicap als ik verliefd ben op iemand dan draag ik voor zo iemand zorg ongeacht wat dan ook.
Bij jou speelt inkomen wel een rol dus ontken dat niet...
Er zijn genoeg mensen die geluk halen uit bezittingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik noem het niet "versieren" maar een zakelijke transactie. Die bestaan ook idd, maar heel weinig gelukkig.
Hoe verliefd ik ook ben, hoe geweldig ze ook is. Geen inkomen is geen relatie. Iets met verstand en gevoel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? laag inkomen geen probleem, geen inkomen is een no go in die zin dat ik er nooit bewust voor zou kiezen. ironie is dat verliefdheid een onbewust iets is
en tijdens je relatie wel een breekpunt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe verliefd ik ook ben, hoe geweldig ze ook is. Geen inkomen is geen relatie. Iets met verstand en gevoel.
Je lichaam en gevoel zegt doen. Je verstand zegt niet doen. En hoe moeilijk ook, ik zal dan voor verstand gaan.
Ik ga geen problemen op me hals halen van iemand anders, en ik werk voor me zelf en niet voor iemand anders!
Omg..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe verliefd ik ook ben, hoe geweldig ze ook is. Geen inkomen is geen relatie. Iets met verstand en gevoel.
Je lichaam en gevoel zegt doen. Je verstand zegt niet doen. En hoe moeilijk ook, ik zal dan voor verstand gaan.
Ik ga geen problemen op me hals halen van iemand anders, en ik werk voor me zelf en niet voor iemand anders!
Het echte golddiggers percentage was dacht ik maar ongeveer 4%. Offtopic ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die geluk halen uit bezittingen.
Maar het percentage dat geld/status/ambitie "waardeerd" is wel een stukje hoger, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het echte golddiggers percentage was dacht ik maar ongeveer 4%. Offtopic ook
Natuurlijk is geld leuk voor beiden, maar het creëert niet de emoties die (normale) vrouwen zo graag willen voelen die opgewekt zijn door een man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het percentage dat geld/status/ambitie "waardeerd" is wel een stukje hoger, dat weet ik zeker
Daar zijn we het dus niet helemaal met elkaar eens. Bovendien, je brengt het te simpel. Het is niet een kwestie van een vrouw eventjes wat geld in de hand dauwen en dan klaar, het is meer het potentieel wat je met iemand met een hoger en vast inkomen kan doen (zoals jetskiën of zo).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk is geld leuk voor beiden, maar het creëert niet de emoties die (normale) vrouwen zo graag willen voelen die opgewekt zijn door een man.
Ze valt heus niet op je omdat je samen gaat jetskiën bijv. De emoties die ze daarbij voelt, koppelt ze aan de activiteit zelf en niet aan jou als persoon. Vrouwen "versieren" is de goedkoopste "hobby" dat er is. Het kost namelijk niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar zijn we het dus niet helemaal met elkaar eens. Bovendien, je brengt het te simpel. Het is niet een kwestie van een vrouw eventjes wat geld in de hand dauwen en dan klaar, het is meer het potentieel wat je met iemand met een hoger en vast inkomen kan doen (zoals jetskiën of zo).
Als ze geen werk zoekt of beel kies keurig gaat zijn wel ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en tijdens je relatie wel een breekpunt?
Ik moet het miss iets beter uitleggen inderdaad. Stel ze komt zonder werk te zitten, dat kan altijd. Maar dan moet ze wel actief werk zoeken en niet een droom baan zoeken ipv een betaalde baan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omg..
Als je nou zonder werk komt te zitten? Dan kun je er toch geen ruk aan doen dat je geen inkomen hebt.. wat is er met jou man
Is zowat bijna een maatschappelijk probleemquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omg..
Als je nou zonder werk komt te zitten? Dan kun je er toch geen ruk aan doen dat je geen inkomen hebt.. wat is er met jou man
Er is altijd werk! Als je het maar wilt doen. Alles beter dan thuis zittenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:18 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Is zowat bijna een maatschappelijk probleem
Vooral dat blijven zeggen echt wat doe je zelf voor werk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is altijd werk! Als je het maar wilt doen. Alles beter dan thuis zitten
Mwah, het is volgens mij ook een beetje een gemeenschappelijke oorzaak. Als iemand charmant en innemend is, zal hij een goedverdienende baan krijgen en ook sneller aantrekkelijk worden gevonden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of je denkt iets verder door. Vrouwen die voor geld gaan kom je niet tegen in de plaatselijke disco. Die gaan naar plekken toe waar de vermogende mensen komen. Ze zijn natuurlijk niet achterlijk
Denk aan clubs die er om bekend staan, hotels of eet gelegenheden.
[..]
genoeg vrouwen die letterlijk geil worden van geld. En dat ze zo nu en dan aan een verschrompelde pik moeten zuigen nemen ze op de koop toe. Die houden echt wel van die ouwe vent, als zij maar "bevredigt" worden met alles wat ze willen qua bezittingen.
Beter bekend als gold diggers.
Kijk eens rond in je eigen omgeving, ook jij weet wie het financieel goed heeft. Dat soort dingen gaan als een lopend vuurtje. Dus die vrouwen komen er ook wel achter.
Of met de gouden paplepel geboren worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mwah, het is volgens mij ook een beetje een gemeenschappelijke oorzaak. Als iemand charmant en innemend is, zal hij een goedverdienende baan krijgen en ook sneller aantrekkelijk worden gevonden.
Maar!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef dyna18 het volgende:
Zoals ik vandaag ook al in het SC topic schreef:
* dyna18 heeft met Koninginnedag gezoend!
-knip-
Aan de andere kant realiseer ik me wel hoe moeizaam dit ging. Pas na 2 dagen feesten, ernstige koppelpogingen van een derde, heel veel bier, wij alleen met zijn 2en over en een hele donkere kroeg waar veel anderen aan het zoenen waren, is het me gelukt.
Ik herinnerde me nog dit artikel dat ik vorige week gelezen had.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:
Goed gedaan! Je hebt precies gedaan wat er moest gebeuren, fysiek contact en ondanks dat je geen touw had om je ergens aan vast te knopen, gewoon doorgegaan. "Wel met lekkere mannen" was een test van haar, en die doorstond je moeiteloos blijkbaar. Nice.
Dat komt vanzelf wel, op een gegeven moment leer je signalen kennen. Ik durfde (en durf) geen initiatief te nemen, maar ik durf er wel om te vragen. Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:02 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik herinnerde me nog dit artikel dat ik vorige week gelezen had.
http://www.masterflirt.nl(...)-een-vrouw-versieren
Alleen werd het me niet goed duidelijk hoe je nou tot zoenen over moest gaan. Als ik eerlijk ben, heeft zij nu de uiteindelijke actie ondernomen.
Volgende keer moet ik veel eerder al actie ondernemen, al weet ik nog steeds niet goed hoe.
Wat vraag je dan? "Wil je me zoenen?"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel, op een gegeven moment leer je signalen kennen. Ik durfde (en durf) geen initiatief te nemen, maar ik durf er wel om te vragen. Bijvoorbeeld.
Dyna18 was juist goed bezig door niet naar signalen te zoeken. Signalen krijgen is goed, maar zoeken naar signalen is toestemming vragend -> gaat verkeerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel, op een gegeven moment leer je signalen kennen. Ik durfde (en durf) geen initiatief te nemen, maar ik durf er wel om te vragen. Bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dyna18 was juist goed bezig door niet naar signalen te zoeken. Signalen krijgen is goed, maar zoeken naar signalen is toestemming vragend -> gaat verkeerd.
De beste gasten kijken niet eens naar signalen.
Op een gegeven moment krijg je dit beter door. En dat jij nou als beste gast niet meer naar signalen kijkt.. Is voor je eigen topic, niet voor dit topic.quote:Maar ik kon nog steeds niet goed pijlen wat B. nou van mij vond
Nee, ik kijk ook nog teveel naar signalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Op een gegeven moment krijg je dit beter door. En dat jij nou als beste gast niet meer naar signalen kijkt.. Is voor je eigen topic, niet voor dit topic.
Nou ze gaf anders niet echt reactie op het aanraken enzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Op een gegeven moment krijg je dit beter door. En dat jij nou als beste gast niet meer naar signalen kijkt.. Is voor je eigen topic, niet voor dit topic.
Dat kan goed kloppen, vrouwen zijn soms veel onzekerder dan je verwacht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ze gaf anders niet echt reactie op het aanraken enzo.
Maar ja, kan ook zijn dat ze in haar schulp gekropen was van alle koppelpogingen van die 3e dame.
Yup.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat kan goed kloppen, vrouwen zijn soms veel onzekerder dan je verwacht.
En vanzelf wordt er een ingekopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef El_Matador het volgende:
Versieren is niet scoren, maar constant voorzetten geven. Voor zowel mannen als vrouwen.
Ga tegen een muurtje staan en trek haar naar je toe. Omarm haar en kijk haar diep in haar ogen aan. Dan gaat het vanzelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Yup.
Heb jij nog goede tips over hoe het aan te pakken om te gaan zoenen?
Ik had dus haar al veel aangeraakt, maar hoe maak je de volgende stap?
Jup; the whole game.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
En vanzelf wordt er een ingekopt.
Dat is de essentie toch?
Niets mis met jouw aanpak. Je kunt altijd zoenen in principe. Je hoeft niet persé een pad te doorlopen. Hoe vaker je het hebt gedaan hoe sneller en makkelijker het gaat. Gewoon mee door gaan dus wat je nu doet, je bent goed bezigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Yup.
Heb jij nog goede tips over hoe het aan te pakken om te gaan zoenen?
Ik had dus haar al veel aangeraakt, maar hoe maak je de volgende stap?
Thanksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niets mis met jouw aanpak. Je kunt altijd zoenen in principe. Je hoeft niet persé een pad te doorlopen. Hoe vaker je het hebt gedaan hoe sneller en makkelijker het gaat. Gewoon mee door gaan dus wat je nu doet, je bent goed bezig
Yep!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Thanks
Dit is inderdaad weer een stapje vooruit.
Om eerlijk te zijn is dit de 2e keer in mijn leven dat ik gezoend heb (en de eerste keer was niet zo'n succes). En het smaakt naar meer
De dame vroeg ook nog of ik er op 5 mei bij ben.
Ik vat het maar op dat ze me weer wil zien.
Want? Man er is zat werk, horeca zoeken ze altijd mensen. In de stad verschillende kleding winkels die personeel zoeken. Enz enz enz.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Vooral dat blijven zeggen echt wat doe je zelf voor werk?
Thanks. Weer een stapje verder inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef ook_gek het volgende:
Dyna, wat een top verhaal!! Helemaal goed! Kan je meer dan trots op zijn!
Altijd op meerdere paarden wedden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef dyna18 het volgende:
En het was een druk weekend, want ik kreeg ook nog een mailtje van C. waarin ze eigenlijk mij vroeg waar ze aan toe is.
(Met C. heb ik de afgelopen 4 maanden 3x een date gehad, maar echt veel vaart zit er niet in.).
De waarheid is dat ik het contact met haar vooral als vriendschappelijk zie. We hebben eigenlijk helemaal geen lichamelijk contact gehad (en dan bedoel ik dus elkaar arm aanraken, niet dat andere) en ik zie mij ook nog niet zo snel met haar zoenen.
Dus nu ze me hier zo op de man af naar vraagt denk ik dat ik daar maar het beste open over kan zijn en vertellen dat ik het contact alleen als vriendschappelijk zie?
Betekend waarschijnlijk wel dat ik haar niet meer zie.
Ja, dat is me wel vaker opgevallen in de kroeg dat sommigen erg snel met elkaar weten te zoenen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:08 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Altijd op meerdere paarden wedden.
Maar als ik jou was zou ik de volgende keer eerder tot actie overgaan. Ik heb wildvreemde meiden gehad die ik na enkele minuten al kon zoenen. Toegegeven dat ik er voreger ook langer over deed om actie te ondernemen. Maar al doende leert men.
Alsof er altijd een vast stappenplan is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:02 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik herinnerde me nog dit artikel dat ik vorige week gelezen had.
http://www.masterflirt.nl(...)-een-vrouw-versieren
Alleen werd het me niet goed duidelijk hoe je nou tot zoenen over moest gaan. Als ik eerlijk ben, heeft zij nu de uiteindelijke actie ondernomen.
Volgende keer moet ik veel eerder al actie ondernemen, al weet ik nog steeds niet goed hoe.
Tja, dingen die bij veel mensen spontaan verlopen gaan bij mij nou eenmaal niet zo spontaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:14 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Alsof er altijd een vast stappenplan is.
Aan de loop van het gesprek en haar lichaamstaal tijdens dat gesprek kun je vaak net zo veel aflezen of zelfs meer aflezen. Die aanrakingen horen een spontaan iets te zijn, niet iets dat je plant.
Ik heb niet echt een specifieke aanpak. Ik ga gewoon met een chick praten en dansen, als het lekker loopt zoen ik haar op een gegeven moment. Wel altijd het gesprek op lichte onderwerpen houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, dat is me wel vaker opgevallen in de kroeg dat sommigen erg snel met elkaar weten te zoenen.
Maar hoe pak jij dat aan dan? Want ik heb niet echt door hoe sneller te gaan zoenen.
Doe je dan nog iets om het zoenen in te leiden? Of is het gewoon van praten, naar in één keer je mond op de hare zetten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een specifieke aanpak. Ik ga gewoon met een chick praten en dansen, als het lekker loopt zoen ik haar op een gegeven moment. Wel altijd het gesprek op lichte onderwerpen houden.
Kutte is dat je steeds meer prioriteiten moet gaan leggen. Zo irritant.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
Ik merk dat hoe drukker mijn socialer leven wordt hoe meer ik het kan loslaten dat versieren.
Fijn gevoel wel.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Doe je dan nog iets om het zoenen in te leiden? Of is het gewoon van praten, naar in één keer je mond op de hare zetten?
(sorry als ik domme vragen stel, vraag is wel serieus bedoelt)
Meestal pak ik haar vast of het gebeurd spontaan als je een beetje aan het dansen bent. Maar in ieder geval niet midden in een zin op haar bek pakken, je moet er wel op aansturen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Doe je dan nog iets om het zoenen in te leiden? Of is het gewoon van praten, naar in één keer je mond op de hare zetten?
Ja, eerst altijd onbewust, maar dankzij deze vraag bewust.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
...maar waar je nu beter in kan worden door de vele tips + je eigen nieuwe ervaring waar je ook weer zelfvertrouwen van krijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef dyna18 het volgende:
Ok, dank jullie.
Vooral meer lef tonen dus en haar naar je toe trekken en oogcontact maken (3 dingen waar ik erg slecht in ben)
Dat leer je vanzelf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef dyna18 het volgende:
Ok, dank jullie.
Vooral meer lef tonen dus en haar naar je toe trekken en oogcontact maken (3 dingen waar ik erg slecht in ben)
Helemaal. En gewoon veel oefenen. Leuk om te doen ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef rozecroc het volgende:
[..]
...maar waar je nu beter in kan worden door de vele tips + je eigen nieuwe ervaring waar je ook weer zelfvertrouwen van krijgt.
Toch jammer dat ik zo ongelooflijk luid ben, al de mysterie is meteen weg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf.
Bovendien; als het niet in je aard ligt, dan hoeft het niet.
Mijn beste maat is ongeveer tegengesteld aan mij. Hij neemt nooit initiatief. Krijgt wel de lekkerste vrouwen. Vrouwen vallen op cool en mysterieus.
Wat zeg ik nou net? Je aard.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik zo ongelooflijk luid ben, al de mysterie is meteen weg.
Ik ben niet zo'n versierder van nature, afgelopen weekend had ik er waarschijnlijk voor het eerst echt lol in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net? Je aard.
Ik ben ook niet mysterieus en scoor genoeg. Merk wel dat je af en toe een beetje inhouden goed werkt.
Ook dat kan je trainen.
Wel lef hoor, ik zou het niet durven zeggen op die manierquote:
Ik vind vrouwen versieren leuk voor de sport maar het boeit me werkelijk geen moer wat ze te zeggen hebben. Ik wil dan ook absoluut niks vast.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n versierder van nature, afgelopen weekend had ik er waarschijnlijk voor het eerst echt lol in.
Waarschijnlijk omdat ik haar niet hoefde aan te spreken.
Zeker als ze dronken zijn komt er niks interessants uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:31 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen versieren leuk voor de sport maar het boeit me werkelijk geen moer wat ze te zeggen hebben. Ik wil dan ook absoluut niks vast.
Koppelen heb ik ook een gruwelijke hekel aan. Ik ben zelf wel in staat een vrouw aan te spreken als ze me interessant lijkt daar heb ik geen meid voor nodig die me komt vragen of ik haar vriendin wel leuk vind.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel lef hoor, ik zou het niet durven zeggen op die manier
En ik zou het juist moeilijker vinden als er andere mensen staan te zoenen, en als een vriendin je probeert te koppelen!
Ik let ook totaal niet op wat ze zeggen. Twee weken geleden nog een chick uit de kroeg opgeladen, toen ik de volgende ochtend naast haar wakker werd moest ik in mijn telefoon kijken hoe dat ze heette.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker als ze dronken zijn komt er niks interessants uit.
Hoeveel nuchtere vrouwen zijn in voor een one night stand?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:34 schreef El_Matador het volgende:
Dronken vrouwen zijn voor mij per definitie oninteressant en afstotelijk.
A - er zit een hele wereld tussen nuchter en dronkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:36 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Hoeveel nuchtere vrouwen zijn in voor een one night stand?
Ah nu snap ik je beter. Ik hoef inderdaad ook geen strontbezopen wijf maar aangeschoten maakt het wel makkelijker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
A - er zit een hele wereld tussen nuchter en dronken
B - er zijn andere genotsmiddelen dan alcohol (vrouwen op XTC![]()
)
C - het kan
Dronken vind ik echt walgelijk onsexy. Vooral Britse wijven zijn daar afstotelijk in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:41 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ah nu snap ik je beter. Ik hoef inderdaad ook geen strontbezopen wijf maar aangeschoten maakt het wel makkelijker.
Zover zou ik niet willen gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:52 schreef Agentperry het volgende:
Britse wijven zijn toch per definitie afstotelijk?
Ik zag tijdens het stappen laatst een groep Britse dat ik dacht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:52 schreef Agentperry het volgende:
Britse wijven zijn toch per definitie afstotelijk?
Dat werkt alleen als je er aantrekkelijk uitziet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn beste maat is ongeveer tegengesteld aan mij. Hij neemt nooit initiatief. Krijgt wel de lekkerste vrouwen. Vrouwen vallen op cool en mysterieus.
Dank je. En ja inderdaad dat koppelen was best irritant. Vooral ook omdat ze maar door bleef gaan met ons naar elkaar toe duwen. Maar, eerlijk is eerlijk, daardoor bleef ik uiteindelijk wel doorgaan. Ik denk niet dat ik het anders met haar had geprobeerd. Dus uiteindelijk heeft dat wel geholpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel lef hoor, ik zou het niet durven zeggen op die manier
En ik zou het juist moeilijker vinden als er andere mensen staan te zoenen, en als een vriendin je probeert te koppelen!
Misschien is het verstandig om, in ieder geval voor een tijdje, geen contact meer te hebben met je ex? En dat zij dan dus ook geen contact meer met jou opneemt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:12 schreef Axel1988 het volgende:
Zo; goedemorgen! Net wakker gesmst door mijn ex en kan niet meer slapen. Ik voel me eenzaam en kan me niet motiveren voor zaken die voorheen van zelfsprekend waren; uiteraard weet ik precies wat ik moet doen om hieruit te komen, maar het lukt telkens niet echt. Zelfmedelijden is ergens ook wel lekker, dat is het misschien ook... toch moet het stoppen; ik heb behoefte aan nieuwe meiden; ik heb behoefte aan een nieuwe relatie. Alleen zijn is het laatste wat ik nu wil.
Hij zal vast wel iets doen wat anderen niet zien. Al is het maar een bepaalde blik in de ogen. Want vrouwen haken op een gegeven moment echt af als er niets uit komt, je moet ze af en toe wel wat geven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je er aantrekkelijk uitziet.
Anders moet je het toch echt van je eigen initiatief hebben.
Hier zet je jezelf onder de vrouw neer."Jij bent goed genoeg" is de instelling die je moet hebben. Pas na afloop kijk je of je iets stoms hebt en of je daarin moet veranderen. Veranderen naar een beter persoon is de keyword, en niet "proberen te solliciteren".quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Versieren is net als solliciteren (de analogie die ik al vaak heb gegeven); benadruk je sterke kanten en maskeer je zwakke.
Beter dat je jezelf op plek nummer 1 zet of gelijk aan elkaar dan onder haarquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:20 schreef Cassandra87 het volgende:
betekent dat per definitie dat je jezelf boven de vrouw moet stellen?
Niet per see, zolang je zelf maar niet als onderdanig gedraagt (toch? )quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:20 schreef Cassandra87 het volgende:
betekent dat per definitie dat je jezelf boven de vrouw moet stellen?
In zekere zin is dit wel waar. Of het nou goed is of niet, doet er eigenlijk niet toe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Versieren is net als solliciteren (de analogie die ik al vaak heb gegeven); benadruk je sterke kanten en maskeer je zwakke.
Begrijp ik nou goed dat Axel een ex heeft die alleen maar seks wil en dat hij daarom steeds benadert wordt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om, in ieder geval voor een tijdje, geen contact meer te hebben met je ex? En dat zij dan dus ook geen contact meer met jou opneemt?
Naja goed, als zij vriendschappelijk met mij om kan gaan, dan moet ik dat ook met haar kunnen. Ik ben ook haar exquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om, in ieder geval voor een tijdje, geen contact meer te hebben met je ex? En dat zij dan dus ook geen contact meer met jou opneemt?
Na, ze neukt alleen nog maar anderen tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat Axel een ex heeft die alleen maar seks wil en dat hij daarom steeds benadert wordt?
Met het enige verschil dat solliciteren makkelijk is omdat alles gewoon open en duidelijk is. Mocht het niet goed zijn gelopen, weet je vaak meteen waar het verkeerd is gegaan en hoe je dat volgende keer beter kunt doen. Bij versieren is alles mistig, vaag, indirect etc..quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Dan wel ja, maar ik trek het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ook al ben je haar ex, als je t niet trekt houdt het op Axel
Dat haal ik niet uit deze postquote:Zo; goedemorgen! Net wakker gesmst door mijn ex en kan niet meer slapen. Ik voel me eenzaam en kan me niet motiveren voor zaken die voorheen van zelfsprekend waren; uiteraard weet ik precies wat ik moet doen om hieruit te komen, maar het lukt telkens niet echt. Zelfmedelijden is ergens ook wel lekker, dat is het misschien ook... toch moet het stoppen; ik heb behoefte aan nieuwe meiden; ik heb behoefte aan een nieuwe relatie. Alleen zijn is het laatste wat ik nu wil.
Hoeft ook niet; ik heb niet in die post gezegd dat ik het niet trek. Dat ik het er moeilijk mee heb is wat anders, maar iedereen heeft wel moeilijke momenten.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat solliciteren makkelijk is omdat alles gewoon open en duidelijk is. Mocht het niet goed zijn gelopen, weet je vaak meteen waar het verkeerd is gegaan en hoe je dat volgende keer beter kunt doen. Bij versieren is alles mistig, vaag, indirect etc..
Als het bij solliciteren niet goed gaat dan 'pas je niet in het team'. Kan ik ook niet echt duidelijk en direct noemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat solliciteren makkelijk is omdat alles gewoon open en duidelijk is. Mocht het niet goed zijn gelopen, weet je vaak meteen waar het verkeerd is gegaan en hoe je dat volgende keer beter kunt doen. Bij versieren is alles mistig, vaag, indirect etc..
Sollicitatie valt of staat met voorbereiding. Je weet welke vragen je kunt verwachten; je weet naar wat voor type bedrijf je gaat en wat voor type persoon je voor je gaat krijgen. En oke, het bedrijf zal je niet afwijzen met een open en eerlijke reden, maar toch weet ik daar telkens wel waarop het verkeerd is gelopen. Dat kan inderdaad simpelweg zijn dat niet in de bedrijfscultuur past oid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het bij solliciteren niet goed gaat dan 'pas je niet in het team'. Kan ik ook niet echt duidelijk en direct noemen.
Ik vind dat de vergelijking wel opgaat. Maar als het gewoon goed klikt met iemand, direct al, dan hoef je niet eens meer een "verkooppraatje" af te steken. Dan gaat het gewoon vanzelf. Sollicitaties gaan ook alleen goed als het niet geforceerd wordt.
Waarom zou jouw gevoelsleven hetzelfde als die van haar moeten zijn? Iedereen is anders.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja goed, als zij vriendschappelijk met mij om kan gaan, dan moet ik dat ook met haar kunnen. Ik ben ook haar ex.
Juist. En het hangt er ook nogal van af wie er nog gevoelens heeft. Als zij niks meer voelt is het erg makkelijk voor haar om te roepen om vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Je hoeft elkaar echt niet meteen te haten, er is immers ooit een klik geweest. Maar frustratie en hoop gaan echt in de weg zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou jouw gevoelsleven hetzelfde als die van haar moeten zijn? Iedereen is anders.
waarom ben ik in solliciteren heel goed en faal ik in versieren?:pquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Sterke punten als werknemer en sterke punten als leuk meisje zijn niet altijd hetzelfde? Of je durft gewoon niet/minderquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom ben ik in solliciteren heel goed en faal ik in versieren?:p
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:11 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Sterke punten als werknemer en sterke punten als leuk meisje zijn niet altijd hetzelfde? Of je durft gewoon niet/minder
Al je een antwoord hebt, deel het. Idem hier, al is het niet echt falen, meer gefrustreerd raken als het niet lukt...quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dan is de vraag natuurlijk, waarom niet? Ik denk dat vrijwel iedere jongen/man het leuk vind als er een dame op ze afkomt hoor, of ze nou écht leuk is of niet (Kan geen foto spieken hier hèquote:
Omdat meisjes geen interesse hebben in je ervaring en prestaties voor het eerste afspraakje plaatsvindt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lot is een meisje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:50 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Omdat meisjes geen interesse hebben in je ervaring en prestaties voor het eerste afspraakje plaatsvindt.
Ik ben zelf een meisje en ik tracht toch wel een vent aan de haak te slaan hoor:Pquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:50 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Omdat meisjes geen interesse hebben in je ervaring en prestaties voor het eerste afspraakje plaatsvindt.
Ik kom al niet verder dan contact maken en houde lukt wel maar de restquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:53 schreef El_Matador het volgende:
Stap 1 (contact maken, interesse wekken, zoenen, meer daten) is niet het probleem. Stap 2 (interesse vasthouden, terugwinnen, echt verliefd maken) des te meer.
Iemand tips?
Denk niet dat je stap 2 kan "trainen", je bent interessant voor iemand of je bent het niet, lijkt mij? Of je moet je verliefdheid op leugens laten baseren en dat lijkt me niet zo goed werken hequote:Op woensdag 2 mei 2012 18:53 schreef El_Matador het volgende:
Stap 1 (contact maken, interesse wekken, zoenen, meer daten) is niet het probleem. Stap 2 (interesse vasthouden, terugwinnen, echt verliefd maken) des te meer.
Iemand tips?
Misschien denken vrouwen dat je nogal losbandig bent en niet toe bent aan een serieuze relatie, waardoor ze het vroegtijdig afkappen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:53 schreef El_Matador het volgende:
Iemand tips?
Oeps. Wacht. Waarom ook niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een meisje en ik tracht toch wel een vent aan de haak te slaan hoor:P
Dat is normaalgesproken een punt inderdaad. Bij deze niet. Ze weet dat ik haar echt leuk vind en daarom pakten we het rustig aan. Maar als je uitgaat en zij is toevallig op hetzelfde feestje waar ze gaat kleffen met een ander, dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien denken vrouwen dat je nogal losbandig bent en niet toe bent aan een serieuze relatie, waardoor ze het voortijdig afkappen?
Een vrouw aan de haak slaan. Jouw toekomstige vent kan het vast waarderen als je ook een leuke vriendin meeneemt.quote:
eerst die toekomstige vriend maar eens die vriendin kan altijd nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Een vrouw aan de haak slaan. Jouw toekomstige vent kan het vast waarderen als je ook een leuke vriendin meeneemt.
Zorgen dat je het gevoel krijgt dat je makkelijk een vervanging kunt krijgen. Het is nu zeg maar meer een gevecht met jezelf om je tot rust te krijgen. Het kan best zijn dat je zelf teveel energie in haar steekt. Succesquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef El_Matador het volgende:
Verdomme, dit 'projectje' is het waard om voor te vechten. Maar met andere kapers op de kust, de concurrentie is moordend hier...
Heb echt ff goeie tips nodig. Ben normaal aardig creatief, maar nu een strategie uitdokteren is lastig...
Stap 2 is ook te trainen. De meeste relaties gaan stuk omdat de man-vrouw polariteit verdwijnt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Denk niet dat je stap 2 kan "trainen", je bent interessant voor iemand of je bent het niet, lijkt mij? Of je moet je verliefdheid op leugens laten baseren en dat lijkt me niet zo goed werken he
haha, dat is het punt niet. Genoeg andere vrouwen hier. Maar ik wil haar. En dat rust krijgen klopt helemaal. Ga me vanavond goed afreageren in de sportschool, maar dat is natuurlijk maar tijdelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zorgen dat je het gevoel krijgt dat je makkelijk een vervanging kunt krijgen. Het is nu zeg maar meer een gevecht met jezelf om je tot rust te krijgen. Het kan best zijn dat je zelf teveel energie in haar steekt. Succes
Oh dat kan zeker wel. Interesse was er, anders zouden we niet daten en zoenen. Maar nu moet ik haar dus terugwinnen en niet verliezen. Laten zien dat ik niet opgeef, maar me ook niet opdringen. Dat is een delicaat evenwicht waar ik wel wat training in kan gebruiken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Denk niet dat je stap 2 kan "trainen", je bent interessant voor iemand of je bent het niet, lijkt mij? Of je moet je verliefdheid op leugens laten baseren en dat lijkt me niet zo goed werken he
Juist omdat je haar op een voetstuk zet zijn je kansen kleiner. Enige manier om uit deze paradox te komen is om onafhankelijk van haar te worden door jezelf te dwingen in situaties met andere vrouwen. Hierdoor wordt je meer relaxed en ben je niet zo bang om haar te verliezen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
haha, dat is het punt niet. Genoeg andere vrouwen hier. Maar ik wil haar. En dat rust krijgen klopt helemaal. Ga me vanavond goed afreageren in de sportschool, maar dat is natuurlijk maar tijdelijk.
Ik zoek een strategie om haar terug te winnen en laten zien dat ik beter ben dan hij. Opgeven is geen optie.
Oh nee he. Je bent toch geen pua mag ik hopen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stap 2 is ook te trainen. De meeste relaties gaan stuk omdat de man-vrouw polariteit verdwijnt.
Dat klopt. Daarom danste ik ook met andere vrouwen en negeerde haar vooral gisteravond. Dat leidde wel tot korte interesse van haar kant, maar dat hield het kleffen met die ander niet tegen...quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Juist omdat je haar op een voetstuk zet zijn je kansen kleiner. Enige manier om uit deze paradox te komen is om onafhankelijk van haar te worden door jezelf te dwingen in situaties met andere vrouwen. Hierdoor wordt je meer relaxed en ben je niet zo bang om haar te verliezen.
Ze "ruikt" het gewoon als je niet zonder haar kan.
Dat laatste.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef firefly3 het volgende:
Of je het een strategie vind of pua of niet, je moet toch je gevoelens kalmeren anders raak je haar kwijt.
En als je echt van een vrouw houdt en haar niet kwijt wilt raken, gaan je hersenen echt wel denken "oh wat moet ik doen om haar te houden". Het is te makkelijk voor een buitenstaander om te zeggen "jammer dan".
Seks met andere vrouwen. Ook al wil je het eerst niet. Hierdoor gaan je hersenen automatisch zichzelf aanpassen waardoor die wanhoop gevoelens verdwijnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste.
Maar ik zoek dus tips en strategie. Kalmeren is prima, dat moet ik sowieso. Maar een tip als "je komt vanzelf op iets om haar terug te winnen", daar kan ik niet zo heel veel mee.
Hebben jullie deze ervaringen niet?
Latinas zijn anders, er wordt hier gewoon veel rondgeslet, maar toch. Elke tip is waardevol. Een tip als "zet haar uit je hoofd" is dat niet.
Ik ben niet wanhopig. En ja, seks met andere vrouwen was sowieso het plan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Seks met andere vrouwen. Ook al wil je het eerst niet. Hierdoor gaan je hersenen automatisch zichzelf aanpassen waardoor die wanhoop gevoelens verdwijnen.
Je weet zelf heel erg goed wat je waard bent en wat je kunt! gebruik dat!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig. En ja, seks met andere vrouwen was sowieso het plan.
Maar dat is nog steeds geen tip om HAAR terug te winnen... Die zoek ik.
Het zijn wanhoopsgevoelens, vertrouw me. (anders maakte je je niet zo druk hierom).quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig. En ja, seks met andere vrouwen was sowieso het plan.
Maar dat is nog steeds geen tip om HAAR terug te winnen... Die zoek ik.
Lief dat je antwoordt. Je leest dus nog mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Delan het volgende:
[..]
Je weet zelf heel erg goed wat je waard bent en wat je kunt! gebruik dat!
zo heel af en toe kom ik nog eens kijken ;-).quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lief dat je antwoordt. Je leest dus nog mee.
Hmja, je hebt gelijk. Een stad met 4 miljoen lekkere wijven en ik moet net die ene hebben. Niet echt des Toreros...quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zijn wanhoopsgevoelens, vertrouw me. (anders maakte je je niet zo druk hierom).
Zodra je seks hebt gehad met andere vrouwen subcommuniceer je vanzelf wel dat je ook zonder haar kan. Vanaf daar is het een eitje, en hoef je weinig/geen moeite te doen om haar terug te krijgen (niets eigenlijk, ze ziet dan je houding en je relaxte emoties waardoor ze zich automatisch weer aangetrokken voelt tot je).
Klopt het wat ze bij punt 2 zeggen dat zoenen voor de meeste vrouwen geen big deal is?quote:Drie punten om in gedachten te houden over wanneer te zoenen.
1) Er is geen perfect moment. Het gaat om een gevoel van intimiteit die er tussen jullie is. Een gevoel van intimiteit dat jij moet doen laten ontstaan. Als je zin hebt om het te doen, doe het dan.
2) Het stelt niks voor. Zodra jij er een big deal van maakt is het ook voor haar ook een big deal. Voor bijna alle vrouwen stelt zoenen niks voor. Ze willen misschien niet dat iedereen het ziet, maar zoenen an sich is peanuts. Doe er dan ook lekker low profile over.
3) Wat betreft signalen, bedenk je het volgende. Als een vrouw duidelijke signalen geeft, had je allang kunnen zoenen. Dit gezegd hebbende, let op fratsen als: aanrakingen van haar, spelen met kleding en haar, lang oogcontact, dicht bij je zitten/staan en al dat soort clichés
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:23 schreef firefly3 het volgende:
[vrouwenmode aan]
Ik zoen niet zomaar met iemand die ik niet ken, hij moet ook wel speciaal zijn
[vrouwenmode uit]
jij hebt echt een verknipt beeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:38 schreef firefly3 het volgende:
[vrouwenmode praktijk aan]
"Wow wat een leuke gozer, hij is anders... hij is speciaal". "Ik ken hem niet, maar het voelt alsof ik hem al jaren ken". "het voelt zo goed *zoenen
[vrouwenmode praktijk uit]
Hoe vaak heb je een gast gezoend waar je later spijt van had?quote:
Geen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je een gast gezoend waar je later spijt van had?
De meeste mensen denk ik eerder. Vooral als het iets is wat je al vaak hebt gedaan dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:18 schreef dyna18 het volgende:
Een vraagje aan de vrouwen.
Masterflirt schrijft het volgende:
[..]
Klopt het wat ze bij punt 2 zeggen dat zoenen voor de meeste vrouwen geen big deal is?
Dan ben je wel netjes.quote:
staat daar los van. Waarom zou je overal spijt van hebben? Het heeft totaal geen toevoeging en de situatie word er niet anders van. Ik ga geen spijt hebben van zoenen of seks met iemand.quote:
At one time it was exactly what you wanted.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
staat daar los van. Waarom zou je overal spijt van hebben? Het heeft totaal geen toevoeging en de situatie word er niet anders van. Ik ga geen spijt hebben van zoenen of seks met iemand.
Precies. En die soa zorgt er dan voor dat je nog lang kan nagenieten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
At one time it was exactly what you wanted.
Behalve als je er een SOA aan over hebt gehouden, dan is spijt niet zo gek denk ik.
onzin scheer ons niet allemaal zo over een kam.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef firefly3 het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat vrouwen op een forum bijv meer logisch nadenken, (met lijstjes enzo) en in een desbetreffende situatie waarbij ze gevoelens hebben voor iemand veel sneller zoenen dan dat ze zelf "geplanned" hadden.
Zo zit een mens biologisch in elkaar. Het gevoels aspect niet vergeten in een interactiequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
onzin scheer ons niet allemaal zo over een kam.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo zit een mens biologisch in elkaar. Het gevoels aspect niet vergeten in een interactie
Ik denk dat je hier wel gelijk in hebt. Maar dat is wat betreft alles. Ik denk dat niemand perfecte zelfkennis heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef firefly3 het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat vrouwen op een forum bijv meer logisch nadenken, (met lijstjes enzo) en in een desbetreffende situatie waarbij ze gevoelens hebben voor iemand veel sneller zoenen dan dat ze zelf "geplanned" hadden.
Ow, dus het kan zijn dat het zoenen voor haar niet zoveel betekende?quote:
Bij mij kan dat wel maar volgens firefly kan t niet dusja:') doe gewoon wat voor jou goed voeltquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow, dus het kan zijn dat het zoenen voor haar niet zoveel betekende?
Ik kan namelijk al 2 dagen aan niets anders denken.
Waarschijnlijk zien we elkaar zaterdag weer, maar even geen idee hoe dan met elkaar om te gaan?
Beetje raar om dan meteen verder te gaan waar we gebleven zijn?
Ergens heb ik gelezen dat je het contact weer opnieuw moet opbouwen.
Dat is toch sowieso per persoon verschillend?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ow, dus het kan zijn dat het zoenen voor haar niet zoveel betekende?
Ik kan namelijk al 2 dagen aan niets anders denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |