Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal = Tahie81
rival = GingahNinja299
Kan het altijd proberenquote:
Dat is inderdaad niet mijn specialiteitquote:Op zondag 29 april 2012 13:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan het altijd proberenVolgens mij heb je de drift challenges nog niet heel goed gedaan, even kijken of ik je daarbij kan verslaan.
Ga ik veel oefenen, sta ik iig ergens bij je hoger in de ranking lijstquote:Op zondag 29 april 2012 13:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet mijn specialiteit
quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ga ik veel oefenen, sta ik iig ergens bij je hoger in de ranking lijst
Er is nog niet zoveel over bekend, dus is er ook nog niet zoveel om naar uit te kijken... of weet jij meer dan ik?quote:Op zondag 29 april 2012 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
Kijken jullie trouwens ook uit naar Forza Horizon?
Opzich niet nee alleen lijkt het wel meer de test drive unlimited kant uit te gaan.quote:Op zondag 29 april 2012 20:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel over bekend, dus is er ook nog niet zoveel om naar uit te kijken... of weet jij meer dan ik?
meer free roam lijkt me super, maar wel met de rij eigenschappen van forza en niet dat arcadegedoe van TD!!quote:Op zondag 29 april 2012 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Opzich niet nee alleen lijkt het wel meer de test drive unlimited kant uit te gaan.
Dus meer arcade en meer free-roam denk ik.. En dat vind ik wel toffer dan rondjes op een circuit maar ik kan me voorstellen dat jullie er niets aan vinden bijvoorbeeld
ok thnxquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef dreamzk het volgende:
Hey Rival, ik kan de OP niet meer editen, moet je even aan een mod vragen
Nee dat kan niet. Dan zul je er mee moeten gaan rijden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:59 schreef avdp het volgende:
heb maandag xbox gekocht en woesdag forza 4 binnen gekregen
het spel is echt super verslavend
ik heb ook een vraag in autovista kan je autos starten maar kan je ook gas geven?
Nee, totaal niet eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 22:21 schreef PieterBas het volgende:
Bij jullie ook zo veel problemen met het laden van de forza marketplace?
daar zit ik met smart op te wachten, ik zag al steeds berichten over porsches maar kon ze nergens vinden in het spel of op de marktplaats...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef Desunoto het volgende:
De Porsche line-up voor de aankomende DLC is bijna compleet en hier te vinden (incl screenshots): klik.
Ben er inmiddels achter, had niks met de marketplace zelf te maken.. Om het verhaal niet te technisch te maken, er was ergens een ip conflict. Het werkt weerquote:
Is nooit een probleem geweest tot de Porsches kwamen. Die enige DLC waar er geen gratis auto aangeboden wordt om die bestanden mee te downloaden...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:30 schreef invine het volgende:
Ik vind het zo slecht van forza dat als iemand anders een andere auto gekocht heeft jij dan zo'n lelijke zwarte bora ziet..
Verklaar dan maar waarom als ik in mijn 850R rijd en vrienden van mij die niet hebben gekocht een zwarte bora zien? En ik zie ook bora's voor auto's die ik niet heb, zelfs niet als ik de gratis auto in die pack heb gedownload.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is nooit een probleem geweest tot de Porsches kwamen. Die enige DLC waar er geen gratis auto aangeboden wordt om die bestanden mee te downloaden...
Zelfs de muscle car pack, VIP pack en al die zooi in het begin was te zien voor iedereen omdat er een gratis BMW te downloaden was met alle gegevens.
Bij de Porsches zijn de echter de mist in gegaan. Ik hoop dat ze dat nog rechtzetten.
Dan is er wat misgegaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef invine het volgende:
[..]
Verklaar dan maar waarom als ik in mijn 850R rijd en vrienden van mij die niet hebben gekocht een zwarte bora zien? En ik zie ook bora's voor auto's die ik niet heb, zelfs niet als ik de gratis auto in die pack heb gedownload.
Verwijderen en opnieuw downloaden al geprobeerd? Want er is zeker iets misgegaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef invine het volgende:
[..]
Verklaar dan maar waarom als ik in mijn 850R rijd en vrienden van mij die niet hebben gekocht een zwarte bora zien? En ik zie ook bora's voor auto's die ik niet heb, zelfs niet als ik de gratis auto in die pack heb gedownload.
Ik hoop het, ben echt benieuwd naar Forza Horizonquote:Op zondag 3 juni 2012 00:38 schreef Desunoto het volgende:
Alle Porsches nog even onder elkaar:
1955 Porsche 550 Spyder
1970 Porsche 914/6
1973 Porsche 911 Carrera RS
1982 Porsche 911 Turbo 3.3
1987 Porsche 959
1987 Porsche #17 Racing Porsche AG 962c
1989 Porsche 944 Turbo
1995 Porsche 911 GT2
1998 Porsche #26 Porsche AG 911 GT1-98
2003 Porsche Carrera GT
2004 Porsche 911 GT3 (996)
2005 ALMS GT #31 Petersen-White Lightning 911 GT3-RSR (996)
2005 Porsche #66 AXA Racing 911 GT3 Cup (996)
2007 Porsche 911 GT3 (997)
2007 Porsche 911 GT3 RS (997)
2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR
2007 Porsche 911 Turbo (997)
2008 Porsche #2 Gruppe Orange Racing 911 GT3 Cup
2008 Porsche #16 Dyson Racing RS Spyder Evo LMP2
2008 Porsche #7 Penske Racing RS Spyder Evo
2010 Porsche Panamera Turbo
2010 Porsche Boxster S
2010 Porsche 911 Sport Classic
2011 Porsche #54 Black Swan Racing 911 GT3 Cup
2011 Porsche #45 Flying Lizard 911 GT3-RSR
2011 Porsche #17 Team Falken 911 GT3-RSR
2011 Porsche 911 #23 Alex Job Racing 911 GT3 Cup
2012 Porsche 911 GT2 RS
2012 Porsche Cayenne Turbo
2012 Porsche Cayman R
De Porsches die ik even in vetgedrukte tekst heb gezet zijn de enige die ik echt interessant vind eigenlijk. En die zaten allemaal ook in de vorige Forza waarin ik ze vaak gebruikt heb.
Tenzij ze deze DLC voor 400 punten o.i.d gaan aanbieden, sla ik hem toch echt over.![]()
Ben benieuwd naar de gameplay en het wagenpark van Forza Horizon. Binnenkort meer informatie vanaf de E3 misschien?
posten.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Die teaser/trailer van Forza Horizon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |