Juist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:55 schreef iamcj het volgende:
Kunnen jullie geen e-mailadressen uitwisselen? Is niet bij te houden zo
Nee hoor, dat doe je helemaal niet, want ik ben gewoon lekker thuis aangezien ik volgende maand bij mijn nieuwe werkgever begin en nog het een en ander aan vakantiedagen had staanquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:12 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik houd jou in ieder geval van je werk
Natuurlijk zijn er situaties waarin het verstandig is om te huren in plaats van te kopen. Dat heb ik ook nooit ontkend. Alleen er zijn hier een aantal mensen die vinden dat je met een heel laag salaris ook maar een vrijstaand huis moet kunnen kopen, en daartoe moet de hele wereld op z'n kop gezet worden indien nodig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef snabbi het volgende:
Een pagina terug was ik nog in de veronderstelling dat de eeuwige ruzie bijgelegd zou worden. De huurder die toegeeft dat er situaties zijn waarbij kopen verstandig is en andersom. Echter hoe meer ze het eens worden, hoe sneller ze toch een ander punt moeten vinden om elkaar te bestrijden.
Ik was net te laat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef Bankfurt het volgende:
Ik wou dat ik een babyboomer was.
gratis geld, gratis pensioen, gratis overwaarde; en dan lekker op de PvdA stemmen en op Wilders schelden...
ach gut tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef Bankfurt het volgende:
gratis geld, gratis pensioen, gratis overwaarde; en dan lekker op de PvdA stemmen en op Wilders schelden...
dan ga je over een paar jaar al de pijp uit, beetje zonde van je leven!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef Bankfurt het volgende:
nou ik ben van plan nog 30 jaar in gezondheid te leven hoor, maar niet hier in Nederlandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dan ga je over een paar jaar al de pijp uit, beetje zonde van je leven!
Precies!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef ComplexConjugate het volgende:
Jongens en meisjes... jullie kunnen beter Whuzz en CoolGuy dissen... heeft een hoger entertainment gehalte
vs.quote:
My point...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef CoolGuy het volgende:
Precies!![]()
![]()
psst, xeno, je houdt me wederom niet van m'n werk
Meer: http://www.nuzakelijk.nl/(...)kunduz-coalitie.htmlquote:Het woningmarktmonster van de Kunduz-coalitie
Uitgegeven: 4 mei 2012 09:20
Laatst gewijzigd: 4 mei 2012 09:27
De indruk wordt gewekt dat het begrotingsakkoord een belangrijke aanzet levert tot de felbegeerde hervorming van het woningmarktbeleid. Dat is een betreurenswaardig misverstand: de ontwrichting van de woningmarkt neemt verder toe.
Door Hugo Priemus
Hugo heeft goede steekhoudende argumenten, hij pleit zelfs voor een gecontroleerde crash.... dit terwijl de huidige politiek vooral wil gaan voor het redden van de banken en de 'opgebouwde' rechten van scheefleners. Niet zo heel raar natuurlijk aangezien de hele tweede kamer vol zit met scheefleners.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Meer: http://www.nuzakelijk.nl/(...)kunduz-coalitie.html
FP: 'Coalitie baart woningmarktmonster'quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Meer: http://www.nuzakelijk.nl/(...)kunduz-coalitie.html
Slim kabinet...quote:Doordat kopen vanaf 2013 minder aantrekkelijk wordt, zal er meer vraag naar huren ontstaan. Maar omdat het kabinet een zogenoemde verhuurdersheffing van 760 miljoen euro per jaar wil invoeren, gaat ook de huurmarkt naar de klote, denkt de hoogleraar: "Per saldo is het gevolg dat de investeringen in huurwoningen volgend jaar dramatisch zullen dalen." De bouwsector zal dan ook naar zijn verwachting verder in elkaar storten.
Eigen belang eerst!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Niet zo heel raar natuurlijk aangezien de hele tweede kamer vol zit met scheefleners.
M.a.w. woningcorporaties krijgen nog meer geld met als enig resultaat dat er minder huurwoningen komen? Hoe verzinnen ze het!quote:Per saldo is het gevolg dat de investeringen in huurwoningen volgend jaar dramatisch zullen dalen.
En dat weet "Den Haag" ook... Maar ja, ministers met (vriendjes met) hoge hypotheken he...quote:Priemus noemt de permanente verlaging van de overdrachtsbelasting van 6 naar 2 procent weggegooid geld, want sinds de maatregel in juli 2011 is ingevoerd, heeft dit geen enkel meetbaar effect gehad.
scheeflener: een persoon die op basis van zijn inkomen teveel leent voor de aankoop van een eigen woning en de kosten van deze lening alleen maar kan opbrengen door gebruik te maken van de hypotheekrente aftrek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:24 schreef CoolGuy het volgende:
Hey, Xeno, ik ben wel even benieuwd wat jij nou precies onder scheefleners verstaat. En nu niet met een of andere link naar een website komen of wat dan ook, vertel maar eens een keer wat in je eigen woorden.
Je gebruikt het woord continue, dus ik vraag me af wat je daar dan onder verstaat
En maak van dat kunnen maar 'willen' want de meesten kunnen het wel betalen als ze een groot deel van hun welvaart inleveren maar dan komen ze tot de conclusie dat ze toch wel erg veel geld betaald hebben voor hun paleisje....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
scheeflener: een persoon die op basis van zijn inkomen teveel leent voor de aankoop van een eigen woning en de kosten van deze lening alleen maar kan opbrengen door gebruik te maken van de hypotheekrente aftrek.
Precies.... linksom of rechtsom de zakken vullen... de zakken zullen we vullenquote:
Weg speculatieve zeepbel en de meeste scheefleners staan ineens onder water... Nee... dat zien ze niet zitten Remco... Liever zetten ze iedereen in de rij voor de loopplank...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Geef GVD eens kavels uit! Verkoop voor 10 miljard euro een miljoen kavels. Weg begrotingstekort, weg werkloosheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |