SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Jarno op 29-04-2012 15:54:59 ]"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Zo, dat moest even want...
Anders loop je na ruim een half jaar niet gelopen te hebben je snelste 5k ooit
ik denk dat die ruime 6 kilo eraf en de veel betere conditie dankzij de sportschool effect hebben.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Stoere boii ben jij hoor door die topic zo vol te maken
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Ach die 2 posts extra. Niet miepen en blij zijn met mij!quote:Op zondag 29 april 2012 14:57 schreef Finland. het volgende:
Stoere boii ben jij hoor door die topic zo vol te maken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Ik had liever 2 waardevolle posts gezien...quote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach die 2 posts extra. Niet miepen en blij zijn met mij!.
![]()
En terwijl mijn PC nu alles van Renate aan het binnenhalen is, ga ik NU de deur uit met Evy. Ben veel te bang om klappen van Finland. te krijgen!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Succes! Het is (hier iig) heerlijk loopweer! Zelfs even lekker in het zonnetje gelopenquote:Op zondag 29 april 2012 15:10 schreef robdriessen het volgende:
En terwijl mijn PC nu alles van Renate aan het binnenhalen is, ga ik NU de deur uit met Evy. Ben veel te bang om klappen van Finland. te krijgen!.
Ik ben blijer met je als je me even in de OP zet.quote:Op zondag 29 april 2012 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach die 2 posts extra. Niet miepen en blij zijn met mij!.
Wie loop er waar en wanneer:
30 juni - Utregse Meidenloop
Yuki (5km)♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nette tijd!quote:Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef Drassss het volgende:
Goh wat ging het heerlijk net13km in 1,08u kunnen lopen.
![]()
Done.quote:Op zondag 29 april 2012 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben blijer met je als je me even in de OP zet.
Wie loop er waar en wanneer:
30 juni - Utregse Meidenloop
Yuki (5km)"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Thanks!quote:Maare...
[zeikmodus] Je kan me op zich gewoon bij Darkelf zetten, toch?Alleen de afstand verschilt, maar die zet je er toch bij... [/zeikmodus]
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gelijk, je hebt het! Zo beter?quote:Op zondag 29 april 2012 15:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks!Maare...
[zeikmodus] Je kan me op zich gewoon bij Darkelf zetten, toch?Alleen de afstand verschilt, maar die zet je er toch bij... [/zeikmodus]
Waar heb je die gevonden? ik wilde ook Renate downloaden voor de afwisseling maar kan het niet echt vinden!quote:Op zondag 29 april 2012 15:10 schreef robdriessen het volgende:
En terwijl mijn PC nu alles van Renate aan het binnenhalen is, ga ik NU de deur uit met Evy. Ben veel te bang om klappen van Finland. te krijgen!![]()
Vanmiddag les 7 van Evy gelopen. Ging weer erg lekker, ik keek erg op tegen de 4 minuten, maar ze waren eigenlijk al om voordat ik er erg in had!
[ Bericht 0% gewijzigd door Trebweb op 29-04-2012 16:36:31 ]![]()
Ik hoop dat je wel iets hebt waarmee je je een tor-rent. *kuch*quote:Op zondag 29 april 2012 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? ik wilde ook Renate downloaden voor de afwisseling maar kan het niet echt vinden!
Daarna even de groeten doen aan Renate. (Verwarrende pagina met veel reclame. Het gaat om de woordjes "dit kan je doen via deze link"). Dan krijg je in een klap al haar lessen a la 6.3 GB
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 16:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel iets hebt waarmee je je een tor-rent. *kuch*
Daarna even de groeten doen aan Renate. (Verwarrende pagina met veel reclame. Het gaat om de woordjes "dit kan je doen via deze link"). Dan krijg je in een klap al haar lessen a la 6.3 GB
Hoe ging jouw rondje?
Best lekker! Het was bewolkt met om en om beetje regen. Zal me leren om te lang te treuzelen, was eerder heerlijk weerquote:Evy kan nog steeds niet klokkijken. Ze beloofde 10 minuten inlopen + 25 minuten lopen + 10 minuten uitlopen. Maar na 41:30 was ik klaar. Gek mens.
Dus uiteindelijk bestond les 3 van de 5-10km serie uit.....
3 minuten rustig joggen, zwaaiend met armen / 1 minuut huppelen / 3 minuten rustig joggen, zwaaien met armen / Benen stretchen, 3x10 seconden per been / 25 minuten normaal tempo hardlopen met 4x30 seconden versnellen / 8 minuten rustig joggen / Benen weer 3x10 seconden stretchen per been.
Voor de route-voyeurs. Ik zweet als een otter, ik ga douchen
En deze is voor Finland. In alle eerbiedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Goed bezig zeg!!quote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Best lekker! Het was bewolkt met om en om beetje regen. Zal me leren om te lang te treuzelen, was eerder heerlijk weerEvy kan nog steeds niet klokkijken. Ze beloofde 10 minuten inlopen + 25 minuten lopen + 10 minuten uitlopen. Maar na 41:30 was ik klaar. Gek mens.
Dus uiteindelijk bestond les 3 van de 5-10km serie uit.....
3 minuten rustig joggen, zwaaiend met armen / 1 minuut huppelen / 3 minuten rustig joggen, zwaaien met armen / Benen stretchen, 3x10 seconden per been / 25 minuten normaal tempo hardlopen met 4x30 seconden versnellen / 8 minuten rustig joggen / Benen weer 3x10 seconden stretchen per been.
Voor de route-voyeurs. Ik zweet als een otter, ik ga douchen
Is runkeeper tegenwoordig al wat nauwkeuriger? Toen ik er destijds mee liep (oké, da's een jaar of 2 geleden) hield ie m'n snelheid niet goed bij. Wil er wel weer mee gaan lopen, maar wil niet meer de frustratie van het niet kunnen bijhouden van m'n snelheid op de stukken die ik ren.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 16:40 schreef robdriessen het volgende:
En deze is voor Finland. In alle eerbiedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Zo... Lang geleden dat ik het zo zwaar had. Het was te warm, ik had te weinig gedronken. Man. Hamer.
Toch nog bijna 10.5KM in een uur dus het resultaat valt nog alles mee.![]()
Ik ben trots op je J *pinkt traantje weg*quote:Op zondag 29 april 2012 14:56 schreef Jarno het volgende:
Zo, dat moest even want...
Anders loop je na ruim een half jaar niet gelopen te hebben je snelste 5k ooit
[ afbeelding ]
ik denk dat die ruime 6 kilo eraf en de veel betere conditie dankzij de sportschool effect hebben.
![]()
Net terug van een 11 kilometer run, maar wat is dat een eind zeg. Petje af voor de mensen die dit standaard eens per week doen. Ga het wel proberen vol te houden nu, eens per week een lange run en de overige keren rondjes van rond de 5 kilometer.
Het weer is trouwens lekker, nog niet te warm buiten en weinig wind. Af en toe kwam de zon nog te voorschijn om het af te maken. Alleen jammer van al die kleine vliegjes, die krijgen het steeds voor elkaar om in mijn ogen vliegen.
Bijna in de plus met de challange, nog 0,99% te gaan.
![]()
Thanks! Ik ga mijn vriend even aan het werk zetten, ik snap er zelf namelijk niks van!quote:Op zondag 29 april 2012 16:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel iets hebt waarmee je je een tor-rent. *kuch*
Daarna even de groeten doen aan Renate. (Verwarrende pagina met veel reclame. Het gaat om de woordjes "dit kan je doen via deze link"). Dan krijg je in een klap al haar lessen a la 6.3 GB![]()
![]()
Is toch een prima tijd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn eerste wedstrijdje ooit (1,5 mnd terug) liep ik 31:15. Dacht eigenlijk dat het alleen maar beter ging worden....quote:![]()
Joh, volgende keer beterJe hebt in ieder geval gelopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben zó blij dat ik gisteren heb gelopen! Het komt hier al vanaf vanochtend vroeg met bakken uit de hemel, zonder pauzeMorgen schijnt het echter lekker weer te worden, dus hopelijk dan weer een 7,5km loop!
Tsja, ik kan me voorstellen dat je 'm onder de 30 had willen lopen, maar 5k wedstrijdjes zijn vaak wat 'lastiger': veel langzame deelnemers, zigzag, mensen die je ophouden, etc. etc. Dus hecht er niet teveel waarde aan. Belangrijkste is dat je lekker hebt gelopen en dat je 'm uit hebt gelopen!quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 29-04-2012 19:21:44 ]Ja doei.![]()
Wat een heerlijk weertje. Zometeen eens even gaan lopen.
Hoe lang kan je het beste wachten nadat je gegeten hebt?Feyenoord Rotterdam![]()
Dat verschilt per persoonquote:Op zondag 29 april 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
Hoe lang kan je het beste wachten nadat je gegeten hebt?zelf wil ik altijd minimaal 1,5 uur niets gegeten hebben. Na avondeten zeker 2,5, maar het liefst loop ik gewoon helemaal niet meer na die maaltijd.
Ja doei.![]()
2 tot 3 uur na een echte goede maaltijd.quote:Op zondag 29 april 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
Hoe lang kan je het beste wachten nadat je gegeten hebt?
Edit: Maar verschilt per persoon![]()
![]()
Ja het is meer de vraag voor het lichaam. Ik kan nu gerust gaan rennen, maar als dat op de langere termijn voor problemen gaat zorgen dan is dat heel vervelend.quote:Op zondag 29 april 2012 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Als jij dat kunt dan is dat toch prima?Feyenoord Rotterdam![]()
Wilde net zeggen. Als jij geen last hebt dan moet je vooral na een uurtje al gaan lopen! Ik krijg dan vaak een "klotsbuik" erg vervelend vind ik dat![]()
![]()
Oh het is hier (Brussel) juist heel warm!quote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zó blij dat ik gisteren heb gelopen! Het komt hier al vanaf vanochtend vroeg met bakken uit de hemel, zonder pauzeMorgen schijnt het echter lekker weer te worden, dus hopelijk dan weer een 7,5km loop!
Heb net in short en tanktop gelopen en alsnog zweet ik als een otter![]()
Wel de 8,4 km weer gehaald.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
*googlet Hullquote:Op zondag 29 april 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hier (Hull) is het koud, grijs, grauw en nat![]()
Ah ja zo aan de zee, dan is het vaak wat frisser zeker?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Thanks! Ook @Guppyfriendquote:Op zondag 29 april 2012 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, ik kan me voorstellen dat je 'm onder de 30 had willen lopen, maar 5k wedstrijdjes zijn vaak wat 'lastiger': veel langzame deelnemers, zigzag, mensen die je ophouden, etc. etc. Dus hecht er niet teveel waarde aan. Belangrijkste is dat je lekker hebt gelopen en dat je 'm uit hebt gelopen!
Ben Evy op m'n foon aan het zetten. Even wat houvast in het opbouwen :-)![]()
Emotiodiertje van me.quote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben trots op je J *pinkt traantje weg*"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
En het scheelt ook dat je over een week of wat weer een 5k kan lopenquote:Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks! Ook @Guppyfriend
Ben Evy op m'n foon aan het zetten. Even wat houvast in het opbouwen :-)En dan gaat het vast beter
Ik heb vandaag voor me laten lopen, ik heb een sledehondentocht gedaanzo leuk! Morgen koninginnedag vieren, en dinsdag weer lopen denk ik
zo klopt ie MBquote:Op zondag 29 april 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hier (Hull) Seward Downs is het koud, grijs, grauw en nat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
mooie tijd Fuszy'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar is het inderdaad heerlijk weer voorquote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk weer om al het slechte eruit te lopen en te zweten![]()
![]()
Bedanktquote:.
Ik wil volgend jaar meedoen met het bijprogramma van de marathon van rotterdam. Hopelijk het 10km gedeelte en anders de 5km.Feyenoord Rotterdam![]()
Makkie! Gewoon lekker doorblijven lopen en dan komt het zeker goed.quote:Op zondag 29 april 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik wil volgend jaar meedoen met het bijprogramma van de marathon van rotterdam. Hopelijk het 10km gedeelte en anders de 5km.![]()
Het is volgens mij lekker lopen in de zomermaanden. Wel zo dat je in de ochtend of aan het eind van de avond dan moet lopen, maar dat maakt niet zoveel uit. Als ik zo door ga dan moet ik al een eind kunnen komen.quote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Makkie! Gewoon lekker doorblijven lopen en dan komt het zeker goed.
Vanaf welke afstand nemen jullie iets van drinken of eten mee?Feyenoord Rotterdam![]()
Ligt een beetje aan het weer, maar vanaf een uurtje krijg ik vaak wel zin in water of sportdrank. Probleem is dat ik die "zooi" niet mee wil sjouwen tijdens het lopenquote:Op zondag 29 april 2012 20:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is volgens mij lekker lopen in de zomermaanden. Wel zo dat je in de ochtend of aan het eind van de avond dan moet lopen, maar dat maakt niet zoveel uit. Als ik zo door ga dan moet ik al een eind kunnen komen.
Vanaf welke afstand nemen jullie iets van drinken of eten mee?![]()
![]()
Ditoquote:Op zondag 29 april 2012 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het weer, maar vanaf een uurtje krijg ik vaak wel zin in water of sportdrank. Probleem is dat ik die "zooi" niet mee wil sjouwen tijdens het lopen
Zie mezelf dus ook niet meer dan 10km lopen
Eindelijk een keer 2 keer per week gaan hardlopen sinds ik Runkeeper gebruik. Hiervoor altijd Micoach van adidas.
Grafiekje is wel grappig. Vorige keren 3,5 km
Feyenoord Rotterdam![]()
Vandaag voor het eerst samen met een vriend gelopen. Het was wel even wennen, lopen en praten tegelijk, maar na een paar kilometer mijn adem gevonden en toch nog 8,5km met een gemiddelde onder de 6min per km gelopen.
En... over de 200km in de challenge![]()
![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
nope, stond centrale verdediger... 6-4 gewonnen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
inderdaad, dat moet zeker lukken...nog een jaar te gaanquote:Op zondag 29 april 2012 21:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Fuszy met een beetje trainen zou een halve marathon ook moeten lukken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet er nu niet aan denken. Ik ben bij de 5 kilometer nu al gesloopt. Loop redelijk constant, maar in het begin ga ik vaak te snel van start. Misschien dat wanneer ik wat rustiger begin ik wat beter kan eindigen. Wil wel het gevoel hebben dat ik iets gepresteerd heb, dan is dat gesloopte gevoel wel fijnquote:Op zondag 29 april 2012 21:37 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Fuszy met een beetje trainen zou een halve marathon ook moeten lukken.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan loop je inderdaad te hard. Het is natuurlijk niet handig om elke keer richting 100% inspanning te lopen. Dan bouw je weinig op. Je kan af en toe wel eens testen hoe het ervoor staat, maar ik zou je wel adviseren om rustige loopjes in te plannen, waarbij je het gevoel achteraf hebt dat je niet eens gelopen hebt. Als dat lukt ben je goed bezigquote:Op zondag 29 april 2012 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet er nu niet aan denken. Ik ben bij de 5 kilometer nu al gesloopt. Loop redelijk constant, maar in het begin ga ik vaak te snel van start. Misschien dat wanneer ik wat rustiger begin ik wat beter kan eindigen. Wil wel het gevoel hebben dat ik iets gepresteerd heb, dan is dat gesloopte gevoel wel fijn![]()
![]()
Ik wil, maar pin me er niet op vast, twee maal per week een goed rondje lopen en één keer per week een kleinere ronde lopen. Hopelijk lukt me dat met tijdsindeling en zinquote:Op zondag 29 april 2012 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan loop je inderdaad te hard. Het is natuurlijk niet handig om elke keer richting 100% inspanning te lopen. Dan bouw je weinig op. Je kan af en toe wel eens testen hoe het ervoor staat, maar ik zou je wel adviseren om rustige loopjes in te plannen, waarbij je het gevoel achteraf hebt dat je niet eens gelopen hebt. Als dat lukt ben je goed bezig. Als het slecht weer is, dan heb ik geen zin om naar buiten te gaan, maar dit weer is echt fijn.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind 't jammer dat inschrijvingen voor 2013 HM's nog niet open zijnzou me best graag alvast in willen schrijven, als de welbekende stok en zulks.
Vraag me af of ik in september/oktober al een HM zou kunnen lopen.. Geen toptijd, gewoon 10km/uur.Ja doei.![]()
Elk rondje is natuurlijk goed, het gaat meer om wat je in dat rondje doetquote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wil, maar pin me er niet op vast, twee maal per week een goed rondje lopen en één keer per week een kleinere ronde lopen. Hopelijk lukt me dat met tijdsindeling en zin. Als het slecht weer is, dan heb ik geen zin om naar buiten te gaan, maar dit weer is echt fijn.
![]()
![]()
Je liep toch al 10km+ met gemak? Als je dat lukt haal je die HM ook wel johquote:Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't jammer dat inschrijvingen voor 2013 HM's nog niet open zijnzou me best graag alvast in willen schrijven, als de welbekende stok en zulks.
Vraag me af of ik in september/oktober al een HM zou kunnen lopen.. Geen toptijd, gewoon 10km/uur.![]()
![]()
Sorry, haal ik wat namen door elkaar.quote:Op zondag 29 april 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
NeeZit nu op 7,5 maximaal 1 keer per week, ben aan 't opbouwen.
Maargoed je hebt nog ff dus 15km moet je zeker lukken lijkt me, dan ben je er al bijna![]()
![]()
http://www.mablethorpemarathon.org.uk/half-marathon.html
Heb nu deze gevonden. 7 oktober. In de buurt (relatief) en ook nog eens vlak, dus geen last van grove stijgingen en dalingen. Ik ga er een nachtje over slapen en me wellicht wel inschrijven...
Ja doei.![]()
Weet iemand hier of je ook smartphones kan gebruiken om bij te houden tijdens het lopen hoeveel je hebt gelopen en zo? Ik gebruik nog steeds een oude Nokia telefoon.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.![]()
don't you worry...we remind you tomorrowquote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga er een nachtje over slapen en me wellicht wel inschrijven...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dinsdag weer oppakken
Evy9 nog maar een keer opnieuw doen, is 2,5 week geleden namelijk..
Ben nog wel beetje verkouden maar niet ziek meer gelukkig![]()
![]()
Zo, de benen werken weer een beetje zoals gepland. Ik ga met Evy 3 nog een keertje doen, en dan deze week langzaamaan weer kijken of ik m'n knieën niet al te erg ga slopen
Straks werken, nu lopen in het bos![]()
![]()
En daar zijn we weer. Belooft een mooie dag te worden, heerlijk dat zonnetje, fluitende vogels, de stilte in het bos.![]()
Koninginnedag!!
Had vanochtend m'n oranje poloshirt aan bij het lopen trouwens. Stap ik onder de douche, vraagt m'n vrouw wat ik in vredesnaam gedaan heb. Heel m'n bovenlijf oranje van dat shirt![]()
![]()
mn enige obstakel is dat er een kans is dat de vrijdag ervoor de bacheloruitreiking van mn opleiding is en ik dan dat weekend in NL ben. Wel zijn er maar 500 plekken. Handig!quote:Op maandag 30 april 2012 01:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
don't you worry...we remind you tomorrowJa doei.![]()
Gewoon wat voorbereidingen voor vandaag zeg je dan droogquote:Op maandag 30 april 2012 09:03 schreef Freddeh het volgende:
Had vanochtend m'n oranje poloshirt aan bij het lopen trouwens. Stap ik onder de douche, vraagt m'n vrouw wat ik in vredesnaam gedaan heb. Heel m'n bovenlijf oranje van dat shirt.
![]()
Beetje spierpijn in m'n bovenbenen vandaag. Lekker wandelen en fietsen ter genezing strakjes
Gebruik zelf een iPhone met daarop Runkeeper. Voor zo'n beetje elke smartphone bestaat er wel een hardloop app, zoals eerder gezegd zie de opening post.quote:Op maandag 30 april 2012 00:40 schreef Wii-Style het volgende:
Weet iemand hier of je ook smartphones kan gebruiken om bij te houden tijdens het lopen hoeveel je hebt gelopen en zo? Ik gebruik nog steeds een oude Nokia telefoon.![]()
Vandaag dagje rust, zaterdag en zondag wel gelopen. 11 en 3 km dus ik ga morgen weer eens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Net weer een lesje gedaan, nr 26!
http://www.endomondo.com/workouts/tgUVAWfuAU0
Eindelijk een keer de 5 km aangetikt!
het was wel erg warm vond ik nu al! Voor het eerst in t-shirt en 3/4 broek gelopen! heerlijk!![]()
Leve de Koningin! Hoera, hoera, hoera!
[ Bericht 23% gewijzigd door robdriessen op 30-04-2012 09:37:49 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Niet dat ik je wil tegenhouden in je enthousiasme, maar kun je niet beter gewoon les voor les doen? Het gaat namelijk niet alleen om conditie, maar ook om gewrichten en spieren.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Helpt dat goed ja? Want dan ga ik ook nog even een stukkie wandelen. Heb aardige spierpijn in mijn bovenbenen.quote:Op maandag 30 april 2012 09:16 schreef Jarno het volgende:
Beetje spierpijn in m'n bovenbenen vandaag. Lekker wandelen en fietsen ter genezing strakjes![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Helpt dat goed ja? Want dan ga ik ook nog even een stukkie wandelen. Heb aardige spierpijn in mijn bovenbenen., loslopen/fietsen die zware benen.
![]()
ja, een wandeling of zelfs heel rustig rennen zorgt er voor dat de afvalstoffen uit je spieren afgevoerd wordenquote:Op maandag 30 april 2012 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Helpt dat goed ja? Want dan ga ik ook nog even een stukkie wandelen. Heb aardige spierpijn in mijn bovenbenen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik weet het goed gemaakt.
Ik ga een stukje motorrijden, richting de stad, om daar te wandelen (lees: winkelen)
Twee vliegen in één klap!![]()
Ik ben al twee dagen duizelig, dus hier niet hardlopen vandaag. Meeeeh, heb er zo'n zin in.
Niet meer actief op Fok!![]()
Voor m'n motivatie is het beter om de relatief lichte lessen per 2 te doen. Doe ik 1 zo'n les, dan heb ik het gevoel dat ik niks gedaan heb. En conditie is nu het belangrijkst; ik heb weinig tot geen last van m'n spieren en gewrichten tijdens het lopen (en daarna), maar m'n longen kunnen het nog maar net bijbenen.quote:Op maandag 30 april 2012 09:56 schreef Finland. het volgende:
Niet dat ik je wil tegenhouden in je enthousiasme, maar kun je niet beter gewoon les voor les doen? Het gaat namelijk niet alleen om conditie, maar ook om gewrichten en spieren.
Nu ik wat meer tijd heb wil ik m'n conditie even een kickstart geven. Zodra de lessen wat langer en zwaarder worden pak ik er gewoon 1 per keer
quote:Op maandag 30 april 2012 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben al twee dagen duizelig, dus hier niet hardlopen vandaag. Meeeeh, heb er zo'n zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 10:53 schreef Drassss het volgende:
[..]Helpt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik baal er echt van. Het is zulk mooi weer!Niet meer actief op Fok!![]()
Ze beginnen niet voor niets heel licht. Maargoed, whatever floats your boat ey!quote:Op maandag 30 april 2012 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor m'n motivatie is het beter om de relatief lichte lessen per 2 te doen. Doe ik 1 zo'n les, dan heb ik het gevoel dat ik niks gedaan heb. En conditie is nu het belangrijkst; ik heb weinig tot geen last van m'n spieren en gewrichten tijdens het lopen (en daarna), maar m'n longen kunnen het nog maar net bijbenen.
Nu ik wat meer tijd heb wil ik m'n conditie even een kickstart geven. Zodra de lessen wat langer en zwaarder worden pak ik er gewoon 1 per keer
De zon schijnt hiervolgens het weerbericht de enige keer deze week
dus straks maar 's genieten. De was en boodschappen zijn al gedaan, zo maar's aan de studie en na de lunch ergens een keer lopen zo rond de tijd dat m'n essay niet meer wil vlotten
Ja doei.![]()
Zout en water. Als het te lang duurt je duizeligheid misschien naar de dokter... Maarja kan natuurlijk niet weten hoe ernstig het is.quote:Op maandag 30 april 2012 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Helpt dat?.
Ik baal er echt van. Het is zulk mooi weer!![]()
Het is wel minder dan gisteren. Ben een paar jaar geleden geopereerd waardoor mijn evenwichtsorgaan een flinke tik heeft gehad (ben toen een jaar lang vrijwel dagelijks duizelig geweest, joyquote:Op maandag 30 april 2012 11:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zout en water. Als het te lang duurt je duizeligheid misschien naar de dokter... Maarja kan natuurlijk niet weten hoe ernstig het is.). Heel af en toe speelt dat nog een beetje op, maar gaat wel over. Hoop ik
.
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: