Nee mooi, dan leven die van mij nog. Ik was vergeten dat ze al een tijdje eten nodig hadden.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 15:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee mooi, dan leven die van mij nog. Ik was vergeten dat ze al een tijdje eten nodig hadden.
quote:Op zondag 29 april 2012 15:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee mooi, dan leven die van mij nog. Ik was vergeten dat ze al een tijdje eten nodig hadden.
Hij wil de resultaten extrapoleren naar mensen en berekenen hoeveel beton hij er aan moet hangen.quote:
dierenpolitie gebeld.quote:Op zondag 29 april 2012 15:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee we hebben Siem in de spitsquote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat zeker nog scoren gezien de slappe Twente-defensie
Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
Aangeschoten hands in de 16... Dat een penalty?
Kan je toch niets aan doen?quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
Siggy maakt de 0-3 .quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee we hebben Siem in de spits
Ze leven gewoon nog hoor ik net hoor. En ze hebben gewoon al te eten!quote:
Hand langs het lichaam niet, anders welquote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
dan heeft de grond 'm aangeschoten.quote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Hands is altijd aangeschoten, of je moet de bal oppakken
quote:Op zondag 29 april 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
Henk Timmer moet echt de slechtst geklede analist van Nederland zijn.Met z'n coolcat kleding.
Gaan er genoeg volleyballen. Zie bijv. Suarez op het WK.quote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Hands is altijd aangeschoten, of je moet de bal oppakken
quote:Op zondag 29 april 2012 15:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hand langs het lichaam niet, anders wel
Is toch ook aangeschotenquote:Op zondag 29 april 2012 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaan er genoeg volleyballen. Zie bijv. Suarez op het WK.
[..]
jij reageert altijd alleen maar met huilsmileys maar je moet het met me eens zijn dat AZ beter is dan feyenoordquote:
Nee. Feyenoord heeft veel meer kansenquote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij reageert altijd alleen maar met huilsmileys maar je moet het met me eens zijn dat AZ beter is dan feyenoord
Nu ff 5 minuten. De vorige 45 deden ze niet eens meequote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij reageert altijd alleen maar met huilsmileys maar je moet het met me eens zijn dat AZ beter is dan feyenoord
Kijk jij de wedstrijd van vorig jaar terug ofzo?quote:Op zondag 29 april 2012 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Mooi, want deze wedstrijd zijn ze verreweg de minste.quote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, maar over het hele seizoen
FEYENOORD SPEELT NU BETER DAN Az LAMMEquote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, maar over het hele seizoen
Paul ga lekker mee met de trein van Eenskijkenquote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]Wake me up, staat Ajax echt voor
kerel ik neem jou nooit meer serieus. jij trollt overal.quote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FEYENOORD SPEELT NU BETER DAN Az LAMME
Feyenoord speelt NU beter dan AZ. Lezen is moeilijkquote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kerel ik neem jou nooit meer serieus. jij trollt overal.
Ben je hem aan het spankenquote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef RvLaak het volgende:
Als dit zo doorgaat, overleeft mijn bureaustoel het vandaag niet
Toegeven, je zei Ajax.quote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt NU beter dan AZ. Lezen is moeilijk
Voer ze gewoon, lamlulquote:Op zondag 29 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor, 2 van de 6 vissen heb ik weer zien zwemmen, dus ik ga er van uit dat de rest ook nog leeft,soort van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |