En een beetje gay.quote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef eriksd het volgende:
Wat is Against All Odds toch een verschrikkelijke powerballad.
Geen idee.quote:
Ach Waht, zolang je maar weet dat:quote:
Phil Collins maakt altijd verschrikkelijke ballads.quote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef eriksd het volgende:
Wat is Against All Odds toch een verschrikkelijke powerballad.
quote:
En geloof mij maar, want:quote:
Fiscalisten liegen niet, dat staat in hun eed geloof ik.quote:
Ik kijk een documentaire over Mexicaanse drugskartels.quote:Op zondag 29 april 2012 16:45 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kijk knoop in je zakdoek, dit is precies mijn niveau.
0/10quote:Op zondag 29 april 2012 16:48 schreef eriksd het volgende:
En deze voor D_N als hij langs een etalage met dure spullen loopt.
Ben jij er ook al zo'n eentje?quote:Op zondag 29 april 2012 16:48 schreef eriksd het volgende:
En deze voor D_N als hij langs een etalage met dure spullen loopt.
Daar zat ik laatst ook aan te denken..quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je d66 wilt moet je gewoon lekker sp stemmen. wordt toch een mengkabinet.
Nou en.quote:Op zondag 29 april 2012 17:01 schreef TitusPullo het volgende:
Kampioenen, KAMPIOENEN, kampioenen, ole ole.
Is maar goed ook, anders zou ze hier op FOK! zitten.quote:Op zondag 29 april 2012 18:13 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin begreep niet helemaal toen ik zei dat het allemaal de schuld was van de Rabobank.
Ze heeft geen boerenverstand?quote:Op zondag 29 april 2012 18:13 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin begreep niet helemaal toen ik zei dat het allemaal de schuld was van de Rabobank.
u doet aan ontwikkelingssamenwerking.quote:
Niet ok!quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef De_Guidance het volgende:
Kijk daar gaan we weer, weer die media geilheid die verplicht moet worden gevoerd over Wilders omdat ze allemaal zo bang zijn dat hij wel eens heel groot kan worden!
Bek houden kut belg en zorg er eens voor dat je je eigen land op orde brengt.
Wilders for President, kan het niet vaak genoeg zeggen!
Mark6105 | 29-04-12 | 18:11 | niet ok!
Mijn functie is consumeren en propaganderen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen heeft een functie, zelf jij.
En Israeliseren.quote:Op zondag 29 april 2012 19:28 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn functie is consumeren en propaganderen.
Je probeerde haar te zeggen zij was telkens zo lam.quote:Op zondag 29 april 2012 18:13 schreef Tem het volgende:
Ik gok dat zijn geen mokkaprinsesje is.quote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je probeerde haar te zeggen zij was telkens zo lam.
Ook geen bustabust maar ik breek wel je nek.quote:Op zondag 29 april 2012 19:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn geen mokkaprinsesje is.
Weer eentje.quote:Op zondag 29 april 2012 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jammer joh, ze zijn je reports spuugzat.
quote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef Tem het volgende:
Return to sender, address unknown. No such number, no such zone.
quote:Op zondag 29 april 2012 19:58 schreef Nautilus. het volgende:
Daarom wordt de titel van het nieuwe regeerakkoord: "Een uitkering is niet echt gaaf".
En vooral liberalisme.quote:Op zondag 29 april 2012 19:59 schreef EchtGaaf het volgende:
De VVD kan wel wat meer originaliteit gebruiken.
Heb jij Film 1 tem?quote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef Tem het volgende:
Het is een mega hypocriete partij....Hoop dat ze tot nul decimeren om het maar op z'n Rutte's te zeggen...quote:
quote:
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 29 april 2012 19:59 schreef EchtGaaf het volgende:
De VVD kan wel wat meer originaliteit gebruiken.
Als het werkt, waarom niet?quote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef EchtGaaf het volgende:
ik ben benieuwd of Rutte nog naar de SGP jongerendag - met traporgel- gaat.
Deze belastingadviseur komt zo hard.quote:Op zondag 29 april 2012 19:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ook geen bustabust maar ik breek wel je nek.
Mja, downloaden is inderdaad gratis. Maar toch, wel lekker zonder gedoe een film.quote:
Wie?quote:
Gemakzuchtig hoor. Download nou gewoon, dan doe je er nog wat moeite voor.quote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, downloaden is inderdaad gratis. Maar toch, wel lekker zonder gedoe een film.
Je kan me vinden in de maccie of de wopperschuur.quote:Op zondag 29 april 2012 20:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Deze belastingadviseur komt zo hard.
Deze is mooierquote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef Tem het volgende:
Eufemisme voor 'u is enkel goed voor huishoudelijke taken'.quote:
Dat maak jij er weer van haatbaard.quote:Op zondag 29 april 2012 20:08 schreef waht het volgende:
[..]
Eufemisme voor 'u is enkel goed voor huishoudelijke taken'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |