Je reis gaat weer eens niet voorspoedig, Fles?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze kut stervende hoere NS![]()
Daar wou ik het verder even bij laten.
Maar wist ik veel dat ik een kaartje MET datum nog moet valideren in één of ander geel automaatje op het perron... Hij snapte dat het onduidelijk was, en wel vaker dit treft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ervaring leert. Als jij je meld bij de controleur voor dat hij dat bij jouw doet is er veel mogelijk in Frankrijk
Je meent het. Even zien hoe ver de reizigersvertraging oploopt en dan vertel ik straks wel meer, als ik eindelijk thuis ben. Vertrek Ut +23, Amf +30 en straks in Apd worden we opgeheven wegens te grote vertraging. Hoezee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:21 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Je reis gaat weer eens niet voorspoedig, Fles?
mevr. Bork maakte om 16.11 melding van een springer te Driebergen-Zeistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je meent het. Even zien hoe ver de reizigersvertraging oploopt en dan vertel ik straks wel meer, als ik eindelijk thuis ben. Vertrek Ut +23, Amf +30 en straks in Apd worden we opgeheven wegens te grote vertraging. Hoezee.
Daar had mijn trein geen last van, lijkt me. Maar toch stort de hele bloedzooi als een kaartenhuis in elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:42 schreef bork het volgende:
[..]
mevr. Bork maakte om 16.11 melding van een springer te Driebergen-Zeist, ik lees net dat de beperkingen voorbij zijn.
misschien door wisselstoring amersfoort -zwolle?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had mijn trein geen last van, lijkt me. Maar toch stort de hele bloedzooi als een kaartenhuis in elkaar
Nee. For some unknown reason stond in Utrecht de IC van 16:21 naar Groningen en Leeuwarden met open deuren en uitpuilend van de mensen, tot 16:44 resp 16:48 langs het perronquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien door wisselstoring amersfoort -zwolle?
De BUP die aan Locov is voorgelegd is toch altijd onder voorbehoud van de definitieve toewijzing?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:02 schreef DriekOplopers het volgende:
Vragen aan NS en ProRail over verbouwing Zwolle, inclusief Kamerbrief minister Schultz:
http://www.voorbeterov.nl/120501.php
Dat inderdaad. Die bovenleiding geleidt natuurlijk niet alleen die 1800V meer dan prima. Voor de bliksem is dat ook een prima geleider.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:52 schreef Fixers het volgende:
Ik vind dat je hier weer eens enorm de plank misslaat Driek. Blikseminslagen gebeuren nu eenmaal. Daar kan je weinig tegen doen, ik heb er niet veel verstand van maar er zullen genoeg delen van de infrastructuur zijn die je niet kunt beschermen met bliksemafleiders.
Wellicht terug naar Italië voor aanpassingen in de fabriek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:08 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
Weet iemand waar deze V250 naar toe ging/gaat?
[ afbeelding ]
Ik zag 'm vanmiddag ook voorbijrijden op m'n werk, kan helaas geen goede foto's nemen achter 2 lagen dubbelglas waarvan een laag ook nog gekleurd is.
Dat ze m daar houdenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wellicht terug naar Italië voor aanpassingen in de fabriek.
Onwaarschijnlijk. Nog dit jaar moeten die dingen met reizigers gaan rijden.quote:
kunnen we die opstandige kutprovincie eindelijk de zee op douwen, waar het hoortquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Nog dit jaar moeten die dingen met reizigers gaan rijden.
Lukt dat niet, dan hebben we eind dit jaar ook geen Beneluxtrein meer (!)
Het zou wel ontzettend vervelend danwel lullig zijn voor de reizigers als er straks geen alternatief is voor de Beneluxtrein. Dat stoptreintje Roosendaal - Antwerpen is niet berekend op de hoeveelheid reizigers van 7 bakken ICRm / ÖBB erbij. Ook zal de extra reistijd (die zelfs op Rotterdam - Mechelen al oploopt tot meer dan een uur!) niet in dank af worden genomen door de reizigers.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kunnen we die opstandige kutprovincie eindelijk de zee op douwen, waar het hoort
En met de stammen die je dan vrijspeelt kun je de ÖBB'ers opvangen, die dan weer retour Oostenrijk kunnen. Scheelt weer een kostenpost.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Sterker nog, mocht de stofhapper nog niet in dienst komen dan denk ik wel dat er op Rotterdam - Brussel gereden zal gaan worden. Denk zelf dat het dan ICRm in een trek-trek-combi zal gaan worden. Zou mogelijk moeten zijn omdat je zeker drie stammen minder nodig hebt en minder locs, waardoor het mogelijk zou moeten kunnen zijn.
Dat was ook het aanvankelijke plan, de ICRm Prio-rijtuigen waren ook voorzien van prachtige stickers met in 2 talen "Ik hoor hier eigenlijk niet thuis, ik ga rijden op de hogesnelheidslijn". Totdat de Belgen ineens dwars gingen liggen en weigerden om Prio over de HSL te ontvangen, want "te traag".quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:54 schreef ReisT het volgende:
Als de Belgen stoppen met zeuren kan je ook gewoon een Beneluxtrein met getrokken rijtuigen over de HSL sturen. Daar is ruimte zat.
Daar stopte ik met lezen. We hebben het over het land waar een conducteur éérst een formuliertje moet invullen alvorens hij het leven van de machinist mag gaan redden door reanimatie.quote:
Zo heb ik wel meer verhalen gehoord. Onder andere over de volgorde waarin aankondigingen moeten worden omgeroepen in de trein. Dat moet echt in de juiste volgorde zijn (NL, FR, DE, EN), anders volgen er represailles.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen. We hebben het over het land waar een conducteur éérst een formuliertje moet invullen alvorens hij het leven van de machinist mag gaan redden door reanimatie.
denk het niet, omdat het land een te grote patatkraam isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat wordt dan nog leuk. Maastricht - Luik loopt ook niet over van capaciteit zeg maar. Willen we als Nederland nog wel een spoorverbinding met België hebben eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |