Siggy maakt de 0-3 .quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee we hebben Siem in de spits
Ze leven gewoon nog hoor ik net hoor. En ze hebben gewoon al te eten!quote:
Hand langs het lichaam niet, anders welquote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
Aangeschoten hands in de 16... Dat een penalty?
dan heeft de grond 'm aangeschoten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Hands is altijd aangeschoten, of je moet de bal oppakken
quote:Op zondag 29 april 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
Henk Timmer moet echt de slechtst geklede analist van Nederland zijn.Met z'n coolcat kleding.
Gaan er genoeg volleyballen. Zie bijv. Suarez op het WK.quote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Hands is altijd aangeschoten, of je moet de bal oppakken
quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hand langs het lichaam niet, anders wel
Is toch ook aangeschotenquote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaan er genoeg volleyballen. Zie bijv. Suarez op het WK.
[..]
jij reageert altijd alleen maar met huilsmileys maar je moet het met me eens zijn dat AZ beter is dan feyenoordquote:
Nee. Feyenoord heeft veel meer kansenquote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij reageert altijd alleen maar met huilsmileys maar je moet het met me eens zijn dat AZ beter is dan feyenoord
Nu ff 5 minuten. De vorige 45 deden ze niet eens meequote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij reageert altijd alleen maar met huilsmileys maar je moet het met me eens zijn dat AZ beter is dan feyenoord
Kijk jij de wedstrijd van vorig jaar terug ofzo?quote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |