quote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik wil heel graag knuffelen?
[..]
En met die indianen kleren
Gedroegen jullie je ook als echte UDOWU'ers?quote:
Ik wil je wel toevoegen hoorquote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crack ik ben er nog steeds niet overheen dat je me niet op fb toegevoegd hebt
Hipsterquote:Op zondag 29 april 2012 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had er een voordat ze hip waren
Geen idee hoe die zich zouden moeten gedragen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gedroegen jullie je ook als echte UDOWU'ers?
[..]
Ik wil je wel toevoegen hoor
[..]
Hipster
Ik had vele jaren geleden ook een Disney shirt
Als mensen die overal worden uitgekotstquote:Op zondag 29 april 2012 01:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee hoe die zich zouden moeten gedragen.
UDOWUquote:Op zondag 29 april 2012 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gedroegen jullie je ook als echte UDOWU'ers?
quote:
omg bobje graagquote:Op zondag 29 april 2012 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil je wel toevoegen hoor
[..]
Hipster
Ik had vele jaren geleden ook een Disney shirt
Denk het niet dan.quote:Op zondag 29 april 2012 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als mensen die overal worden uitgekotst
Even vastleggen dit.quote:Op zondag 29 april 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik geef het toe, ik ben een hipster. Vandaag is de dag dat ik officieel uit de mainstream kom.
Ik was er stiekem vandaag nogquote:
Accepteer dan?!?!quote:Op zondag 29 april 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg bobje graag
Oke ik geef het toe, ik ben een hipster. Vandaag is de dag dat ik officieel uit de mainstream kom.
goed goedquote:
Hoe waren ze in het echt dan?quote:
Ja wel okayquote:
Ik voel me bijna verplicht heel UDOWU weg te filteren uit FOK! met cssquote:Op zondag 29 april 2012 01:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was er stiekem vandaag nogEn waarom heb jij een facebook like linkje in je post staan?
Ik ben blij dat er geen foto's waren, ik had zelf sowieso geen zin in een lek zoals de radiomeetquote:Op zondag 29 april 2012 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe waren ze in het echt dan?Jammer dat er geen foto's zijn gemaakt, ik ben benieuwd naar hoe P_z er uitziet
quote:Op zondag 29 april 2012 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wel okayprobeer film te volgen op tv maar heb het idee dat er helemaal geen verhaal is
Ohhh, hoe kom je aan die foto's, heb je er meer?quote:
Flags of our fathers, is op tvquote:
Ja, maar volgens mij is het niet zo verstandig om die hier neer te zettenquote:Op zondag 29 april 2012 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, hoe kom je aan die foto's, heb je er meer?
[..]
Flags of our fathers, is op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |