Dat stond er al, maar goed.quote:
Klaarstomen voor de bekerfinale ( en het EK natuurlijk)quote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat stond er al, maar goed.
Hij zal wel even mogen invallen het laatste kwartier.
En terecht, duidelijk de bal gespeeldquote:
Het is alweer een tijdje geleden, dus ze zullen het wel vieren alsof ze wereldkampioen zijn gewordenquote:Op zondag 29 april 2012 21:58 schreef Luckypenguin het volgende:
Madrid woensdag kampioen, is ook wel zo leuk. Kampioen worden op het veld.
Sowieso 1 van de meest consistente ploegen van Europa dit seizoen. Verdiend dus.quote:Op zondag 29 april 2012 22:01 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden, dus ze zullen het wel vieren alsof ze wereldkampioen zijn geworden
Zeker verdiend, maar het is wel jammerquote:Op zondag 29 april 2012 22:14 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso 1 van de meest consistente ploegen van Europa dit seizoen. Verdiend dus.
Straks Pedro eruit en Afellay erin...quote:
Dacht even dat dat dan zijn eerste wedstrijd van het seizoen zou zijn maar heeft er al 2 gespeeld.quote:Op zondag 29 april 2012 22:41 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Straks Pedro eruit en Afellay erin...
Beter gaat hij naar Arsenal ofzoquote:Op zondag 29 april 2012 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Met Ibi gaat Barca volgend seizoen alles winnen. Alles!!!
neequote:Op zondag 29 april 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is zijn vriendin aanwezig dan? [ afbeelding ]
Vooruitziende blik.quote:Op zondag 29 april 2012 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zal wel even mogen invallen het laatste kwartier.
Ja net 1xquote:Op zondag 29 april 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
Heeft Afellay de bal al aangeraakt?
* GGMM fapt hoe dan ook.
Misschien wil Puyol aan het doelsaldo werken in de hoop nog kampioen te worden.quote:Op zondag 29 april 2012 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
Wat mooi dat Puyol het zielige dansje van Alves en Thiago verstoord
WK zit nog diep.quote:Op zondag 29 april 2012 23:10 schreef Doublepain het volgende:
Alves vieze hond, slaat ibi telkens over
Okquote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef Nober het volgende:
Mis wel een deel van Match of the Day maar Chelsea zal wel goed verdedigd hebben.
Hehequote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef Nober het volgende:
Mis wel een deel van Match of the Day maar Chelsea zal wel goed verdedigd hebben.
Geniaal jaquote:Op zondag 29 april 2012 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
Wat mooi dat Puyol het zielige dansje van Alves en Thiago verstoord
Beetje moeilijk in je eigen stadionquote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
0-7Rayo had beter gewoon niet op moeten dagen. Dan was het tenminste 0-3 gebleven
Zonder Pedro en Alexis kan Messi het niet, zie zojuist.quote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef TheFatLady het volgende:
Messi valt weer eens door de mand zonder Xavi en Iniesta.
Slechts 2 goals en 2 (of 3?) assists
Ronaldo doet al 3 jaar zonderquote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef TheFatLady het volgende:
[InZanitymodus] Messiquote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef TheFatLady het volgende:
Is gewoon minderquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]Die scoort dan ook minder, en minder assists.
Hoeveel scoort hij minder?quote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]Die scoort dan ook minder, en minder assists.
Nog 3 en de Bekerfinale.quote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef tralalala het volgende:
Hoeveel speelrondes zijn er nog eigenlijk?
Hopelijk dat Ibi wat meer minuten mag maken.
Genoeg om messi en cr7 in te halenquote:Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog 3 en de Bekerfinale.
Málaga (thuis)
Espanyol (thuis)
Real Betis (uit)
Bilbao (in het stadion van Atlético Madrid)
Nou, laat hem op het EK maar piekenquote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genoeg om messi en cr7 in te halen
Ik vraag me echt af of Van Marwijk hem mee gaat nemenquote:Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef TheFatLady het volgende:
Hoop inderdaad dat Afellay de komende wedstrijden nog wat minuten mee gaat pakken.,
Lijkt me wel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Van Marwijk hem mee gaat nemen
CR7quote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genoeg om messi en cr7 in te halen
Ik niet. Dat doet hij.quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Van Marwijk hem mee gaat nemen
En de kaartje zelf laten betalen natuurlijkquote:
Samen met Messi gewoon de beste van de wereldquote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
CR7
Marketing bureau's werken blijkbaar
quote:Op maandag 30 april 2012 13:11 schreef Dejannn het volgende:
Genoten van Barcelona gisteravond. Leuke wedstrijd. Alleen waarom gaat Puyol in vredesnaam dat dansje van Thiago en Dani A. onderbreken? Dat snapte ik niet. Lees in de Spaanse media nu dat zowel Thiago als zelfs Pep (like wtf?
![]()
) hun excuus hebben aangeboden voor dat dansje. Krijg daar een beetje jeuk van eerlijk gezegd, maar goed, ieder zijn ding.
De trainer van Rayo Vallecano kreeg er ook jeuk vanquote:Het dansje van Dani Alves en Thiago Alcántara bij de 0-5 in de wedstrijd tussen Rayo Vallecano en Barcelona (0-7) heeft heel wat reacties ontketend. Josep Guardiola verontschuldigde zich na afloop voor het voorval, de hoofdrolspelers eveneens, maar José Ramón Sandoval nam geen blad voor de mond. De oefenmeester van Rayo Vallecano hekelt het privéfeestje van de twee heren in Vallecas.
Sandoval accepteert de excuses van Guardiola. "Hij is een geweldige trainer en als persoon nog geweldiger. Hij is de bescheidenheid ten top. Mensen zouden een voorbeeld moeten nemen aan Guardiola." Aanvoerder Carles Puyol maakt al snel een einde aan het feestje van Alves en Thiago.
Is in bijna de hele wereld een vrije dag 1 mei dus niet zo vreemdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
Welke debiel haalt het in zijn hoofd om een Primera Division wedstrijd op dinsdag om 12:00 in te plannen
Behalve in dit mongolenland.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is in bijna de hele wereld een vrije dag 1 mei dus niet zo vreemd
Madrid gaat nu alles nog verliezen en Barca wordt alsnog kampioenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Zijn we klaar voor het kampioenschap van Madrid, mensen?
Dream on.quote:
Ik mis Sierd ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
Die commentator weet ook niets te melden, ja dat Guardiola kennelijk naast de toekomstig trainer/coach zit.
Eerste was een overtreding op Iniesta.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:17 schreef chufi het volgende:
Ik heb de 1e niet gezien btw..
Ruudje komt er in![]()
![]()
Ja wie weet idd net op tijd fit ... Wat meer speelmionuten nog de laatste wedstrijden zouden hem goed doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:33 schreef Nober het volgende:
Afellay weer wat minuten, die gaat excelleren op het EK.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Daar gaan we dan.
Bier: check
Chips: check
Baas Ronaldo: check
Laat dat kampioenschap maar komen
Ronaldo heeft inmiddels drie doelpunten achterstand opgelopen in de Pichichi Trophy en de Golden Shoe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Daar gaan we dan.
Bier: check
Chips: check
Baas Ronaldo: check
Laat dat kampioenschap maar komen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef Nober het volgende:
Ronaldo viert amper mee, want hij scoorde niet.
Yepquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Real is kampioen straks, toch?
Maar toch beschikt hij wel over de kwaliteiten om zo een schot te proberen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Ronaldo wil die 0-3 niet door een teamgenoot laten scoren. Die aanval had de wedstrijd (voor zover dat nu nog niet het geval is) in het slot kunnen gooien. Nee, schiet ie zelf van 30 meter
Kieft heeft de 2e helft niks gezegd ...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Heb Kieft amper gehoord, of niet goed opgelet?
En de topscorer over de 50 doelpunten gaat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Hierro het volgende:
Zou mooi zijn als Real Madrid de 100 punten haalt.
Weet men gelijk hoe serieus je die competitie moet nemen ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Hierro het volgende:
Zou mooi zijn als Real Madrid de 100 punten haalt.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet men gelijk hoe serieus je die competitie moet nemen ja.
Valencia versloeg AZ en PSV, Bilbao schakelde Manchester United en Schalke uit en Atlético Madrid staat ook gewoon in de Europa League finale.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet men gelijk hoe serieus je die competitie moet nemen ja.
messi 46quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
En de topscorer over de 50 doelpunten gaat.
ohquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef Luckypenguin het volgende:
Adán
Ricardo Carvalho
Marcelo
Raúl Albiol Tortajada
Raphaël Varane
Nuri Sahin
Kaká
Esteban Granero Molina
Ángel Fabián Di María
C. Ronaldo
Karim Benzema
Nummertje 47quote:
Ik hield dat een paar weken geleden niet voor mogelijk maar Messi is inmiddels op 47 gekomen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
messi 46
ronaldo 44
en nog 2 wedstrijden te gaan
Voor hetzelfde geldt scoort Ronaldo vanavond een hattrick en Messi houdt het bij 1 dan is het weer gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Ronaldo mag flink aan de bak wil ie dat nog gaan winnen.
Wat die Pinto überhaupt in dat team doet is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef chufi het volgende:
Die reserve keeper van Real is ook een mietje zeg... Durft geen bal klemvast te pakken en stompt de makkelijkste ballen slecht weg
Ik wist niet eens dat Real Madrid een reservekeeper had.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef chufi het volgende:
Die reserve keeper van Real is ook een mietje zeg... Durft geen bal klemvast te pakken en stompt de makkelijkste ballen slecht weg
Iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Real Madrid een reservekeeper had.
zijn ze aan het trollen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
Espanyol gaat waarschijnlijk niet met 11 eindigen.
Oh. Real. Ik las Barca.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat die Pinto überhaupt in dat team doet is me echt een raadsel.
Hoe speelt Sahin?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef RemcoW23 het volgende:
God wat een slechte pot bij Granada - Madrid
Belabberd, net als die andere 20 lui op het veld. Alleen de keeper van Granada valt op weinig fouten te betrappen, maar die staat voor jan met de korte achternaam op het veld tot nu toequote:
gaat lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Na vier minuten hadden ze al vijf overtredingen gemaakt.
Neem ik aan dat je Spaans toereikend genoeg isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Strani het volgende:
Ik heb Radio Marca maar opgezet. Met zoveel relevante wedstrijden is dat een makkelijkere (en leuke) manier om het te volgen.
Kon bij dit doelpunt vrij doorlopen. Foutje bij verdediger 1 en verdediger 2 gleed uit. Was wel een lange run trouwens, metertje of 35/40.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Thas het volgende:
Ziek, zie nu dat Franco Jara gescoord heeft bij Granada, wist niet eens dat hij daar uitgeleend was. Van wat ik gezien heb bij Benfica vond ik hem een goede speler, misschien verkeerd gezien als ik kijk naar hoeveel (hoe weinig) hij scoort.
Dat scheelt wel jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem ik aan dat je Spaans toereikend genoeg is
TDT?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja
Ik wou eigenlijk Cadena Ser opzetten maar zag dat we die niet hebben op TDT.
Televisión Digital Terrestre. Jij woont ook in Spanje toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
TDT?
Maar ook voor de verandering eens Radio Marca aangezet (mobiel) ... Pff wat een informatiestroom, maar ok net rust dus iedereen meldt de laatste standen ...
Doet ie nog best netjes. Marceloquote:
Prima goalquote:
Damn, 20 meter aan wandeling gemist zie ikquote:
Kwaliteit is inderdaad geen HD.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Doet ie nog best netjes. Marcelo![]()
kwaliteit is nou ook niet je van het
Nee Amsterdamquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Televisión Digital Terrestre. Jij woont ook in Spanje toch?
Ah okay duidelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Amsterdam
Sevilla scoort ja dat hoorde ik
Die nick heb ik idd uit Spanje, zeg 1984 of zo toen het net geintroduceerd werd en ze mijn NL-naam heel fout uitsprakenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay duidelijk
Wel lekker trouwens, chufi.
Haha okayquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Die nick heb ik idd uit Spanje, zeg 1984 of zo toen het net geintroduceerd werd en ze mijn NL-naam heel fout uitspraken
Ja zeg dat wel ... Zit je daar in de buurt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay
En Valencia, scoor nou eens!!
Als Zaragoza nog een goal tegenkrijgt en bij Rayo blijft het zo, houdt Sporting nog een kleine kans op overleven.quote:
Ik dacht al, waar bleef de penalty.quote:
Mwah, beetje goedkoop kun je het wel noemen ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar bleef de penalty.
Ik hoor van de radiocommentatoren dat het niet opzettelijk hands was?
En goal.
Nou ja, nu dat Barcelona als team niet echt meer geholpen kan worden kan men in elk geval Messi nog aan de topscorerstitel helpen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, beetje goedkoop kun je het wel noemen ja.
Daarmee evenaart hij het record van Archie Stark en het record inclusief interlands van Pelé dat op 75 staat.quote:
Volgens mij bedoelde hij samen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef Luckypenguin het volgende:
Real heeft 170 miljoen schuld, waarom blijft iedereen een half miljard zeggen? Barca trouwens 370 miljoen ...
Volgens mij elke wedstrijd wel 1 minstensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Barca krijgt wel vaak die goedkope pingels ofniet?
Inderdaad. Ik zie Ronaldo er geen 5 maken in de laatste wedstrijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |