SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Jarno op 29-04-2012 15:54:59 ]"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Zo, dat moest even want...
Anders loop je na ruim een half jaar niet gelopen te hebben je snelste 5k ooit
ik denk dat die ruime 6 kilo eraf en de veel betere conditie dankzij de sportschool effect hebben.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Stoere boii ben jij hoor door die topic zo vol te maken
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Ach die 2 posts extra. Niet miepen en blij zijn met mij!quote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef Finland. het volgende:
Stoere boii ben jij hoor door die topic zo vol te maken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Ik had liever 2 waardevolle posts gezien...quote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach die 2 posts extra. Niet miepen en blij zijn met mij!.
![]()
En terwijl mijn PC nu alles van Renate aan het binnenhalen is, ga ik NU de deur uit met Evy. Ben veel te bang om klappen van Finland. te krijgen!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Succes! Het is (hier iig) heerlijk loopweer! Zelfs even lekker in het zonnetje gelopenquote:Op zondag 29 april 2012 15:10 schreef robdriessen het volgende:
En terwijl mijn PC nu alles van Renate aan het binnenhalen is, ga ik NU de deur uit met Evy. Ben veel te bang om klappen van Finland. te krijgen!.
Ik ben blijer met je als je me even in de OP zet.quote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach die 2 posts extra. Niet miepen en blij zijn met mij!.
Wie loop er waar en wanneer:
30 juni - Utregse Meidenloop
Yuki (5km)♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nette tijd!quote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef Drassss het volgende:
Goh wat ging het heerlijk net13km in 1,08u kunnen lopen.
![]()
Done.quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben blijer met je als je me even in de OP zet.
Wie loop er waar en wanneer:
30 juni - Utregse Meidenloop
Yuki (5km)"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Thanks!quote:Maare...
[zeikmodus] Je kan me op zich gewoon bij Darkelf zetten, toch?Alleen de afstand verschilt, maar die zet je er toch bij... [/zeikmodus]
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gelijk, je hebt het! Zo beter?quote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!Maare...
[zeikmodus] Je kan me op zich gewoon bij Darkelf zetten, toch?Alleen de afstand verschilt, maar die zet je er toch bij... [/zeikmodus]
Waar heb je die gevonden? ik wilde ook Renate downloaden voor de afwisseling maar kan het niet echt vinden!quote:Op zondag 29 april 2012 15:10 schreef robdriessen het volgende:
En terwijl mijn PC nu alles van Renate aan het binnenhalen is, ga ik NU de deur uit met Evy. Ben veel te bang om klappen van Finland. te krijgen!![]()
Vanmiddag les 7 van Evy gelopen. Ging weer erg lekker, ik keek erg op tegen de 4 minuten, maar ze waren eigenlijk al om voordat ik er erg in had!
[ Bericht 0% gewijzigd door Trebweb op 29-04-2012 16:36:31 ]![]()
Ik hoop dat je wel iets hebt waarmee je je een tor-rent. *kuch*quote:Op zondag 29 april 2012 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? ik wilde ook Renate downloaden voor de afwisseling maar kan het niet echt vinden!
Daarna even de groeten doen aan Renate. (Verwarrende pagina met veel reclame. Het gaat om de woordjes "dit kan je doen via deze link"). Dan krijg je in een klap al haar lessen a la 6.3 GB
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 16:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel iets hebt waarmee je je een tor-rent. *kuch*
Daarna even de groeten doen aan Renate. (Verwarrende pagina met veel reclame. Het gaat om de woordjes "dit kan je doen via deze link"). Dan krijg je in een klap al haar lessen a la 6.3 GB
Hoe ging jouw rondje?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Best lekker! Het was bewolkt met om en om beetje regen. Zal me leren om te lang te treuzelen, was eerder heerlijk weerquote:Evy kan nog steeds niet klokkijken. Ze beloofde 10 minuten inlopen + 25 minuten lopen + 10 minuten uitlopen. Maar na 41:30 was ik klaar. Gek mens.
Dus uiteindelijk bestond les 3 van de 5-10km serie uit.....
3 minuten rustig joggen, zwaaiend met armen / 1 minuut huppelen / 3 minuten rustig joggen, zwaaien met armen / Benen stretchen, 3x10 seconden per been / 25 minuten normaal tempo hardlopen met 4x30 seconden versnellen / 8 minuten rustig joggen / Benen weer 3x10 seconden stretchen per been.
Voor de route-voyeurs. Ik zweet als een otter, ik ga douchen
En deze is voor Finland. In alle eerbiedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Goed bezig zeg!!quote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Best lekker! Het was bewolkt met om en om beetje regen. Zal me leren om te lang te treuzelen, was eerder heerlijk weerEvy kan nog steeds niet klokkijken. Ze beloofde 10 minuten inlopen + 25 minuten lopen + 10 minuten uitlopen. Maar na 41:30 was ik klaar. Gek mens.
Dus uiteindelijk bestond les 3 van de 5-10km serie uit.....
3 minuten rustig joggen, zwaaiend met armen / 1 minuut huppelen / 3 minuten rustig joggen, zwaaien met armen / Benen stretchen, 3x10 seconden per been / 25 minuten normaal tempo hardlopen met 4x30 seconden versnellen / 8 minuten rustig joggen / Benen weer 3x10 seconden stretchen per been.
Voor de route-voyeurs. Ik zweet als een otter, ik ga douchen
Is runkeeper tegenwoordig al wat nauwkeuriger? Toen ik er destijds mee liep (oké, da's een jaar of 2 geleden) hield ie m'n snelheid niet goed bij. Wil er wel weer mee gaan lopen, maar wil niet meer de frustratie van het niet kunnen bijhouden van m'n snelheid op de stukken die ik ren.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 16:40 schreef robdriessen het volgende:
En deze is voor Finland. In alle eerbiedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Zo... Lang geleden dat ik het zo zwaar had. Het was te warm, ik had te weinig gedronken. Man. Hamer.
Toch nog bijna 10.5KM in een uur dus het resultaat valt nog alles mee.![]()
Ik ben trots op je J *pinkt traantje weg*quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Jarno het volgende:
Zo, dat moest even want...
Anders loop je na ruim een half jaar niet gelopen te hebben je snelste 5k ooit
[ afbeelding ]
ik denk dat die ruime 6 kilo eraf en de veel betere conditie dankzij de sportschool effect hebben.
![]()
Net terug van een 11 kilometer run, maar wat is dat een eind zeg. Petje af voor de mensen die dit standaard eens per week doen. Ga het wel proberen vol te houden nu, eens per week een lange run en de overige keren rondjes van rond de 5 kilometer.
Het weer is trouwens lekker, nog niet te warm buiten en weinig wind. Af en toe kwam de zon nog te voorschijn om het af te maken. Alleen jammer van al die kleine vliegjes, die krijgen het steeds voor elkaar om in mijn ogen vliegen.
Bijna in de plus met de challange, nog 0,99% te gaan.
![]()
Thanks! Ik ga mijn vriend even aan het werk zetten, ik snap er zelf namelijk niks van!quote:Op zondag 29 april 2012 16:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel iets hebt waarmee je je een tor-rent. *kuch*
Daarna even de groeten doen aan Renate. (Verwarrende pagina met veel reclame. Het gaat om de woordjes "dit kan je doen via deze link"). Dan krijg je in een klap al haar lessen a la 6.3 GB![]()
![]()
Is toch een prima tijd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn eerste wedstrijdje ooit (1,5 mnd terug) liep ik 31:15. Dacht eigenlijk dat het alleen maar beter ging worden....quote:![]()
Joh, volgende keer beterJe hebt in ieder geval gelopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben zó blij dat ik gisteren heb gelopen! Het komt hier al vanaf vanochtend vroeg met bakken uit de hemel, zonder pauzeMorgen schijnt het echter lekker weer te worden, dus hopelijk dan weer een 7,5km loop!
Tsja, ik kan me voorstellen dat je 'm onder de 30 had willen lopen, maar 5k wedstrijdjes zijn vaak wat 'lastiger': veel langzame deelnemers, zigzag, mensen die je ophouden, etc. etc. Dus hecht er niet teveel waarde aan. Belangrijkste is dat je lekker hebt gelopen en dat je 'm uit hebt gelopen!quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 29-04-2012 19:21:44 ]Ja doei.![]()
Wat een heerlijk weertje. Zometeen eens even gaan lopen.
Hoe lang kan je het beste wachten nadat je gegeten hebt?Feyenoord Rotterdam![]()
Dat verschilt per persoonquote:Op zondag 29 april 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
Hoe lang kan je het beste wachten nadat je gegeten hebt?zelf wil ik altijd minimaal 1,5 uur niets gegeten hebben. Na avondeten zeker 2,5, maar het liefst loop ik gewoon helemaal niet meer na die maaltijd.
Ja doei.![]()
2 tot 3 uur na een echte goede maaltijd.quote:Op zondag 29 april 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
Hoe lang kan je het beste wachten nadat je gegeten hebt?
Edit: Maar verschilt per persoon![]()
![]()
Ja het is meer de vraag voor het lichaam. Ik kan nu gerust gaan rennen, maar als dat op de langere termijn voor problemen gaat zorgen dan is dat heel vervelend.quote:Op zondag 29 april 2012 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Als jij dat kunt dan is dat toch prima?Feyenoord Rotterdam![]()
Wilde net zeggen. Als jij geen last hebt dan moet je vooral na een uurtje al gaan lopen! Ik krijg dan vaak een "klotsbuik" erg vervelend vind ik dat![]()
![]()
Oh het is hier (Brussel) juist heel warm!quote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zó blij dat ik gisteren heb gelopen! Het komt hier al vanaf vanochtend vroeg met bakken uit de hemel, zonder pauzeMorgen schijnt het echter lekker weer te worden, dus hopelijk dan weer een 7,5km loop!
Heb net in short en tanktop gelopen en alsnog zweet ik als een otter![]()
Wel de 8,4 km weer gehaald.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
*googlet Hullquote:Op zondag 29 april 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hier (Hull) is het koud, grijs, grauw en nat![]()
Ah ja zo aan de zee, dan is het vaak wat frisser zeker?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Thanks! Ook @Guppyfriendquote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, ik kan me voorstellen dat je 'm onder de 30 had willen lopen, maar 5k wedstrijdjes zijn vaak wat 'lastiger': veel langzame deelnemers, zigzag, mensen die je ophouden, etc. etc. Dus hecht er niet teveel waarde aan. Belangrijkste is dat je lekker hebt gelopen en dat je 'm uit hebt gelopen!
Ben Evy op m'n foon aan het zetten. Even wat houvast in het opbouwen :-)![]()
Emotiodiertje van me.quote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben trots op je J *pinkt traantje weg*"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
En het scheelt ook dat je over een week of wat weer een 5k kan lopenquote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks! Ook @Guppyfriend
Ben Evy op m'n foon aan het zetten. Even wat houvast in het opbouwen :-)En dan gaat het vast beter
Ik heb vandaag voor me laten lopen, ik heb een sledehondentocht gedaanzo leuk! Morgen koninginnedag vieren, en dinsdag weer lopen denk ik
zo klopt ie MBquote:Op zondag 29 april 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hier (Hull) Seward Downs is het koud, grijs, grauw en nat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
mooie tijd Fuszy'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Daar is het inderdaad heerlijk weer voorquote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk weer om al het slechte eruit te lopen en te zweten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: