Mooi, want deze wedstrijd zijn ze verreweg de minste.quote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, maar over het hele seizoen
FEYENOORD SPEELT NU BETER DAN Az LAMMEquote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb het niet alleen over deze wedstrijd, maar over het hele seizoen
Paul ga lekker mee met de trein van Eenskijkenquote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]Wake me up, staat Ajax echt voor
kerel ik neem jou nooit meer serieus. jij trollt overal.quote:Op zondag 29 april 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FEYENOORD SPEELT NU BETER DAN Az LAMME
Feyenoord speelt NU beter dan AZ. Lezen is moeilijkquote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kerel ik neem jou nooit meer serieus. jij trollt overal.
Ben je hem aan het spankenquote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef RvLaak het volgende:
Als dit zo doorgaat, overleeft mijn bureaustoel het vandaag niet
Toegeven, je zei Ajax.quote:Op zondag 29 april 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt NU beter dan AZ. Lezen is moeilijk
Voer ze gewoon, lamlulquote:Op zondag 29 april 2012 15:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor, 2 van de 6 vissen heb ik weer zien zwemmen, dus ik ga er van uit dat de rest ook nog leeft,soort van.
Heb ik al gedaan, maar ze reageerde niet heel enthousiast op mijn voederen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |