ohquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef Luckypenguin het volgende:
Adán
Ricardo Carvalho
Marcelo
Raúl Albiol Tortajada
Raphaël Varane
Nuri Sahin
Kaká
Esteban Granero Molina
Ángel Fabián Di María
C. Ronaldo
Karim Benzema
Nummertje 47quote:
Ik hield dat een paar weken geleden niet voor mogelijk maar Messi is inmiddels op 47 gekomen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
messi 46
ronaldo 44
en nog 2 wedstrijden te gaan
Voor hetzelfde geldt scoort Ronaldo vanavond een hattrick en Messi houdt het bij 1 dan is het weer gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Ronaldo mag flink aan de bak wil ie dat nog gaan winnen.
Wat die Pinto überhaupt in dat team doet is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef chufi het volgende:
Die reserve keeper van Real is ook een mietje zeg... Durft geen bal klemvast te pakken en stompt de makkelijkste ballen slecht weg
Ik wist niet eens dat Real Madrid een reservekeeper had.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:22 schreef chufi het volgende:
Die reserve keeper van Real is ook een mietje zeg... Durft geen bal klemvast te pakken en stompt de makkelijkste ballen slecht weg
Iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Real Madrid een reservekeeper had.
zijn ze aan het trollen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
Espanyol gaat waarschijnlijk niet met 11 eindigen.
Oh. Real. Ik las Barca.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat die Pinto überhaupt in dat team doet is me echt een raadsel.
Hoe speelt Sahin?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef RemcoW23 het volgende:
God wat een slechte pot bij Granada - Madrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |