Maar straks klik ik per ongeluk op dat linkjequote:Op zondag 29 april 2012 01:18 schreef BBQSausage het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Ik voel me bijna verplicht heel UDOWU weg te filteren uit FOK! met css
En ik ben op de promo-tour, ik moet me voorbereiden op facebook, dan ben ik straks niet bang voor het onbekende, en uiteraard ga ik gewoon mee met de massa.
Radiomeetquote:Op zondag 29 april 2012 01:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er geen foto's waren, ik had zelf sowieso geen zin in een lek zoals de radiomeet
Uhm gewoon? Hoe leg je dat uit
Zullen we samen halen?quote:Op zondag 29 april 2012 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob, aldiphone is de nieuwe iphone, just saying.
Dit doet mij denken aan mijn banquote:
Ohja zat ik ook te kijken totdat er reclame wasquote:
pm/dm?quote:Op zondag 29 april 2012 01:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het niet zo verstandig om die hier neer te zetten.
Hehe, mja ik volg het ook maar half en volgens mij is het geen film die je kunt volgen als je hem half kijktquote:Op zondag 29 april 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ohja zat ik ook te kijken totdat er reclame wastoen ging ik over naar comedy central
Beetje laat om nu nog terug te zappen
![]()
Nee.quote:Op zondag 29 april 2012 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey jonge, doe eens normaal!
Hoe is het?
Van Brian?quote:Op zondag 29 april 2012 01:23 schreef HappyBob het volgende:
Henkie, weet je nog dat we die foto's op FOK! plaatste?Samen sterk en alles
Ja maar, ik heb een facebookprofiel, een bedrijfsprofiel, en daar moet ik straks ook zo mee gaan promoten, niet op FOK!, maar wel met andere dingen, ik weet niet hoe maar dat zie ik nog wel, maar ik moet wel aan facebook leren wennen, want dat is de toekomst, en de toekomst biedt eh, toekomst, ofzo.quote:Op zondag 29 april 2012 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar straks klik ik per ongeluk op dat linkjeWat zullen mensen wel niet van me denken..
Ik breng je op de hoogte. Peter had tijdelijk een schoonmaakster gewonnen en Quagmire vond haar leuk en is met haar getrouwd en enorm beta geworden, tegelijkertijd moet Stewie op de fles ipv de tetten van Lois. Meer na de reclame.quote:Op zondag 29 april 2012 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, mja ik volg het ook maar half en volgens mij is het geen film die je kunt volgen als je hem half kijkt. Ik ga ook maar naar CC
Die heb ik heul niet gezien toen.quote:
_O+quote:Op zondag 29 april 2012 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Ja maar, ik heb een facebookprofiel, een bedrijfsprofiel, en daar moet ik straks ook zo mee gaan promoten, niet op FOK!, maar wel met andere dingen, ik weet niet hoe maar dat zie ik nog wel, maar ik moet wel aan facebook leren wennen, want dat is de toekomst, en de toekomst biedt eh, toekomst, ofzo.
Im oki, MAAR ZIN IN CHOCOLAAAquote:
Spannendquote:Op zondag 29 april 2012 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik breng je op de hoogte. Peter had tijdelijk een schoonmaakster gewonnen en Quagmire vond haar leuk en is met haar getrouwd en enorm beta geworden, tegelijkertijd moet Stewie op de fles ipv de tetten van Lois. Meer na de reclame.
.;)quote:Op zondag 29 april 2012 01:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Toen kon je nog niet kijken. [ afbeelding ]
Zondequote:
Samen kijken?quote:
Trusten Beachquote:
je hebt nog steeds niet gezegd wie het wasquote:Op zondag 29 april 2012 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ZondeLekker die foto's in Nachtbagger en Onzin Radio topic posten
En iedereen zich afvragen wie in hemelsnaam de foto's had gelekt
Vroeger hadden wij radio op 't werk, was wel leuk af en toequote:Op zondag 29 april 2012 01:26 schreef Crack_ het volgende:
Nou wat ik me nu wel afvraag he, veel mensen hier kennen schijnbaar radio.. maar waar zijn jullie nu dan?Niet meer radio?
trusten xquote:
Gewoon door speurwerkquote:Op zondag 29 april 2012 01:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je hebt nog steeds niet gezegd wie het wasbhzak;?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |