Ronaldo doet al 3 jaar zonderquote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef TheFatLady het volgende:
Messi valt weer eens door de mand zonder Xavi en Iniesta.
Slechts 2 goals en 2 (of 3?) assists
[InZanitymodus] Messiquote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef TheFatLady het volgende:
Messi valt weer eens door de mand zonder Xavi en Iniesta.
Slechts 2 goals en 2 (of 3?) assists
Is gewoon minderquote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]Die scoort dan ook minder, en minder assists.
Hoeveel scoort hij minder?quote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]Die scoort dan ook minder, en minder assists.
Nog 3 en de Bekerfinale.quote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef tralalala het volgende:
Hoeveel speelrondes zijn er nog eigenlijk?
Hopelijk dat Ibi wat meer minuten mag maken.
Genoeg om messi en cr7 in te halenquote:Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog 3 en de Bekerfinale.
Málaga (thuis)
Espanyol (thuis)
Real Betis (uit)
Bilbao (in het stadion van Atlético Madrid)
Nou, laat hem op het EK maar piekenquote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genoeg om messi en cr7 in te halen
Ik vraag me echt af of Van Marwijk hem mee gaat nemenquote:Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef TheFatLady het volgende:
Hoop inderdaad dat Afellay de komende wedstrijden nog wat minuten mee gaat pakken.,
Lijkt me wel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Van Marwijk hem mee gaat nemen
CR7quote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genoeg om messi en cr7 in te halen
Ik niet. Dat doet hij.quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Van Marwijk hem mee gaat nemen
En de kaartje zelf laten betalen natuurlijkquote:
Samen met Messi gewoon de beste van de wereldquote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
CR7
Marketing bureau's werken blijkbaar
quote:Op maandag 30 april 2012 13:11 schreef Dejannn het volgende:
Genoten van Barcelona gisteravond. Leuke wedstrijd. Alleen waarom gaat Puyol in vredesnaam dat dansje van Thiago en Dani A. onderbreken? Dat snapte ik niet. Lees in de Spaanse media nu dat zowel Thiago als zelfs Pep (like wtf?
![]()
) hun excuus hebben aangeboden voor dat dansje. Krijg daar een beetje jeuk van eerlijk gezegd, maar goed, ieder zijn ding.
De trainer van Rayo Vallecano kreeg er ook jeuk vanquote:Het dansje van Dani Alves en Thiago Alcántara bij de 0-5 in de wedstrijd tussen Rayo Vallecano en Barcelona (0-7) heeft heel wat reacties ontketend. Josep Guardiola verontschuldigde zich na afloop voor het voorval, de hoofdrolspelers eveneens, maar José Ramón Sandoval nam geen blad voor de mond. De oefenmeester van Rayo Vallecano hekelt het privéfeestje van de twee heren in Vallecas.
Sandoval accepteert de excuses van Guardiola. "Hij is een geweldige trainer en als persoon nog geweldiger. Hij is de bescheidenheid ten top. Mensen zouden een voorbeeld moeten nemen aan Guardiola." Aanvoerder Carles Puyol maakt al snel een einde aan het feestje van Alves en Thiago.
Is in bijna de hele wereld een vrije dag 1 mei dus niet zo vreemdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
Welke debiel haalt het in zijn hoofd om een Primera Division wedstrijd op dinsdag om 12:00 in te plannen
Behalve in dit mongolenland.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is in bijna de hele wereld een vrije dag 1 mei dus niet zo vreemd
Madrid gaat nu alles nog verliezen en Barca wordt alsnog kampioenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Zijn we klaar voor het kampioenschap van Madrid, mensen?
Dream on.quote:
Ik mis Sierd ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
Die commentator weet ook niets te melden, ja dat Guardiola kennelijk naast de toekomstig trainer/coach zit.
Eerste was een overtreding op Iniesta.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:17 schreef chufi het volgende:
Ik heb de 1e niet gezien btw..
Ruudje komt er in![]()
![]()
Ja wie weet idd net op tijd fit ... Wat meer speelmionuten nog de laatste wedstrijden zouden hem goed doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:33 schreef Nober het volgende:
Afellay weer wat minuten, die gaat excelleren op het EK.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Daar gaan we dan.
Bier: check
Chips: check
Baas Ronaldo: check
Laat dat kampioenschap maar komen
Ronaldo heeft inmiddels drie doelpunten achterstand opgelopen in de Pichichi Trophy en de Golden Shoe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Daar gaan we dan.
Bier: check
Chips: check
Baas Ronaldo: check
Laat dat kampioenschap maar komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |