Ik hoop dat je het kunt verwerkenquote:Op zondag 29 april 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waren 299 reacties dus mod moest aanmaken
De Vrij, die staat altijd vrijquote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
D'r stond niemand vrij, naar wie moet Greg dan passen?
Ricardo had een voorzet tegevenquote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Direct op de lat knallen, zodat boerrigter, in de rebound, kan inkoppen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Niet haten op zijn hossel skillsquote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef GGMM het volgende:
Des te vaker ik die gif tegenkom des te meer plaatsvervangende schaamte krijg ik van Pieters.
ok, vanaf nu wel leuk geweest idd.quote:Op zondag 29 april 2012 15:06 schreef RvLaak het volgende:
GGMM, kun je wat aan die kut gifjes doen... Krijg er koppijn van
mod is voor ajaxquote:
Buitenspel swsquote:Op zondag 29 april 2012 15:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Buitenspel is altijd zo'n lompe regel, de aanvaller word gestraft omdat de verdediging niet op staat te letten en m laat lopen
Doet me denken aan zijn PSV-tijd, deze opmerkingen de laatste tijdquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 15:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Buitenspel is altijd zo'n lompe regel, de aanvaller word gestraft omdat de verdediging niet op staat te letten en m laat lopen
Maakte een overtreding waar je makkelijk rood voor kan krijgen en minimaal geel voor moet krijgen.quote:
Dat was toch geen rood man, geel wel ja.quote:Op zondag 29 april 2012 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakte een overtreding waar je makkelijk rood voor kan krijgen en minimaal geel voor moet krijgen.
Dat Braamhaar dat niet doet, is op z'n minst curieus te noemen
Ja okè, soms snap ik het wel dat je niet bij de goal ballen gaat afwachten, maar zoals waar luuk de jong net buitenspel werd gevlagd, is altijd zo'n onzinquote:
Van achteren iemand op zijn enkel raken, zonder intentie voor de bal?quote:Op zondag 29 april 2012 15:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was toch geen rood man, geel wel ja.
Eenschquote:Op zondag 29 april 2012 15:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Aissati, dat oofd. Daar kan je toch geen sympathie voor hebben, net zo'n relmocro
Al 3de keer nu.quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo gaan de virtuele zaken wel goed hé![]()
Al aan het fappen op de virtuele stand?
Het publiek? Koeman? Verbeek?quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef Kwaliteit het volgende:
haha wie loopt er te schreeuwen bij feyenoord?
Bij een blinde gok, mag je toch 3 antwoorden geven?quote:Op zondag 29 april 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén antwoord per deelnemer aub, anders is het niet eerlijk.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de emoties in huize Paulinho?
Wel lief dat je je nervositeit op iedereen reflecteert.quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de emoties in huize Paulinho?
Hij's nog jong...quote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel lief dat je je nervositeit op iedereen reflecteert.
Tsja. Moet ook wat hé. Anders lig ik onder mijn bed te huilenquote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel lief dat je je nervositeit op iedereen reflecteert.
Als iemand bij Feyenoord een goal maakt schakel ik daarheen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef Mascini het volgende:
Zit nou iedereen hier feyenoord te kijken en niet ajax? tssssss :p
Idd.quote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Dat was een lekker moment geweest voor een goal.
Zijn ze ook, Ajax wint op individuele klasse en een beetje (afgedwongen) geluk.quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax heer en meester. Lekker Twente die illusie geven dat ze de betere ploeg zijn
mietje . ga aan de sherryquote:Op zondag 29 april 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo. Even bijtanken en dan aan de ranja
iddquote:Op zondag 29 april 2012 15:19 schreef TommyGun het volgende:
Zag die kampers in dat Café in Amsterdam
Yo Tommygun! Ouwe rukkert.quote:Op zondag 29 april 2012 15:19 schreef TommyGun het volgende:
de "echte fans" volgens eredivisielivequote:Op zondag 29 april 2012 15:19 schreef TommyGun het volgende:
Idd, arbitrage is bij Feyenoord weer erg slecht. Niet zo slecht als vorige week, maar tochquote:Op zondag 29 april 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
Staan die scheidsrechters weer te blunderen vandaag![]()
Mihaelov had rood moeten hebben, Bakkal was ook wel rood maar minstens geel![]()
Hup Ajax
En gelijk bij Fey-AZ graag
Arbitrage is de laatste tijd sowieso dramatisch, alleen die Guzubuyuk of zo doet het altijd goed (vind ik)quote:Op zondag 29 april 2012 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, arbitrage is bij Feyenoord weer erg slecht. Niet zo slecht als vorige week, maar toch
Ik vond Nijhuis net wel ok eerlijk gezegdquote:Op zondag 29 april 2012 15:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Arbitrage is de laatste tijd sowieso dramatisch, alleen die Guzubuyuk of zo doet het altijd goed (vind ik)
quote:Op zondag 29 april 2012 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond Nijhuis net wel ok eerlijk gezegd
Ach, als je wint maakt de scheids niet uitquote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Die 1-2 was een vette overtreding..
Sowieso floot hij weinig in het voordeel van PSV, maar hij kon Twente niet helpen.. we waren een keer te goed en Ajax maakt ze ook wel in.
Dus een scheids fluit alleen goed als hij in het voordeel van PSV fluit?quote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Die 1-2 was een vette overtreding..
Sowieso floot hij weinig in het voordeel van PSV, maar hij kon Twente niet helpen.. we waren een keer te goed en Ajax maakt ze ook wel in.
OH AJAX WE LOVE YOUquote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!
Nou...quote:Op zondag 29 april 2012 15:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, als je wint maakt de scheids niet uit
Ach, zonder de scheids was het 0-3 gewordenquote:Op zondag 29 april 2012 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou...Feyenoord won vorige week mede dankzij de scheids
Selectief lezenquote:Op zondag 29 april 2012 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus een scheids fluit alleen goed als hij in het voordeel van PSV fluit?
Hij floot gewoon goed man.
Die van Ajaxquote:Op zondag 29 april 2012 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat? Die niet gegeven penal van Feyenoord?
quote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!
A... Imo was dat geen rood. Zelfde situatie als bij Roda daarstraks. Bal ging niet richting goal, dus geen scoringskans ontnomen.quote:
Ze laat het iig minder merken dan Driessen... De irritatie druipt er vanafquote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
Babs zal wel balen dat ze nu in de Kuip moet staan.
Klopt 3 weken geleden waren ze al kampioen, dus beetje late felicitaties.quote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
want ze hebben de eerste helft gewonnen?
Ach, ook een mooie pot.quote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
Babs zal wel balen dat ze nu in de Kuip moet staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, ook een mooie pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee man, ze zijn kampioen!quote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
want ze hebben de eerste helft gewonnen?
Vond die van Roda meer geel.. en deze was meer rood ja.quote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vond het trouwens ook nergens op slaan wat ze zeiden, want Vd Wiel had die bal makkelijk gehad nog, en voor het goal stond Boerrigter vrij.
Maar goed, als ze rood geven is die wedstrijd gelijk dood, dus op zich wel beter dat ie alleen geel geeft.
[..]
Ach, ook een mooie pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verdedigend doet hij het goed, maar zijn passing is ver beneden peil.quote:Op zondag 29 april 2012 15:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Mokotjo asjeblieft wisselen, Leerdam RB en Vilhena erin
[..]
Ach, ook een mooie pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
quote:Op zondag 29 april 2012 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verdedigend doet hij het goed, maar zijn passing is ver beneden peil.
Complot van de joden.quote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef Saind het volgende:
Hoezo is teletekst 819 ineens niet meer virtueel/live? Was de afgelopen weken wel steeds
Het is al gespeeld, 1. Ajax 2. PSV -> Heracles Europaquote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef Saind het volgende:
Hoezo is teletekst 819 ineens niet meer virtueel/live? Was de afgelopen weken wel steeds
Ik gun het je echt kerelquote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het is al gespeeld, 1. Ajax 2. PSV -> Heracles Europa
quote:Op zondag 29 april 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik gun het je echt kerel
Ook vanuit PSV belang natuurlijk maar Herales is tof.
En met z'n witte paraplu.quote:Op zondag 29 april 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
Henk Timmer moet echt de slechtst geklede analist van Nederland zijn.Met z'n coolcat kleding.
"gewoon" :""')quote:
Ja.quote:Op zondag 29 april 2012 15:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor, Vissen drijven toch als ze dood zijn, of zinken ze naar de bodem?
Drijven, hoezo?quote:Op zondag 29 april 2012 15:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor, Vissen drijven toch als ze dood zijn, of zinken ze naar de bodem?
Nee mooi, dan leven die van mij nog. Ik was vergeten dat ze al een tijdje eten nodig hadden.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 15:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee mooi, dan leven die van mij nog. Ik was vergeten dat ze al een tijdje eten nodig hadden.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee mooi, dan leven die van mij nog. Ik was vergeten dat ze al een tijdje eten nodig hadden.
Hij wil de resultaten extrapoleren naar mensen en berekenen hoeveel beton hij er aan moet hangen.quote:
dierenpolitie gebeld.quote:Op zondag 29 april 2012 15:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee we hebben Siem in de spitsquote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat zeker nog scoren gezien de slappe Twente-defensie
Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
Aangeschoten hands in de 16... Dat een penalty?
Kan je toch niets aan doen?quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
Siggy maakt de 0-3 .quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee we hebben Siem in de spits
Ze leven gewoon nog hoor ik net hoor. En ze hebben gewoon al te eten!quote:
Hand langs het lichaam niet, anders welquote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
dan heeft de grond 'm aangeschoten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Hands is altijd aangeschoten, of je moet de bal oppakken
quote:Op zondag 29 april 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
Henk Timmer moet echt de slechtst geklede analist van Nederland zijn.Met z'n coolcat kleding.
Gaan er genoeg volleyballen. Zie bijv. Suarez op het WK.quote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Hands is altijd aangeschoten, of je moet de bal oppakken
quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hand langs het lichaam niet, anders wel
Is toch ook aangeschotenquote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaan er genoeg volleyballen. Zie bijv. Suarez op het WK.
[..]
jij reageert altijd alleen maar met huilsmileys maar je moet het met me eens zijn dat AZ beter is dan feyenoordquote:
Nee. Feyenoord heeft veel meer kansenquote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij reageert altijd alleen maar met huilsmileys maar je moet het met me eens zijn dat AZ beter is dan feyenoord
Nu ff 5 minuten. De vorige 45 deden ze niet eens meequote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij reageert altijd alleen maar met huilsmileys maar je moet het met me eens zijn dat AZ beter is dan feyenoord
Kijk jij de wedstrijd van vorig jaar terug ofzo?quote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Mooi, want deze wedstrijd zijn ze verreweg de minste.quote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, maar over het hele seizoen
FEYENOORD SPEELT NU BETER DAN Az LAMMEquote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, maar over het hele seizoen
Paul ga lekker mee met de trein van Eenskijkenquote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]Wake me up, staat Ajax echt voor
kerel ik neem jou nooit meer serieus. jij trollt overal.quote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FEYENOORD SPEELT NU BETER DAN Az LAMME
Feyenoord speelt NU beter dan AZ. Lezen is moeilijkquote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kerel ik neem jou nooit meer serieus. jij trollt overal.
Ben je hem aan het spankenquote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef RvLaak het volgende:
Als dit zo doorgaat, overleeft mijn bureaustoel het vandaag niet
Toegeven, je zei Ajax.quote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt NU beter dan AZ. Lezen is moeilijk
Voer ze gewoon, lamlulquote:Op zondag 29 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor, 2 van de 6 vissen heb ik weer zien zwemmen, dus ik ga er van uit dat de rest ook nog leeft,soort van.
Heb ik al gedaan, maar ze reageerde niet heel enthousiast op mijn voederen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |