Tsja. Moet ook wat hé. Anders lig ik onder mijn bed te huilenquote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel lief dat je je nervositeit op iedereen reflecteert.
Als iemand bij Feyenoord een goal maakt schakel ik daarheen.quote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef Mascini het volgende:
Zit nou iedereen hier feyenoord te kijken en niet ajax? tssssss :p
Idd.quote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Dat was een lekker moment geweest voor een goal.
Zijn ze ook, Ajax wint op individuele klasse en een beetje (afgedwongen) geluk.quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax heer en meester. Lekker Twente die illusie geven dat ze de betere ploeg zijn
mietje . ga aan de sherryquote:Op zondag 29 april 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo. Even bijtanken en dan aan de ranja
iddquote:Op zondag 29 april 2012 15:19 schreef TommyGun het volgende:
Zag die kampers in dat Café in Amsterdam
Yo Tommygun! Ouwe rukkert.quote:Op zondag 29 april 2012 15:19 schreef TommyGun het volgende:
de "echte fans" volgens eredivisielivequote:Op zondag 29 april 2012 15:19 schreef TommyGun het volgende:
Idd, arbitrage is bij Feyenoord weer erg slecht. Niet zo slecht als vorige week, maar tochquote:Op zondag 29 april 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
Staan die scheidsrechters weer te blunderen vandaag![]()
Mihaelov had rood moeten hebben, Bakkal was ook wel rood maar minstens geel![]()
Hup Ajax
En gelijk bij Fey-AZ graag
Arbitrage is de laatste tijd sowieso dramatisch, alleen die Guzubuyuk of zo doet het altijd goed (vind ik)quote:Op zondag 29 april 2012 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, arbitrage is bij Feyenoord weer erg slecht. Niet zo slecht als vorige week, maar toch
Ik vond Nijhuis net wel ok eerlijk gezegdquote:Op zondag 29 april 2012 15:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Arbitrage is de laatste tijd sowieso dramatisch, alleen die Guzubuyuk of zo doet het altijd goed (vind ik)
quote:Op zondag 29 april 2012 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond Nijhuis net wel ok eerlijk gezegd
Ach, als je wint maakt de scheids niet uitquote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Die 1-2 was een vette overtreding..
Sowieso floot hij weinig in het voordeel van PSV, maar hij kon Twente niet helpen.. we waren een keer te goed en Ajax maakt ze ook wel in.
Dus een scheids fluit alleen goed als hij in het voordeel van PSV fluit?quote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Die 1-2 was een vette overtreding..
Sowieso floot hij weinig in het voordeel van PSV, maar hij kon Twente niet helpen.. we waren een keer te goed en Ajax maakt ze ook wel in.
OH AJAX WE LOVE YOUquote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO! WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!
Nou...quote:Op zondag 29 april 2012 15:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, als je wint maakt de scheids niet uit
Ach, zonder de scheids was het 0-3 gewordenquote:Op zondag 29 april 2012 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou...Feyenoord won vorige week mede dankzij de scheids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |