Je vindt het niet leuk dat die kerels mensen beoordelen, maar als jij dat doet met je vriendinnen is het ineens heel anders?quote:Op maandag 30 april 2012 12:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat doen kerels onder elkaar, grotendeels is het ook gewoon zeiken op alles om niets. De volgende keer met een stel leuke vriendinnen uitgaan en dan alle kerels afzeiken op alles om niets
quote:Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk dat die kerels mensen beoordelen, maar als jij dat doet met je vriendinnen is het ineens heel anders?
Mis ik iets?
Je haalt users door elkaar.quote:Op maandag 30 april 2012 14:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk dat die kerels mensen beoordelen, maar als jij dat doet met je vriendinnen is het ineens heel anders?
Mis ik iets?
Ik heb niet dat soort vriendinnen dus er worden ook nooit kerels afgezeken...Ik ga sowieso nooit uit met vriendinnen omdat zij inmiddels allemaal aan de man zijn en dan bijf ik niet gezellig slapen daar..quote:Op maandag 30 april 2012 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lot hecht er ook te veel waarde aan denk ik. Vrouwen beoordelen mannen ook net zo hard. Ik zie het probleem niet zo.
Wel jammer, of was je sowieso niet zo van het uitgaan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb niet dat soort vriendinnen dus er worden ook nooit kerels afgezeken...Ik ga sowieso nooit uit met vriendinnen omdat zij inmiddels allemaal aan de man zijn en dan bijf ik niet gezellig slapen daar..
Ik vind het wel herkenbaar. Ik was vannacht ook met een groepje waarvan sommige meiden en jongens constant bezig zijn met het afzeiken en beoordelen van andere mensen. Zwaar irritant en ik betrek het ook op mezelf. Ik kijk ook wel naar mensen, maar tenzij iemand me echt enorm opvalt zal ik er niet zo snel iets over zeggen.quote:Op maandag 30 april 2012 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb niet dat soort vriendinnen dus er worden ook nooit kerels afgezeken...Ik ga sowieso nooit uit met vriendinnen omdat zij inmiddels allemaal aan de man zijn en dan bijf ik niet gezellig slapen daar..
Ik zie ook wel dingen waarvan ik denk ''dat had ik zelf nooit aangetrokken'' ofzo. Maar ik ga geen opmerkingen maken over zulke dingen. Vond het echt heel ergerlijk en zeer ongemakkelijk. Ik was al geen fanatiek uitgaans beest maar dit heeft maar weer bewezen dat uitgaan niet iets is wat bij mij past.quote:Op maandag 30 april 2012 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het wel herkenbaar. Ik was vannacht ook met een groepje waarvan sommige meiden en jongens constant bezig zijn met het afzeiken en beoordelen van andere mensen. Zwaar irritant en ik betrek het ook op mezelf. Ik kijk ook wel naar mensen, maar tenzij iemand me echt enorm opvalt zal ik er niet zo snel iets over zeggen.
Er liepen een paar meiden bij die het afzeiken imo absoluut niet hadden verdient.quote:Op maandag 30 april 2012 16:13 schreef El_Matador het volgende:
vrouwen afzeiken tijdens het uitgaan, nee. behalve als ze zich belachelijk kleden. Maar de lekkere schepsels bespreken, heerlijk.
Nog even en je zit achter de geraniums meisjequote:Op maandag 30 april 2012 16:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Qua stappen ben ik ook niet meer de persoon die ik was. Dus die ongemak snap ik wel. Al kan het met een goede vriend of vriendin erg leuk zijn! al ga ik dan liever uit eten en een rustig barretje opzoeken. of een ijstent
dat zal best maar niet alleen, dat scheelt.quote:Op maandag 30 april 2012 16:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog even en je zit achter de geraniums meisje
Touchequote:Op maandag 30 april 2012 16:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zal best maar niet alleen, dat scheelt.
Ligt er aan met wie je uitgaat. Ik was eergisteren bij de SC meet en dat was gewoon heel gezelligquote:Op maandag 30 april 2012 16:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dingen waarvan ik denk ''dat had ik zelf nooit aangetrokken'' ofzo. Maar ik ga geen opmerkingen maken over zulke dingen. Vond het echt heel ergerlijk en zeer ongemakkelijk. Ik was al geen fanatiek uitgaans beest maar dit heeft maar weer bewezen dat uitgaan niet iets is wat bij mij past.
Tja maar daar voel ik mij ook niet bepaald welkomquote:Op maandag 30 april 2012 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan met wie je uitgaat. Ik was eergisteren bij de SC meet en dat was gewoon heel gezellig![]()
Niks afkraken van andere mensen maar gewoon gezellig met elkaar zijn
Hoezo niet? Je had het vast leuk gevonden, waren alleen maar leuke mensen bij. We waren met een man of 10quote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tja maar daar voel ik mij ook niet bepaald welkom
Triest zootje is het soms.quote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb zelf steeds een stemmetje in mijn hoofd dat ik faal en niet gewenst ben. Als ik op de manege naar een les kijk en het wordt druk ga ik elders zitten. Als ik met iemand op stap ga ben ik bang voor ongemakkelijke stiltes. tegelijkertijd leg ik heel makkelijk contact.quote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Omdat er het een en ander is voorgevallen..quote:Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je had het vast leuk gevonden, waren alleen maar leuke mensen bij. We waren met een man of 10
in t topic?quote:Op maandag 30 april 2012 16:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Omdat er het een en ander is voorgevallen..
Hehe, koffie vindt me leuk.quote:Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je had het vast leuk gevonden, waren alleen maar leuke mensen bij. We waren met een man of 10
Is dat zo raar?quote:
Ja man, echt afzeiken.quote:Op maandag 30 april 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
Wij hebben gisteren een iemand afgezeken.
"Kijk achter je"
"Oh ze is wel ehm..."
"Dat is geen zij dat is een het"
Cruelty all the way.
* Detroit vindt dat de menschen lief tegen Lot88 moeten doen.quote:
Lieverd.. Hou op, jij bent harstikke welkom....quote:Op maandag 30 april 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lotte lijkt mij een leuke meid al weet ik niet waar ze vandaan komt maar die meet was voor mij ook veel te verquote:Op maandag 30 april 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lieverd.. Hou op, jij bent harstikke welkom....
(ik denk alleen dat het voor jou qua reizen niet te doen was)
Maar ik had je erg graag gezien.
Achterhoek, zij is gewoon tof... Tis gewoon jammer dat mensen misbruik maken van haar slachtoffer positie (die ze zelf bezet)quote:Op maandag 30 april 2012 21:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Lotte lijkt mij een leuke meid al weet ik niet waar ze vandaan komt maar die meet was voor mij ook veel te ver
Dat oordelen hoef ik niet altijd uit te spreken maar soms doe het gewoon.quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja man, echt afzeiken.
Afzeiken hoort imo gewoon bij het uitgaan, je bent toch eigenlijk de hele tijd aan het oordelen over andere mensen en daar hoort ook afzeiken bij. Als je niet voor de mensen uitgaat kun je net zo goed thuis muziek opzetten en drinken met wat vrienden.
Niet dat dat niet leuk kan zijn.
Zelf van Limburg om voor een meet zulke afstanden te gaan reizen gaat me wat te ver en wat lotte's positie is boeit me niet kan niks slechts over haar zeggenquote:Op maandag 30 april 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achterhoek, zij is gewoon tof... Tis gewoon jammer dat mensen misbruik maken van haar slachtoffer positie (die ze zelf bezet)
Als je uitgaat om het afzeiken dan heb je vast een heel leuk leven ja.quote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja man, echt afzeiken.
Afzeiken hoort imo gewoon bij het uitgaan, je bent toch eigenlijk de hele tijd aan het oordelen over andere mensen en daar hoort ook afzeiken bij. Als je niet voor de mensen uitgaat kun je net zo goed thuis muziek opzetten en drinken met wat vrienden.
Niet dat dat niet leuk kan zijn.
quote:Op maandag 30 april 2012 21:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zelf van Limburg om voor een meet zulke afstanden te gaan reizen gaat me wat te ver en wat lotte's positie is boeit me niet kan niks slechts over haar zeggen
Handigquote:Op maandag 30 april 2012 21:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]Meet ergens tussen limboland en achterhoek in?
og dan hoef je ook niet zo veel te discussieren over wat er gaat gebeuren tijdens de meetquote:Op maandag 30 april 2012 21:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
HandigEr zitten volgens mij alleen maar uit de randstad hier daar ben je dan snel klaar mee
Dat is waar alleen wat weer wel is dat in de randstad meer volk loopt waar ik iets mee zou kunnen hebben in dit dorp wonen er maar liefst 2 homo's en een biquote:Op maandag 30 april 2012 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
og dan hoef je ook niet zo veel te discussieren over wat er gaat gebeuren tijdens de meet
Ik heb geen voorkeur maar hier loopt helemaal niets voor mij rond.. Dus ik win hetquote:Op maandag 30 april 2012 21:40 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat is waar alleen wat weer wel is dat in de randstad meer volk loopt waar ik iets mee zou kunnen hebben in dit dorp wonen er maar liefst 2 homo's en een bi
In Limburg zijn maar zeer beperkt fatsoenlijke mannen te vinden kan ik jou vertellen het is een drama helaas.quote:Op maandag 30 april 2012 21:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur maar hier loopt helemaal niets voor mij rond.. Dus ik win het
Ik heb echt een briljant leven.quote:Op maandag 30 april 2012 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je uitgaat om het afzeiken dan heb je vast een heel leuk leven ja.
Nou dat valt reuze mee dit dorp is voornamelijk in trek van mensen die de grote stad juist ontvluchtenquote:Op maandag 30 april 2012 21:51 schreef Agentperry het volgende:
Sowieso zijn er in de stad meer mooie mensen dan op het platteland, daar lopen me toch wat simpele incest mongolen rond.
Eensquote:Op maandag 30 april 2012 21:24 schreef Detroit het volgende:
[..]
* Detroit vindt dat de menschen lief tegen Lot88 moeten doen..
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Wat liepen er toch leuke meisjes rond vandaag
Standaard, met dingen als koninginnedag etc....quote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Wat liepen er toch leuke meisjes rond vandaag
Hier loopt anders genoeg rond, ook als het geen koninginnendag is.quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Standaard, met dingen als koninginnedag etc....
Blijkbaar hebben de echt mooie meisjes niks met uitgaan / meisjes met vriend geen zin in uitgaan. (Die toevallig altijd bovengemiddeld knap zijn)
Wat een gelul weerquote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Standaard, met dingen als koninginnedag etc....
Blijkbaar hebben de echt mooie meisjes niks met uitgaan / meisjes met vriend geen zin in uitgaan. (Die toevallig altijd bovengemiddeld knap zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |